Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283676 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #520 Gepost op: september 01, 2009, 12:12:18 am »
ze moeten die smeerlapkes veel vlugger rood geven.

zie maar naar defour, eerst het publiek provoceren en dan nog eens die tackle .

ze zullen het wel vlug leren, matchkes spelen met 8 of 9 man en dan een paar matchen geschorst zijn .

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #521 Gepost op: september 01, 2009, 08:14:47 am »
en nu komt natuurlijk ook de affaire yvan desloover weer naar boven, maar wat ze wel niet meer vermelden is hoe arie haan (anderlecht) indertijd een einde maakte aan de carriere van H Delesie (svw) !
Awel, ik heb ook al die opmerking gehad. Ge zijt mij dus voor!
Inderdaad, het lijkt of alle media die fout van Haan op Herv? Delesie collectief vergeten zijn. Mijne pa was erbij toen en hij hoort Herv?'s been nog altijd kraken...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.774
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #522 Gepost op: september 01, 2009, 08:25:51 am »
Witsel zal misschien door zijn tackle nog vlugger in het buitenland spelen... resultaat.... iemand werkonbekwaam maken en misschien zelf naar het buitenland trekken en nog meer verdienen??!!
en over Defour?!!! ik zou niet weten wat hij in Engeland zou gaan doen... een speler die zo'n verklaringen durft afleggen na een wedstrijd heeft niets te zoeken in Engeland waar ze fairplay belangrijk vinden.
en die zever van Leonard!! de krant die zoiets durft publiceren mogen ze meteen uit de rekken halen.
ja, Meert kon ook zijn benen kwijt zijn na de eerste match

Offline phd

  • Leden
  • Berichten: 88
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #523 Gepost op: september 01, 2009, 10:59:27 am »
Reacties van Standard-kant getuigen van weinig klasse.
Ik kan begrijpen dat ze hun ploegmaat niet publiek willen afvallen, maar het mag toch wel gezegd worden dat een been breken door over de bal te tackelen niets met voetbal te maken heeft. Als ze zelfs dat niet over hun lippen krijgen dan is er iets serieus mis in hun bovenkamer. Uitleg van Bol?ni en Defour -die verdacht veel op elkaar lijkt- is niet ter zake doende (scheids moet eerder fluiten); dus als we hun redenering volgen is Nzolo de eerste verantwoordelijke voor de beenbreuk van Wasyl?  :-[
Ik rakel het niet graag op maar de tackel van DeSloover op Lozano was er ook fel over; maar zijn reactie was -misschien gemaakt, daar kan ik niet over oordelen- onmiddellijk verontschuldigend naar Lozano toe. Ik zie Witsel daar nog met zijn handjes staan wapperen, daar ben ik vooral van gedegouteerd.
« Laatst bewerkt op: september 01, 2009, 12:14:30 pm door phd »

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #524 Gepost op: september 01, 2009, 01:12:27 pm »
Iets anders nu:

Bergen wint op diefje in Wetteren
In een gesloten wedstrijd die op een logisch gelijkspel leek af te stevenen werd de flaterende scheidsrechter Breda uiteindelijk man van de match. In de absolute slotfase velden de Henegouwers met een goal uit een imaginaire corner het harde verdict.

Waar hebben we dan nog gezien???

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #525 Gepost op: september 04, 2009, 05:07:54 pm »
Citaat
Het Beroepscomit? van de voetbalbond heeft de straf van Club Brugge-speler Nabil Dirar een klein beetje teruggeschroefd. Dirar spuwde in de match tegen KV Mechelen naar Yoni Buyens.

De ref had het incident niet gezien, maar de tv-beelden waren onverbiddelijk. Dirar kreeg aanvankelijk drie duels effectief en twee voorwaardelijk. Dat zijn nu nog maar twee duels effectief. De boete voor de middenvelder is ook geen 2.500 euro meer, maar 250.

Simpelaars... Drie duels was terecht voor zo'n strontzakske, om nog maar over de zware boete te spreken. 250 euro, da's letterlijk zakgeld voor profs...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #526 Gepost op: september 04, 2009, 05:52:56 pm »
Citaat
Het Beroepscomit? van de voetbalbond heeft de straf van Club Brugge-speler Nabil Dirar een klein beetje teruggeschroefd. Dirar spuwde in de match tegen KV Mechelen naar Yoni Buyens.

De ref had het incident niet gezien, maar de tv-beelden waren onverbiddelijk. Dirar kreeg aanvankelijk drie duels effectief en twee voorwaardelijk. Dat zijn nu nog maar twee duels effectief. De boete voor de middenvelder is ook geen 2.500 euro meer, maar 250.

Simpelaars... Drie duels was terecht voor zo'n strontzakske, om nog maar over de zware boete te spreken. 250 euro, da's letterlijk zakgeld voor profs...

Jezelf quoten, hoe arrogant kan je zijn...

Witsel krijgt ook al strafvermindering & zijn boete is NOG naar beneden gehaald.
En ze vragen zich maar af hoe het komt dat het Belgisch voetbal achteruit gaat...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #527 Gepost op: september 04, 2009, 05:53:09 pm »
Strafvermindering voor Witsel, degoutant.

8 matchen schorsing in plaats van 11; 250 euro boete in plaats van 2500 euro; en het dossier wordt niet overgemaakt aan de Uefa/Fifa zodat hij Europees kan spelen.


Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #528 Gepost op: september 04, 2009, 06:02:35 pm »
seniele mensen bij den bond
man man man  ::)

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #529 Gepost op: september 12, 2009, 06:20:10 pm »
STVV 2-0 voor tegen RSCA (en tis nie op een diefke) :o STVV is de 'virtuele' leider
« Laatst bewerkt op: september 12, 2009, 06:24:51 pm door athos »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #530 Gepost op: september 12, 2009, 06:57:26 pm »
wat betekent dat er toch een vrij grote  kans is dat die bij de eerste 6 gaan staan  na het eerste competitiedeel ...

maar er kan nog veel veranderen natuurlijk te beginnen met 3/10  :)

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #531 Gepost op: september 12, 2009, 06:59:17 pm »
wat betekent dat er toch een vrij grote  kans is dat die bij de eerste 6 gaan staan  na het eerste competitiedeel ...

maar er kan nog veel veranderen natuurlijk te beginnen met 3/10  :)

Een achttal seizoenen geleden stond Eendracht Aalst na 5 matchen ook aan de leiding. Ze degradeerden dat jaar voorgoed uit eerste...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #532 Gepost op: september 12, 2009, 07:08:39 pm »
STVV heel sterk! Ze hebben een kleine kern, in de 2de seizoenshelft zie ik ze minder goed presteren.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #533 Gepost op: september 13, 2009, 08:16:55 pm »
Ik wens Steven Defour bij deze een pijnlijke revalidatie toe. :)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #534 Gepost op: september 13, 2009, 09:33:45 pm »
Ik wens Steven Defour bij deze een pijnlijke revalidatie toe. :)
Hem kan ne keer pijzen aan Wasyl ondertussen :)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #535 Gepost op: september 13, 2009, 10:39:27 pm »
moest eigenlijk ook een rooie kaart gekregen hebben tegen anderlecht.

ging em dan gisteren niet gespeeld hebben.

ging em dan gisteren niet geblesseert hebben.

ver gezocht ik weet het .

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #536 Gepost op: september 13, 2009, 11:33:12 pm »
moest eigenlijk ook een rooie kaart gekregen hebben tegen anderlecht.

ging em dan gisteren niet gespeeld hebben.

ging em dan gisteren niet geblesseert hebben.

ver gezocht ik weet het .

Prachtige uitleg eigenlijk, koekje van eigen deeg voor het Luikse uitschot. ;)
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #537 Gepost op: september 16, 2009, 05:38:45 pm »


 ;)

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #538 Gepost op: september 22, 2009, 09:00:30 pm »
hier kan stvv -genk via het internet bekijken  http://atdhe.net/9424/watch-st-truidense-vs-genk
groetjes joost den tuiter

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 768
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #539 Gepost op: september 22, 2009, 09:10:11 pm »
jah, de ploeg van heintje staat al 0-3 voor  :o