Auteur Topic: JUPILER PRO LEAGUE  (gelezen 283696 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #720 Gepost op: februari 03, 2010, 11:50:37 pm »
Jovanovic gratis weg op het einde van het seizoen naar Liverpool!
Benieuwd wat hij daar kan tegen concurrentie als een Torres en consorten...
Bwah, als je ziet dat een Kuyt daar in de spits speelt, dan moet ie daar volgens mij niet voor onder doen.

Ik weet het toch niet hoor. Jovanovic is een goeie voetballer en heeft verdiend de gouden schoen gewonnen, maar voor topclub (iets wat Liverpool nog steeds is) zal hij volgens mij tekort komen. Maar bon, hij zal er mooi geld verdienen en dat is denk ik nog altijd Jovanovic zijn grootste drijfveer.

Dirkie 'Kowjt' Kuyt is toch nog van een andere klasse dan Jova. Met alle respect voor de bijtende Servi?r, maar Kuyt is echt 'duust' keer beter... Moeilijk te begrijpen als je ziet dat hij van 010 komt, maar toch.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #721 Gepost op: februari 04, 2010, 08:33:00 am »
Jovanovic gratis weg op het einde van het seizoen naar Liverpool!
Benieuwd wat hij daar kan tegen concurrentie als een Torres en consorten...
Bwah, als je ziet dat een Kuyt daar in de spits speelt, dan moet ie daar volgens mij niet voor onder doen.

Ik weet het toch niet hoor. Jovanovic is een goeie voetballer en heeft verdiend de gouden schoen gewonnen, maar voor topclub (iets wat Liverpool nog steeds is) zal hij volgens mij tekort komen. Maar bon, hij zal er mooi geld verdienen en dat is denk ik nog altijd Jovanovic zijn grootste drijfveer.

Dirkie 'Kowjt' Kuyt is toch nog van een andere klasse dan Jova. Met alle respect voor de bijtende Servi?r, maar Kuyt is echt 'duust' keer beter... Moeilijk te begrijpen als je ziet dat hij van 010 komt, maar toch.

Wtf...? :o

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #722 Gepost op: februari 04, 2010, 06:07:50 pm »
Jovanovic gratis weg op het einde van het seizoen naar Liverpool!
Benieuwd wat hij daar kan tegen concurrentie als een Torres en consorten...
Bwah, als je ziet dat een Kuyt daar in de spits speelt, dan moet ie daar volgens mij niet voor onder doen.

Ik weet het toch niet hoor. Jovanovic is een goeie voetballer en heeft verdiend de gouden schoen gewonnen, maar voor topclub (iets wat Liverpool nog steeds is) zal hij volgens mij tekort komen. Maar bon, hij zal er mooi geld verdienen en dat is denk ik nog altijd Jovanovic zijn grootste drijfveer.

Dirkie 'Kowjt' Kuyt is toch nog van een andere klasse dan Jova. Met alle respect voor de bijtende Servi?r, maar Kuyt is echt 'duust' keer beter... Moeilijk te begrijpen als je ziet dat hij van 010 komt, maar toch.
Da's uw mening. Ik blijf erbij dat, ?ls ie naar Liverpool gaat, hij binnen het half jaar Kuyt uit de ploeg speelt.

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #723 Gepost op: februari 04, 2010, 06:32:30 pm »
Jovanovic gratis weg op het einde van het seizoen naar Liverpool!
Benieuwd wat hij daar kan tegen concurrentie als een Torres en consorten...
Bwah, als je ziet dat een Kuyt daar in de spits speelt, dan moet ie daar volgens mij niet voor onder doen.

Ik weet het toch niet hoor. Jovanovic is een goeie voetballer en heeft verdiend de gouden schoen gewonnen, maar voor topclub (iets wat Liverpool nog steeds is) zal hij volgens mij tekort komen. Maar bon, hij zal er mooi geld verdienen en dat is denk ik nog altijd Jovanovic zijn grootste drijfveer.

Dirkie 'Kowjt' Kuyt is toch nog van een andere klasse dan Jova. Met alle respect voor de bijtende Servi?r, maar Kuyt is echt 'duust' keer beter... Moeilijk te begrijpen als je ziet dat hij van 010 komt, maar toch.
Da's uw mening. Ik blijf erbij dat, ?ls ie naar Liverpool gaat, hij binnen het half jaar Kuyt uit de ploeg speelt.

Mijn mening is dat Jova nergens gaat tekenen tot na de Wereldbeker. Dat is namelijk het ideaal platform om je in de kijker te spelen en een financieel sterk contract te versieren.

fox

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #724 Gepost op: februari 05, 2010, 09:11:11 am »
Jovanovic gratis weg op het einde van het seizoen naar Liverpool!
Benieuwd wat hij daar kan tegen concurrentie als een Torres en consorten...
Bwah, als je ziet dat een Kuyt daar in de spits speelt, dan moet ie daar volgens mij niet voor onder doen.

Ik weet het toch niet hoor. Jovanovic is een goeie voetballer en heeft verdiend de gouden schoen gewonnen, maar voor topclub (iets wat Liverpool nog steeds is) zal hij volgens mij tekort komen. Maar bon, hij zal er mooi geld verdienen en dat is denk ik nog altijd Jovanovic zijn grootste drijfveer.

Dirkie 'Kowjt' Kuyt is toch nog van een andere klasse dan Jova. Met alle respect voor de bijtende Servi?r, maar Kuyt is echt 'duust' keer beter... Moeilijk te begrijpen als je ziet dat hij van 010 komt, maar toch.
Da's uw mening. Ik blijf erbij dat, ?ls ie naar Liverpool gaat, hij binnen het half jaar Kuyt uit de ploeg speelt.

Mijn mening is dat Jova nergens gaat tekenen tot na de Wereldbeker. Dat is namelijk het ideaal platform om je in de kijker te spelen en een financieel sterk contract te versieren.

Hij kan nu 11 miljoen op 3 jaar verdienen bij Liverpool. Veel meer zal hij er niet kunnen uitsleuren en als hij een teleurstellende wereldbeker speelt mag hij misschien fluiten naar zijn transfer. Moest ik Jova zijn kies ik eieren voor mijn geld, maar met Jova weet je natuurlijk nooit.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #725 Gepost op: februari 10, 2010, 04:15:29 pm »
Volgens diverse media heeft Boloni zijnen C4 gekregen bij Standard. Om 16u volgt een persconferentie... Tijd voor Sollied?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #726 Gepost op: februari 10, 2010, 05:02:22 pm »
daaag :)

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #727 Gepost op: februari 10, 2010, 05:18:53 pm »
Volgens diverse media heeft Boloni zijnen C4 gekregen bij Standard. Om 16u volgt een persconferentie... Tijd voor Sollied?

B?L?NI WEG BIJ STANDARD

HLN BREAKING NEWS 

Laszlo B?l?ni (56) is geen trainer meer van Standard. Het contract van de Hongaarse Roemeen, dat nog liep tot eind juni, werd in onderling overleg ontbonden. Ook hulptrainer Joachim Preto verlaat met onmiddellijke ingang de club. "Het bestuur wenst Laszlo te bedanken voor de geleverde prestaties, zowel in de nationale competitie als op het Europese toneel", klonk het kort.

Een door de zwakke prestaties getormenteerde B?l?ni bood vanmiddag zelf zijn ontslag aan bij de bestuurstop. Dat werd na een korte vergadering geaccepteerd. Vorig seizoen werd B?l?ni nog op de schouders gehesen na het behalen van de tweede landstitel op rij, en werd hij 'Trainer van het Jaar'.

Deze jaargang is het echter veel minder. Europees kon de 'Vurige Stede' zich nog een beetje staande houden, maar in de competitie moet er zelfs geknokt worden om de eerste zes, en de daarbijhorende play-offs, te bereiken. B?l?ni, die de laatste weken overhoop lag met tal van spelers, volgde in 2008 Michel Preud'homme op aan het roer van Standard. Hij kwam toen over van Al-Jazira. Wie de taken van B?l?ni overneemt, is nog niet duidelijk. Domenico D'Onofrio wordt alvast genoemd. (dea)
10/02/10 16u55


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Crudo

  • Gast
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #728 Gepost op: februari 10, 2010, 06:18:39 pm »
Dju, khad hem liever zelf uitgewuifd aan de gaverbeek  :(

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #729 Gepost op: februari 10, 2010, 06:23:00 pm »
So long, farewell, auf Wiedersehen, goodbye!

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #730 Gepost op: februari 10, 2010, 06:26:17 pm »
GOGO Heintjee :D

Offline davke

  • Leden
  • Berichten: 102
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #731 Gepost op: februari 10, 2010, 06:27:09 pm »
So long, farewell, auf Wiedersehen, goodbye!
Dikke hein is nog vrij ;D

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #732 Gepost op: februari 10, 2010, 06:35:51 pm »
So long, farewell, auf Wiedersehen, goodbye!
Dikke hein is nog vrij ;D
Die rooie lederen kuipzetelkes in den dug-out van de rouches nog nie goe bekeken zeker? Daar past Geinie van z'n leven nie in!  ;D

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #733 Gepost op: februari 10, 2010, 06:43:49 pm »
standard...dat is iets voor sjors,geld is toch op bij de nekken ;D ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #734 Gepost op: februari 10, 2010, 07:03:38 pm »
Hans Galj? stapt op bij KV KortrijkHans Galj? is geen co?rdinator meer van de scoutingscel van KV Kortrijk. Het contract werd in onderling overleg verbroken.
10/02/2010 (18:52) | 0 reacties | 141x gelezen
De ex-trainer van Moeskroen was op 11 januari in dienst gekomen bij KV Kortrijk, maar stapt nu dus alweer op. KV Kortrijk meldt dat Galj? in de toekomst liever terug veldwerk wil verrichten als hoofdtrainer of als keeperstrainer.

Hans Galj? is ook nog keeperstrainer van de Rode Duivels.

Auteur: Ward Bollen

:-) :-)
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #735 Gepost op: februari 10, 2010, 07:05:43 pm »
Standard mag blij zijn dat ze van Boloni af zijn, hij verziekte heel de boel.
SV TILL I DIE

Offline die hard esseveeër

  • Leden
  • Berichten: 2.369
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #736 Gepost op: februari 10, 2010, 08:25:45 pm »
Hans Galj? stapt op bij KV KortrijkHans Galj? is geen co?rdinator meer van de scoutingscel van KV Kortrijk. Het contract werd in onderling overleg verbroken.
10/02/2010 (18:52) | 0 reacties | 141x gelezen
De ex-trainer van Moeskroen was op 11 januari in dienst gekomen bij KV Kortrijk, maar stapt nu dus alweer op. KV Kortrijk meldt dat Galj? in de toekomst liever terug veldwerk wil verrichten als hoofdtrainer of als keeperstrainer.

Hans Galj? is ook nog keeperstrainer van de Rode Duivels.

Auteur: Ward Bollen

:-) :-)
Kan er nog iemand bijhouden hoeveel ploegen Galj? al versleten heeft in de laatste paar jaar? kluup, foefelare, porsmoef, wilder, meskroen, de veekaa,... Ik denk dat hij het zelf ook niet meer weet...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #737 Gepost op: februari 10, 2010, 11:13:41 pm »
hij wil niet onder doen voor de sjors zeker ?

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #738 Gepost op: februari 11, 2010, 08:32:39 am »
Als bij toeval doet voor het eerst sinds lang BillieTurf zijn zegje in Het Nieuwsblad. Neen, niets veranderd: hij werd ontslagen door een te jonge voorzitter die het voetbal niet kent, omwille van fouten van voor zijn tijd.
Sommigen zijn zo vol van zichzelf, voor Billie geldt dat zelfs letterlijk en figuurlijk!  ::)

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: JUPILER PRO LEAGUE
« Reactie #739 Gepost op: februari 12, 2010, 11:48:44 am »
Een scout van Anderlecht  heeft een Irakees zien spelen in Bagdad.

De trainer stapt onmiddellijk op het vliegtuig om een wedstrijd te gaan bekijken.
De trainer is behoorlijk onder de indruk: de spits maakt drie mooie doelpunten.
Hij laat de speler een contract ondertekenen en neemt hem mee naar Brussel.

Vijf weken later: Anderlecht staat 4-0 achter tegen Lokeren.
Er zijn nog maar twintig minuten te spelen.
De trainer brengt de Irakees op het veld. Die scoort vier sensationele
doelpunten en kopt in de allerlaatste minuut het winnende doelpunt binnen.
Onmiddellijk na de wedstrijd belt de kerel naar zijn moeder:
Ik heb vandaag twintig minuten meegespeeld en heb al meteen vijf doelpunten gescoord! zegt hij enthousiast.
De spelers en supporters dragen mij hier allemaal op handen.

Tof, zegt zijn moeder. Maar ik zal je eens vertellen hoe mijn dag was.
Je vader is op straat beschoten........
Je zus en ik zijn aangevallen en geslagen en je broer is lid geworden van een bende criminelen..........
En dat allemaal terwijl jij de tijd van je leven hebt............

De Irakees is onder de indruk: Ja, wat kan ik zeggen mama? Het spijt me..........
Het spijt je?! zegt de moeder. Het is wel voor u dat we naar Anderlecht verhuisd zijn h?!