Auteur Topic: Abonnementen PO1 beschikbaar  (gelezen 6362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Abonnementen PO1 beschikbaar
« Gepost op: maart 05, 2013, 08:25:01 am »
De verkoop van de Play-Off 1-abonnementen voor abonnees en niet-abonnees is deze middag gestart en was onmiddellijk een groot succes. Het onthaal werd de hele namiddag overrompeld door supporters.

Huidige Essevee-abonnees kunnen hun abonnement verlengen op hun huidige plaats tot en met zaterdag 23 maart. Vanaf maandagmiddag 25 maart worden deze plaatsen vrijgegeven voor andere supporters. Iedereen die een Play-Off 1 abonnement aanschaft, krijgt een fanshopbon en enkele gadgets. Dat is nog niet alles: je maakt ook kans op een gratis levenslang abonnement!

Speeldagen PO1 (specifieke matchen nog niet bekend):
Zaterdag 30/zondag 31 maart: eerste speeldag
Zaterdag 6/zondag 7 april: tweede speeldag
Zaterdag 13/zondag 14 april: derde speeldag
Woensdag 17 april: vierde speeldag
Zaterdag 20/zondag 21 april: vijfde speeldag
Zaterdag 27/zondag 28 april: zesde speeldag
Zaterdag 4/zondag 5 mei: zevende speeldag
Zaterdag 11/zondag 12 mei: achtste speeldag
Donderdag 16 mei: negende speeldag
Zondag 19 mei: tiende speeldag

Openingsuren onthaal tijdens abonnementenverkoop (start 4 maart):
ma: 14u-18u
di-vrij: 10u-12u30 en 14u-18u
za: 9u-12u

- Ga met het supervoordelige gezinsabonnement (1 ouder+1 kind) als -16 jarige gratis naar alle Play-Off 1 thuismatchen met ??n ouder.
- -16 jarigen zijn geboren na 30/06/1996

Breng zeker jouw identiteitskaart mee naar het onthaal. Studenten (studentenkaart), andersvaliden (riziv-attest) en -16 jarigen dienen een recente pasfoto mee te brengen om te genieten van het verminderde tarief. Ook voor het gezinsabonnement zijn er pasfoto?s nodig.

Dienst abonnementenverkoop:
Tel: 056/ 44 00 42
E-mail: abonnementen@essevee.be

Betalingsmogelijkheden:
Cash-Bancontact

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #1 Gepost op: maart 05, 2013, 08:27:43 am »
Een vraagske.
Als ik straks met met mijn abo naar het onthaal ga, mag ik dan ook een PO1 abo kopen voor mijn maat die naast mij zit (heb zijn abo niet bij)? Meestal is dat geen probleem, maar ben niet van plan om 2x te gaan.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #2 Gepost op: maart 05, 2013, 09:23:29 am »
Tot 25 maart zal de plaats voor play-off 1 toch de plaats zijn die je had bij je gewoon abonnement?

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #3 Gepost op: maart 05, 2013, 09:25:00 am »
Tot 25 maart zal de plaats voor play-off 1 toch de plaats zijn die je had bij je gewoon abonnement?
Ja

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #4 Gepost op: maart 05, 2013, 03:32:33 pm »
aangezien het deze week nog druk zal zijn voor tickets tegen kluup ,

zal ik pas volgende week gaan , of iemand anders in mijn plaats met mijn abonnement en centjes dat zal ook wel mogen zeker ?

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #5 Gepost op: maart 05, 2013, 04:15:56 pm »
aangezien het deze week nog druk zal zijn voor tickets tegen kluup ,

zal ik pas volgende week gaan , of iemand anders in mijn plaats met mijn abonnement en centjes dat zal ook wel mogen zeker ?
drukte valt goed meer hoor, ik ben daarjuist geweest en er stond 1 persoon voor mij!
Liberta per gli ultras!

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #6 Gepost op: maart 05, 2013, 05:02:08 pm »
Heb gebeld en ik mag ook een abonnement meenemen voor mijn maat die naast mij zit zonder dat ik zijn abo mee heb.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #7 Gepost op: maart 05, 2013, 08:31:32 pm »
aangezien het deze week nog druk zal zijn voor tickets tegen kluup ,

zal ik pas volgende week gaan , of iemand anders in mijn plaats met mijn abonnement en centjes dat zal ook wel mogen zeker ?
Zal Nt te druk meer zijn voor kluup, is zo goed als  uitverkocht!  Rond 16u30 achter mijn Abbo  geweest er stonden  15 mensen en ongeveer evenveel achter!

Offline zultewaregemsup69

  • Leden
  • Berichten: 81
  • Essevee!
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #8 Gepost op: maart 18, 2013, 12:37:06 am »
Het mijne is binnen!!!

Iedere match moet in principe uitverkocht zijn h?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #9 Gepost op: maart 18, 2013, 06:41:03 pm »
zou moeten, maar is voor niet iedereen haalbaar in de week om 20u30 ... nu dan geef ik mijn abonnement wel 1 of 2 keer door

Offline nicolazzze

  • Leden
  • Berichten: 741
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #10 Gepost op: maart 21, 2013, 11:58:08 am »
Wat mij nu wel teleur stelt is dat met de laatste week nu nog maar 2400 abonnementen verkocht zijn! wij hebben toch 4-5000 abonnees of niet?
Liberta per gli ultras!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.260
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #11 Gepost op: maart 21, 2013, 02:03:36 pm »
Wat mij nu wel teleur stelt is dat met de laatste week nu nog maar 2400 abonnementen verkocht zijn! wij hebben toch 4-5000 abonnees of niet?
Moet nog altijd achter het mijne gaan.
SV TILL I DIE

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #12 Gepost op: maart 21, 2013, 04:24:51 pm »
Wat mij nu wel teleur stelt is dat met de laatste week nu nog maar 2400 abonnementen verkocht zijn! wij hebben toch 4-5000 abonnees of niet?

Vriend 't is nog een week en een half? Moet zelf ook nog om 4 gaan.

Online boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #13 Gepost op: maart 21, 2013, 05:21:13 pm »
Wat mij nu wel teleur stelt is dat met de laatste week nu nog maar 2400 abonnementen verkocht zijn! wij hebben toch 4-5000 abonnees of niet?

Daaraan merk je de omvang van de crisis !  2400 abo's is idd een ferme ontgoocheling.  Tegen Lokeren verwacht ik max. 5000 toeschouwers.  Daarna zullen de tickets afhangen van de resultaten...
Gene panniek ken nog massas mensen die er nog om moeten incl. mezelf. Tegen Lokeren 5000 man? Khoop daj der mee aant lachen zijt.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #14 Gepost op: maart 21, 2013, 06:22:22 pm »
Wat mij nu wel teleur stelt is dat met de laatste week nu nog maar 2400 abonnementen verkocht zijn! wij hebben toch 4-5000 abonnees of niet?

Daaraan merk je de omvang van de crisis !  2400 abo's is idd een ferme ontgoocheling.  Tegen Lokeren verwacht ik max. 5000 toeschouwers.  Daarna zullen de tickets afhangen van de resultaten...
Gene panniek ken nog massas mensen die er nog om moeten incl. mezelf. Tegen Lokeren 5000 man? Khoop daj der mee aant lachen zijt.

Bericht is ondertussen verwijderd  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #15 Gepost op: maart 22, 2013, 01:18:39 pm »
sommigen hopen/verwachten uiteraard dat er maar 3000 man gaat zijn tegen lokeren  ::) , zou me toch verwonderen . uitverkocht ? neen. maar toch minstens zo veel volk als in de gewone competitie.

13 april 1951

  • Gast
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #16 Gepost op: maart 22, 2013, 01:20:39 pm »
sommigen hopen/verwachten uiteraard dat er maar 3000 man gaat zijn tegen lokeren  ::) , zou me toch verwonderen . uitverkocht ? neen. maar toch minstens zo veel volk als in de gewone competitie.

?

Ik zie geen ?nkele reden waarom er plots minder volk zou zijn dan tijdens de competitie? Ik verwacht een relatief vol huis, iets anders zou trouwens schandalig zijn.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #17 Gepost op: maart 22, 2013, 01:26:17 pm »
en ja er gaan inderdaad nog tientallen plaatsen vrij zijn in P , Q , A , G, H, ...  , dus de eigen "supporters" zullen dan weer kunnen hun ongeloof en verontwaardiging ventileren  :)

in de trant van "en vroeger ging het maanden op voorhand uitverkocht zijn" enz enz  :) precies of je kon toen al in januari kaarten kopen voor matchen in maart, precies of toen was altijd alles uitverkocht  :)

13 april 1951

  • Gast
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #18 Gepost op: maart 22, 2013, 01:47:55 pm »
en ja er gaan inderdaad nog tientallen plaatsen vrij zijn in P , Q , A , G, H, ...  , dus de eigen "supporters" zullen dan weer kunnen hun ongeloof en verontwaardiging ventileren  :)

in de trant van "en vroeger ging het maanden op voorhand uitverkocht zijn" enz enz  :) precies of je kon toen al in januari kaarten kopen voor matchen in maart, precies of toen was altijd alles uitverkocht  :)

Dat is uiteraard dikke zever. Ik heb inderdaad de indruk dat sommige mensen doen alsof het Regenboogstadion vroeger elke twee weken stampvol zat, dat het stadion altijd weken op voorhand uitverkocht was en dat de sfeer niet moest onderdoen voor die in Engeland of Itali?. De realiteit/waarheid is anders natuurlijk. Het zal wel nostalgie zijn, en heimwee, waardoor alles een beetje verdraaid en geromantiseerd wordt.

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 506
Re: Abonnementen PO1 beschikbaar
« Reactie #19 Gepost op: maart 22, 2013, 08:42:59 pm »
Kunnen jullie in een hoekje staan wenen samen?