Auteur Topic: Verb. Regenboogstadion (fase ? - tribune C & BC (tribune vijvers))  (gelezen 160215 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svennay

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 5.241
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #20 Gepost op: april 20, 2016, 12:40:03 am »
Die uitsteeksel zitten al klaar om de balken of treden op te leggen.
Bedoel je de metalen uitstekende pinnen aan de buitenkant op de trapvormige liggers?

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #21 Gepost op: april 20, 2016, 06:49:00 am »
Bedoel je de metalen uitstekende pinnen aan de buitenkant op de trapvormige liggers?

Hij bedoelt de consoles aan de kolommen en trapelementen(waaruit de wachtwapening zit voor de balken)

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #22 Gepost op: april 20, 2016, 06:35:43 pm »
inderdaad (ik kwam niet op het woord konsoles, tnx!)

Offline Maximus26061989

  • Leden
  • Berichten: 30
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #23 Gepost op: juni 02, 2016, 05:07:59 pm »
Is er al iets meer geweten over een mogelijke start datum van deze fase?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #24 Gepost op: juni 02, 2016, 06:53:18 pm »
Volgend jaar: vijvertribune met bocht

Offline jakkie3000

  • Leden
  • Berichten: 985
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #25 Gepost op: juni 02, 2016, 09:41:20 pm »
Volgend jaar: vijvertribune met bocht

Dat zou goed zijn. Wanneer zouden ze willen beginnen? En van wie weet je dat ze volgend jaar ook de bocht afmaken Boris?

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #26 Gepost op: juni 03, 2016, 01:18:21 pm »
T1

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #27 Gepost op: juni 10, 2016, 02:06:43 pm »
Iemand dit gelezen: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-gent/gent-krijgt-megasportsbar-a2729641/

Die omschrijving komt mij zeer bekend voor met wat ze van plan waren in ons stadion... Eneuh toevallig door ??n van dezelfde mensen (Valcke). Ofwel is dit slecht nieuws voor ons omdat ze nu ergens anders een locatie gevonden hebben ofwel is dat goed voor ons dat ze hun concept (indien succes) willen uitbreiden dan in Waregem maar ik neig naar het eerste...

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #28 Gepost op: juni 10, 2016, 02:16:13 pm »
Iemand dit gelezen: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-gent/gent-krijgt-megasportsbar-a2729641/

Die omschrijving komt mij zeer bekend voor met wat ze van plan waren in ons stadion... Eneuh toevallig door ??n van dezelfde mensen (Valcke). Ofwel is dit slecht nieuws voor ons omdat ze nu ergens anders een locatie gevonden hebben ofwel is dat goed voor ons dat ze hun concept (indien succes) willen uitbreiden dan in Waregem maar ik neig naar het eerste...

Right... Een zweedse groep dat focust op hippe steden. Waregem hoort zeker in dat rijtje thuis 😂.
Denk eerder dat beide dossiers losstaan van elkaar.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #29 Gepost op: juni 10, 2016, 02:20:43 pm »
Iemand dit gelezen: http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-gent/gent-krijgt-megasportsbar-a2729641/

Die omschrijving komt mij zeer bekend voor met wat ze van plan waren in ons stadion... Eneuh toevallig door ??n van dezelfde mensen (Valcke). Ofwel is dit slecht nieuws voor ons omdat ze nu ergens anders een locatie gevonden hebben ofwel is dat goed voor ons dat ze hun concept (indien succes) willen uitbreiden dan in Waregem maar ik neig naar het eerste...

Plannen van Valcke bij ons was toch bowling + indoor kinderspeelplein.
Voor zover ik me nog herinner had Valcke problemen met de erfpacht van 30j.

Offline Mr. Jones

  • Leden
  • Berichten: 300
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #30 Gepost op: juni 11, 2016, 11:50:16 pm »
Ik hoop dat de twee dossiers los staan van elkaar. Louter omdat er toch redelijk wat gelijkenissen in zaten qua "amusementshal" en zelfde investeerders (Valcke).

Ondertussen blijft het wel stil omtrent de plannen van de vijvertribune (en termijn): restaurant & amusementshal.

Offline Patje

  • Leden
  • Berichten: 1.738
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #31 Gepost op: juni 12, 2016, 10:05:06 am »
Ik hoop dat de twee dossiers los staan van elkaar. Louter omdat er toch redelijk wat gelijkenissen in zaten qua "amusementshal" en zelfde investeerders (Valcke).

Ondertussen blijft het wel stil omtrent de plannen van de vijvertribune (en termijn): restaurant & amusementshal.
Volgens de site van Goedefroo en Goedefroo (architectenbureau dat project uitvoert en waar uitbouw kort omschreven is) is volgende fase in 2017 en hoofdtribune in 2018 zonder veel details. De data worden wel aangepast indien er verandering in komt (was zo voor de staantribune, daar staat nu bv zomer 2016).
We zien wel. Veel zal afhangen van het hotel/appartementen project dat voor de financiering moet zorgen.

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #32 Gepost op: juni 12, 2016, 10:53:23 am »
Voor zover ik heb gehoord zou fase C (tribune kant vijvers) in 2017 zeker al volgen.
De financiering hangt idd vast van het hotel en de appartementsblokken, maar er zijn effectief 3 serieuze kandidaten. Eens Stad Waregem beslist heeft, normaal eind 2016 ... weten we wie de projectontwikkelaar wordt.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.767
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #33 Gepost op: juli 03, 2016, 11:14:51 am »
fase c direct na afronden staantribune?
tribune kant vijvers wordt nieuwe hoofdtribune?

prive kapitaal zou klaar staan als borg
om de serieuze kandiaten tijd te geven alles uit te werken
en toch stadion verder te kunnen bouwen

das wa ik hoorde en twas niet op cafe :)

Offline Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.671
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #34 Gepost op: juli 12, 2016, 01:07:04 pm »
Het Laatste Nieuws 12/07/2016
Via Joost M


Offline Grompie

  • Leden
  • Berichten: 1.013
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #35 Gepost op: juli 12, 2016, 02:10:59 pm »
Nou dat is nu duidelijk.

Supporters die nu aan de kant vijvers zitten zullen moeten uitkijken naar een andere plaats of onderaan de tribune plaats nemen waar de zitjes tot aan het veld komen. Dit alles vanaf 2017 al, of misschien zelfs al play-off 1?

Daarnaast hangen de verbouwingen dus volledig af van de verkoop van de 3 gronden. en zouden de verbouwingen klaar moeten zijn tegen de start van de competitie in 2017.

Wel nog geen nieuws van wat met de bocht tussen de staan tribune en huidige vijver kant. Of zit dit ook mee in de verbouwingen? Ik vermoed van niet.

Klinkt mooi allemaal hoop dat ze die datums halen.
Jammer dat we weg moeten van onze tribune maar goed, heb mijn abonnement al verlengt dus wss nu te laat om nu nog te veranderen naar de staan tribune.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.652
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #36 Gepost op: juli 12, 2016, 02:50:22 pm »
Nou dat is nu duidelijk.

Supporters die nu aan de kant vijvers zitten zullen moeten uitkijken naar een andere plaats of onderaan de tribune plaats nemen waar de zitjes tot aan het veld komen. Dit alles vanaf 2017 al, of misschien zelfs al play-off 1?

Daarnaast hangen de verbouwingen dus volledig af van de verkoop van de 3 gronden. en zouden de verbouwingen klaar moeten zijn tegen de start van de competitie in 2017.

Wel nog geen nieuws van wat met de bocht tussen de staan tribune en huidige vijver kant. Of zit dit ook mee in de verbouwingen? Ik vermoed van niet.

Klinkt mooi allemaal hoop dat ze die datums halen.
Jammer dat we weg moeten van onze tribune maar goed, heb mijn abonnement al verlengt dus wss nu te laat om nu nog te veranderen naar de staan tribune.
Nee, het is nog niet te laat om te veranderen, verleden jaar ook tijdens het seizoen van de vijvertribune naar achter de goal, was geen enkel probleem.

Offline dirk vandenabeele

  • Leden
  • Berichten: 298
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #37 Gepost op: juli 12, 2016, 05:06:50 pm »
Nou dat is nu duidelijk.

Supporters die nu aan de kant vijvers zitten zullen moeten uitkijken naar een andere plaats of onderaan de tribune plaats nemen waar de zitjes tot aan het veld komen. Dit alles vanaf 2017 al, of misschien zelfs al play-off 1?

Daarnaast hangen de verbouwingen dus volledig af van de verkoop van de 3 gronden. en zouden de verbouwingen klaar moeten zijn tegen de start van de competitie in 2017.

Wel nog geen nieuws van wat met de bocht tussen de staan tribune en huidige vijver kant. Of zit dit ook mee in de verbouwingen? Ik vermoed van niet.

Klinkt mooi allemaal hoop dat ze die datums halen.
Jammer dat we weg moeten van onze tribune maar goed, heb mijn abonnement al verlengt dus wss nu te laat om nu nog te veranderen naar de staan tribune.


Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe ze dat aan boord gaan leggen. De supporters die nu een abonnement hebben in tribune kant vijvers gewoon vriendelijk zeggen dat ze maar ergens anders een abo moeten kopen, ofwel achter doel ofwel onderaan.
Ik zit nu in die tribune en mij krijgen ze niet achter doel noch onderaan... Dat ze maar voortdoen dan met hun vips... Die vips zijn meestal een bende profiteurs die uitgenodigd worden door een sponsor. Ze zijn erop uit hun buik te vullen en trekken zich niets aan van het resultaat want, "de voetbal interesseert hen toch niet" en "we zijn uitgenodigd en mogen ne keer gratis gaan eten en naar de voetbal gaan kijken".

Hopelijk stappen ze van dat idee af!

En Carl Balli?re die zegt dat de voetbalbeleving alleen maar beter wordt als we dichter bij het veld zitten? Die vent kent al evenveel van voetbal als wilmots van tactiek.
Geef mij dan maar een plaatske bovenaan met een mindere voetbalbeleving. Kgaat daar tenminste zien.


Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.649
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #38 Gepost op: juli 12, 2016, 05:10:58 pm »
Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe ze dat aan boord gaan leggen. De supporters die nu een abonnement hebben in tribune kant vijvers gewoon vriendelijk zeggen dat ze maar ergens anders een abo moeten kopen, ofwel achter doel ofwel onderaan.
Ik zit nu in die tribune en mij krijgen ze niet achter doel noch onderaan... Dat ze maar voortdoen dan met hun vips... Die vips zijn meestal een bende profiteurs die uitgenodigd worden door een sponsor. Ze zijn erop uit hun buik te vullen en trekken zich niets aan van het resultaat want, "de voetbal interesseert hen toch niet" en "we zijn uitgenodigd en mogen ne keer gratis gaan eten en naar de voetbal gaan kijken".

Hopelijk stappen ze van dat idee af!

En Carl Balli?re die zegt dat de voetbalbeleving alleen maar beter wordt als we dichter bij het veld zitten? Die vent kent al evenveel van voetbal als wilmots van tactiek.
Geef mij dan maar een plaatske bovenaan met een mindere voetbalbeleving. Kgaat daar tenminste zien.

Tja das nu eenmaal het voetbal e. Die sponsors en vips betalen op 1 seizoen meer dan dat jij heel uw leven een abonnement koopt. Het is cru om te zeggen, maar het gaat de club nu eenmaal om die vips en sponsors. Die brengen geld in het laatje

Offline essevee1972

  • Leden
  • Berichten: 1.157
  • Essevee!
Re: Verbouwingen Regenboogstadion (tot en met fase C)
« Reactie #39 Gepost op: juli 12, 2016, 05:19:22 pm »
Nu zou ik toch wel eens willen weten hoe ze dat aan boord gaan leggen. De supporters die nu een abonnement hebben in tribune kant vijvers gewoon vriendelijk zeggen dat ze maar ergens anders een abo moeten kopen, ofwel achter doel ofwel onderaan.
Ik zit nu in die tribune en mij krijgen ze niet achter doel noch onderaan... Dat ze maar voortdoen dan met hun vips... Die vips zijn meestal een bende profiteurs die uitgenodigd worden door een sponsor. Ze zijn erop uit hun buik te vullen en trekken zich niets aan van het resultaat want, "de voetbal interesseert hen toch niet" en "we zijn uitgenodigd en mogen ne keer gratis gaan eten en naar de voetbal gaan kijken".

Hopelijk stappen ze van dat idee af!

En Carl Balli?re die zegt dat de voetbalbeleving alleen maar beter wordt als we dichter bij het veld zitten? Die vent kent al evenveel van voetbal als wilmots van tactiek. Geef mij dan maar een plaatske bovenaan met een mindere voetbalbeleving. Kgaat daar tenminste zien.

We zijn al honderd jaar aan het zagen dat die piste in de weg ligt en het onmogelijk is om sfeer te maken, nu zetten ze vier tribunes dicht op het veld en het is weer niet goed. ;D  :D

En ik ben er zeker van dat er voor iedereen plaats zal zijn in ons nieuwe stadion. In dat artikel staat toch gewoon dat VIPs op de tribune kant vijvers terecht zullen kunnen (in skyboxen) maar de 'gewone fan' er ook zal kunnen zitten? 'Onderaan', wat wilt dat zeggen?! Het zijn hoge tribunes...