Auteur Topic: De Rode Duivels  (gelezen 236885 keer)

0 leden en 12 gasten bekijken dit topic.

CB06_boy

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #360 Gepost op: april 25, 2009, 11:21:24 am »
tis te hopen da ze van gaal kunnen binnen halen! tzoe wel zot zin

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #361 Gepost op: mei 13, 2009, 11:32:13 am »
Dick Advocaat nieuwe bondscoach

Dick Advocaat (61) wordt de nieuwe Belgische bondscoach. De Belgische voetbalbond had gisteren een gesprek met de Nederlander in Sint-Petersburg en laat weten dat het een princiepsakkoord heeft met de trainer van Zenit Sint-Petersburg.

Het akkoord loopt in principe tot het EK 2012. Advocaat zou in november in dienst treden, wanneer het Russische kampioenschap afloopt. Volgens Jean-Marie Philips, CEO van de KBVB, zijn ze voor 75 procent rond met de ex-bondscoach van Oranje. Dat betekent meteen ook dat Vercauteren de Rode Duivels niet alleen op de Kirin Cup in Japan leidt, maar dat hij ook tot november de rest van de WK-campagne afwerkt.

De KBVB stelde gisteren een contract op dat werd doorgemaild aan Advocaat. "Zijn raadsman moet dat nu doornemen en het kan zijn dat het nog een paar keer over en weer gaat", aldus Philips. "Een echt akkoord is er pas als alle punten en komma's geregeld zijn. Maar we zitten duidelijk in de goede richting." (sps)

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: De Rode Duivels
« Reactie #362 Gepost op: mei 13, 2009, 01:43:20 pm »
Ik zie het wel zitten met de kleine generaal, die zal wel ons beste spelers kiezen zonder sentiment of vriendjespolitiek!!

Crudo

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #363 Gepost op: mei 13, 2009, 02:31:50 pm »

Offline ceetje

  • Leden
  • Berichten: 207
Re: De Rode Duivels
« Reactie #364 Gepost op: mei 18, 2009, 02:13:49 pm »
Frankie Vercauteren heeft zijn selectie voor de "Kirin Cup" bekend gemaakt.
Hierbij zijn Olivier Renard & Yves De Winter geselecteerd...

Zien ze Sammy dan echt niet staan? Ok ik ben wel blij dat Sammy niet meer belast wordt en kan blijven rusten tot de start van trainingen met SVZW, maar ik vind toch dat er wat meer van onze jongens in de nationale ploeg mogen komen (we starten altijd met 8/9 belgen...)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: De Rode Duivels
« Reactie #365 Gepost op: mei 18, 2009, 03:31:30 pm »
Vleminckx en Mununga bij de rode duivels ?? ???

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: De Rode Duivels
« Reactie #366 Gepost op: mei 18, 2009, 06:36:41 pm »
Frankie Vercauteren heeft zijn selectie voor de "Kirin Cup" bekend gemaakt.
Hierbij zijn Olivier Renard & Yves De Winter geselecteerd...

Zien ze Sammy dan echt niet staan? Ok ik ben wel blij dat Sammy niet meer belast wordt en kan blijven rusten tot de start van trainingen met SVZW, maar ik vind toch dat er wat meer van onze jongens in de nationale ploeg mogen komen (we starten altijd met 8/9 belgen...)

liever rusten dan zo een verre vermoeiende nutteloze verplaatsing . maar de bond negeert inderdaad svzw voor een groot stuk ...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: De Rode Duivels
« Reactie #367 Gepost op: mei 18, 2009, 08:57:33 pm »
Vleminckx en Mununga bij de rode duivels ?? ???
Bwa, Vleminckx zou ik zelf ook eens uitproberen als bondscoach. Maar wat Mununga daar gaat doen???

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: De Rode Duivels
« Reactie #368 Gepost op: mei 22, 2009, 01:23:45 pm »
Is Bossut geen Belg msh???

Door het afhaken van Westerlodoelman Yves De Winter werd Simon Mignolet door interim-bondscoach Franky Vercauteren opgeroepen voor de nationale selectie. Voor de STVV-goalie is het zijn eerste selectie. "Een bekroning van een mooi seizoen. Dit pakken ze me niet meer af", zegt Mignolet in HBvL.
 
bron: voetbalbelgie.be

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: De Rode Duivels
« Reactie #369 Gepost op: mei 22, 2009, 01:38:12 pm »
Is Bossut geen Belg msh???

Door het afhaken van Westerlodoelman Yves De Winter werd Simon Mignolet door interim-bondscoach Franky Vercauteren opgeroepen voor de nationale selectie. Voor de STVV-goalie is het zijn eerste selectie. "Een bekroning van een mooi seizoen. Dit pakken ze me niet meer af", zegt Mignolet in HBvL.
 
bron: voetbalbelgie.be

indeed tijd voor Big Dick ofja Small Dick :-/

Leatherfaceje

  • Gast
Re: De Rode Duivels
« Reactie #370 Gepost op: mei 26, 2009, 12:16:37 pm »
Vossen en Roelandts mogen mee naar Japan Belga di 26/05/2009 - 08:36
Interim-bondscoach Frank Vercauteren vertrekt toch met iets meer dan 15 spelers naar de Kirin Cup in Japan. Hij heeft Jelle Vossen (foto) en Kevin Roelandts aan zijn selectie toegevoegd.

bron: www.sporza.be

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: De Rode Duivels
« Reactie #371 Gepost op: mei 26, 2009, 01:00:29 pm »
Kvind et eigenlijk maar absurd dat de voetbalbond de rode duivels inschrijft voor zo'n toernooi, als ge op voorhand weet dat er zoveel spelers gaan afhaken ...

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: De Rode Duivels
« Reactie #372 Gepost op: mei 26, 2009, 06:56:46 pm »
Kvind et eigenlijk maar absurd dat de voetbalbond de rode duivels inschrijft voor zo'n toernooi, als ge op voorhand weet dat er zoveel spelers gaan afhaken ...
centen...

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: De Rode Duivels
« Reactie #373 Gepost op: mei 27, 2009, 07:25:32 pm »
Het is goed mogelijk dat je de wedstrijd zal kunnen volgen op het internet. Hier kon je ook al Japan - Chili (4-0) volgen, dus ik denk dat de Belgen ook op het internet zullen vliegen.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: De Rode Duivels
« Reactie #374 Gepost op: mei 27, 2009, 08:22:25 pm »
Kvind et eigenlijk maar absurd dat de voetbalbond de rode duivels inschrijft voor zo'n toernooi, als ge op voorhand weet dat er zoveel spelers gaan afhaken ...
centen...

Ja feit, 100 000 Dollar is niet niets ...

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: De Rode Duivels
« Reactie #375 Gepost op: mei 27, 2009, 10:24:01 pm »
Kvind et eigenlijk maar absurd dat de voetbalbond de rode duivels inschrijft voor zo'n toernooi, als ge op voorhand weet dat er zoveel spelers gaan afhaken ...
centen...

Ja feit, 100 000 Dollar is niet niets ...

zelf 2de eindigen in een tornooi met 3 deelnemers is 50.000 dollar. En zelf de laatste krijgt blijkbaar 10.000 dollar?

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: De Rode Duivels
« Reactie #376 Gepost op: mei 27, 2009, 10:43:19 pm »
Nja maar ge moet ook de onkosten meerekenen, hoeveel denk je dat het kost om met zo'n delegatie naar Japan te trekken? Alles meegerekent: reis, spelers, personeel, logistiek, verblijf ...

Dan is die ?10.000 voor de laatste eerder een "merci voor af te komen" prijs

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.914
Re: De Rode Duivels
« Reactie #377 Gepost op: mei 28, 2009, 05:48:31 pm »
http://www.atdhe.net/

waarschijnlijk kan je de match hier volgen van belgie tegen Chili
alleen weet ik niet welk uur Belgie speelt..
Grtz!

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
Re: De Rode Duivels
« Reactie #378 Gepost op: mei 28, 2009, 08:05:48 pm »
http://www.atdhe.net/

waarschijnlijk kan je de match hier volgen van belgie tegen Chili
alleen weet ik niet welk uur Belgie speelt..
Grtz!

Volgens De Standaard spelen de Rode Duivels (hoogst waarschijnlijk m?t Kevin Roelandts in de basis) om 12 uur onze tijd.
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: De Rode Duivels
« Reactie #379 Gepost op: mei 28, 2009, 08:11:30 pm »
12u morgenmiddag ?
Webteam SV Zulte Waregem