Auteur Topic: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE  (gelezen 6119 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Leye

  • Leden
  • Berichten: 65
[NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Gepost op: oktober 24, 2009, 09:58:37 pm »
We brengen een punt mee uit luik.
Wedstrijd is geeindigd op 1-1
We staan vijfde in het klassement

Op naar woensdag en winst in den beker tegen Ronse

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #1 Gepost op: oktober 24, 2009, 10:09:25 pm »
3 punten konden wel verdiend geweest zijn maar toch ben ik tevreden met dit punt.
EN met het geleverde spel.
We hebben ze ?cht het vuur aan de schenen gelegd  :P

Onze ploeg stond er tactisch en technisch terug.
Lutte was ZALIG GOED! Net als Chevalier en Minne.

Weinig minpuntjes, zij het dan de gemiste penalty van Makiese, die ik echt ongeloofelijk flauw getrapt vond. Met een 1-1 eindstand blijft dat wel een beetje hangen.

Maar kom...dit voelt toch weer een beetje aan als een overwinning, zeker als je dan ook ziet wat een malaise er in Luik aan de gang is en hoe Jova hier vandaag z'n botten aan alles geveegd heeft (h??l fijn voor de supporter om zo'n speler te zien sloffen..en dat na die uitlatingen in de pers  ::) ::) ::) )

Merci, SV!  :) :)
We hoeven ons geen punten in te calculeren op Sclessin en toch pakken we er telkens mee naar huis!!  :D :D :D :D
-SVZW Forever-

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #2 Gepost op: oktober 24, 2009, 10:37:38 pm »
1-1 op Standard is heel mooi. We komen goed weg met net geen rode kaart voor D'Haene en daarom ook geen rood voor Van Hout , Standard had geen reserve doelman!!!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #3 Gepost op: oktober 24, 2009, 10:39:54 pm »
1-1 op Standard is heel mooi. We komen goed weg met net geen rode kaart voor D'Haene en daarom ook geen rood voor Van Hout , Standard had geen reserve doelman!!!

Dus er zat geen doelman op de bank???

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #4 Gepost op: oktober 24, 2009, 11:18:48 pm »
Manmanman, der zat ier toch wel veel meer in.
Aan de rust moesten we 1-3 voorstaan (Goal, strafschop en misser Berrier)
en het zou dan nog terecht geweest zijn ook.  De ref was zwak.
Ok voor Dhaene kon het rood zijn maar alleen was die gast toch niet door,
er liepen nog mensen voor de bal ook dus niet doorgebroken.  Vanhout was iets anders,
als dit geen rood was dan weet ik het toch ook niet meer.
Soit, kwas content met een punt vooraf en nu dus zeker ook, maar al bij al
der zat veel meer in, spijtig.

Makiese was de zwakste op het veld eigenlijk, kwam vaak te laat en miste de kans.
Soit, merci essevee

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #5 Gepost op: oktober 24, 2009, 11:27:45 pm »
10 op 15 tegen Club Brugge (rechtstreekse concurrent voor de top6), AA Gent (rechtstreekse concurrent voor de top6), Sint-Truiden (toen nog d? revelatie), Beerschot (rechtstreekse concurrent voor de top6) en Standard (kampioen en rechtstreekse concurrent voor de top6). Schitterend hoor, mensen, we zijn verdomme h??l sterk bezig. Het voetbal is goed ?n we pakken punten.

Vanavond zat er zeker meer in, we verdienden ook meer, maar het mocht niet zijn.

In ieder geval... Alweer...

MERCI ESSEVEE!

fox

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #6 Gepost op: oktober 25, 2009, 08:39:25 am »
Manmanman, der zat ier toch wel veel meer in.
Aan de rust moesten we 1-3 voorstaan (Goal, strafschop en misser Berrier)
en het zou dan nog terecht geweest zijn ook.  De ref was zwak.
Ok voor Dhaene kon het rood zijn maar alleen was die gast toch niet door,
er liepen nog mensen voor de bal ook dus niet doorgebroken.  Vanhout was iets anders,
als dit geen rood was dan weet ik het toch ook niet meer.
Soit, kwas content met een punt vooraf en nu dus zeker ook, maar al bij al
der zat veel meer in, spijtig.

Makiese was de zwakste op het veld eigenlijk, kwam vaak te laat en miste de kans.
Soit, merci essevee

Het zou inderdaad terecht rood geweest zijn voor Van Hout maar in de fase ervoor scoort Standard en wordt ze onterecht afgekeurd, dus daar kwamen we heel goed weg.

Op basis van het geleverde spel verdienen we zeker een punt, dat staat vast en als er 1 ploeg mocht winnen dat was het ZW. Jammer van die slechte trap van Berrier, maar WAT EEN WERELDPASS bij die 1-1

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #7 Gepost op: oktober 25, 2009, 08:52:08 am »
Manmanman, der zat ier toch wel veel meer in.
Aan de rust moesten we 1-3 voorstaan (Goal, strafschop en misser Berrier)
en het zou dan nog terecht geweest zijn ook.  De ref was zwak.
Ok voor Dhaene kon het rood zijn maar alleen was die gast toch niet door,
er liepen nog mensen voor de bal ook dus niet doorgebroken.  Vanhout was iets anders,
als dit geen rood was dan weet ik het toch ook niet meer.
Soit, kwas content met een punt vooraf en nu dus zeker ook, maar al bij al
der zat veel meer in, spijtig.

Makiese was de zwakste op het veld eigenlijk, kwam vaak te laat en miste de kans.
Soit, merci essevee

de FOX zal kwaad zijn hoor , zeggen dat makiese opnieuw de lamzak uitging

Offline Herr Docteur Achtung

  • Leden
  • Berichten: 747
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #8 Gepost op: oktober 25, 2009, 09:44:48 am »


Makiese was de zwakste op het veld eigenlijk, kwam vaak te laat en miste de kans.
Soit, merci essevee

Hij gaf wel een geniale assist aan Kevin bij het doelpunt !
Maar de pinantie was idd heel zwak getrapt

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #9 Gepost op: oktober 25, 2009, 10:40:21 am »
Heel genietbare partij, ik was echt fier Essevee?r te zijn! Reactie van onze T1 achteraf op sporza was absoluut boenk erop: Standard heeft betonvoetbal gespeeld (zei hij niet met die woorden, maar het kwam erop neer :) )
De twee backs hebben in de tweede helft nooit de middenlijn gepasseerd en de centrale verdedigers nog minder. Ze waren (terecht) bang van ons en wij hebben bewezen dat ons clubje zeker in die top6 thuishoort.
Genoten van de gebetenheid van Lutte en Nfor, de klasse van Dhaene en Colpaert en de genialiteit van Roelandts!

Bedankt Essevee!

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #10 Gepost op: oktober 25, 2009, 10:48:12 am »
Bedankt aan degene die een link heeft geplaatst om de match te zien via streaming. Na 4 weken kon ik eindelijk nog eens mijn ploegje aan het werk zien (nog 6 weken te gaan zonder mijn ploegje)! En wat een goeie match was dit, ik heb er met volle teugen van genoten... Dus als die persoon nog eens een streaming weet te vinden de komende zes weken, let me know aub!

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #11 Gepost op: oktober 25, 2009, 11:17:08 am »
man man kan zelf nog geen beelden zien sporza. moest gisteren naar een feest en zodus nog niets gezien. :(

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #12 Gepost op: oktober 25, 2009, 11:21:32 am »
Zalige match, het is gewoon genieten om supporter te zijn van Essevee! De scheidsrechter vond ik zo slecht fluiten nu ook weer niet. Wat ik wel jammer vind is als N'For in duel gaat hij altijd de fout tegen krijgt en nog een gele kaart er bovenop  :-\.
Wel grappig hoe je sommige walekoppen ziet staan buiten het stadion om de match te volgen, en dan nog eens stoer en fel doen tegen de uitsupporters :P deden tekens naar mij om na de match te vechten, bende marginalen  :P
SV TILL I DIE

Offline bigfoot12345

  • Leden
  • Berichten: 199
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #13 Gepost op: oktober 25, 2009, 11:40:53 am »
die marginalen staan daar altijd pringless.goeie match en winst zat erin maar dan moet je de kansen afmaken.Sorry maar makiese was echt slecht en moest vervangen geweest zijn maar momenteel een tekort aan spelers op links.een punt halen bij de kampioen is altijd goed al zijn we daar meer gewoon.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.286
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #14 Gepost op: oktober 25, 2009, 11:46:13 am »
Waarom zat Meert niet op de bank?
SV TILL I DIE

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #15 Gepost op: oktober 25, 2009, 12:16:16 pm »
V??l volk mee !!!  Mooi te zien op beelden BelgacomTV

WAEREGHEM

  • Gast
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #16 Gepost op: oktober 25, 2009, 12:29:42 pm »
Dury blijft het doen, al jaren!!  Mister magic, thank's a lot !!
Doe er aub nog een jaarke of 5 bij op zijn minst!!!


Opgepast! Verliezen we drie keer dan moet hij weer buiten he, 'kritisch publiek' enzo.

Nee, je hebt gelijk natuurlijk, en dat weet elke supporter van deze club wel. Bedankt Dury! Bedankt SV!


Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #17 Gepost op: oktober 25, 2009, 01:34:39 pm »
jammer van dat snel tegen doelpunt. maar buiten dat was waregem gewoon de beste! echt genoten van de eerste helft de twede helft was iets minder kansrijk maar toch goed! en over dury zoals gezegt geweest is, ik ben tegen dury maar zolang nen trainer punten pakt en goed voetbal brengt, kan en mag er ook geen commentaar komen erop! maar voor mij is dat bij elke trainer zo noem je nu dury of benitez! maar voorlopig
kunnen we enkel maar tevreden zijn!!  ;D

MERCI ESSEVEE

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #18 Gepost op: oktober 25, 2009, 02:33:02 pm »
Op z'n minst gezegd een bijzonder faire analyse van onze Waalse vrienden  :)
Ik had een typisch calimero verwacht, maar chapeau voor de nuchtere kijk!
(Ze waren natuurlijk al sinds vorige week van hun wolk neergedaald)

Citaat
Zwakke partij

...

Standard slaagde er echter niet in een vuist te maken tegen Zulte-Waregem, en het was dan ook aftellen tot het eindsignaal, hopende dat de bezoekers niet zouden verrassen. E?n belangrijke constatie kan volgen na deze wedstrijd: Standard boezemt geen angst meer in op Sclessin. En in zekere zin komen de Rouches nog goed weg met dit gelijkspel. En daar zal de kans van Nicaise in de slotseconden niets aan veranderen. Het wordt opletten geblazen tegen Lierse in de beker.

Laszlo B?l?ni was realistisch na de wedstrijd. "We begonnen uitstekend aan de wedstrijd met goede inzet en balrecuperatie. Maar spijtig genoeg konden we dan tempo niet aanhouden. Langzamerhand namen de bezoekers de wedstrijd in handen. Ik had gehoopt dat de gestopte penalty voor een positieve reactie zou zorgen, maar die kwam er niet. Na rust was er meer evenwicht in de wedstrijd, maar we hebben geen enkele kans gecree?rd."

Geschreven door R?daction standard.be

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.162
Re: [NB] Standard 1-1 ESSEVEE
« Reactie #19 Gepost op: oktober 25, 2009, 02:47:54 pm »
Super! Alweer van ons essevee.  Dit is de leukste ploeg om fan te zijn verdomme.  Ieder jaar beter en beter, mooi voetbal, eventjes baas gaan spelen en standard gaan wegdrukken en WEERAL punten genomen van de kampioen van de afgelopen 2 jaar.  We groeien met de maanden al 4 jaar lang in eerste klasse.

Dank u dury, dank u bestuur, dank u spelers,...

En weeral een pak volk mee, onderste vak uitverkocht bovenste vak 3/4 vol.  Super en dit voor de verste verplaatsing. We brengen toch altijd veel volk op de been op verplaatsing de afgelopen 4 jaar. Essevee heer en meester op sclessin.  Dat stadion moet er vlug komen, das het enigste dat nog ontbreekt, meer sfeer thuis, luxe en meer volk kunnen brengen thuis.  Hopelijk doen die zakkenvullende leegaards eens door met die papieren. Zo een voetbal en zo een blijvende groei financieel en groei op alle gebied zou alleen nog meer uitkomen en uitstraling geven in een nieuwe voetbaltempel.

Ps: Dikke middenvinger naar onze vrienden uit Luik, we kwamen toe, een arrogante agent wist ons te zeggen parking volzet terwijl het de bezoekersparking is, ze zeiden ons heel leuk en arrogant om door te rijden en dat we ons niet moesten moeien, wij 2 km doorrijden en dan file en nog eens te voet.  5 minuten al te laat voor de match. We komen toe, doen ze heel leuk de loketten voor ons neus toe, terwijl er nog een 300 man van essevee buiten staat.  Geen uitleg aan ons gewoon lokket toe, wij razend natuurlijk, kwartier moeten wachten tegen dat we kaart hadden.  Was ondertussen al 20u20 tegen we binnen waren. SCHANDE! In 4de klasse zelfs nooit meegemaakt.
« Laatst bewerkt op: oktober 25, 2009, 02:53:57 pm door essevee007 »