Auteur Topic: [NB] Bergen - Essevee  (gelezen 3970 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
[NB] Bergen - Essevee
« Gepost op: december 22, 2012, 04:45:21 pm »
De nabeschouwing hieronder.

Offline sparta

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #1 Gepost op: december 22, 2012, 05:36:22 pm »
goe teken, nabeschouwing reeds online voor de match, brengt geluk :)

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #2 Gepost op: december 22, 2012, 07:43:20 pm »
Inderdaad. Weet je: telkens ik reeds de nabeschouwing op voorhand postte op dit forum, wonnen we.  De keren dat ik het vergat, wonnen we niet... Nogal absurd eigenlijk.

Maar bon, dit pleziertje ga ik wel blijven aanhouden zolang het werkt  :) 

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #3 Gepost op: december 22, 2012, 08:00:25 pm »
Inderdaad. Weet je: telkens ik reeds de nabeschouwing op voorhand postte op dit forum, wonnen we.  De keren dat ik het vergat, wonnen we niet... Nogal absurd eigenlijk.

Maar bon, dit pleziertje ga ik wel blijven aanhouden zolang het werkt  :) 

We believe :)
-SVZW Forever-

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #4 Gepost op: december 22, 2012, 10:01:39 pm »
1-1

Goed resultaat maar de winst zat erin!

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #5 Gepost op: december 22, 2012, 10:03:08 pm »
Sammy toch een paar keer goed uit zijn kot gekomen. Tevreden met het resultaat al zat er winst in.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #6 Gepost op: december 22, 2012, 10:05:01 pm »
Jammer, toch paar grote kansen in de tweede helft... we konden een uitstekende zaak doen. 1-1 al bij al wel terecht.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #7 Gepost op: december 22, 2012, 10:19:32 pm »
Sammy was goed, ik vond ons goed spelen, we verdienden om te winnen, paar grote kansen gehad,we wilden tot het eind nog winnen.   Nu nog winnen tegen OHL  en we hebben nog meer punten dan in de heenronde tegen dezelfde ploegen.  Godeau deed het weeral goed, knap.

Offline Naessens C

  • Leden
  • Berichten: 2.958
  • We pakken ze. Één voor één.
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #8 Gepost op: december 22, 2012, 10:22:33 pm »
Sammy was goed, ik vond ons goed spelen, we verdienden om te winnen, paar grote kansen gehad,we wilden tot het eind nog winnen.   Nu nog winnen tegen OHL  en we hebben nog meer punten dan in de heenronde tegen dezelfde ploegen.  Godeau deed het weeral goed, knap.

Idd goed van Godeau. Ik vreesde nadat we VDB 'kwijtraakten' geen goede backup zouden hebben, maar heb me gelukkig vergist  :)

Offline pit750

  • Leden
  • Berichten: 479
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #9 Gepost op: december 22, 2012, 11:38:47 pm »
Lendric een kwartier vroeger inbrengen voor de stikkapotte Habibou en we winnen.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #10 Gepost op: december 23, 2012, 12:36:21 am »
Habib was geene klop waard! Berrier had ook zijn dagje niet! Wat een flauwe corners waren dat! Hazard was weer beter!

Freve

  • Gast
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #11 Gepost op: december 23, 2012, 12:40:14 am »
al bij al tevreden maar er zat meer in.
Hadden de beste kansen en gaven heel weinig weg
ik vond dat er weinig geloof in de ploeg zat
soit, nog 1tje en dan rust
hoop weinig tot geen vertrekkers
dees groep kan nog verrassen...

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #12 Gepost op: december 23, 2012, 02:10:25 am »
Verslagje van nr10.be , ik vermoed dat ze de match niet gezien hebben...

Bergen - Zulte Waregem 1-1
Als we puur zouden afgaan op de uitslag, kunnen we stellen dat Zulte Waregem in een dipje zit. Niets is echter minder waar. De bezoekers waren zowat de hele wedstrijd de betere op het veld, maar keken kort voor rusten wel tegen een achterstand aan na een doelpunt van Jarju. Lang duurde dat echter niet, want nog voor de scheids de eerste helft kon affluiten, wist ook Leye nog een doelpunt te scoren. De tweede helft was echter een maat voor niets.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #13 Gepost op: december 23, 2012, 11:22:01 am »
Als je het komende programma nog bekijkt dan hebben we nog twee echt moeilijke matchen (op RSCA en Lokeren) en een relatief moeilijke match (thuis Clubtje). Al de rest van die wedstrijden zijn echt zeer haalbaar. We kunnen dus zelfs nog een eindsprint neerzetten richting PO1

Offline neutraal

  • Leden
  • Berichten: 669
  • Essevee!
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #14 Gepost op: december 23, 2012, 12:55:10 pm »
"Moeilijke wedstrijden" ??  Wat zijn al de andere dan ??  "Piece of Cake" ??  Het niveau dit seizoen van de Jupiler Pro Ligue ligt dermate dat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen, al heb je natuurlijk enkele ploegen die minder zijn.

Ik vind het al een hele prestatie dat Zulte-Waregem op de 2e plaats staat en (voorlopig) blijft.  Dat supporters achter hun ploeg staan, is niet meer dan normaal.  Maar laten we de komende 9 wedstrijden in de reguliere competitie bekijken, het zou immers snel kunnen veranderen.  Indien op het einde Zulte-waregem inderdaad PO1 haalt, is dat niet meer en niet minder dan een bijzondere prestatie.  Dus boodschap is : voeten op de grond houden, realistisch blijven.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #15 Gepost op: december 23, 2012, 01:05:12 pm »
"Moeilijke wedstrijden" ??  Wat zijn al de andere dan ??  "Piece of Cake" ??  Het niveau dit seizoen van de Jupiler Pro Ligue ligt dermate dat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen, al heb je natuurlijk enkele ploegen die minder zijn.

Ik vind het al een hele prestatie dat Zulte-Waregem op de 2e plaats staat en (voorlopig) blijft.  Dat supporters achter hun ploeg staan, is niet meer dan normaal.  Maar laten we de komende 9 wedstrijden in de reguliere competitie bekijken, het zou immers snel kunnen veranderen.  Indien op het einde Zulte-waregem inderdaad PO1 haalt, is dat niet meer en niet minder dan een bijzondere prestatie.  Dus boodschap is : voeten op de grond houden, realistisch blijven.

Was nog uitmatch op Mechelen vergeten:) Maar al de rest zou zelfs in een gewoon seizoen (lees als SVZW niet zo super draait maar op een 'normaal' niveau) beschouwd worden als must-win...

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #16 Gepost op: december 23, 2012, 01:16:23 pm »
"Moeilijke wedstrijden" ??  Wat zijn al de andere dan ??  "Piece of Cake" ??  Het niveau dit seizoen van de Jupiler Pro Ligue ligt dermate dat iedereen van iedereen kan winnen of verliezen, al heb je natuurlijk enkele ploegen die minder zijn.

Ik vind het al een hele prestatie dat Zulte-Waregem op de 2e plaats staat en (voorlopig) blijft.  Dat supporters achter hun ploeg staan, is niet meer dan normaal.  Maar laten we de komende 9 wedstrijden in de reguliere competitie bekijken, het zou immers snel kunnen veranderen.  Indien op het einde Zulte-waregem inderdaad PO1 haalt, is dat niet meer en niet minder dan een bijzondere prestatie.  Dus boodschap is : voeten op de grond houden, realistisch blijven.

Was nog uitmatch op Mechelen vergeten:) Maar al de rest zou zelfs in een gewoon seizoen (lees als SVZW niet zo super draait maar op een 'normaal' niveau) beschouwd worden als must-win...

Nog even aan toevoegen dat we nu bezig zijn aan een superseizoen inderdaad. Dus moeten we er zoveel mogelijk van profiteren door zo goed mogelijk dit seizoen te be?indigen. Dit is toch niet gaan zweven? Het zou pas zweven zijn als je aan het begin van volgend seizoen zegt: "Dit kunnen we weer doen". Nee, dan moet je weer vanuit het standpunt beginnen dat je een rustig seizoen wilt draaien in de middenmoot.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #17 Gepost op: december 23, 2012, 01:52:11 pm »
Ik vind het al een hele prestatie dat Zulte-Waregem op de 2e plaats staat en (voorlopig) blijft.  Dat supporters achter hun ploeg staan, is niet meer dan normaal.  Maar laten we de komende 9 wedstrijden in de reguliere competitie bekijken, het zou immers snel kunnen veranderen.  Indien op het einde Zulte-waregem inderdaad PO1 haalt, is dat niet meer en niet minder dan een bijzondere prestatie.  Dus boodschap is : voeten op de grond houden, realistisch blijven.

Met 13(!) punten voor op de nummers 7 in het klassement is PO I missen bijna onmogelijk. Met nog 9 matchen te gaan moeten we er al 5 van verliezen en moeten Kortrijk/Bergen/Leuven er al 5 van winnen om nog een kans te maken, en dat zie ik deze ploegen eerlijk gezegd niet doen.
Bergen en Leuven zijn gewone middenmoters, en Kortrijk is verre van zo sterk als de voorbije jaren.

Het zou volgens mij niet slecht zijn om stilletjes aan wat gas terug te nemen om dan nog eens te kunnen vlammen in PO I, zodat we misschien kunnen meestrijden voor de prijzen in plaats van het 5e wiel aan de wagen te zijn in die matchen.
Anderlecht, Genk en Standard zullen moeilijk te kloppen zijn als ze op niveau spelen, en Lokeren is ook niet echt onze favoriete tegenstander de laatste jaren.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #18 Gepost op: december 23, 2012, 02:11:19 pm »
Ik vind het al een hele prestatie dat Zulte-Waregem op de 2e plaats staat en (voorlopig) blijft.  Dat supporters achter hun ploeg staan, is niet meer dan normaal.  Maar laten we de komende 9 wedstrijden in de reguliere competitie bekijken, het zou immers snel kunnen veranderen.  Indien op het einde Zulte-waregem inderdaad PO1 haalt, is dat niet meer en niet minder dan een bijzondere prestatie.  Dus boodschap is : voeten op de grond houden, realistisch blijven.

Met 13(!) punten voor op de nummers 7 in het klassement is PO I missen bijna onmogelijk. Met nog 9 matchen te gaan moeten we er al 5 van verliezen en moeten Kortrijk/Bergen/Leuven er al 5 van winnen om nog een kans te maken, en dat zie ik deze ploegen eerlijk gezegd niet doen.
Bergen en Leuven zijn gewone middenmoters, en Kortrijk is verre van zo sterk als de voorbije jaren.

Het zou volgens mij niet slecht zijn om stilletjes aan wat gas terug te nemen om dan nog eens te kunnen vlammen in PO I, zodat we misschien kunnen meestrijden voor de prijzen in plaats van het 5e wiel aan de wagen te zijn in die matchen.
Anderlecht, Genk en Standard zullen moeilijk te kloppen zijn als ze op niveau spelen, en Lokeren is ook niet echt onze favoriete tegenstander de laatste jaren.

Mij lijkt eerder het omgekeerde aangewezen. Nu alles op alles zetten en nog zoveel mogelijk punten sprokkelen (in ieder geval GEEN gas terugnemen!). Om dan hopelijk in de Play-offs zo ver mogelijk bovenaan blijven. Want als we in de PO moeten punten pakken tegen de grote ploegen...

Maar voor we zover zijn. Er zijn nog 9 wedstrijden, 27 punten te verdelen. Met exact 13 punten voorsprong op de nummer 7 lijkt me het doek nog steeds niets definitief gevallen. Laat ons nog even wachten met voorspellingen te doen en te dromen van 'het kampioenschap' tot PO1 en zekerheid is!

Offline depinguin

  • Leden
  • Berichten: 473
Re: [NB] Bergen - Essevee
« Reactie #19 Gepost op: december 23, 2012, 02:19:41 pm »
Allez zeg.... als Cercle nog 1 puntje verliest, of wij winnen er nog 1 in de volgende 9 wedstrijden,  kunnen wij nooit meer op plaats 16 terecht komen :)
"Hoe sterker je zelf bent hoe minder je de fouten van uw eigen falen bij een ander lecht"

"Proberen is voor janetten"