Auteur Topic: [NB] Essevee - AA Gent  (gelezen 4039 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline TrickY9lives

  • Leden
  • Berichten: 53
[NB] Essevee - AA Gent
« Gepost op: oktober 31, 2013, 09:50:47 am »
3-2.

Draak van een eerste helft. Het aantal slordige passes waren niet bij te houden. Gelukkig scoren we uit het niets de gelijkmaker en worden we hierdoor wakker, anders had het waarschijnlijk niet goed afgelopen.

Mooie tweede helft (met veel beter voetbal) en een verdiende overwinning.

Ik moet me excuseren over mijn uitlatingen van Habibou een maandje geleden. De laatste weken speelt hij echt wel goed en is zeker een meerwaarde voor onze ploeg.

Oja en na gisteren kunnen ze er niet meer omheen denk ik: Hazard gouden schoen!  :D
« Laatst bewerkt op: oktober 31, 2013, 11:11:46 am door TrickY9lives »

Offline BorisB9

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #1 Gepost op: oktober 31, 2013, 11:06:12 am »
De tweede helft was de grinta en de snelheid van uitvoering er terug. Ook ik moet mijn mening over Habib bijstellen. Op de flank doet hij het prima, net als Jens trouwens. Kemel van Godeau maar na de rust heeft hij zich goed herpakt.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #2 Gepost op: oktober 31, 2013, 11:12:48 am »
Dat eerste halfuur was desastreus.
Colpaert, Godeau en Malanda stonden 30min lang te slapen.
Alle geluk dat De fauw en D'haene dan wel op niveau acteerden.
Dury dit seizoen nog niet zo kwaad gezien als gisteren, vooral op Godeau en Colpaert.
Moest telkens aan Bruno zegge dat die hoger moest gaan spelen, terwijl je dat zelf toch moet weten.

Na de 1-1 ging iedereen plots beter acteren, en plaatste Dury Habib op de flank en Jens in de punt.

2de helft was pakken beter met Kums die het wat verdeelde en Hazard die de acties maakte.
Maken dan 2 mooie goals (actie Hazard bij de 2de en combinatiespel bij 3de goal)

N'diaye viel ook weer goed in.
Wie me toch weer tegenviel was Ibrahima Cont?

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.277
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #3 Gepost op: oktober 31, 2013, 11:55:31 am »
Het eerste halfuur was toch echt DRAMATISCH. Met Godeau op kop, waarom Duplus op de bank moet voor hem begrijp ik toch niet goed, Duplus was niet super bezig maar Godeau doet het verre van beter. Sommige passen waren er soms echt wel over. Gelukkig scoort Naessens het doelpunt uit het niets, ik zie mij nog vloeken op de slechte voorzet van Habibou... Tweede helft was stukken beter en we zagen het Essevee zoals we het graag zien, met inzet, met druk naar voor, met kansen en met goals. Dit lag ook deels aan de fysieke conditie van Gent, toch wel heel zwak te noemen. Een deugddoende 3 punter en met vertrouwen naar Mechelen!
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #4 Gepost op: oktober 31, 2013, 12:36:55 pm »
reacties hier kloppen inderdaad tot voor de 1-1 was ons spel gewoon slecht . na de 1-1 was het beter, en onze tweede helft was gewoon goed.   25 minuten slecht, 20 minuten redelijk en 45 minuten goed spelen leidt gelukkig voor ons tot een 3-punter tegen een "top"ploeg .


en gent ? niet echt slecht maar in de tweede helft kregen ze toch nauwelijks nog kansen bij elkaar gespeeld vond ik , en ze  begingen toch ook vrij veel overtredingen al dan niet gefloten door den arbiter.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #5 Gepost op: oktober 31, 2013, 12:45:43 pm »
Die scheids heeft bij 5 'corners' de verkeerde beslissing genomen :D

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.114
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #6 Gepost op: oktober 31, 2013, 12:55:07 pm »
Gisteren nogmaals gezien dat habib zijn beste positie op de flank is en jens moet voor mij in de punt staan ! Wat me ook positief verraste waren de 9034 toeschouwers sterk !

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #7 Gepost op: oktober 31, 2013, 01:34:18 pm »
Heel goeie tweede helft, en zelfs na de 2-2 waren we fysiek en mentaal sterker dan Gent, Gent dat veel te agressief was(Diogo, en vooral Dejaegere zijn smerige voetballers) maar voor de rest is dit geen ploeg.  Habib en Jens samen met Hazard waren heel goed, Conte,Kums brengen momenteel te weinig, Conte te balverliefd en Kums positioneel bij balverlies staat nooit goed, Kums staat volgens mij niet op zijn beste positie (is ook traag) en moet meer ballen in de diepte geven, wat hij een paar keer heel goed deed.  Wat er mis is met Colpaert en Godeau weet ik niet, maar deden rare dingen, maar ik zou ze zeker laten staan, zal wel verbeteren.  Goeie zet om Malanda een rij op te schuiven en N'diaye in te brengen, N'Diaye, we gaan daar nog heel blij mee zijn, kon mij echt bekoren, zowel tegen Chalala als nu.
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #8 Gepost op: oktober 31, 2013, 01:51:39 pm »
Hele sterke Naessens en Habib. Colpaert en Godeau hadden het moeilijk in het begin maar kwamen er door in de 2de helft waar gent amper nog 1 of 2 kansjes kreeg. Dat komt wel weer goed met die 2, niet vergeten dat ze alle 2 geblesseerd geweest zijn en nog wat matchritme missen.

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #9 Gepost op: oktober 31, 2013, 04:09:51 pm »
versta niet dat er mensen Kums slecht vinden?!! er zaten gentsups achter ons en die vonden dat ??n van de beste spelers?!! hij bepaalt juist veel en draagt voor een stuk de ploeg. ontlast hazard ook veel. na de 3-2 viel me op dat gent er gewoon door zat en dat we heel goed, slim de bal rond tikten.
terechte winst waar habib duidelijk naar z'n beste niveau groeit. Malanda bewijst dat hij eigenlijk bijna alles kan...

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #10 Gepost op: oktober 31, 2013, 04:44:52 pm »
versta niet dat er mensen Kums slecht vinden?!! er zaten gentsups achter ons en die vonden dat ??n van de beste spelers?!! hij bepaalt juist veel en draagt voor een stuk de ploeg. ontlast hazard ook veel. na de 3-2 viel me op dat gent er gewoon door zat en dat we heel goed, slim de bal rond tikten.
terechte winst waar habib duidelijk naar z'n beste niveau groeit. Malanda bewijst dat hij eigenlijk bijna alles kan...

En hij bewees in de 1ste 30min dat hij ook heel slecht kan zijn.
En je moet niet alleen kijken naar een Kums in balbezit, in balverlies heeft hij nooit oog voor zijn man, waardoor onze verdedigers soms keuzes moeten maken.

Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #11 Gepost op: oktober 31, 2013, 04:45:45 pm »
Kums was zeer goed, zoals meestal!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #12 Gepost op: oktober 31, 2013, 04:59:09 pm »
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Was inderdaad ergerlijk, en op den duur zullen er nog thuissupporters een stadionverbod krijgen omdat andere supporters ons zitten uit te dagen en dan nog zwaaien met ulder vip-pasje! die mens mag blij zijn dat tie maar 3 weken nie meer te leven had, of ie zoe der nie zo lang nimmer gezeten hebben!

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #13 Gepost op: oktober 31, 2013, 06:17:28 pm »
Ahja, als wij tegen Cl. Brugge, Gent, Genk, Standard, Anderlecht of Kortrijk spelen zijn er altijd neanderthalers die in onze vakken komen zitten.
En de stewards, die staan erbij en kijken ernaar.
Er moet al gevochten worden voor ze tussenkomen, en dan nog, soms staan ze daar ook op te kijken.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #14 Gepost op: oktober 31, 2013, 07:01:59 pm »
Ook de rol van Dury niet vergeten: bij het inbrengen van n'diaye ontstond een nieuwe, omgekeerde driehoek, met Malanda en Kums naar voor zodat er meer druk kwam op Gentse verdediging. Deze keuze was imo toch zeker belangrijk voor het wedstrijdverloop

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #15 Gepost op: oktober 31, 2013, 07:09:49 pm »
Naessens voor mij man van de match, stond geregeld centraal en deed het daar prima. Jens centraal en Habib op de flank lijkt mij beter te werken dan omgekeerd. Tziet er naar uit dat we met 7 ploegen gaan strijden om PO1

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #16 Gepost op: oktober 31, 2013, 07:43:28 pm »
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Was inderdaad ergerlijk, en op den duur zullen er nog thuissupporters een stadionverbod krijgen omdat andere supporters ons zitten uit te dagen en dan nog zwaaien met ulder vip-pasje! die mens mag blij zijn dat tie maar 3 weken nie meer te leven had, of ie zoe der nie zo lang nimmer gezeten hebben!



Respect voor u actie Jeroenie! Kdenk als er veel zulke supporters zoals jij op onze tribunes zouden zitten ze wel 2keer zouden nadenken alvoorens ze in de thuisvakken plaatsnemen..

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #17 Gepost op: oktober 31, 2013, 08:01:35 pm »
n'diaye viel sterk in ! ook tegen charleroi viel hij op !

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #18 Gepost op: oktober 31, 2013, 10:39:48 pm »
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk wat volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Was inderdaad ergerlijk, en op den duur zullen er nog thuissupporters een stadionverbod krijgen omdat andere supporters ons zitten uit te dagen en dan nog zwaaien met ulder vip-pasje! die mens mag blij zijn dat tie maar 3 weken nie meer te leven had, of ie zoe der nie zo lang nimmer gezeten hebben!



Respect voor u actie Jeroenie! Kdenk als er veel zulke supporters zoals jij op onze tribunes zouden zitten ze wel 2keer zouden nadenken alvoorens ze in de thuisvakken plaatsnemen..
ela, ik heb niks gedaan wat niet toegelaten is eh! de volgenden die dergelijk iets presteert, verwijder ik persoonlijk zelf uit de tribune! tis mij stinkende verleed, en mij niet alleen! dat er supporters tussen zitten van de tegenpartij, dan moeten ze schone stil en braaf blijven zitten bij alles wat gebeurd! als ze dan toch recht springen, mogen ze ulder boelke pakken!

Online Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - AA Gent
« Reactie #19 Gepost op: oktober 31, 2013, 11:11:46 pm »
Scheidsrechter was zwak(had de indruk dat zijn lijnrechters hem veel verkeerd beinvloeden) en eindelijk walt volk voor een 'gewonere' match, maar het is onbegrijpelijk dat een supporter van Gent zomaar mag rechtspringen en een hele tribune nog wat zit te jennen, het is ongeloofelijk irritant dat je dan geen enkele spotter ziet of dat stewards blijkbaar niet mogen ingrijpen, ik heb eigen supporters al voor veel veel minder stadionverboden zien krijgen, supportersraad? 

Was inderdaad ergerlijk, en op den duur zullen er nog thuissupporters een stadionverbod krijgen omdat andere supporters ons zitten uit te dagen en dan nog zwaaien met ulder vip-pasje! die mens mag blij zijn dat tie maar 3 weken nie meer te leven had, of ie zoe der nie zo lang nimmer gezeten hebben!



Respect voor u actie Jeroenie! Kdenk als er veel zulke supporters zoals jij op onze tribunes zouden zitten ze wel 2keer zouden nadenken alvoorens ze in de thuisvakken plaatsnemen..
ela, ik heb niks gedaan wat niet toegelaten is eh! de volgenden die dergelijk iets presteert, verwijder ik persoonlijk zelf uit de tribune! tis mij stinkende verleed, en mij niet alleen! dat er supporters tussen zitten van de tegenpartij, dan moeten ze schone stil en braaf blijven zitten bij alles wat gebeurd! als ze dan toch recht springen, mogen ze ulder boelke pakken!

Absoluut. K was ook razend,op dat moment. Was verbazingwekkend om te zien hoe die spotters er met een ei in hun gat stonden op te gapen. Triestig.
-SVZW Forever-