Auteur Topic: [NB] Standard - Essevee  (gelezen 4359 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline koenie69

  • Leden
  • Berichten: 1.606
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #20 Gepost op: februari 09, 2014, 08:51:20 pm »
vind pourie toch maar matige spits hoor ,heb nu 4 matchen gezien en buiten zijn doelpunt in gent was het niet veel soeps en dat heeft niets te maken met automatismen .kan wel begrijpen dat hazard gefrustreerd komt van zijn slechte passen .
en als iedereen denkt dat een 17-jarige de boel gaat forceren dan is het een beetje erg .
zoals leye ook de boel niet gaat forceren na zo een blessure ,zal al content zijn als hij dit seizoen nog zal spelen.

Offline koene

  • Leden
  • Berichten: 624
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #21 Gepost op: februari 09, 2014, 09:01:32 pm »
vind pourie toch maar matige spits hoor ,heb nu 4 matchen gezien en buiten zijn doelpunt in gent was het niet veel soeps en dat heeft niets te maken met automatismen .kan wel begrijpen dat hazard gefrustreerd komt van zijn slechte passen .
en als iedereen denkt dat een 17-jarige de boel gaat forceren dan is het een beetje erg .
zoals leye ook de boel niet gaat forceren na zo een blessure ,zal al content zijn als hij dit seizoen nog zal spelen.

Meen jij dat nu dat je Pourie nu al afschrijft? RLY? RLY? Die jongen was net begonnen aan zijn voorbereiding en dan mocht hij al direct starten in de basis. Heb eens geduld.

Offline mogul

  • Leden
  • Berichten: 7.678
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #22 Gepost op: februari 09, 2014, 09:50:06 pm »
Onze dip is een feit.
Moesten we tegen Gent verloren hebben, ja dan hadden we een dip, nu is dit geen dip volgens mij, verliezen op  Standard is toch logisch,  maar  tegen Standard kon het anders geweest zijn.  Thuis tegen Lokeren konden we toch ook winnen, gezien onze kansen? In Leuven was het slecht, maar met Habibou en Malanda en blessures van Kums,De fauw,Naessens doen we het beter dan dat ik had verwacht.  Ik had niet verwacht dat we voor de beker Cercle en Gent gingen verslaan, ik had niet verwacht dat we tegen Genk gingen winnen en ik had ook niet gedacht dat we tegen Lokeren nog gingen gelijkspelen, dit is geen dip, vooral als je ziet hoe we voetbalden tegen Standard, dat komt goed, niet vergeten dat wij woensdag een cupmatch speelden,dat Pouri? en Anderson nog moeten aarden en fitter worden,veel overschot had Standard toch niet?
Nu kunnen we een hele week de volgende wedstrijden voorbereiden, we zullen er staan tegen Cercle, zelfs zonder Hazard(ik vond hem vandaag toch al beter spelen!)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #23 Gepost op: februari 10, 2014, 12:37:35 am »
Toch wel een straffe ploeg dit Standard, heel veel kwaliteit en de resultaten zijn er ook naar.
Kandidaat nr 1 voor de titel imo, en als je het klassement bekijkt zal er al veel moeten gebeuren om ze uit de top 3 te krijgen in de PO's.
Zeker geen schande, als Zulte Waregem zijnde, om op hun veld te gaan verliezen.

Nog steeds een zwalpend Genk en Anderlecht, Lokeren die min of meer onze evenknie is.
Strijden voor een 3e of 4e plaats lijkt me een mooie doelstelling, en het hoogst haalbare dit jaar.
En moesten we de Beker winnen zou dit toch meer dan een geslaagd seizoen zijn.  :)

Achterin zit het bij ons redelijk ok, het is enkel hopen dat Cont? en Hazard zo snel mogelijk terug naar hun topniveau groeien, en dat Naessens, Olinga, Anderson en Pouri? snel een aanvallende meerwaarde zullen zijn.

Offline gva

  • Leden
  • Berichten: 570
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #24 Gepost op: februari 10, 2014, 08:12:47 am »
ik ben gisteren -via een bevriend standardsupporter- met een bus standardsupporters naar de match geweest en de match gevolgd vanuit de 'harde kern' (een leuke ervaring op zich). die mannen hebben enorm veel respect voor de manier waarop waregem gisteren kwam voetballen op standard, met de nadruk op voetballen.  essevee bracht verzorgd voetbal en kwam er een paar keer gevaarlijk uit. met een beetje meeval en/of aanvallend talent kwam essevee zelfs op voorsprong.  we hebben het niet slecht gedaan, tegen de titelkandidaat bij uitstek (heb je hun 'bank' gezien ???).  degene die beweren dat de kern van essevee te beperkt is, slaan de bal totaal mis : ondanks de afwezigheid van leye, kums, naessens, habib, malanda,... is essevee de best voetballende ploeg die standard dit jaar mocht ontvangen (dixit de standardsupporters).  Bovendien werd een sterke invalbeurt van sylla genoteerd en een sterke prestatie van hazard...

Offline belli

  • Leden
  • Berichten: 3.767
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #25 Gepost op: februari 10, 2014, 08:51:29 am »
evenveel kansen...goed gespeeld maar afwerking slecht en vaak de laatste pass die ontbrak.
het verschil zit ergens.
over die tweede goal...zoiets is in principe onvergeeflijk. moest essevee zo uitbreken tegen standard lag de speler al na 3 seconden bewust tegen de grond.
dury zal daar zeker verder op hameren

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #26 Gepost op: februari 10, 2014, 08:56:13 am »
Hazard nog niet op topniveau. Maar speelde al bij al een degelijke wedstrijd. Iemand gezien hoeveel schoppen en duwen die heeft moeten incasseren? Vooral in de 2e helft was het bij wijlen 'Maakt-niet-uit-of-je-op-de-bal-schopt-als-je-Hazard-zijn-poten-maar-mee-hebt  bij Standard...  vind ik.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #27 Gepost op: februari 10, 2014, 10:10:01 am »
Onze beste match in 2 maanden. Ik zag het goede Essevee terug: voetballend, driehoekjes, rustig. Enkel de laatste pas en/of de afwerking was er niet. En ja, we missen Leye, Naessens en andere Olinga's. Maar zouden we het beter gedaan hebben met Habib en Malanda? Dat durf ik te betwijfelen. Het blok stond er en Standard geraakte er niet door. Enkel op een stilliggende bal en een counter konden zij scoren. Ik heb nog geen enkele andere ploeg op Standard zo goed zien spelen. Binnen een maand zullen we er wel staan, en dat zullen de andere ploegen geweten hebben!

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #28 Gepost op: februari 10, 2014, 10:10:35 am »
ik ben gisteren -via een bevriend standardsupporter- met een bus standardsupporters naar de match geweest en de match gevolgd vanuit de 'harde kern' (een leuke ervaring op zich). die mannen hebben enorm veel respect voor de manier waarop waregem gisteren kwam voetballen op standard, met de nadruk op voetballen.  essevee bracht verzorgd voetbal en kwam er een paar keer gevaarlijk uit. met een beetje meeval en/of aanvallend talent kwam essevee zelfs op voorsprong.  we hebben het niet slecht gedaan, tegen de titelkandidaat bij uitstek (heb je hun 'bank' gezien ???).  degene die beweren dat de kern van essevee te beperkt is, slaan de bal totaal mis : ondanks de afwezigheid van leye, kums, naessens, habib, malanda,... is essevee de best voetballende ploeg die standard dit jaar mocht ontvangen (dixit de standardsupporters).  Bovendien werd een sterke invalbeurt van sylla genoteerd en een sterke prestatie van hazard...

Ik merk ook bij de reacties van Standardsupporters dat zij ons de beste tegenstander vonden, dus het moet dan toch niet slecht geweest zijn (heb de match niet gezien of gehoord)

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #29 Gepost op: februari 10, 2014, 11:03:42 am »
Titel zal moeilijker en moeilijker worden.  Maar we zijn nog steeds kanshebber.  Als we aan de playoffs beginnen met bv 6 of 4 punten achterstand op standard (de leider).  Dan kan alles nog.  Anderlecht stond er ook 6 of 7  voor aan het begin van de playoffs vorig jaar h?.

Als we iets beter omspringen met de mogelijkheden was het hier minstens een drawke.  Jammer hoe die laatste pas of actie er niet uitkwam of verkwanselt werd.

Die beker pakken en een plaats in de top 4 op het einde zou ook al heel mooi zijn. Maar zolang het kan, moeten we voor beiden gaan natuurlijk.

En die SERGE wat een slappe vod.  Floot echt niet goed.  Vrije trap die er geen was en standard kreeg vrije trappen dicht bij de carr? a volont?.  Standard spelers mochten mekkeren en maar mekkeren en bal weg of binnentrappen na een fluitsignaal.  Wij kregen er 2 of 3x geel voor.

 
« Laatst bewerkt op: februari 10, 2014, 11:06:24 am door essevee007 »

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #30 Gepost op: februari 10, 2014, 11:24:00 am »
Laatste 4 matchen tonen ook aan dat het transferwerk niet af was.
Dury wou nog een spits, maar het lukte niet. Men was nochtans vrij zeker dat hij zou komen (Hoessen)

Pouri? zijn conditie is pover (zat in voorbereiding)
Komt ook nerveus over. Maar ik schrijf hem nog niet af.

Nu zijn we bezig over Cont?-Pouri?-Cac?r?s, maar binnen een week of 5,6 spreken we hier volgens mij over Olinga-Leye-Naessens/Anderson

Cont? heeft een dip, en Cac?r?s, tjah, die doet niets verrassend, Naessens ook niet, maar die gaat in duel en heeft nog snelheid, Cac?r?s niet.

Gisteren ook Kums zwaar gemist, voetballende 8 hadden we niet, had toch Anderson op die positie verwacht, denk dat we ze dan meer pijn konden doen, maar zij ons mss ook.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #31 Gepost op: februari 10, 2014, 12:52:53 pm »
vind pourie toch maar matige spits hoor ,heb nu 4 matchen gezien en buiten zijn doelpunt in gent was het niet veel soeps en dat heeft niets te maken met automatismen .kan wel begrijpen dat hazard gefrustreerd komt van zijn slechte passen .
en als iedereen denkt dat een 17-jarige de boel gaat forceren dan is het een beetje erg .
zoals leye ook de boel niet gaat forceren na zo een blessure ,zal al content zijn als hij dit seizoen nog zal spelen.

Pourie heeft hard gewerkt, maar de aansluiting naar de spitsen is onvoldoende.  Als je een actie van te ver zelf moet opzetten, met 3-4man in duel moet gaan komt ge nooit in goede schietpositie.  Vooral de ineffici?ntie van Conte ergert mij.  Geweldige acties en inzet, maar in de zone van de waarheid zijn zijn passes altijd CONTE VERKEERD...


Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: [NB] Standard - Essevee
« Reactie #32 Gepost op: februari 10, 2014, 08:29:13 pm »
Pourie heeft hard gewerkt, maar de aansluiting naar de spitsen is onvoldoende.  Als je een actie van te ver zelf moet opzetten, met 3-4man in duel moet gaan komt ge nooit in goede schietpositie.  Vooral de ineffici?ntie van Conte ergert mij.  Geweldige acties en inzet, maar in de zone van de waarheid zijn zijn passes altijd CONTE VERKEERD...

En dat is de reden waarom Cont? bij Zulte Waregem zit en niet bij pakweg Ajax of Leverkusen ofzo. Simpel.

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629