Auteur Topic: [NB] RSC Anderlecht - SVZW  (gelezen 8264 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #20 Gepost op: maart 08, 2009, 06:18:39 pm »
Neemelo kan wel een bal bijhouden en is een afspeelpunt, gun hem nog een paar matchen
en hij zal er staan.  Nfor is soms heel ongelukkig in zijn acties.  Is geen diepe spits maar
een flankspeler (als vervanger voor Mathyss gehaald maar speelt op plaats van Leye).

Hylang mocht je toch ook bij de betere rekenen.  Roelandts en Matton zaten idd in de achterzak
maar twaren wel tegen toppers e da we speelden.  Als je ziet wat Genk gisteren deed
tegen Dender, dan relativeer ik toch onze prestatie een beetje, Genk=overroepen tot en met.
volgende week terug aanknopen met een overwinning.

Ik vraag me wel af, wie Dury er uit gaat laten voor Meert.
Lutte zal het heel zeker niet worden de sjousjoe e.

Wie zegt dat Meert in de basis komt?
Kan je niet om heen denk ik. Is de speler met de beste mentaliteit en een enorme inzet om nog maar te zwijgen van zijn clubliefde...

Crudo

  • Gast
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #21 Gepost op: maart 08, 2009, 06:20:46 pm »
Neemelo kan wel een bal bijhouden en is een afspeelpunt, gun hem nog een paar matchen
en hij zal er staan.  Nfor is soms heel ongelukkig in zijn acties.  Is geen diepe spits maar
een flankspeler (als vervanger voor Mathyss gehaald maar speelt op plaats van Leye).

Hylang mocht je toch ook bij de betere rekenen.  Roelandts en Matton zaten idd in de achterzak
maar twaren wel tegen toppers e da we speelden.  Als je ziet wat Genk gisteren deed
tegen Dender, dan relativeer ik toch onze prestatie een beetje, Genk=overroepen tot en met.
volgende week terug aanknopen met een overwinning.

Ik vraag me wel af, wie Dury er uit gaat laten voor Meert.
Lutte zal het heel zeker niet worden de sjousjoe e.

Wie zegt dat Meert in de basis komt?
Kan je niet om heen denk ik. Is de speler met de beste mentaliteit en een enorme inzet om nog maar te zwijgen van zijn clubliefde...
Zijn invalbeurt gisteren was anders wel dramatisch...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #22 Gepost op: maart 08, 2009, 07:05:10 pm »
Verband met Pizza en schollen?  :-[
SV TILL I DIE

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #23 Gepost op: maart 08, 2009, 07:06:50 pm »
weet je wat......doe voort met al die huurlingen, hohja die mogen fouten maken, en laat al onze voetballers met enige clubliefde langs de kant, ist zo dat je het wilt???

Rafa

  • Gast
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #24 Gepost op: maart 08, 2009, 07:19:01 pm »
weet je wat......doe voort met al die huurlingen, hohja die mogen fouten maken, en laat al onze voetballers met enige clubliefde langs de kant, ist zo dat je het wilt???
Voor mij inderdaad liever Khaleem Hyland dan een slechte jeugdspeler. Dan heb ik niemand concreets in gedachte, maar de gedachte van jonger ?n meer Belgisch moet je niet overdreven doordrijven... Genoeg voorbeelden bij de 'grote' vier ploegen in ons land denk ik. ;-)

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #25 Gepost op: maart 08, 2009, 09:51:23 pm »
Spijtig dat Berrier tegen de flank geplakt moest spelen, tis toch o zo moeilijk in Belgi? om niet met twee controlerende middenvelders te spelen, pfff

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #26 Gepost op: maart 08, 2009, 09:52:32 pm »
ik had het over stijn meert

fox

  • Gast
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #27 Gepost op: maart 08, 2009, 10:40:56 pm »
ik had het over stijn meert

Als er betere spelers zijn dan Meert dan is het logisch dat Meert op de bank zit. Het is niet omdat hij hier al sinds mensheugnis speelt dat hij zowieso in die basis moet staan. Dan zouden we pas slecht bezig zijn.

Rafa

  • Gast
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #28 Gepost op: maart 08, 2009, 11:31:09 pm »
ik had het over stijn meert

Als er betere spelers zijn dan Meert dan is het logisch dat Meert op de bank zit. Het is niet omdat hij hier al sinds mensenheugenis speelt dat hij zowieso in die basis moet staan. Dan zouden we pas slecht bezig zijn.

Dat bedoel ik dus ook. Dat noemen ze het evenwicht tussen kwaliteit en gevoelswaarde, objectief en subjectief. Ofwel datgeen dat 'voetbal' speciaal maakt... Ik had het dus over zowel Meert als een jeugdspeler.

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #29 Gepost op: maart 09, 2009, 01:44:24 am »
Aan de manier waarop Neemelo voetbalt, zie je dat die jongen niet kan voetballen... Het is cru gezegd maar hij kan gewoon niet beter, DENK ik.  Ik vraag me ook af op basis van wat hij gekocht is?
In alle minuten dat hij reeds voor ons gespeeld heeft, heb ik hem nog praktisch niets goeds zien doen...
Neen, ik blijf bij mijn mening van vorige week, tis een reuzenschildpad. Mag voor mij nu al aan het lijstje Dosunmu, Jelavic, Subotic toegevoegd worden.

Hopelijk bewijst hij alsnog mijn ongelijk, dan zal ik alleszins de eerste zijn om mijn fout toe te geven.

Bon, tot zover mijn gezaag  :)

Voor de rest ben ik nog altijd vr? content met de ploeg.  Anderlecht was gisteren gewoon een klasse te sterk.  We staan op een prachtige zesde plaats en blijven in de running voor plaats 5.  Na de matchen tegen Roeselare en vooral tegen Gent binnen twee weken, gaan we al meer kunnen zeggen, denk ik.

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #30 Gepost op: maart 09, 2009, 08:53:41 am »
Net zoals Anderlecht in Waregem verloor door hun zwakte, heeft Essevee verloren in Anderlecht door zijn zwakte. Kijk maar eens naar de spelersscore in Het Nieuwsblad: zoveel 4en en 5en heeft Essevee nog niet gehad dit jaar. Natuurlijk heeft dit ook te maken met de tegenstander, maar je kan je eigen zwakte daarmee niet verdoezelen.

Zoals hierboven al gezegd: terug met 2 voetjes op de grond, en het was nodig als ik sommige voorbeschouwingen las in de kranten.

Verliezen op Anderlecht is zeker geen schande, verliezen thuis tegen Roeselare is dat wel. Dus, volgend weekend moet er gewonnen worden.

Offline Tisten

  • Leden
  • Berichten: 135
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #31 Gepost op: maart 09, 2009, 10:14:57 am »
Waar ik me zaterdagavond mateloos aan ergerde is de spelkwaliteit die Lutte de laatste weken brengt.
Het was overduidelijk dat het spel te snel ging voor hem.
Hij kreeg geen voet aan de grond. Te traag en te loom.
Het wordt dringend tijd dat Dury dat toch ziet dat Lutte moeilijkheden heeft het 1ste klasse tempo te volgen de laatste weken. Duidelijk tijd hem eens te verwijzen naar de bank. Maarja...
Werkkracht ok...maar meerwaarde??

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.694
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #32 Gepost op: maart 09, 2009, 10:43:45 am »
Het grote probleem was dat de pers (met 'giant killers') en Dury zelf de groep te veel druk had opgelegd naar deze match toe...

Zo waren we op voorhand uit onze 'underdog' rol gespeeld, en was Anderlecht op zijn hoede...

Kwalitatief is Anderlecht altijd beter dan Waregem, maar soms kan men het verschil maken via onderschatting van Anderlecht, werklust, enz...

Offline mutombo

  • Leden
  • Berichten: 564
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #33 Gepost op: maart 09, 2009, 11:32:58 am »
ahja tis op Anderlecht ? we moeten niet verwachten dat we hier weer gingen stunten.

Ik vond toch dat Legaer rood moest hebben, hij stond al geel geboekt en had de bal en er werd gefloten en schiet de bal nog naar doel (had toch duidelijk het fluitsigniaal gehoord!) en krijgt geen geel, paar min aan de overkant makiese heeft de bal hoort een fluitsigniaal en schiet de bal nog weg en krijgt wel geel.
Heb ik mij ook aan ge?rgerd. Zelfde situatie 2 verschillende oordelen. Ma soit Anderlecht was beter. Jammer dat we een vroeg doelpunt pakken waardoor de twijfel er bij de thuisploeg niet in kroop. Toch wat kansjes gehad. Scoren we in het derde kwartier dan hadden we mss nog een waterkansje.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #34 Gepost op: maart 09, 2009, 11:44:31 am »
We waren gewoon zwak.  + anderlecht thuis, wij hen zwarte beest, standard had gewonnen, zij al 4x niet gewonnen van ons en laatstleden 4-0 op hun bij doos van ons= revange.  Daarbij komt nog eens de pers die ons bejubelde (wat wel leuk is natuurlijk) en ons als het ware zelfs in een favorietenrol stak.  Dat heeft ook anderlecht versterkt en ons verzwakt.  Anderlecht was te pakken (of een punt) indien we op ons niveau speelden van bepaalde matchen dit jaar.  Een pandoering is het alvast niet geworden, en das positief.  En ook bossut zijn saves waren van wereldklasse terug.  (buiten dat ene foutje, die iedere keeper wel eens maakt).
« Laatst bewerkt op: maart 09, 2009, 11:46:09 am door essevee007 »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #35 Gepost op: maart 09, 2009, 12:56:09 pm »
"Kevin Roelandts speelde een zwakke match en viel vooral op door een hevige discussie met Wasilewski. Hij gebaarde dat Wasyl een "dikke kop had die kon ontploffen" :) ,waarop Wasyl voorstelde om het buiten het stadion te gaan uitvechten" (HNB)

:) :) :)
-SVZW Forever-

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #36 Gepost op: maart 09, 2009, 02:20:27 pm »
zwakke macht van essevee.
maarja tegen anderlecht in die omstandigheden is dat normaal.
( anderlecht moest winnen om 1ste te blijven,
 ze hadden de laatste 4 machten niet meer gewonnen tegen ons,
 laatste nederlaag was 4 - 0 + onze naam die erbij komt van giant killers)
anderlecht was gewoon supper gemotiveerd dat zag je vanaf de eerste min.

de sfeer van ons essevee was ook supper.

enkel jammer van het accident op de autostrade door bepaalde van de cb. die meschien beter bij kortrijk zouden gaan zitten als het toch maar is om op mensen te slaan die een andere sjaal dragen.
en het beste is dan nog dat die supporter die slagen kreeg zelf ook beetje voor den essevee is maar enkel grotere supporter is voor anderlecht.

wel raar dat er nog niets op het forum staat van dit voorval hoe zou dat komen? omdat het de cb zijn die in fout zijn? jammer voor die andere cb supporters dat die hun naam laten verneuken door die paar dat denken dat ze het al zijn. het goede nieuws is natuurlijk wel dat alles gefilmd werd!!


Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #37 Gepost op: maart 09, 2009, 02:29:18 pm »
Waar ik me zaterdagavond mateloos aan ergerde is de spelkwaliteit die Lutte de laatste weken brengt.
Het was overduidelijk dat het spel te snel ging voor hem.
Hij kreeg geen voet aan de grond. Te traag en te loom.
Het wordt dringend tijd dat Dury dat toch ziet dat Lutte moeilijkheden heeft het 1ste klasse tempo te volgen de laatste weken. Duidelijk tijd hem eens te verwijzen naar de bank. Maarja...
Werkkracht ok...maar meerwaarde??

wat heb ik een paar weken geleden gezegd? En een paar die het maar nie willen geloven... .
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #38 Gepost op: maart 09, 2009, 02:36:37 pm »
zwakke macht van essevee.
maarja tegen anderlecht in die omstandigheden is dat normaal.
( anderlecht moest winnen om 1ste te blijven,
 ze hadden de laatste 4 machten niet meer gewonnen tegen ons,
 laatste nederlaag was 4 - 0 + onze naam die erbij komt van giant killers)
anderlecht was gewoon supper gemotiveerd dat zag je vanaf de eerste min.

de sfeer van ons essevee was ook supper.

enkel jammer van het accident op de autostrade door bepaalde van de cb. die meschien beter bij kortrijk zouden gaan zitten als het toch maar is om op mensen te slaan die een andere sjaal dragen.
en het beste is dan nog dat die supporter die slagen kreeg zelf ook beetje voor den essevee is maar enkel grotere supporter is voor anderlecht.

wel raar dat er nog niets op het forum staat van dit voorval hoe zou dat komen? omdat het de cb zijn die in fout zijn? jammer voor die andere cb supporters dat die hun naam laten verneuken door die paar dat denken dat ze het al zijn. het goede nieuws is natuurlijk wel dat alles gefilmd werd!!



Idd een spijtig voorval. Wel onze naam niet door het slijk halen omdat ??n lid em nie gedraagd e :)
essevee till i die!!!

Offline mabelleke

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: [NB] RSC Anderlecht - SVZW
« Reactie #39 Gepost op: maart 09, 2009, 02:37:01 pm »
ik had het over stijn meert

Als er betere spelers zijn dan Meert dan is het logisch dat Meert op de bank zit. Het is niet omdat hij hier al sinds mensenheugenis speelt dat hij zowieso in die basis moet staan. Dan zouden we pas slecht bezig zijn.

Dat bedoel ik dus ook. Dat noemen ze het evenwicht tussen kwaliteit en gevoelswaarde, objectief en subjectief. Ofwel datgeen dat 'voetbal' speciaal maakt... Ik had het dus over zowel Meert als een jeugdspeler.

speelde Meert voor zijn kwetsuur dan zo slecht????