Auteur Topic: [VB] SVZW - SV Roeselare  (gelezen 12427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sv74

  • Gast
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #60 Gepost op: maart 12, 2009, 09:35:11 pm »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was....
bescheidenheid siert de mens en ik die dacht dat het enkel op kvk nekken waren....
voor mij verdient elke tegenstander een waardig onthaal, en btw om te tonen dat je de beste bent mag je je gelukkig prijzen dat er ploegen zijn die zwakker zijn  ::)
een competite telt nu eenmaal grote en kleine ploegen, sterke en zwakkere ploegen
de ??n strijdt om een europese plaats de ander voor het behoud
ik heb ook nog sv fans zien wenen op onze staantribune toen jullie degradeerden.... maar dat zijn jullie allicht alweer vergeten
Ikzelf geef toe dat dergelijk feit erg pijnlijk is en zal nooit plezier hebben dat een ander degradeert...


Volledig juist! Enkel wanneer Kvk zakt dan wel.
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2009, 09:38:03 pm door sv74 »

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #61 Gepost op: maart 12, 2009, 11:33:11 pm »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was...


Neen, met meer dacht ik, wel minder dan andere jaren...

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #62 Gepost op: maart 12, 2009, 11:44:54 pm »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was...


Neen, met meer dacht ik, wel minder dan andere jaren...

In geen 100 jaar was daar toen meer dan 500 man in het bezoekersvak. Soit, discussie doet er in feite niet toe. :-)

Ik hoop in elk geval dat we inderdaad met wat meer zijn dan vorig jaar want toen was het inderdaad maar povertjes.
« Laatst bewerkt op: maart 12, 2009, 11:46:37 pm door Roslar »

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #63 Gepost op: maart 13, 2009, 09:56:17 am »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was...


Neen, met meer dacht ik, wel minder dan andere jaren...

In geen 100 jaar was daar toen meer dan 500 man in het bezoekersvak. Soit, discussie doet er in feite niet toe. :-)

Ik hoop in elk geval dat we inderdaad met wat meer zijn dan vorig jaar want toen was het inderdaad maar povertjes.

All? kindjes van foefelare ga slapen a.u.b. of is het te stil op dat forum met slechts een 600 leden?  Qua uitfans staan we op de 6de plaats in belgie zoals velen hier al zeiden (zie v magazine en hnb eens van een tijdje geleden).  Wij gaan en moeten ons echt nt vergelijken met een foefelare.  Een match die evenveel leeft als tegen pakweg dender.  Alhoewel hij nu een pakje aantrekkelijker wordt aangezien we een goede zaak kunnen doen.  En als ik eerlijk ben jullie 2 mooie voetballers hebben lopen.  Succes met de autokaravaan.

En nu terug over VOETBAL graag.  Of anders eigen forum.

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #64 Gepost op: maart 13, 2009, 10:00:20 am »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was...


Neen, met meer dacht ik, wel minder dan andere jaren...

In geen 100 jaar was daar toen meer dan 500 man in het bezoekersvak. Soit, discussie doet er in feite niet toe. :-)

Ik hoop in elk geval dat we inderdaad met wat meer zijn dan vorig jaar want toen was het inderdaad maar povertjes.

All? kindjes van foefelare ga slapen a.u.b. of is het te stil op dat forum met slechts een 600 leden?  Qua uitfans staan we op de 6de plaats in belgie zoals velen hier al zeiden (zie v magazine en hnb eens van een tijdje geleden).  Wij gaan en moeten ons echt nt vergelijken met een foefelare.  Een match die evenveel leeft als tegen pakweg dender.  Alhoewel hij nu een pakje aantrekkelijker wordt aangezien we een goede zaak kunnen doen.  En als ik eerlijk ben jullie 2 mooie voetballers hebben lopen.  Succes met de autokaravaan.

En nu terug over VOETBAL graag.  Of anders eigen forum.

Alsof jij het ooit over voetbal hebt. Het enige wat we keer op keer te lezen krijgen is hoeveel supporters Zulte Waregem wel heeft en hoe weinig de tegenpartij er heeft. ELKE KEER hetzelfde. Vind jij dat eigenlijk zelf nog normaal?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #65 Gepost op: maart 13, 2009, 10:28:26 am »
Hoe zit het met Mac Donald nu bij roeselare?  Zou hij spelen, of zal het niets worden of invalbeurt?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #66 Gepost op: maart 13, 2009, 11:13:13 am »
Citaat
MacDonald en Huyghebaert sluiten weer aan bij de groep.
Zal wel spelen zeker, samen met Perisic.. onder verdedigers gaan mogen bij de les zijn!

Citaat
Makiese liep in de partij op Anderlecht tegen zijn derde gele kaart van het seizoen aan en is dus geschorst tegen Roeselare. De twee vorige dateerden nog van bij Charleroi.
De zieke Roelandts trainde niet. Taravel, die last heeft van de knie, werkt een individueel programma af.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.261
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #67 Gepost op: maart 13, 2009, 01:22:02 pm »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was...


Neen, met meer dacht ik, wel minder dan andere jaren...

In geen 100 jaar was daar toen meer dan 500 man in het bezoekersvak. Soit, discussie doet er in feite niet toe. :-)

Ik hoop in elk geval dat we inderdaad met wat meer zijn dan vorig jaar want toen was het inderdaad maar povertjes.

All? kindjes van foefelare ga slapen a.u.b. of is het te stil op dat forum met slechts een 600 leden?  Qua uitfans staan we op de 6de plaats in belgie zoals velen hier al zeiden (zie v magazine en hnb eens van een tijdje geleden).  Wij gaan en moeten ons echt nt vergelijken met een foefelare.  Een match die evenveel leeft als tegen pakweg dender.  Alhoewel hij nu een pakje aantrekkelijker wordt aangezien we een goede zaak kunnen doen.  En als ik eerlijk ben jullie 2 mooie voetballers hebben lopen.  Succes met de autokaravaan.

En nu terug over VOETBAL graag.  Of anders eigen forum.
Je bent hier zelf het kindje...
SV TILL I DIE

Offline RedRoom

  • Leden
  • Berichten: 629
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #68 Gepost op: maart 13, 2009, 06:23:03 pm »
ik begrijp echt niet dat sommigen hier weer alle zin voor realiteit verliezen.... alsof svzw met 500 man op schiervelde was...


Neen, met meer dacht ik, wel minder dan andere jaren...

In geen 100 jaar was daar toen meer dan 500 man in het bezoekersvak. Soit, discussie doet er in feite niet toe. :-)

Ik hoop in elk geval dat we inderdaad met wat meer zijn dan vorig jaar want toen was het inderdaad maar povertjes.

All? kindjes van foefelare ga slapen a.u.b. of is het te stil op dat forum met slechts een 600 leden?  Qua uitfans staan we op de 6de plaats in belgie zoals velen hier al zeiden (zie v magazine en hnb eens van een tijdje geleden).  Wij gaan en moeten ons echt nt vergelijken met een foefelare.  Een match die evenveel leeft als tegen pakweg dender.  Alhoewel hij nu een pakje aantrekkelijker wordt aangezien we een goede zaak kunnen doen.  En als ik eerlijk ben jullie 2 mooie voetballers hebben lopen.  Succes met de autokaravaan.

En nu terug over VOETBAL graag.  Of anders eigen forum.
Je bent hier zelf het kindje...

Stuur wat PMkes naar elkaar ?, sebiet gaat er hier nog iemand zeggen van: alles wat je zegt zijde zelf...
Den Herman zou zeggen, wa is da ier allemaal sieg!?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #69 Gepost op: maart 13, 2009, 07:31:27 pm »
Maar den Herman is dan ook echt ne k?rel he, me hem kunde lachen. :)
On topic: ik herinner mij de matchen onder Dennis Van Wijck van vroeger waar Roeselare uitblonk in het kick en rush-voetbal. Toen was Rocky international Peeters de man naar wie de meeste ballen weggekegeld werden. Heb geen flauw idee hoe Roeselare nu speelt, zal het morgen wel zien, maar thuis tegen de 16e zouden we in principe de drie punten moeten aan de Gaverbeek houden.

Offline svzwnick

  • Leden
  • Berichten: 21
  • forza sv !!!
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #70 Gepost op: maart 13, 2009, 07:50:24 pm »
ik denk dat ze gaan winnen  ;)

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #71 Gepost op: maart 14, 2009, 09:25:25 am »
hopelijk is de voorbereiding op deze match goed verlopen.
idd, benieuwd of denise vw er in slaagt om roulers nu wel eens 3 passen na mekaar te laten geven.
hoop tevens dat Colpaert Dury voor een moeilijke keuze stelt.
hopelijk staan er 11 schotse bonken op't veld; en gaat men nie ('kiltsgewijs') met de billen bloot....!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #72 Gepost op: maart 14, 2009, 11:02:39 am »
Prono: 1 - 0 (late goal tegen een uitgekookt Roeselare)


SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.154
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #73 Gepost op: maart 14, 2009, 11:04:11 am »
Moeten winnen voor alweer een uitstekende zaak te doen en de match tegen gent nog eens extra belangrijk te maken.  Bij verlies doen we een slechte zaak, aangezien gba en zelfs kv mechelen enorm aant klimmen zijn.  En we wel eens rap naar plaats 10 kn zakken.

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #74 Gepost op: maart 14, 2009, 11:11:13 am »
Thoh, ge kent et toch.
Tegen de "mindere goden" verliezen we altijd onze punten.
Khoop vanavond op een GEMOTIVEERD svzw!

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #75 Gepost op: maart 14, 2009, 03:40:37 pm »
We zullen Roeselare zeker niet mogen onderschatten, maar Dury kennende zal hij wel iets vinden om Perisic en MacDonald uit de wedstrijd te houden. t Zal alleszins nodig zijn, want dat zijn echt wel 2 sterke voetballers!

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #76 Gepost op: maart 14, 2009, 03:58:17 pm »
Ik ben eens curieus voor vanavond. ;-)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #77 Gepost op: maart 14, 2009, 04:42:32 pm »
Ik ben eens curieus voor vanavond. ;-)

Hoeveel volk verwacht je langs jullie kant?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #78 Gepost op: maart 14, 2009, 06:35:41 pm »
Ik ben eens curieus voor vanavond. ;-)

Hoeveel volk verwacht je langs jullie kant?

er wordt al sterk vertraagd verkeer gesignaleerd tussen de oprit van de E403 in roeselare en de afrit van de E17 in waregem en het is nog anderhalf uur dat beloofd :)

Online svzwfan

  • Leden
  • Berichten: 554
Re: [VB] SVZW - SV Roeselare
« Reactie #79 Gepost op: maart 14, 2009, 08:58:41 pm »
Twee goede kansen voor Roeselare in de eerste 20 minuten