Auteur Topic: [NB] Essevee - Roeselare  (gelezen 9593 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #40 Gepost op: maart 15, 2009, 03:07:32 pm »
Reactie op...

Neemelo heeft meer inzet getoond in zijn 13 minuten, dan Berrier en Minne in heel de match. Ik moet opletten met het woord 'beloften' heb ik hier al gemerkt, maar maandag tegen Anderlecht (met Van Damme en Rnic) bewees hij dat hij wel degelijk als targetman kan dienen. En denk er van wat je wil, ik zie iets in die reuzenschildpad. Hij speelde tot nu toe barslecht, gisteren was er al beterschap merkbaar.

Coppin won nagenoeg al zijn kopduels en speelde tenminste alsof hij zich wou bewijzen. Toch wel tof om te zien dat iedereen roept dat het Belgisch en jong moet + als Coppin niet speelt wordt er geklaagd. Als hij dan speelt, is het niet goed genoeg. De Belgische paradox zeker...

Ik versta niet hoe sommige gasten hier Minne blijven verdedigen. Gisteren was hij barslecht ! Werd voortdurend op snelheid gepakt door Perisic en McDonald. Dat zijn twee snelle spelers, maar de andere verdedigers spelen ook tegen hen. Aanvallend niet veel bijgebracht terwijl Buysse (bijvoorbeeld) twee assists gaf (op Nfor en Roelandts) ?n twee ballen van de lijn haalde (en dat is toch nog altijd je hele ploeg redden, je moet er maar lopen).


Liep een paar keer zijn flank af en verdedigde goe, ik dek dat jij een compleet andere visie hebt ver voetbal

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #41 Gepost op: maart 15, 2009, 04:07:33 pm »
Kom zeg, van een geit maak je geen porsche. Die Neemelo is gewoon traag en technisch rampzalig. Dat zie je zo.

excuseer
dat zie JIJ zo,

anderen zien het anders, heb respect daarvoor

ik ben  een volgeling van Rafa en CB_06 en denk ook dat Tarmo wel degelijk iets kan bijbrengen aan de groep,
trouwens Eetu al zien spelen ?
Wacht tot die twee zich wat aangepast hebben aan ons ritme en onze stijl en oordeel dan pas.

 

fox

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #42 Gepost op: maart 15, 2009, 04:30:49 pm »
Kom zeg, van een geit maak je geen porsche. Die Neemelo is gewoon traag en technisch rampzalig. Dat zie je zo.

excuseer
dat zie JIJ zo,

anderen zien het anders, heb respect daarvoor

ik ben  een volgeling van Rafa en CB_06 en denk ook dat Tarmo wel degelijk iets kan bijbrengen aan de groep,
trouwens Eetu al zien spelen ?
Wacht tot die twee zich wat aangepast hebben aan ons ritme en onze stijl en oordeel dan pas.

 

Eetu heb ik nog niet zien spelen. Ik heb er dan ook nog geen uitspraken over gedaan en ik zie ook niet direct goed in wat Eetu ten maken heeft met Nemo.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #43 Gepost op: maart 15, 2009, 04:48:53 pm »
Ik denk ook wel dat Tarmo het kan, maar voorlopig is het gene vette!
Muinonen zou ik wel eens wat meer willen zien spelen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #44 Gepost op: maart 15, 2009, 05:33:08 pm »
Hoelang hebben die niet stilgelegen? 4-5 maand? Volgend jaar kunnen we over die mensen oordelen nu is het veel te vroeg! Ze doen nu wat matchritme op het is maar normaal zeker dat ze nog niet goed spelen?
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #45 Gepost op: maart 15, 2009, 06:05:43 pm »
Zwakke match en we mogen nog zeer content zijn met 1 puntje.
Bossut: keepte sterk. Hij redde 3 gemaakte goals. In luchtduels was hij precies wel wat onzekerder als anders...
Minne: vond ik al bij al nog behoorlijk spelen, in tegenstelling tot velen. Hij kwam een aantal keer mee naar voor en gaf ook 2 goeie voorzetten. Het gevolg hiervan was natuurlijk dat hij 2x niet op tijd terug was om te helpen verdedigen, maar Dhaene en Colpaert zijn volgens mij sterk genoeg om dat op te lossen.
Dhaene en Colpaert speelden behoorlijk. Niet meer maar ook niet minder. Ik geef de voorkeur aan Colpaert op Taravel.
Buysse: speelde niet echt denderend, maar hield ons 2x recht. Ook hij ging vaak mee naar voor maar ook hij was dan vaak te laat terug in de defensie.
Hyland: zeer sterk. Hij is zich aan het ontpoppen tot 1 van de sterkhouders van de ploeg. Volgende week (tegen Gent) zou ik hem graag eens als enige man voor de defensie zien, zonder Van Nieuwenhuyze, met Berrier als zwervende man rond hem.
Van Nieuwenhuyze: toonde veel inzet maar kende heel weinig meeval. k Zou niet durven zeggen dat hij 'te zwak' is voor een basisplaats, maar volgende week zou ik toch liever Meert in z'n plaats zien spelen.
Berrier: zwak. Volgens mij begint hij het wat hoog in zijn bol te krijgen. Hij toonde ook heel weinig inzet.
Matton en Roelandts: probeerden te combineren maar dat lukte bij allebei bijzonder moeizaam.
Nfor: zwak. Soms heeft hij zo van die goede momenten, maar die zijn veel te kort om al de slechte perioden af te lossen. Van mij mocht Dury hem al veel vroeger wisselen.
Over de invallers:
Neemelo viel heel sterk in vond ik. Hij deed in 15 minuten meer goede acties dan Nfor in 75 minuten. Hij begint in zijn ritme te komen en is volgens mij ook al serieus afgevallen. k Zou zeker rekening met hem houden.
Coppin toonde vrij weinig maar was heel sterk in de kopduels. Hij blijft iets te weinig tonen voor een basisplaats maar toonde toch dat hij meer speelkansen verdient.
Meert probeerde er ook wat 'schwung' in te brengen, maar raakte nooit echt in zijn ritme.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #46 Gepost op: maart 15, 2009, 06:32:53 pm »
wat een zwakke en zielige match was dat gisteren. nfor en neemelo superslecht. berrier en matton geen haar beter. Beste man bossut en voor de rest maak ik geen woorden meer aan vuil. kga beter thuis gebleven. >:(

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #47 Gepost op: maart 15, 2009, 06:44:54 pm »
Slechte match, matige sfeer, veel gezever  ;D

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #48 Gepost op: maart 15, 2009, 06:53:41 pm »
Neemlo tijd geven,, kan wel degelijk balletje bijhouden enzo..
Maarja, hier moet iedereen direct presteren e..

En al die zever over Coppin.. Kan ik enkel maar Rafa gelijk geven.. Constant zagen dat hij moet spelen.. Mag nu spelen en het is weer niet goed..

Beginnen weten wat we willen e jongens!

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #49 Gepost op: maart 15, 2009, 07:22:23 pm »
Tegen Roeselare niet met 4-5-1 opstelling spelen en vooral Nfor niet als targetspits eerder flank.



Rafa

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #50 Gepost op: maart 15, 2009, 08:07:49 pm »
Slechte match, matige sfeer, veel gezever  ;D

Met op de achtergrond ook voetbal.  :o

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #51 Gepost op: maart 15, 2009, 08:29:09 pm »
Het enige wat ik kan concluderen is dat we geen echte targetman / doelpuntendief meer hebben in de spits.
Nfor werd op een lange bal er gewoon los afgelopen door een verdediger van Roeselare...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #52 Gepost op: maart 15, 2009, 09:14:27 pm »
Ik versta niet hoe sommige gasten hier Minne blijven verdedigen. Gisteren was hij barslecht ! Werd voortdurend op snelheid gepakt door Perisic en McDonald. Dat zijn twee snelle spelers, maar de andere verdedigers spelen ook tegen hen. Aanvallend niet veel bijgebracht terwijl Buysse (bijvoorbeeld) twee assists gaf (op Nfor en Roelandts) ?n twee ballen van de lijn haalde (en dat is toch nog altijd je hele ploeg redden, je moet er maar lopen).

Niet overdrijven aub.  Tegen Westerlo was Minne inderdaad ondermaats, eerste klasse onwaardig.  In Anderlecht ook barslecht.  Gisteren viel het nog mee al beperkt hij zich beter tot het verdedigende werk.  Konden we nu Buyse en Minne smelten en er ??n van maken...  Maar je hebt overschot gelijk als je beweert dat we een type Fredje Dupr? goed zouden kunnen gebruiken op de rechter flank !
Ik vraag mij af wie er bij essevee op rechts speelt? Nfor? Neen, is als diepe spits opgesteld, waar hij niet thuishoort. Berrier? Loopt overal rond, maar weinig op rechts. Dus MINNE is de enige speler waarvan je ?cht kan zeggen dat hij rechts speelt! Niet moeilijk dat de tegenstanders op hun gemakske tot bij hem kunnen komen. Ze ondervinden geen weerstand... Als je dan verwacht van Minne dat hij alles gaat oplossen... Tja, Stijn is ook maar ne mens h? ! "aanvallend niet veel bijgebracht???" NATUURLIJK NIET, Minne is nen verdediger ! 1e taak is verdedigen. Buysse is ook nen verdediger maar die denkt dat hij linksvoor is. Infiltreert dan ook te pas en te onpas met gevolg dat bij omschakeling zijn ploegmaat vanachter den boel moeten opkuisen. Pas op: ik vind Buysse gene slechten, maar hij is veel te aanvallend. Misschien moet Dury hem eens linksmidden zetten in steun van Matton? En Reina terug L-Achter.
Enfin, we mogen blij zijn met het puntje...

Offline popol123

  • Leden
  • Berichten: 86
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #53 Gepost op: maart 15, 2009, 10:20:03 pm »
Ik versta niet hoe sommige gasten hier Minne blijven verdedigen. Gisteren was hij barslecht ! Werd voortdurend op snelheid gepakt door Perisic en McDonald. Dat zijn twee snelle spelers, maar de andere verdedigers spelen ook tegen hen. Aanvallend niet veel bijgebracht terwijl Buysse (bijvoorbeeld) twee assists gaf (op Nfor en Roelandts) ?n twee ballen van de lijn haalde (en dat is toch nog altijd je hele ploeg redden, je moet er maar lopen).

Niet overdrijven aub.  Tegen Westerlo was Minne inderdaad ondermaats, eerste klasse onwaardig.  In Anderlecht ook barslecht.  Gisteren viel het nog mee al beperkt hij zich beter tot het verdedigende werk.  Konden we nu Buyse en Minne smelten en er ??n van maken...  Maar je hebt overschot gelijk als je beweert dat we een type Fredje Dupr? goed zouden kunnen gebruiken op de rechter flank !
Ik vraag mij af wie er bij essevee op rechts speelt? Nfor? Neen, is als diepe spits opgesteld, waar hij niet thuishoort. Berrier? Loopt overal rond, maar weinig op rechts. Dus MINNE is de enige speler waarvan je ?cht kan zeggen dat hij rechts speelt! Niet moeilijk dat de tegenstanders op hun gemakske tot bij hem kunnen komen. Ze ondervinden geen weerstand... Als je dan verwacht van Minne dat hij alles gaat oplossen... Tja, Stijn is ook maar ne mens h? ! "aanvallend niet veel bijgebracht???" NATUURLIJK NIET, Minne is nen verdediger ! 1e taak is verdedigen. Buysse is ook nen verdediger maar die denkt dat hij linksvoor is. Infiltreert dan ook te pas en te onpas met gevolg dat bij omschakeling zijn ploegmaat vanachter den boel moeten opkuisen. Pas op: ik vind Buysse gene slechten, maar hij is veel te aanvallend. Misschien moet Dury hem eens linksmidden zetten in steun van Matton? En Reina terug L-Achter.
Enfin, we mogen blij zijn met het puntje...
bwah ik hem stijn bezig gezien gisteren en ik moet zeggen dat ik hem zelf goe bezig zag,constant de lijn op en af...
dus diene comment. hier zou ik toch e wat nuanceren.hij was toch redelijk goe bezig.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #54 Gepost op: maart 15, 2009, 10:27:03 pm »
Slechte match, matige sfeer, veel gezever  ;D

Met op de achtergrond ook voetbal.  :o

Ja, laten we ook het orkest niet vergeten, die waren wel op niveau gisteren...

caruso

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #55 Gepost op: maart 15, 2009, 10:42:36 pm »
Als je ziet wat Roeselare aan talent nog kan halen bij de jaarwisseling, jammer dat wij dat met een Est en een Fin moeten doen. Coppin Janis, denkt er nog iemand dat hij doorbreekt? Minne? Mijns inziens is Van Zundert voetbaltechnisch beter. Zonder een goede Meert, mister 50 % geweest van SVZW, maar nu op den dool. Reina de laatste tijd zwak. Lutte, tel eens hoe vaak hij aan de bal komt.
Er zaten nog veel zwakke punten in de ploeg Roeselare. Derhalve waren ze zelf bij een slechte wedstrijd van ons nog te pakken. Ik hoop dat volgend seizoen er eens een klassespeler pur sang komt, ??n of meer,
want ik merk dat de mensen het moe worden, een ploeg die stagneert, die geen show-master in zijn rangen heeft, zonder dezen komen de mensen niet meer af, zelfs met een abonnement, die geven hun abonnement gewoon door. Een ploeg, spelers of een trainer onvoorwaardelijk steunen, is geen goede zaak voor de club zelf, men moet kritisch zijn, eisen stellen, druk uitoefenen. Succes bij de Noorderburen ging hand en hand met een nieuw stadion en een topklassement. Men moet de mensen niets wijsmaken, iedereen ziet dat  SVZW aanvallend niets in huis heeft. E?n speler alleen kan nooit een ploeg onder pressing houden. Mfor x drie,
dat hebben we nodig. Ik hoor al twee seizoenen dezelfde kritiek , geen aanvallend vermogen, ??n diepe spits, of laatst geen diepe spits tegen Roeselare, de mensen nemen dat niet meer. Het is zelf contraproductief, ofdat we nu 7de of 12de eindigen mensen willen voetbal zien. Kinderopvang, promobusjes
dat is allemaal larie.
« Laatst bewerkt op: maart 15, 2009, 10:48:56 pm door caruso »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #56 Gepost op: maart 15, 2009, 10:55:47 pm »
Als je ziet wat Roeselare aan talent nog kan halen bij de jaarwisseling, jammer dat wij dat met een Est en een Fin moeten doen. Coppin Janis, denkt er nog iemand dat hij doorbreekt? Minne? Mijns inziens is Van Zundert voetbaltechnisch beter. Zonder een goede Meert, mister 50 % geweest van SVZW, maar nu op den dool. Reina de laatste tijd zwak. Lutte, tel eens hoe vaak hij aan de bal komt.
Er zaten nog veel zwakke punten in de ploeg Roeselare. Derhalve waren ze zelf bij een slechte wedstrijd van ons nog te pakken. Ik hoop dat volgend seizoen er eens een klassespeler pur sang komt, ??n of meer,
want ik merk dat de mensen het moe worden, een ploeg die stagneert, die geen show-master in zijn rangen heeft

1. ik denk dat Van Zundert kansen genoeg gekregen heeft.  ::)  Hij faalde vaak, lokte een dwaze penalty uit en is (voor mij toch) zeker niet van het niveau Minne.
2. Meert op den dool ??!!   :o  Stijn moet het regelmatig met invalbeurten doen (tenzij vb. Berrier geschorst is). Vergeet verdorie niet wat hij op Sclessin uitgevreten heeft!!
3. Reina is z'n basisplaats al eventjes kwijtgeraakt aan Buysse. Hij liep eerst een blessure op en is daarna niet meer in de ploeg geraakt. Vraag me, in godsnaam, niet hoe dat komt  :o (ik begrijp Dury hierin niet). Dus 'Reina de laatste tijd zwak', dat slaat nergens op.
4.'Geen Klassespeler en show-man in de rangen' ??! ??n woord: BERRIER! Ook niet SVZW-supporters kennen hem al eventjes omwille van z'n pure klasse en komen wel es af naar een match om hem aan het werk te zien.

Kortom: met alle respect, maar ik kan je niet echt volgen,hoor.
-SVZW Forever-

caruso

  • Gast
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #57 Gepost op: maart 15, 2009, 11:15:29 pm »
Je moet mij niet begrijpen, even goede vrienden.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #58 Gepost op: maart 16, 2009, 08:19:14 am »
Allez, van een overdreven hoezee-stemming twee weken geleden naar een overdreven negativisme. Het kan snel gaan in het voetbal. Ik geef toe dat ik twee ? drie weken geleden ook stiekem hoopte om nog eens Europa in te gaan, maar de realist in mezelf zei direct dat dit via de reguliere competitie HEEL moeilijk is. Ik vind dat we dit seizoen al enorm verwend geweest zijn: we hebben onze kast vol scalpen al mogen vervangen door een grotere, dus ik zie niet in waarom we 'kwaliteitsinjecties' moeten krijgen. Daar waar Berrier na Tubize al bij Man Utd mocht gaan spelen voor sommige, mag hij nu bij Deerlijk Sport gaan spelen. Vind ik een beetje kortzichtig. Het klopt dat Franck zaterdag een enorm zwakke match speelde, maar maakt Nfor de open kans af, dan heeft Berrier w?l een assist op zijn naam en is hij voor diezelfde mensen weer plotseling de held.
Wat ik wel zeggen is: leer nuanceren mensen. Het is niet de ene week zwart en de andere week helder wit, het kan gerust eens grijs zijn...

Offline Roslar

  • Leden
  • Berichten: 101
Re: [NB] Essevee - Roeselare
« Reactie #59 Gepost op: maart 16, 2009, 10:21:28 am »
Als je ziet wat Roeselare aan talent nog kan halen bij de jaarwisseling, jammer dat wij dat met een Est en een Fin moeten doen.

Realiseer jij je wel dat die 2 talenten die Roeselare nu misschien nog van het einde kunnen redden er straks niet meer zijn ??  Ze kosten hen handen vol geld en het zal nog altijd van een sterke eindronde afhangen dat ze niet voor de bijl gaan.   Ik heb liever de aanpak van essevee die betaalbare talenten probeert aan te trekken, niet voor een paar maand maar voor een paar jaar.  Af en toe een gratis talent van Portsmouth kan natuurlijk wel. 

Mc Donald en Perisic kosten ons NIETS, nul, nada. Zelfs geen winstpremie.