Auteur Topic: [NB] Gent 1-0 SVZW  (gelezen 10498 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #20 Gepost op: maart 22, 2009, 10:00:30 pm »
Neemelo kan volgende week starten, want Nfor is geschorst. Laat hem maar starten. Neemelo toont ALTIJD inzet en karakter. Hopelijk scoort hij eentje, zal hem deugd doen

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #21 Gepost op: maart 22, 2009, 10:01:59 pm »
Sammy Bossut   
-Terug zeer sterke match (voor zover het nodig was)

5 Loris Reina     
-Zeer duidelijk dat hij veel beter is ipv Buysse (oef, eindelijk zou ik zeggen)

24 Karel D'Haene
-Zoals iedere verdediger deze avond was hij goed     

2 Stijn Minne
-Zoals iedere verdediger deze avond was hij goed   

7 J?r?my Taravel
-Toch wel bij de uitblinkers, heeft enkele mooie dingen laten zien in de 1 ste helft   

8 Kevin Roelandts
-Kwam nauwelijks in het spel voor, buiten enkel uitzonderingen in de 2 de helft, matig   

16 Franck Berrier
-Wat hij op bepaalde ogenblikken weer liet zien... :o Zeer sterk!! Zijn hakjes, oeverloze fysiek...     

12 Thomas Matton     
-Vond hem beter dan de voorbije weken, er zit weer duidelijk beterschap na zijn blesure

21 Kaleem Hyland  88'
Enkele goeie acties, maar vooral ook enkel mindere tot slechte acties - daarom matig

10 Ernest N'For
-Veel in acties betrokken, maar helaas mislukten deze vaak bij zichzelf
-Gaat veel te makkelijk liggen !!!

14 Chris Makiese
-Vond hem vrij zwak tot zeer zwak

Tarmo Neemelo 
-Te zwak voor SVZW en 1ste klasse (zie hem niet graag bezig), mss nog even wachten om hem volledig af te schieten

20 Janis Coppin 
-Te zwak voor SVZW en 1ste klasse (ondanks zijn korte invalbeurt, kan hij mij  niet overtuigen dat hij iets eextra's kan bieden.


Algemeen :
Onverdiend puntenverlies met vrij goeie match van ZW



Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #22 Gepost op: maart 22, 2009, 10:08:23 pm »
Ben het niet eens met Neemelo, Ranter. Vind hem zeker niet slecht. Ok, toont want lomp en sloom en dergelijke, maar kan zeer nuttig zijn.

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #23 Gepost op: maart 22, 2009, 10:12:45 pm »
Meningen verschillen h?  ;)

Heb hem in de zijn invalbeurten nog niet veel goeds zien doen.
Zoals je zegt toont hij nogal loom en lomp, maar zo ken ik er nog die wel veel beter uit de verf komen !

Nuja, ieder zijn ding  :)

Ben al blij dat je maar op 1 van de 13 kritiek hebt, dus ik ken er toch iets van  ;) :)

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #24 Gepost op: maart 22, 2009, 10:31:27 pm »
Er is maar ene die weet of dat Neemelo het in zich heeft en dat is de coach. Zoals hij zei ze hebben een paar maanden inlooptijd en tegen dan moeten ze er staan.



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #25 Gepost op: maart 22, 2009, 10:35:24 pm »
Neemelo moet nog wat afslanken vind ik staat toch wat dik.
N'For toont wel veel inzet.

Scheids was degelijk.

Puntje was verdiend.
SV TILL I DIE

vervaecke

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #26 Gepost op: maart 22, 2009, 10:56:02 pm »
akkord dat reina beter is dan buysse maar reina staat altijd veel te ver van zijn man ,laat te gemakkelijk voorzetten(remember goal tegen moeskroen)

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #27 Gepost op: maart 22, 2009, 11:30:42 pm »
Francky Dury (trainer Zulte Waregem): "We hadden de match onder controle tot aan de goal. De nederlaag hebben we aan onszelf te danken. We hebben kansen genoeg gekregen."

"Ik droom ervan om ook eens vier toptransfers te kunnen doen. Het budget van Gent is dubbel zo groot als dat van ons. Als we gewonnen hadden, stonden we wel op gelijke hoogte."



Zou Dury dan mss toch stiekem hopen op een stapje hogerop?

fox

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #28 Gepost op: maart 22, 2009, 11:34:48 pm »


De scheidsrechter was trouwens echt wel ook vandaag hoor. mag ook eens in de verf gezet worden.

Net de samenvatting gezien. 2 (!) strafschoppen niet gefloten. Het is mij een RAADSEL waarom jullie deze scheids ok vonden.

Ruiz maakt 2 maal hands. De 2e keer zou die bal er gewoonweg ingegaan zijn en nog wordt er geen penalty gefloten. Een 2 maal bokst Jorgacevic Nfor zowat KO en nogmaals wordt er onbegrijpelijk NIET gefloten. Te gek voor woorden.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #29 Gepost op: maart 22, 2009, 11:38:23 pm »
Sammy Bossut   
-Terug zeer sterke match (voor zover het nodig was)

5 Loris Reina     
-Zeer duidelijk dat hij veel beter is ipv Buysse (oef, eindelijk zou ik zeggen)

24 Karel D'Haene
-Zoals iedere verdediger deze avond was hij goed     

2 Stijn Minne
-Zoals iedere verdediger deze avond was hij goed   

7 J?r?my Taravel
-Toch wel bij de uitblinkers, heeft enkele mooie dingen laten zien in de 1 ste helft   

8 Kevin Roelandts
-Kwam nauwelijks in het spel voor, buiten enkel uitzonderingen in de 2 de helft, matig   

16 Franck Berrier
-Wat hij op bepaalde ogenblikken weer liet zien... :o Zeer sterk!! Zijn hakjes, oeverloze fysiek...     

12 Thomas Matton     
-Vond hem beter dan de voorbije weken, er zit weer duidelijk beterschap na zijn blesure

21 Kaleem Hyland  88'
Enkele goeie acties, maar vooral ook enkel mindere tot slechte acties - daarom matig

10 Ernest N'For
-Veel in acties betrokken, maar helaas mislukten deze vaak bij zichzelf
-Gaat veel te makkelijk liggen !!!

14 Chris Makiese
-Vond hem vrij zwak tot zeer zwak

Tarmo Neemelo 
-Te zwak voor SVZW en 1ste klasse (zie hem niet graag bezig), mss nog even wachten om hem volledig af te schieten

20 Janis Coppin 
-Te zwak voor SVZW en 1ste klasse (ondanks zijn korte invalbeurt, kan hij mij  niet overtuigen dat hij iets eextra's kan bieden.



Bossut ging tweemaal onder de bal door.

Dhaene heeft de goal van Ruiz op zijn geweten. Nul dekking. Slecht.

Coppin krijgt een paar minuten en gij besluit dat hij niet meekan in eerste klasse. Goe bezig.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #30 Gepost op: maart 22, 2009, 11:43:47 pm »
Woordje over Bultynck. Ik begrijp ook niet dat sommigen hem hier als goed kunnen beschouwen.

Twee penalty's voor Zulte Waregem, en ??n penalty voor AA Gent niet gezien.

Maric mag blijkbaar een ganse match in het rond schoppen, maar kreeg geen geel.

Ik zat in tribune 3 bij AA Gent supporters en objectievelingen en iedereen was het eens dat AA Gent gelukkig mocht zijn met de arbitrage, gezien meneer Bultynck quasi alles in het (licht) voordeel van AA Gent floot.

PDH hoor je nu niet klagen. De Witte en co zullen wel wat druk uitgeoefend hebben.
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2009, 12:03:05 am door Thraso »

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.695
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #31 Gepost op: maart 22, 2009, 11:50:49 pm »
Woordje over Leye.

Trakteren met champagne achter de wedstrijd omdat hij tegen zijn ex-club gewonnen heeft en iets wat PDH uitdrukkelijk vermeldde in zijn interview. Steken naar Dury?

Leye toont zijn ware aard. Een ordinaire geldwolf en absoluut ondankbaar. Terecht uitgefloten want geen respect voor ZW, niet in het minst door met zijn uitgelokte val in de 16 een penalty trachten te versieren...

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #32 Gepost op: maart 22, 2009, 11:51:52 pm »
Om te winnen moet je inderdaad ook scoren en het wordt natuurlijk ook makkelijker als de scheidsrechter correct zou fluiten. Dit was een regelrechte schande. Het was niet 1 keer, het was elke keer dat hij Gent bevoordeelde. Dit was geen onkunde, dit was pure bevoordelen en hier moet tegen opgetreden worden. een schorsing voor de scheidsrechter is hier wel op zijn plaats.
WHAT THE FUUUUUCK ??

Ik vond dit een van de beste scheidsrechters die ik ooit heb zien fluiten. Liet zich niet vangen door de gentse schwalbes in de 16, gaf vaak voordeel, weinig kaarten, etc etc
Ik heb wel nog niets van beelden gezien, maar mij leek dat nu toch niet het probleem vanavond

alst schwalbes waren waarom geeft em dan geen geel?
bultinck is arrogant, op het provocatieve af (cfr Hyland incident). hij vindt maric blijkbaar een voorbeeld(ige)speler; dit hoeft niet te verwonderen: bultinck kan beter gaan fluiten in de rugby, daar zijn bodychecks en handspel de regel.

van ons kant kan er geen gebrek aan inzet worden verweten. rol van Makiese en Matton was mij nie metteen duidelijk. Als men wil meedoen voor top6 moeten kansen als die van Makiese er gewoon in. Taravel toonde zijn klasse, meer dan 100% inzet. Nfor ondankbare taak met die lange ballen.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #33 Gepost op: maart 23, 2009, 10:04:23 am »
Pfff, gent verdiende hier echt niet te winnen.  Als er 1 ploeg moest winnen was het essevee wel.  Zeer goed spel gezien, maar in de carr? maken we het zoals vele matchen niet af.  Opbouw tot aan de gentse goal, altijd perfect en soms zeer mooi en makkelijk, maar dan plots.  Nadda.  We waren sterk tot heel sterk, buiten de afwerking.  En het nodige geluk (balletje die eens goed valt of in de rebound telke male voor een gent speler zijn voet viel en niet van ??n van ons).  Arbitrage was opnieuw heel frustrerend om naar te kijken.  Zeker als je zo goed speelt.  Nja, denk dat we stillaan de kans op een europese plaats mogen op bergen.  En proberen van zo hoog mogelijk te eindigen.  Gaan voor die top 7.  En spelen we iedere match zoals gisteren terug, dan msh kunnen we nog dreigen voor plaats 5.  Hebben goeie match gezien en goed gespeeld.  Maar daar kopen we niets mee.  Mensen zullen de krant openslaan en zeggen, ja gent won van waregem.  Thuis tegen cercle zeker de 3 ptn nemen.

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #34 Gepost op: maart 23, 2009, 10:54:45 am »
Ik zag ook de partij vanuit de hoofdtribune en Byltinck was inderdaad verre van goed, buiten het eerste half uur. Ik herinner me die fase waarbij Gent 2 x een hoekschop versierde doordat Leye Roelandts deed vallen en zo zeer gevaarlijk werd. Nfor vond ik best wel goed hoor. Moest ge een compilatie maken van de trappen, duwen en slagen dat die gast gekregen heeft, denk ik dat er weinigen nog zouden rechtstaan in zijn plaats; Hij was zeer bedrijvig en sterk met het lichaam. Makiese is duidelijk pijlsnel, maar miste scherpte voor doel. Berrier Subliem, zonder meer.
Karel is een klassebak, maar ik vind hem de laatste weken enkele foutjes maken.
Weinigen prate hier ook over het overduidelijk verschil met Taravel achterin!
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #35 Gepost op: maart 23, 2009, 11:28:16 am »
Tjah Taravel, tis een klasbak! Hoe hij die ene bal met een omhaal wegwerkte, subliem! Maar Berrier blijft toch een wonder om naar te kijken, wat die niet allemaal toonde. Een passeerbeweging meer of minder en een enorm loopvermogen, zalig om naar te kijken.

Offline Buffalo_Tim

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #36 Gepost op: maart 23, 2009, 12:21:48 pm »
Ik denk dat Gent heel blij mag zijn met de overwinning!! In de 1ste helft was er niets te zien eigelijk, 2de helft was van een beter niveau. Ik was er voor de match al niet gerust op, want al dat positiefs over jullie voetbal kon absoluut niet onterecht zijn. En inderdaad, Zulte Waregem bracht heel mooi, fris voetbal. Ik moet toegeven dat een gelijkspel terechter zou geweest zijn voor beide ploegen. Maar nu doen wij wel een goede zaak. Ik was trouwens onder de indruk van Berrier :o

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #37 Gepost op: maart 23, 2009, 12:33:17 pm »
Berrier zie je enkel in de grote wedstrijden. Op Standard, Genk, thuis tegen Anderlecht en Brugge, en nu op Gent. Maar alst tegen ? la Roeselare is, ist heel wa minder

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #38 Gepost op: maart 23, 2009, 02:17:44 pm »
Om te winnen moet je inderdaad ook scoren en het wordt natuurlijk ook makkelijker als de scheidsrechter correct zou fluiten. Dit was een regelrechte schande. Het was niet 1 keer, het was elke keer dat hij Gent bevoordeelde. Dit was geen onkunde, dit was pure bevoordelen en hier moet tegen opgetreden worden. een schorsing voor de scheidsrechter is hier wel op zijn plaats.
WHAT THE FUUUUUCK ??

Ik vond dit een van de beste scheidsrechters die ik ooit heb zien fluiten. Liet zich niet vangen door de gentse schwalbes in de 16, gaf vaak voordeel, weinig kaarten, etc etc
Ik heb wel nog niets van beelden gezien, maar mij leek dat nu toch niet het probleem vanavond

Stilte in de zaal aub!!!!!
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline JelleG

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #39 Gepost op: maart 23, 2009, 02:27:48 pm »
ik snap sommigen toch niet hoor...
Leye = ordinaire geldwolf = altijd shwalbes in 16... en dan  dat oe geroep... toont de aard van sommige svzw-supporters, waar is dat respect voor speler die ons toch heel wat mooie momenten liet beleven?

is het niet normaal dat een speler hogerop wil en meer wil verdienen? wie van ons ga blijven werken voor 1500eur in maand terwijl hij er 2500 kan verdienen ergens anders?

en van die shwalbes? ok leye heeft dat paar keer gedaan maar vond hem toch sterk spelen gisteren, paar keer heel gevaarlijk..

en als ik lees dat sommigen makiese heel zwak vonden? ok zn afwerking ed waren niet op punt maar hij en nfor wogen wel op de verdediging...