Auteur Topic: [NB] Gent 1-0 SVZW  (gelezen 10621 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #40 Gepost op: maart 23, 2009, 02:28:58 pm »
Man man Gent heeft 10 min tot 15 min goed gevoetbald en dat was voldoende voor de overwinning. De overige 80 min (regulier + blessuretijd  ;D) waren we veruit de beste ploeg, om niet te zeggen dat we ze op bepaalde momenten belachelijk gemaakt hebben met mooi combinatievoetbal en veel diepte en snelheid in ons spel. Jammer dat we de kansen niet afmaakten  :'(.

Nog even een woordje over Leye: BELACHELIJK dat jullie hem uitjouwden, dat vond ik zielig. Dit is gewoon mijn persoonlijke mening (dus ge moet under niet aangevalle voelen  ;D).
Als ze tegen jouw zeggen, ge kunt het zelfde werk ergens anders gaan doen en 2 keer zoveel verdienen, je gaat mij niet wijsmaken dat je het niet zou doen he....

En Leye had tenminste nog de moed om na de wedstrijd (weliswaar van ver) zijn echte fans te groeten. Waarvoor dank Mbaye.

Mocht hij ooit nog eens in Waregem komen, ik ga met alle plezier iets drinken met hem en ik zou het zelfs nog betalen zijnen drank  8)
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #41 Gepost op: maart 23, 2009, 02:34:35 pm »
Berrier zie je enkel in de grote wedstrijden. Op Standard, Genk, thuis tegen Anderlecht en Brugge, en nu op Gent. Maar alst tegen ? la Roeselare is, ist heel wa minder

de vorige twee matchen was heel de ploeg wat minder h?, twas nie enkel Berier .
essevee till i die!!!

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #42 Gepost op: maart 23, 2009, 03:03:41 pm »
Wat Leye betreft. Sommigen vergeten snel. Leye wou tegen KV Mechelen niet spelen. Waar is zijn respect voor de supporter dan? Leg me dat eens uit.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #43 Gepost op: maart 23, 2009, 03:16:14 pm »
Wat Leye betreft. Sommigen vergeten snel. Leye wou tegen KV Mechelen niet spelen. Waar is zijn respect voor de supporter dan? Leg me dat eens uit.

jij weet dat dat Leye NIET wilde spelen??? Ale sterk dadde. De enigste die weten hoe dat de transfer echt verlopen is, dat zijn de bestuursmensen, Leye en Dury. Voor de rest niemand.

En trouwens WN's in een bedrijf staken toch ook voor hun belang???

Als ik mij niet vergis heeft Leye trouwens gescoord en een degelijke wedstrijd tegen Mechelen.
Voor mij is dit trouwens het enigste dat telt: Prestaties op het veld en ik denk dat niemand kan ontkennen dat deze er altijd waren bij Leye.
Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #44 Gepost op: maart 23, 2009, 03:24:27 pm »
Met champagne trakteren wegens een overwinning tegen uw ex-ploeg waar je (volgens de media en diverse "bronnen") niet op de vriendelijkste manier bent vertrokken, getuigd in mijn ogen van weinig respect en appreciatie. Dit staat los van zijn prestaties. Dat is mijn bescheiden mening.

Offline Thraso

  • Leden
  • Berichten: 1.702
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #45 Gepost op: maart 23, 2009, 04:18:02 pm »
Wat Leye betreft. Sommigen vergeten snel. Leye wou tegen KV Mechelen niet spelen. Waar is zijn respect voor de supporter dan? Leg me dat eens uit.

jij weet dat dat Leye NIET wilde spelen??? Ale sterk dadde. De enigste die weten hoe dat de transfer echt verlopen is, dat zijn de bestuursmensen, Leye en Dury. Voor de rest niemand.

En trouwens WN's in een bedrijf staken toch ook voor hun belang???

Als ik mij niet vergis heeft Leye trouwens gescoord en een degelijke wedstrijd tegen Mechelen.
Voor mij is dit trouwens het enigste dat telt: Prestaties op het veld en ik denk dat niemand kan ontkennen dat deze er altijd waren bij Leye.

Ja ik weet dat Leye geweigerd heeft te spelen. Hij heeft dat tevens zelf (!!) verklaard.

Het feit dat hij de intentie had om te weigeren van spelen, is al genoeg om van een desrespect te spreken t.o.v. de trainer, de club, de voorzitter en de supporters. Het al of niet spelen tegen KVM ging niets veranderd hebben aan de zaak.

Het feit dat hij niet wou spelen toen, had trouwens veeleer te maken met zijn mislukte transferpogingen naar Club Bruggen en Rusland.

Dus ja, hij is een geldwolf. Niets mis mee, maar van respect kun je dan moeilijk spreken. En dat laatste is nu net wat ik hem verwijt. Het feit dat zijn afscheid hier 'langs het klein achterdeurtje' was, zegt bovendien al genoeg.

fox

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #46 Gepost op: maart 23, 2009, 04:56:35 pm »
Dus ja, hij is een geldwolf. Niets mis mee, maar van respect kun je dan moeilijk spreken.

Het respectloze van heel deze zaak is het FEIT dat iedereen in zijn plaats net hetzelfde doet en dat die mensen het wel nodig blijken te vinden om hem, ondanks het FEIT dat hij onze topscorer aller tijden is, uit te jouwen.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #47 Gepost op: maart 23, 2009, 05:00:36 pm »
geen slechte match maar we hebben nu al 3 matchen op een rij niet gescoord.. tijd dat daar verandering in komt!

fox

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #48 Gepost op: maart 23, 2009, 05:15:25 pm »
geen slechte match maar we hebben nu al 3 matchen op een rij niet gescoord.. tijd dat daar verandering in komt!

Speelt Leye gisteren nog voor ons, dan winnen we altijd op Gent. We missen zo hard een echte spits. Als je ziet hoe vaak we in het strafschopgebied van de tegenstander zijn geweest dan moet je altijd scoren. Schitterende voorzetten van Berrier maar niemand om er zijn hoofd tegen te zetten. Leye stond altijd waar hij moest staan

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #49 Gepost op: maart 23, 2009, 05:24:52 pm »
Leuke match, jammer van het verlies...

Ik zou graag Berrier nog eens centraal zien spelen. Waarom hij na Tubeke weer tegen zijn lijn wordt geposteerd door Dury is me een raadsel. Overigens vond ik dit nog geen supermatch van onze Franck. Vooral zijn corners geraakten niet van de grond...

Nfor vond ik in tegenstelling tot velen goed spelen! Mocht na een uur idd wel vervangen worden. En waarom Meert dan niet inbrengen? Zou er zeker zijn kop nog eens voor gelegd hebben de laatste minuten...

Anyway, op naar Cercle voor een deugddoende overwinning!

BTW, 20 euro inkom?? => goeie actie/spandoek van CB!

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #50 Gepost op: maart 23, 2009, 05:53:06 pm »
Dus ja, hij is een geldwolf. Niets mis mee, maar van respect kun je dan moeilijk spreken.

Het respectloze van heel deze zaak is het FEIT dat iedereen in zijn plaats net hetzelfde doet en dat die mensen het wel nodig blijken te vinden om hem, ondanks het FEIT dat hij onze topscorer aller tijden is, uit te jouwen.
Had Leye gewoon de moeite gedaan om ons nog eens te groeten zijn laatste thuismatch, en achteraf niet zitten natrappen, dan was er van uitfluiten nooit geen sprake geweest. Ik praat het absoluut niet goed wat de supporters deden, en ben zelf tegen dat uitfluiten voor alle duidelijkheid, maarja het verbaast me niet

Salou ging wel naar de grote rivaal uit Brugge en werd niet uitgefloten, integendeel, kreeg een applaus, naam gescandeerd... Salou is dan ook een grote meneer in vgl met Leye

Offline Vigil

  • Leden
  • Berichten: 58
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #51 Gepost op: maart 23, 2009, 06:13:22 pm »
Ik zeg dat we een goede match gespeeld hebben en dat we aanspraak konden maken op MINSTENS een punt.

Maar eigenlijk kan ik maar dit zeggen dat we goed gespeeld hebben want het gejouw van de "supporters" naar Leye overschaduwden de match.

Leye verdient het niet om uitgefloten te worden. Hij is was ??n, zoniet d? belangrijkste speler van het afgelopen 1,5 seizoen. Iedereen stond op de banken te juichen als hij weer eens een doelpunt maakte en dan nu een mes in zijn rug steken omdat hij naar een betere ploeg kan ( want laten we eerlijk zijn dat Gent altijd zal meedoen voor de eerste zes plaatsten en wij daarnet onder).

Ook niet te vergeten dat Leye veel respect had voor de supporters want heeft zelf nog in Voetbalmagazine gezegd dat de supporters van SVZW hem zouden uitjouwen. Dan tonen de zogezegde supporters van svzw hun ware aard door deze belangrijke, die hij wel was, en goede speler uit te jouwen.

Bovendien had ik het hem van harte gegund als hij de 2-0 had gescoord op deze manier had hij de "afvalligen" op een schitterende manier de mond gesnoerd.

en als laatste een dank je wel aan Leye die de echte supporters nog begroette. Respect en het ga je goed Mbaye Leye.

Offline svzw1978

  • Leden
  • Berichten: 721
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #52 Gepost op: maart 23, 2009, 06:23:05 pm »
Zeg gastjes, Leye speelt nu bij Gent.  Moeten wij daar nu nog over zitten janken?

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.066
  • Voice of the voiceless!
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #53 Gepost op: maart 23, 2009, 06:37:10 pm »
Tis waar djeez, geen woorden meer aan vuil maken.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #54 Gepost op: maart 23, 2009, 06:43:00 pm »
Om te winnen moet je inderdaad ook scoren en het wordt natuurlijk ook makkelijker als de scheidsrechter correct zou fluiten. Dit was een regelrechte schande. Het was niet 1 keer, het was elke keer dat hij Gent bevoordeelde. Dit was geen onkunde, dit was pure bevoordelen en hier moet tegen opgetreden worden. een schorsing voor de scheidsrechter is hier wel op zijn plaats.
WHAT THE FUUUUUCK ??

Ik vond dit een van de beste scheidsrechters die ik ooit heb zien fluiten. Liet zich niet vangen door de gentse schwalbes in de 16, gaf vaak voordeel, weinig kaarten, etc etc
Ik heb wel nog niets van beelden gezien, maar mij leek dat nu toch niet het probleem vanavond

Stilte in de zaal aub!!!!!

Ik heb de match op tv gevolgd en eerlijk is eerlijk. Die scheids heeft goed gefloten. Er is maar 1 foutje gebeurt bij het ingooien in het begin van de match. VOor de rest correcte beslissingen langs beide kanten.
« Laatst bewerkt op: maart 23, 2009, 07:58:54 pm door sv_forever »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #55 Gepost op: maart 23, 2009, 06:44:21 pm »
Met champagne trakteren wegens een overwinning tegen uw ex-ploeg waar je (volgens de media en diverse "bronnen") niet op de vriendelijkste manier bent vertrokken, getuigd in mijn ogen van weinig respect en appreciatie. Dit staat los van zijn prestaties. Dat is mijn bescheiden mening.

dat gebeurd heel vaak, ook bij ons. zo trakteren / trakteerden de ex-klup spelers van svzw (en zo zijn er veel) ook de groep na de winst tegen klup .

fox

  • Gast
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #56 Gepost op: maart 23, 2009, 08:02:53 pm »
Om te winnen moet je inderdaad ook scoren en het wordt natuurlijk ook makkelijker als de scheidsrechter correct zou fluiten. Dit was een regelrechte schande. Het was niet 1 keer, het was elke keer dat hij Gent bevoordeelde. Dit was geen onkunde, dit was pure bevoordelen en hier moet tegen opgetreden worden. een schorsing voor de scheidsrechter is hier wel op zijn plaats.
WHAT THE FUUUUUCK ??

Ik vond dit een van de beste scheidsrechters die ik ooit heb zien fluiten. Liet zich niet vangen door de gentse schwalbes in de 16, gaf vaak voordeel, weinig kaarten, etc etc
Ik heb wel nog niets van beelden gezien, maar mij leek dat nu toch niet het probleem vanavond

Stilte in de zaal aub!!!!!

Ik heb de match op tv gevolgd en eerlijk is eerlijk. Die scheids heeft goed gefloten. Er is maar 1 foutje gebeurt bij het ingooien in het begin van de match. VOor de rest correcte beslissingen langs beide kanten.

Euhm, die save van Ruiz is ALTIJD penalty. Het was misschien niet express (dus geen rood uiteraard), maar hij raakt wel een bal met zijn hand die niet naast zijn lichaam was en die bal zou er altijd ingegaan zijn. Dat is een 100% penalty.

Ook maakt Jorgacevic een duidelijke fout op Nfor in het strafschopgebied. Jorgacevic raakt enkel Nfor vol op het hoofd en niet de bal. Dat is altijd penalty.

Elk duel werd afgefloten als fout tegen Zulte Waregem

Makiese krijgt een zuivere corner NIET

Ruiz maakt 2 maal een fout die hen 2 keer een hoekschop oplevert.

Elk twijfelgeval was in het voordeel van Gent.

Het was niet alleen slecht gefloten, het was moedwillig in het voordeel van Gent gefloten.

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #57 Gepost op: maart 23, 2009, 08:04:54 pm »
Nog een laatste iets over Leye:
k Begrijp dat hij wat onrespectvol en nonchalant overkomt bij ons, maar ik ben er 200% van overtuigd dat Leye nooit slechte bedoelingen heeft gehad. Aan al de criticasters: ge moogt er zeker van zijn dat Leye ons, zowel de club als de supporters, heel dankbaar is.
Met het trakteren op champagne gisteren wilde hij zich gewoon beter en sneller integreren bij Gent.
Kijk, Leye is eigenlijk een heel vriendelijke, verlegen ?n bescheiden jongen. Hij is eigenlijk veel t? bescheiden/verlegen/vriendelijk om een echte topper te zijn. Het probleem is dat hij op dit moment met een manager zit opgescheept die Leye voortdurend ophitst. Het is zijn manager die ervoor zorgde dat Leye even twijfelde om niet te spelen tegen Mechelen. Maar, weet je, op dat moment heeft Leye ??n van de beste stappen uit zijn carri?re gezet: niet luisteren naar zijn manager en gewoon doen waar hij zin in had, namelijk spelen!
Ik vind het uitfluiten van gisteren dan ook laag, zeer laag bij de grond. Ik was werkelijk beschaamd voor alle supporters. Echt waar, shame on you! Op enkele weken tijd vergeten wat Mbaye ons allemaal heeft bijgebracht??
Ik vind het nog des te erger omdat Leye al gans de week liet optekenen in de kranten dat hij erg uitkeek naar een weerzien met zijn ex-club en supporters. En geloof me, als hij dit zegt, meent hij dat! Hij is echt wel een man met het hart op de juiste plaats. Hij is gewoon geen grote/goede prater, en daardoor trekken jullie/de media vaak verkeerde conclusies uit zijn woorden, dingen die hij zelf nooit heeft willen zeggen.

En nu aub on topic.

Offline The Phenomenon

  • Leden
  • Berichten: 140
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #58 Gepost op: maart 23, 2009, 08:14:02 pm »
Nog even een woordje over Leye: BELACHELIJK dat jullie hem uitjouwden, dat vond ik zielig. Dit is gewoon mijn persoonlijke mening (dus ge moet under niet aangevalle voelen  ;D).
Als ze tegen jouw zeggen, ge kunt het zelfde werk ergens anders gaan doen en 2 keer zoveel verdienen, je gaat mij niet wijsmaken dat je het niet zou doen he....

En Leye had tenminste nog de moed om na de wedstrijd (weliswaar van ver) zijn echte fans te groeten. Waarvoor dank Mbaye.

Mocht hij ooit nog eens in Waregem komen, ik ga met alle plezier iets drinken met hem en ik zou het zelfs nog betalen zijnen drank  8)



Probeer misschien eerst eens de waarheid te achterhalen en gooi je naiviteitsjuk even van je schouders.
Die groeten vanop 80m na de wedstrijd en zijn mail naar een supporterslokaal zijn totaal misplaatst.  Als ik hem ooit tegenkom zal ik hem ook met plezier een glas VINAIGRE (whats in a word) betalen !!




Naief als er hier 1 iemand naief is, ist wel gij zeker? Geloof je nu ech echt dat er ne voetballer blijft juist voor de club of de supps? man toch, ik ben realistisch genoeg voor te weten wa dat er telt: geld en persoonlijke ambitie!! Als n speler wil vertrekken dan vertrekt hij. en dan gun ik hem dat ook.




Yesterday is history, Today is a gift, Tomorrow is mystery!


Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: [NB] Gent 1-0 SVZW
« Reactie #59 Gepost op: maart 23, 2009, 08:15:55 pm »
Om te winnen moet je inderdaad ook scoren en het wordt natuurlijk ook makkelijker als de scheidsrechter correct zou fluiten. Dit was een regelrechte schande. Het was niet 1 keer, het was elke keer dat hij Gent bevoordeelde. Dit was geen onkunde, dit was pure bevoordelen en hier moet tegen opgetreden worden. een schorsing voor de scheidsrechter is hier wel op zijn plaats.
WHAT THE FUUUUUCK ??

Ik vond dit een van de beste scheidsrechters die ik ooit heb zien fluiten. Liet zich niet vangen door de gentse schwalbes in de 16, gaf vaak voordeel, weinig kaarten, etc etc
Ik heb wel nog niets van beelden gezien, maar mij leek dat nu toch niet het probleem vanavond

Stilte in de zaal aub!!!!!

Ik heb de match op tv gevolgd en eerlijk is eerlijk. Die scheids heeft goed gefloten. Er is maar 1 foutje gebeurt bij het ingooien in het begin van de match. VOor de rest correcte beslissingen langs beide kanten.

Ik heb de match terplekke gevolgd.  Ik kan Dury begrijpen wanneer hij zegt dat scheids het soms niet goed aanvoelde.  De kaart die Hyland kreeg was mss terecht, maar Custovic mocht dan in de 1ste helft ook een kaart gekregen hebben.   En die lichte fout van N'for kost hem op het einde van een faire match ook nog een kaar, waardoor hij Cercle mist.  Jammer van N'for die nochtans een sterke partij speelde, nadat hij bijna zijn hoofd werd afgeklopt door de Gentse goalie. Ook toen zag de scheids geen fout, laat staan een gele kaart...