Auteur Topic: [VB] Essevee - Kortrijk  (gelezen 45478 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline saffe

  • Leden
  • Berichten: 1
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #20 Gepost op: april 07, 2009, 01:01:47 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #21 Gepost op: april 07, 2009, 01:22:11 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Het is nochtans een hele tijd geleden dat jullie nog eens wonnen

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #22 Gepost op: april 07, 2009, 01:29:07 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Jooo de Saffe!

Mooie vooruitzichten voor de Kortrijkzanen trouwens. Eerst mogen ze gratis binnen tegen Dender zodanig dat Vak OCMW weer tot de nok zal gevuld zijn, en een week later op bezoek bij Essevee - kunnen ze weer het krapuul uithangen.

 :-*

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #23 Gepost op: april 07, 2009, 01:29:29 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Tis were vakantie zenne, de 12-jarigen komen were het internet bevuilen. Kruip maar weer bij mama en papa in de kartonnen doos... Of zijn die gaan stempelen?


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline dapeetn

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #24 Gepost op: april 07, 2009, 02:15:19 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Jooo de Saffe!

Mooie vooruitzichten voor de Kortrijkzanen trouwens. Eerst mogen ze gratis binnen tegen Dender zodanig dat Vak OCMW weer tot de nok zal gevuld zijn, en een week later op bezoek bij Essevee - kunnen ze weer het krapuul uithangen.

 :-*

Krapuul uithangen ... zoals stoeltjes kapottrekken en schoppen? Ruiten van de kantine inslaan en vast blijven zitten? Ah nee, da waren wij nie :)

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #25 Gepost op: april 07, 2009, 02:27:14 pm »
Nee idd, jullie zijn meer te vinden voor laffe daden zoals bejaarden en kinderen aanvallen ...

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #26 Gepost op: april 07, 2009, 02:37:21 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Jooo de Saffe!

Mooie vooruitzichten voor de Kortrijkzanen trouwens. Eerst mogen ze gratis binnen tegen Dender zodanig dat Vak OCMW weer tot de nok zal gevuld zijn, en een week later op bezoek bij Essevee - kunnen ze weer het krapuul uithangen.

 :-*

Krapuul uithangen ... zoals stoeltjes kapottrekken en schoppen? Ruiten van de kantine inslaan en vast blijven zitten? Ah nee, da waren wij nie :)

Ik heb hem toch nie zien vast zitten? Dat ruitje en die stoeltjes waren van bedenkelijke kwaliteit, dus ze hadden nieveel nodig om stuk te gaan. Nee ik heb geen ruit nog stoeltje stuk gemaakt, kwou enkel eens wijzen op dapeetn zijn verkeerde info.

essevee till i die!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #27 Gepost op: april 07, 2009, 02:55:52 pm »
Inderdaad jongens kortrijk gaat weer winnen ;D

Reds Army!!

Jooo de Saffe!

Mooie vooruitzichten voor de Kortrijkzanen trouwens. Eerst mogen ze gratis binnen tegen Dender zodanig dat Vak OCMW weer tot de nok zal gevuld zijn, en een week later op bezoek bij Essevee - kunnen ze weer het krapuul uithangen.

 :-*

Krapuul uithangen ... zoals stoeltjes kapottrekken en schoppen? Ruiten van de kantine inslaan en vast blijven zitten? Ah nee, da waren wij nie :)

Ah, elke Kortrijkzaan en Waregemnaar (en al zeker de twintigers/dertigers/...) weten dat Scum City sinds jaar en dag een groot hoopje marginale gedrochten binnen z'n achterban lopen heeft. Essevee heeft altijd een grotere supportersschare gehad, maar dan wel zonder (of toch met veel minder) leeghoofden zoals die bij jullie in het befaamde Vak OCMW. Besturen van andere ploegen aanvallen omdat je je eigen kansen niet kan afmaken, bejaarden en kinderen aanvallen op parkings, stewards en politie aanvallen na een overwinning (!), je eigen markt in brokken slaan (!), afspreken met andere leeghoofden om op elkaars gezicht te slaan, en ga zo maar verder. De definitie van marginaliteit eigenlijk.

Het feit dat die stoeltjes afgebroken waren in de heenwedstrijd is trouwens door de overgrote meerderheid hier op het forum (en binnen onze achterban) niet geapprecieerd geweest. Daar zit het verschil.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #28 Gepost op: april 07, 2009, 05:25:54 pm »
heb eens de spelers opgezocht van Kutrijk die op 1 kaart van schorsing staan

Calvo, De beule, Coulibaly, Bakx, Verbrughe, bartholomee, Barbosa, Belhocine en de Ly

Eigenlijk zijn het er maar 9 aangezien Guediora niet meer voor de dikkenekken wil spelen

Offline Ivanovic

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #29 Gepost op: april 07, 2009, 06:09:00 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance .

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #30 Gepost op: april 07, 2009, 06:15:08 pm »
die nekken moeten er gewoon aan. 4-0.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #31 Gepost op: april 07, 2009, 06:32:48 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance.

Het feit dat je het probeert te ontkennen slaat alles, het afgelopen anderhalf jaar alleen al zijn jullie jongens van Vak OCMW talloze keren in de media gekomen. Wij hebben geen tientallen en tientallen randdebielen rondlopen die puur naar het voetbal komen (met vriendjes uit Nederland, zelfs Brugge of Rijsel) om op mensen hun gezicht te slaan. En d?t, mijn beste, is marginaliteit.

Ik zeg nergens dat het bij ons allemaal brave jongens zijn, maar de vergelijking gaat ?cht wel niet op. Tot over een kleine twee weken!
« Laatst bewerkt op: april 07, 2009, 06:45:55 pm door Sv Zulte Waregem »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #32 Gepost op: april 07, 2009, 06:35:05 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance .

Het zegt genoeg dat je zover terug in den tijd moet gaan om nog iets terug te vinden over ons! Moeten wij eens over dit seizoen beginnen bij jullie? Juist ja... Kruip terug in je hol!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #33 Gepost op: april 07, 2009, 07:10:42 pm »
eindstand staat vast 0-4    :P

wa es de prijs vo patatten?

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #34 Gepost op: april 07, 2009, 07:11:05 pm »
Nog ene match moeten ze winnen van mij en das tegen k*k! De rest kan mij dan gestolen worden!
Afmaken die handel

Als ze de andere 5 matchen winnen mag er een verlies zijn voor mij tegen KVK.  ;) Tegen KVK winnen is heel leuk voor de derby-gevoelens, maar ik zou er geen punten voor willen inleveren. Uiteraard mogen ze ook de komende 6 matchen winnen voor mij...

 :-X

:) had ik wel verwacht, maar ja, kheb door mijn leeftijd dan ook zo geen band met Kortrijk. Maar ik verkies een overwinning tegen KVK boven een andere overwinning uiteraard, al is het maar om sommige KVK-fans hier op het forum hun mond te snoeren. :)

Offline Ivanovic

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #35 Gepost op: april 07, 2009, 07:21:04 pm »
OCMW ? Man, man toch, wat zeggen jullie als jullie naar Charleroi of zo gaan ? Da's pas OCMW, nie Kortrijk ! EN btw. ik heriner me dat jullie "supporters" zich slecht gedroegen hadden toen ze in 4de of 3de klasse waren in Doornik ( om een voorbeeld te geven ) om precies te zijn... Just stay humble, thx in advance.

Het feit dat je het probeert te ontkennen slaat alles, het afgelopen anderhalf jaar alleen al zijn jullie jongens van Vak OCMW talloze keren in de media gekomen. Wij hebben geen tientallen en tientallen randdebielen rondlopen die puur naar het voetbal komen (met vriendjes uit Nederland, zelfs Brugge of Rijsel) om op mensen hun gezicht te slaan. En d?t, mijn beste, is marginaliteit.

Ik zeg nergens dat het bij ons allemaal brave jongens zijn, maar de vergelijking gaat ?cht wel niet op. Tot over een kleine twee weken!

Good try ! Ik heb een blanco strafblad en doet nooit aan geweld... Veralgemen : how strong van jullie... lmao

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #36 Gepost op: april 07, 2009, 07:26:26 pm »
eindstand staat vast 0-4    :P

wa es de prijs vo patatten?

Uw nick past perfect bij uw IQ-niveau! Chappeau


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline leiepisser

  • Leden
  • Berichten: 26
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #37 Gepost op: april 07, 2009, 07:26:41 pm »
 :D  :D :D :D   :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :D :D >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :D :D :D :D :D :D :D >:( >:( >:( :( :( :( :( :D :D :D :D :D :D :D :( :( :( :( :( :( :o :o :o :o :o

al wie da nie springt da es nen boer !!!!!!!!

you are a farmer a zulte farmer , youre only happy on harvest day , you smell like horse shit and you like it , please dant take my tractor away !!!!!!
« Laatst bewerkt op: april 07, 2009, 07:30:03 pm door leiepisser »

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #38 Gepost op: april 07, 2009, 07:27:46 pm »
:D  :D :D :D   :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :o :o :o :o :D :D >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( >:( :D :D :D :D :D :D :D >:( >:( >:( :( :( :( :( :D :D :D :D :D :D :D :( :( :( :( :( :( :o :o :o :o :o

al wie da nie springt da es nen boer !!!!!!!!

you are a farmer a zulte farmer , you only happy on harvest day , you smell like horse shit and you like it , please dant take my tractor away !!!!!!

Jah... En dan nog altijd hun marginaal niveau ontkennen... Ironisch kundet haast noemen!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

fox

  • Gast
Re: [VB] Essevee - Kortrijk
« Reactie #39 Gepost op: april 07, 2009, 07:31:21 pm »
eindstand staat vast 0-4    :P

wa es de prijs vo patatten?

Voila, enjoy!
http://www.agripress.be/start/artikel/15872/nl