Auteur Topic: [VB] SVZW - Standard  (gelezen 15911 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline SV5381.be

  • Leden
  • Berichten: 424
    • SV5381.be
[VB] SVZW - Standard
« Gepost op: april 10, 2009, 11:13:43 am »
De wedstrijd gaat nu toch door op zaterdag i.p.v. zondag, omdat Standard het beu was om op zondag te spelen. Meer info : hier !
SV5381.be
D? fansite van SV Zulte Waregem


Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #1 Gepost op: april 13, 2009, 08:34:35 pm »
De wedstrijd gaat nu toch door op zaterdag i.p.v. zondag, omdat Standard het beu was om op zondag te spelen. Meer info : hier !
Ik ben daar niet rouwig om. Meer tijd om achteraf 1 pintje te gaan drinken...  :)

Offline moonie

  • Leden
  • Berichten: 10
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #2 Gepost op: april 13, 2009, 10:43:52 pm »
aha , eerste klasse !!!

Offline jowanie

  • Leden
  • Berichten: 507
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #3 Gepost op: april 14, 2009, 08:10:38 am »
Ik was al blij dat de wedstrijd naar zondag gezet is. Zaterdag is Polsslag.

Offline Tarzan

  • Leden
  • Berichten: 259
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #4 Gepost op: april 23, 2009, 12:42:24 am »
Na onze oefenpot tegen de buren uit Kutrijk, ben ik zo goed als zeker dat Standard er ook niet gerust in is om ook in ons Gaverbeekske te tuimelen.
Als we zo verder doen, zullen die zogezegde top 4 er volgend seizoen op hopen dat we niet bij de eerste 6 eindigen, of we lopen nog met de titel weg  (dromen mag toch al eens).    ;D

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #5 Gepost op: april 23, 2009, 10:06:27 am »
Mbokani en De Camargo geraken waarschijnlijk speelklaar voor deze partij ...
Tghoja, dan proberen we die ook maar over de knie te leggen zeker ? :-)
Webteam SV Zulte Waregem

fox

  • Gast
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #6 Gepost op: april 23, 2009, 11:51:00 am »
Na onze oefenpot tegen de buren uit Kutrijk, ben ik zo goed als zeker dat Standard er ook niet gerust in is om ook in ons Gaverbeekske te tuimelen.
Als we zo verder doen, zullen die zogezegde top 4 er volgend seizoen op hopen dat we niet bij de eerste 6 eindigen, of we lopen nog met de titel weg  (dromen mag toch al eens).    ;D

Wij behoren volgend jaar toch gewoon zelf tot die top 4 zeker? :P

CB06_boy

  • Gast
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #7 Gepost op: april 23, 2009, 06:29:37 pm »
er schieten alleszins nie veel tickets meer over voor deze match, deze namiddag geweest en nog plaatsen vrij op de onderste rijen op tribune kant vijvers...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #8 Gepost op: april 23, 2009, 07:07:11 pm »
Laat ons terug de voetjes op de grond plaatsen.
Standard is toch nog een maatje groter en sterker dan ons.
Maar zoals zo vaak dit seizoen... In voetbal weet je nooit ;D

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #9 Gepost op: april 23, 2009, 09:55:21 pm »
er schieten alleszins nie veel tickets meer over voor deze match, deze namiddag geweest en nog plaatsen vrij op de onderste rijen op tribune kant vijvers...

twas al van maandag zo, mijn pa wou standard eens zien en naast mij zitten er geen abonnees. Het hele A blok was bijna weg. Is alleen maar een goed teken e ;)

Denk wel dat lastig wordt zonder matton, is eentje minder dat standard in de gaten moet houden e :s

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #10 Gepost op: april 24, 2009, 05:33:46 pm »
Na onze oefenpot tegen de buren uit Kutrijk, ben ik zo goed als zeker dat Standard er ook niet gerust in is om ook in ons Gaverbeekske te tuimelen.
Als we zo verder doen, zullen die zogezegde top 4 er volgend seizoen op hopen dat we niet bij de eerste 6 eindigen, of we lopen nog met de titel weg  (dromen mag toch al eens).    ;D

Wij behoren volgend jaar toch gewoon zelf tot die top 4 zeker? :P

er schieten alleszins nie veel tickets meer over voor deze match, deze namiddag geweest en nog plaatsen vrij op de onderste rijen op tribune kant vijvers...

idd paar mensen ook achter kaarten geweest en nog een kleine 500 plaatsen vrij voor de thuisfans.

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #11 Gepost op: april 25, 2009, 01:31:23 pm »
dubieus gevoel heb ik bij deze wedstrijd. Essevee vertrok zo hoopvol naar Anderlecht om daar dan op geen enkel moment aanspraak te maken op de overwinning. Ik ben echt bang voor hetzelfde scenario nu tegen Standard. Langs de andere kant voetbalde de ploeg wel goed op Sclessin, wat doet vermoeden dat het wel degelijk nog een keer kan. Voeg daar het thuisvoordeel bij en ik geloof erin.
Wel in de eerste plaats uitgaan van een nederlaag, het is en blijft Standard, maar dat deed ik ook bij Anderlecht en Club... 4-1 dus  ;)

Offline Topke

  • Leden
  • Berichten: 323
  • SVZW/ CFC LAD
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #12 Gepost op: april 25, 2009, 08:57:21 pm »
In voetbal is alles mogelijk maar nu zeg ik toch dat we verliezen, Standard zal het zich niet veroorloven steken te laten vallen voor de titel! 0-2

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #13 Gepost op: april 25, 2009, 10:04:10 pm »
Tzal toch beter moeten dan net het geval was.
Net of ze hadden er gene zin in, mss spaarden ze zich voor tegen Standard.
Ik hoop het in elk geval.
1-1

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #14 Gepost op: april 26, 2009, 10:27:15 am »
Standard is in volle titelstrijd dus ze zullen geen steken laten vallen, 1-3  :-\
SV TILL I DIE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #15 Gepost op: april 26, 2009, 10:37:36 am »
Standard is in volle titelstrijd dus ze zullen geen steken laten vallen, 1-3  :-\
Misschien net daardoor dat Standard t? snel naar voren zal willen spelen (een beetje verkrampt). Dan zijn wij natuurlijk op ons best. Maar het wordt inderdaad heeeeeeeeeeeeel moeilijk. 1-2 :(

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #16 Gepost op: april 26, 2009, 10:52:17 am »
ik ben gisteren nr sclessin geweest! Zalig sfeertje en schitterend voetbal!
Ik ben bang dat, als standard zo speelt als in de eerste helft gisteren, dat het voor ons moelijk zal zijn om eventueel zelf een kansje te versieren! Gisteren waren ze op alle fronten rapper, zelf zonder Mbokani en De Camargo, die er volgende week hoogstwss wel bij zijn!

Dury zal ongetwijfeld zijn werk wel al gedaan hebben, maar het wordt toch zeer moeilijk hoor

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2009, 11:45:37 am »
ik ben gisteren nr sclessin geweest! Zalig sfeertje en schitterend voetbal!
Ik ben bang dat, als standard zo speelt als in de eerste helft gisteren, dat het voor ons moelijk zal zijn om eventueel zelf een kansje te versieren! Gisteren waren ze op alle fronten rapper, zelf zonder Mbokani en De Camargo, die er volgende week hoogstwss wel bij zijn!

Dury zal ongetwijfeld zijn werk wel al gedaan hebben, maar het wordt toch zeer moeilijk hoor

dat ga naar standard gaan kijken als den essevee ook speelt  ::)
da is pas clubliefde!

Offline fem

  • Leden
  • Berichten: 118
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #18 Gepost op: april 26, 2009, 02:08:29 pm »
is nfor geschorst voor zijn late (92)gele kaart gisteren

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] SVZW - Standard
« Reactie #19 Gepost op: april 26, 2009, 02:11:32 pm »
ik ben gisteren nr sclessin geweest! Zalig sfeertje en schitterend voetbal!
Ik ben bang dat, als standard zo speelt als in de eerste helft gisteren, dat het voor ons moelijk zal zijn om eventueel zelf een kansje te versieren! Gisteren waren ze op alle fronten rapper, zelf zonder Mbokani en De Camargo, die er volgende week hoogstwss wel bij zijn!

Dury zal ongetwijfeld zijn werk wel al gedaan hebben, maar het wordt toch zeer moeilijk hoor
amai goeie supporters zijn dat en op zo een korte afstand van charleroi zitten. :(