Auteur Topic: [VB] Charleroi - Zulte Waregem  (gelezen 8858 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
[VB] Charleroi - Zulte Waregem
« Gepost op: april 19, 2009, 10:37:11 pm »
Dit weekend zat alles mee! Vrijdag speelden Genk en Gent gelijk, waardoor we over Genk konden wippen op twee punten van Gent, gisteren speelden we Kortrijk op een hoopje en klommen we naar de vijfde plaats en daarnet ging Westerlo thuis (weliswaar wat onverdiend) onderuit tegen Anderlecht waardoor we onze vijfde stek vasthouden.

Ben al benieuwd naar speeldag 31.

speeldag 31

Bergen - Westerlo

Roeselare - Gent

Cercle Brugge - Genk

en

Charleroi - Zulte Waregem


Fingers crossed  8)
« Laatst bewerkt op: april 22, 2009, 05:13:25 pm door SV5381.be »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Boer Boerie

  • Gast
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #1 Gepost op: april 19, 2009, 11:14:25 pm »
Jah, wulder...  We gaan toch wel nog keer punten verliezen zeker ook :).
Drawke in Charleroi dat nog punten nodig heeft, en dringend.

Verder hoop ik dat Gent punten laat liggen dit weekend...
« Laatst bewerkt op: april 19, 2009, 11:19:05 pm door Boer Boerie »

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #2 Gepost op: april 20, 2009, 12:03:45 am »
even een stoute uitspraak :

charleroi heeft 34 punten, dender en kortrijk 31 punten. uiteraard zou ik liever winnen in charleroi, maar als charleroi punt(en) pakt tegen ons, is dit ook slecht nieuws voor kortrijk. daarom vond ik het jammer dat tubeke nu uitgerekend tegen charleroi gaat winnen ...

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #3 Gepost op: april 20, 2009, 08:06:05 am »
even een stoute uitspraak :

charleroi heeft 34 punten, dender en kortrijk 31 punten. uiteraard zou ik liever winnen in charleroi, maar als charleroi punt(en) pakt tegen ons, is dit ook slecht nieuws voor kortrijk. daarom vond ik het jammer dat tubeke nu uitgerekend tegen charleroi gaat winnen ...
Idd stoute uitspraak  ;D Laat ons er maar van uitgaan dat essevee UEFA ambieert en voor de volle winst gaat. K*trijk speelt toch eindronde. En met die ploegen bovenaan in 2e valt niet te lachen momenteel...

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #4 Gepost op: april 20, 2009, 08:29:10 am »
Doorgaan op ons elan 8) kwil volgend seizoen europa verkennen  ;)

Online Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #5 Gepost op: april 20, 2009, 09:16:44 am »
Niet beginnen zweven... Ondanks het feit dat Charleroi dit seizoen niet hoog scoort, blijft dit voor mij ??n van de moeilijkste verplaatsingen die er zijn... We maken kans om te winnen, maar dit is alles behalve een certitude... En om enigzins nog mee te doen voor die Europese plaats moet er toch zeker gewonnen worden op Chalala, met de komst van Standard in het vooruitzicht...
De volgende 2 matchen zullen veel bepalend zijn voor de uiteindelijke plaats in de klassering, Fingers Crossed!

fox

  • Gast
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #6 Gepost op: april 20, 2009, 09:49:32 am »
Alweer een haalbare kaart, wat uiteraard niet wil zeggen dat we daar zomaar de 3 punten gaan meegraaien. Maar dit is geen typische eindeseizoenswedstrijd. Essevee doet verdorie mee voor de Europese plaatsen en ik denk niet dat de spelers gemotiveerd moeten worden voor de wedstrijd. Ik denk dat ze maar al te goed beseffen dat ze een unieke kans hebben om alweer essevee geschiedenis te schrijven.  Ik zie het dan ook zitten om deze wedstrijd te winnen. Met een beetje geluk vindt Roeselare dan zijn goeie vorm terug en staan we vierde!

Voor de 2e week op rij: Komaan ROESELARE! :)

Het wordt moeilijk, maar het kan nog en we doen op 4 speeldagen van het einde nog volop mee voor een UEFA ticket. Wie had dat ooit kunnen denken?

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #7 Gepost op: april 20, 2009, 09:55:47 am »
Allemaal, massaal eens naar charleroi?  Ik weet dat we op charleroi nooit echt veel volk meehebben.  Net als op bergen bv.  Maar we doen nog vollop mee, we hebben nog een doel tot en met.  Is dit met de bus? Veel bussen voor deze match?  Want met de wagen in dat buurtje.  Zou em graag nog ongehavend terug hebben na de match.  Vollop voor de 3 ptn gaan.  En ik zie roeselare een punt pakken tegen gent, ook cercle zie ik een punt pakken thuis tegen genk.  Westerlo op verplaatsing is ook niet top.  En bergen heeft niets te verliezen , dus kan gevaarlijk zijn.  Kan alweer een topweekend worden voor ons.


Offline brunogoal

  • Leden
  • Berichten: 344
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #8 Gepost op: april 20, 2009, 09:57:38 am »
Voetjes op de grond.
Charleroi moet winnen en wij moeten bevestigen, wat nooit makkelijk is.

Zijn er geschorsten voor de match? Colpaert en Buysse?




Offline nassaro

  • Leden
  • Berichten: 215
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #9 Gepost op: april 20, 2009, 10:38:50 am »
Makiese kreeg geen kans in Charleroi; hij zal het ongelijk van Charleroi ongetwijfeld willen bewijzen ...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #10 Gepost op: april 20, 2009, 10:39:12 am »
Ik vrees voor een nederlaag al hoop ik natuurlijk op winst omdat:

Chaleroi heeft de punten nodig.
Een vreselijk veld waar onze technische spelers niet kunnen tonen wat ze altijd tonen.

Makiese speelt tegen zijn ex-club ik hoop dat hij toont aan Chaleroi dat ze de verkeerde keuze hebben gemaakt.
SV TILL I DIE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #11 Gepost op: april 20, 2009, 12:32:39 pm »
Charleroi verloor bij Tubeke met 3-1 en moet mogelijk barrage spelen om het behoud af te dwingen. De meegereisde fans lieten hun ongenoegen zaterdag alvast duidelijk merken.
Na de rust ontvouwden de supporters een groot spandoek met de boodschap 'Direction d?mission'. De fans eisen het ontslag van het bestuur en vooral van manager Mogi Bayat (foto).

Op het einde van de wedstrijd raakten de supporters slaags met elkaar. De politie moest ingrijpen om de relschoppers te bedaren.

Bron: Belgiumsoccer.be

En daar moen wij naartoe naaste weke!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #12 Gepost op: april 20, 2009, 01:47:48 pm »
Wedstrijd Sp. Charleroi ? SVZW van zaterdag 25/04/2009 ? 20u00 :

            Ticketprijzen in VOORVERKOOP :

            * volwassene                 ? 13,00
            * -16 jarige                    ?   4,00

De loketten in Charleroi gaan open vanaf 18u00.  Ticketprijzen worden dan :

            * volwassene                 ? 15,00
            * -16 jarige                    ?   6,00

Met z'n allen daarheen zouk zeggen!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.269
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #13 Gepost op: april 20, 2009, 02:50:51 pm »
Aanwezig
SV TILL I DIE

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #14 Gepost op: april 20, 2009, 02:53:59 pm »
Het Nieuwsblad:

Bayat daagt harde kern Charleroi uit


Het rommelt bij Charleroi. Supporters van de Waalse club raakten op verplaatsing bij Tubeke onderling slaags na het 3-1 verlies.

De supportersvereniging 'Storm Ultra's' riep zelfs luidkeels om het ontslag van de familie Bayat die de club bestuurt.

'De Storm Ultras verliezen hun tijd', zegt manager Mogi Bayat in Gazette des Sports. 'Ze hoeven niet meer te komen. Ik ben niet bang om ze te verliezen. Zelfs toen we op de vijfde plaats stonden, waren ze niet tevreden. Het zijn geen supporters, maar gefrustreerden. Volgend seizoen zullen we de Storm Ultras niet meer erkennen als supporters.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #15 Gepost op: april 20, 2009, 03:26:23 pm »
aanwezig en kvin dat wij altijd goe spelen in chaleroi.

Dus: 1-2
essevee till i die!!!

fox

  • Gast
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #16 Gepost op: april 20, 2009, 03:28:26 pm »
aanwezig en kvin dat wij altijd goe spelen in chaleroi.

Dus: 1-2

True, in dat seizoen dat we amper punten pakten op verplaatsing zijn we daar ook gaan winnen.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #17 Gepost op: april 20, 2009, 05:40:03 pm »
we gaan ervoor. 1-3. ;)

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #18 Gepost op: april 20, 2009, 07:53:15 pm »
als ze spelen zoals tegen de kvkrotters, zie ik geen enkel probleem; de enige tegenstand die we moeten vrezen zit tussen de 2 oren (bij sommigen toch  ;)).

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.641
Re: [VB] Chareroi - Zulte Waregem
« Reactie #19 Gepost op: april 20, 2009, 08:20:12 pm »
Kzal ook eens naar het grauwe charleroi trekken. Kvind da iedereen nu wel keer een nforke mag doen om aanwezig te zijn zaterdag. Den essevee heeft ons al veel gegeven dit seizoen, nu mogen we ook eens met zn allen een extra inspanning leveren. Dit kan een belangrijke stap worden in een nieuw hoofdstuk van ons succesverhaal en daar kunnen wij allemaal een steentje toe bijdragen. Dus allen op post!