Auteur Topic: [NB] Charleroi - SVZW  (gelezen 7296 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
[NB] Charleroi - SVZW
« Gepost op: april 25, 2009, 10:40:13 pm »
1 - 0 verlies ...

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #1 Gepost op: april 25, 2009, 11:10:00 pm »
Slaapverwekkende partij voetbal die eigenlijk geen winnaar verdiende. Ik had het gevoel dat Charleroi niet beter kon en dat essevee niet echt wou. Het weze hen vergeven, na al het moois dat ze ons dit seizoen al geserveerd hebben!

Offline WaregemBoy

  • Leden
  • Berichten: 692
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #2 Gepost op: april 25, 2009, 11:56:18 pm »
Inderdaad.  Een flutpartij van onze jongens die ik inderdaad ook gerust vergeef na het vele moois van het voorbije seizoen...
Wel dienen de zwevers onder ons (waaronder ik ook) nu terug met beide voetjes terug op de grond te komen.  Europees voetbal zal nog niet voor onmiddellijk zijn.
Charleroi heeft verdiend gewonnen.

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #3 Gepost op: april 26, 2009, 12:45:06 am »
Jammerlijk verlies maar het was alsof ze niet wilden.  Het middenveld kwam overal tekort.
De verdediging stond er wel en N'for was in mijn ogen de uitblinker van de match.
Het is nogmaals gebleken dat als we een goeie zaak kunnen doen het altijd misloopt.
Is het de te hoge druk of faalangst?  Ma tis hun vergeven, seizoen is geslaagd (hoewel
een mooie rangschikking ook leuk zou zijn).

Offline digifredje

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 434
    • FMZone
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #4 Gepost op: april 26, 2009, 08:53:16 am »
Volgens Dury lag de fout van het slechte spel vooral bij de slechte staat van het veld.
Ik was daar en kan inderdaad beamen dat het veld er erbarmelijk bij lag. Precies een zandbak...

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #5 Gepost op: april 26, 2009, 10:24:34 am »
Jammerlijk verlies maar het was alsof ze niet wilden.  Het middenveld kwam overal tekort.
De verdediging stond er wel en N'for was in mijn ogen de uitblinker van de match.
Het is nogmaals gebleken dat als we een goeie zaak kunnen doen het altijd misloopt.
Is het de te hoge druk of faalangst?  Ma tis hun vergeven, seizoen is geslaagd (hoewel
een mooie rangschikking ook leuk zou zijn).
Dat vind ik niet waar, dit seizoen hebben we al veel goeie zaken gedaan, nu konden we ook een goeie zaak terug doen maar het lukte niet.
SV TILL I DIE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #6 Gepost op: april 26, 2009, 10:25:05 am »
Zeer saaie wedstrijd, moeten we daarvoor 1u30 rijden om zo'n kut matchke te zien  >:(
SV TILL I DIE

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #7 Gepost op: april 26, 2009, 10:58:32 am »
Saaie match, 0-0 was terecht geweest.
Nfor en Minne waren goed, rest vrij zwak

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #8 Gepost op: april 26, 2009, 11:17:16 am »
Vond onze spitsen ook wat te ego?stisch spelen, Makiese wouw te graag, en N'For kon Roelandts aanspelen en het was 100% goal geweest.
SV TILL I DIE

Offline -JoNaThAn-

  • Leden
  • Berichten: 1.107
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #9 Gepost op: april 26, 2009, 11:50:33 am »
Minne was gewoon de beste speler van SVZW gisteren. Deed zijn werk, net als vorige week tegen kvk, zeer goed.

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #10 Gepost op: april 26, 2009, 12:10:07 pm »
denk dat ongeveer 7/10 passen niet aankwamen ...
we hebben veel pingpong gezien
en een leuke sfeergroep in charleroi (storm ultras)

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #11 Gepost op: april 26, 2009, 12:51:05 pm »
Het was een trouwens een schoon doelpunt van Gregoire, dus in die zin is hun winst verdiend te noemen.
Wat jammer is dit jaar is het feit dat we in zogenaamde slechte matchen waar geen van beide ploegen goed spelen, nooit eens de 3 punten kunnen pakken, ook al is het wat onverdiend. De vorige jaren haalden we op die manier wat vaker de punten, door eens met 1-0 te winnen. nu niet. Nu moeten we gewoon echt de betere ploeg zijn om punten te pakken.

Ik weet niet of het jullie is opgevallen, maar de ploegen waartegen we minder dan 3 punten behaald hebben, zijn onze naaste conurrenten. Lokeren (1), Westerlo (1), Gent(0). In die zmatchen zijn we europees voetbal misschien wel verloren. Neem nu Gent. 2 matchen die evenwichtig waren, maar Gent heeft 6 punten gepakt en wij 0. De match tegen Lokeren die we verdienden te winnen op kansen maar waarbij we op efficientie gepakt zijn. Idem dito met de match tegen Genk.

Maar och ja, we hebben toch wel een schitterend seizoen achter de rug.
merci essevee

sv74

  • Gast
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #12 Gepost op: april 26, 2009, 01:42:48 pm »
Het is nog niet gedaan, wat doet Genk en Gent vandaag?  Westerlo moet ook nog tegen Roeselare,Lokeren moet nog tegen Club Brugge,wij hebben nog twee relatief gemakkelijke matchen, m.a.w. we kunnen toch zeker nog 6 punten halen en volgende week proberen te stunten.  In ieder geval proberen om zo hoog mogelijk te eindigen (ik zie ons toch niet 8ste eindigen met 51 of 55 punten).  Troost is natuurlijk dat we onze goede buren weer wat dieper in de grond steken.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #13 Gepost op: april 26, 2009, 02:06:22 pm »
zeer flauwe match pff. nu nog eens uitblinken met een overwinning tegen standard en het seizoen zou meer of geslaagd zijn. ;)

Offline Stofke_81

  • Leden
  • Berichten: 159
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #14 Gepost op: april 26, 2009, 02:08:08 pm »
ja kdenk dat velen toch wel iet wat ontgoocheld zullen zijn geweest na het verlies van gisteren want nu lijkt het europees ticket terug ver weg..volgende week zal het al min of meer een einde seizoenmatch zijn tenzij de resultaten van deze avond nog wat meezitten kan het in principe nog alle kanten uit maar dan moet gent wel verliezen bij roeselare zodat de kloof 2punten blijft want bij winst van gent zitten we met een verschil van 5punten met nog 3matchen te gaan en dan is het zeker voorbij..

maar goed of we nu europees voetbal halen of niet ik ben alleszins tevreden over dit seizoen we hebben toch weer knappe prestaties neergezet!

Offline Murre

  • Leden
  • Berichten: 71
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #15 Gepost op: april 26, 2009, 02:26:08 pm »
Ik was toch wel teleurgesteld gisteravond. Want dat Europees ticket kruipt eerst ongemerkt onder je vel, je voelt de ontgoocheling pas als het verder weg is... Tuurlijk is het geen doel op zich, maar als je vijfde staat en Genk kan de beker winnen, ga je toch in stilte hopen en vooral wegdromen. En nu dus reality check.
Het is ook des te spijtiger omdat essevee thuis zo mooi gewonnen had tegen Charleroi. Maar dat klinkt hier negatief en tot nu toe heeft het team toch al een uitstekend seizoen achter de rug, ze hadden na de match tegen Kortrijk al meer punten dan op het einde van vorig seizoen.

Hopelijk verteert de ploeg deze nederlaag snel zodat ze voluit kunnen gaan tegen Standard, want het zal nodig zijn. Vergeet niet dat Zulte Waregem in de heenronde een 9 op 9 haalde tegen Charleroi, Standard en Moeskroen. Alles kan dus nog. come on SV!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.262
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #16 Gepost op: april 26, 2009, 02:38:59 pm »
SVZW speelt altijd slecht op slechte velden zie Bergen, Kortrijk, Charleroi.
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #17 Gepost op: april 26, 2009, 07:00:01 pm »
t Was een partij om rap te vergeten. Met deze partij mogen we ook meteen onze Europese droom opbergen, tenzij Roeselare vnvd stunt tegen Gent, dan hebben we nog een waterkansje

Crudo

  • Gast
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #18 Gepost op: april 26, 2009, 07:20:14 pm »
Bwa, Westerlo heeft nu een schijtgemakkelijk programma, die gaan we niet meer inhalen vrees ik.

Tis jammer maja, sowieso een seizoen om nooit meer te vergeten  :)

Boer Boerie

  • Gast
Re: [NB] Charleroi - SVZW
« Reactie #19 Gepost op: april 26, 2009, 08:15:22 pm »
Deze namiddag alle spelers op de hippodroom voor Waregem Kinderstad.
Veel bedrukte gezichten gezien.
Ze hebben DE kans laten liggen beseffen ze maar al te goed.
Soit