Auteur Topic: Valenciennes - Essevee  (gelezen 13639 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #100 Gepost op: juli 26, 2009, 07:25:51 am »
en hoe men ook kan overdrijven  :) en nu ik een persoonlijk woordenboek heb op het forum kan ik lekker door doen met mijn manier van typen  :) het wort doch derug verdaald  :)
er staat een foutje in de laatste zijn, als uw toetsenbord consequent is zou het "hed wortd doch derug verdaald" moeten geweest zijn ;)

nie op letten, kheb mij juist verveeld tijdens Essevee - Dender,...
kan dat geloven dat je u verveeld hebt. ben blij dak niet geweest ben.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.271
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #101 Gepost op: juli 26, 2009, 01:36:14 pm »
Iedereen typt wel eens een fout zeker.
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #102 Gepost op: juli 26, 2009, 08:17:21 pm »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

En wie zijn de meeste?  Het is niet omdat de meeste dat zeggen, wij dat ook moeten doen h?  ;)  Al dat negatief denken hier...

De voorbereiding doet me een beetje denken aan dat seizoen met Kruzen,Abeels,Vidmar en Urban(ik weet het, prehistorie voor de jonge gasten hier).  We speelden iedereen plat in de voorbereiding, de eerste 3 matchen van de competitie verloren we, om daarna pas echt uit de startblokken te schieten, ik wil maar zeggen dat we zeker kwaliteiten genoeg hebben + grinta om top 6 te spelen, zolang dat sleutelfiguren zoals een Roelandts of Berrier of Minne of Bossut niet wegvallen denk ik wel dat dit kan!  En eens in de nacompetitie zullen we dan wel zien.

Ik vind onze ploeg van nu zelfs kwalitatief iets sterker dan de ploeg van toen (heb ook al vaak op die vergelijking zitten denken) Hoewel we toen qua opstelling anders speelden (4-3-1-2), ga ik toch eens de te verwachten basisspelers vergelijken...
Bossut is beter dan Huysmans
Minne is gelijk aan Blancke
Taravel-Dhaene is heel wat sterker dan Sloover-Kenne
Buysse is aanvallend sterker dan Benny de Kneef, verdedigend iets zwakker
centraal op het middenveld is Hyland-Colpaert even goed als Urban-Descamps
op links is Meertje minder bepalend dan Teppers dat was
Kr?zen en Berrier zijn even grote klasbakken
Roelandts is beter dan Abeels
onze drie spitsen komen nog niet aan de enkels van Vidmar

Qua basisploeg zitten we dus misschien wat gelijk (al leunt de balans positief over naar onze huidige basisploeg) maar vooral onze bank is nu merkelijk sterker. Waar we het toen moesten doen met gasten als Boes, Ducoulombier en Vanderbeken, kunnen we nu op veel betere backups rekenen!
En we weten allemaal welke resultaten we in 92-93 haalden ;)

Offline Bertrand

  • Leden
  • Berichten: 1.072
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #103 Gepost op: juli 26, 2009, 10:58:49 pm »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

En wie zijn de meeste?  Het is niet omdat de meeste dat zeggen, wij dat ook moeten doen h?  ;)  Al dat negatief denken hier...

De voorbereiding doet me een beetje denken aan dat seizoen met Kruzen,Abeels,Vidmar en Urban(ik weet het, prehistorie voor de jonge gasten hier).  We speelden iedereen plat in de voorbereiding, de eerste 3 matchen van de competitie verloren we, om daarna pas echt uit de startblokken te schieten, ik wil maar zeggen dat we zeker kwaliteiten genoeg hebben + grinta om top 6 te spelen, zolang dat sleutelfiguren zoals een Roelandts of Berrier of Minne of Bossut niet wegvallen denk ik wel dat dit kan!  En eens in de nacompetitie zullen we dan wel zien.

Ik vind onze ploeg van nu zelfs kwalitatief iets sterker dan de ploeg van toen (heb ook al vaak op die vergelijking zitten denken) Hoewel we toen qua opstelling anders speelden (4-3-1-2), ga ik toch eens de te verwachten basisspelers vergelijken...
Bossut is beter dan Huysmans
Minne is gelijk aan Blancke
Taravel-Dhaene is heel wat sterker dan Sloover-Kenne
Buysse is aanvallend sterker dan Benny de Kneef, verdedigend iets zwakker
centraal op het middenveld is Hyland-Colpaert even goed als Urban-Descamps
op links is Meertje minder bepalend dan Teppers dat was
Kr?zen en Berrier zijn even grote klasbakken
Roelandts is beter dan Abeels
onze drie spitsen komen nog niet aan de enkels van Vidmar

Qua basisploeg zitten we dus misschien wat gelijk (al leunt de balans positief over naar onze huidige basisploeg) maar vooral onze bank is nu merkelijk sterker. Waar we het toen moesten doen met gasten als Boes, Ducoulombier en Vanderbeken, kunnen we nu op veel betere backups rekenen!
En we weten allemaal welke resultaten we in 92-93 haalden ;)

Ik heb toch wat bedenkingen met deze vergelijking.
Taravel-Dhaene heel wat sterker dan De Sloover-De Kenne ? Die moeten dan heel sterk zijn, want als ge met die twee tegen AC Milan kunt winnen in de Europabeker  en hen uit de beker kunt spelen, zegt dat toch iets. Ze mogen er een standbeeld voor neerzetten in Waregem. Dit zie ik met dit Essevee met Taravel-Dhaene nog niet gebeuren. Abeels vondt ik ook heel goed en misschien regelmatiger dan Roelandts.

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #104 Gepost op: juli 27, 2009, 08:32:04 am »
Voor mij is Taravel-Dhaene het beste centrale duo dat ik ooit aan de Gaverbeek zag spelen (ik ga kijken sinds begin jaren 90), zonder iets af te doen van de kwaliteiten van Sloover-Kenne...
Wat Abeels betreft, die was bij de supporters veel geliefder dan Roelandts; dat klopt. Maar Kevin is toch wel een betere voetballer. Maar de colorem et gustibus...

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #105 Gepost op: juli 27, 2009, 08:58:48 am »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

En wie zijn de meeste?  Het is niet omdat de meeste dat zeggen, wij dat ook moeten doen h?  ;)  Al dat negatief denken hier...

De voorbereiding doet me een beetje denken aan dat seizoen met Kruzen,Abeels,Vidmar en Urban(ik weet het, prehistorie voor de jonge gasten hier).  We speelden iedereen plat in de voorbereiding, de eerste 3 matchen van de competitie verloren we, om daarna pas echt uit de startblokken te schieten, ik wil maar zeggen dat we zeker kwaliteiten genoeg hebben + grinta om top 6 te spelen, zolang dat sleutelfiguren zoals een Roelandts of Berrier of Minne of Bossut niet wegvallen denk ik wel dat dit kan!  En eens in de nacompetitie zullen we dan wel zien.

Ik vind onze ploeg van nu zelfs kwalitatief iets sterker dan de ploeg van toen (heb ook al vaak op die vergelijking zitten denken) Hoewel we toen qua opstelling anders speelden (4-3-1-2), ga ik toch eens de te verwachten basisspelers vergelijken...
Bossut is beter dan Huysmans
Minne is gelijk aan Blancke
Taravel-Dhaene is heel wat sterker dan Sloover-Kenne
Buysse is aanvallend sterker dan Benny de Kneef, verdedigend iets zwakker
centraal op het middenveld is Hyland-Colpaert even goed als Urban-Descamps
op links is Meertje minder bepalend dan Teppers dat was
Kr?zen en Berrier zijn even grote klasbakken
Roelandts is beter dan Abeels
onze drie spitsen komen nog niet aan de enkels van Vidmar

Qua basisploeg zitten we dus misschien wat gelijk (al leunt de balans positief over naar onze huidige basisploeg) maar vooral onze bank is nu merkelijk sterker. Waar we het toen moesten doen met gasten als Boes, Ducoulombier en Vanderbeken, kunnen we nu op veel betere backups rekenen!
En we weten allemaal welke resultaten we in 92-93 haalden ;)

Ik heb toch wat bedenkingen met deze vergelijking.
Taravel-Dhaene heel wat sterker dan De Sloover-De Kenne ? Die moeten dan heel sterk zijn, want als ge met die twee tegen AC Milan kunt winnen in de Europabeker  en hen uit de beker kunt spelen, zegt dat toch iets. Ze mogen er een standbeeld voor neerzetten in Waregem. Dit zie ik met dit Essevee met Taravel-Dhaene nog niet gebeuren. Abeels vondt ik ook heel goed en misschien regelmatiger dan Roelandts.

Eens terug denken aan , eduardo paulo da silva (alias giba) deze speelde ze allemaal naar huis,een speler als deze hebben we hier niet meer gezien.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #106 Gepost op: juli 27, 2009, 01:47:02 pm »
je kan de tijden eigenlijk niet vergelijken he er wordt nu heel anders gevoetbald dan toen.
je we zijn nu ook sterker dan 4 jaar geleden dat we moskou eruit speelden. laat ons er nog een stegen spelen en voor hetzelfde gaan we nu met 5 - 0 de boot in ginder  :) elke match is anders. vergelijken met vroeger heeft eigenlijk geen enkele zin.  :)

Offline giba

  • Leden
  • Berichten: 512
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #107 Gepost op: juli 27, 2009, 06:53:56 pm »
Voor mij is Taravel-Dhaene het beste centrale duo dat ik ooit aan de Gaverbeek zag spelen (ik ga kijken sinds begin jaren 90), zonder iets af te doen van de kwaliteiten van Sloover-Kenne...
Wat Abeels betreft, die was bij de supporters veel geliefder dan Roelandts; dat klopt. Maar Kevin is toch wel een betere voetballer. Maar de colorem et gustibus...
Ik moet je  gelijk geven , maar ik denk nog dikwijls terug aan onze drie spitsen van toen , met name : niko veeken - aad koudijzer en rudy haleydt , een prachtig trio en iedere wedstijd 4 a 5 doelpunten , dit was genieten.
Maar ik moet eerlijk zijn , met de ploeg die nu hebben ben ik dik tevreden.