Auteur Topic: Oefenprogramma seizoen 2009-2010  (gelezen 31068 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #20 Gepost op: mei 27, 2009, 02:13:05 pm »
Ik vind het jammer dat het NAC is en niet NEC. Trouwens de spelers hebben ook niet echt lang vakantie, op 15 juni al terug beginnen, de dutsen!

Dutsen die vanaf augustus een luxeleven leiden & die van hele dagen mogen voetballen en er (veel te) goed voor betaald worden.  ;)

Nac, zijn da die supporters die daar in Lokeren tkot op stelten hebben gezet tegen den beerskot??


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #21 Gepost op: mei 29, 2009, 10:38:20 am »
Het oefenprogramma werd ondertussen lichtjes aangepast. De wedstrijd tegen Doornik is nog niet bevestigd, de match tegen NAC vindt een dag vroeger plaats en de partij tegen Valenciennes zal een dag later in Noord-Frankrijk gespeeld worden.

* De eerste training van het nieuwe seizoen staat gepland op zaterdag 20 juni om 10 uur.

* De fandag vindt plaats op zondag 12 juli.

* Het eerste elftal trekt op stage naar Koksijde van vrijdag 26 juni tot donderdag 2 juli.

* Het oefenprogramma (onder voorbehoud) ziet er als volgt uit:

Donderdag 25 juni: Wielsbeke - ESSEVEE
Zondag 28 juni: Koksijde - ESSEVEE
Woensdag 1 juli: Club Brugge - ESSEVEE (in Koksijde)
Zondag 5 juli: RC Waregem - ESSEVEE
Woensdag 8 juli: Nader te bepalen
Zaterdag 11 juli: Roeselare - ESSEVEE (in Izegem)
Woensdag 15 juli: Cercle - ESSEVEE (in Koksijde)
Zaterdag 18 juli: NAC - ESSEVEE
Woensdag 22 juli: Valenciennes - ESSEVEE
Zaterdag 25 juli: ESSEVEE - Amiens

Offline Porky

  • Leden
  • Berichten: 4.917
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #22 Gepost op: mei 29, 2009, 10:53:29 am »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Offline mederico

  • Leden
  • Berichten: 235
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #23 Gepost op: mei 29, 2009, 11:05:41 am »
Het oefenprogramma werd ondertussen lichtjes aangepast. De wedstrijd tegen Doornik is nog niet bevestigd, de match tegen NAC vindt een dag vroeger plaats en de partij tegen Valenciennes zal een dag later in Noord-Frankrijk gespeeld worden.

* De eerste training van het nieuwe seizoen staat gepland op zaterdag 20 juni om 10 uur.

* De fandag vindt plaats op zondag 12 juli.

* Het eerste elftal trekt op stage naar Koksijde van vrijdag 26 juni tot donderdag 2 juli.

* Het oefenprogramma (onder voorbehoud) ziet er als volgt uit:

Donderdag 25 juni: Wielsbeke - ESSEVEE
Zondag 28 juni: Koksijde - ESSEVEE
Woensdag 1 juli: Club Brugge - ESSEVEE (in Koksijde)
Zondag 5 juli: RC Waregem - ESSEVEE
Woensdag 8 juli: Nader te bepalen
Zaterdag 11 juli: Roeselare - ESSEVEE (in Izegem)
Woensdag 15 juli: Cercle - ESSEVEE (in Koksijde)
Zaterdag 18 juli: NAC - ESSEVEE
Woensdag 22 juli: Valenciennes - ESSEVEE
Zaterdag 25 juli: ESSEVEE - Amiens

Geen match op de fandag? Zeer jammer.

Ze hadden beter de fandag op zaterdag 25 juli gehouden samen met de match tegen Amiens.

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #24 Gepost op: mei 29, 2009, 06:15:53 pm »
De match in Koksijde tegen Club al zeker van de partij, mooie voorbereiding!

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #25 Gepost op: mei 29, 2009, 07:06:53 pm »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Het is hier toch wel heel bedroevend om zien dat sommige mensen geen beetje moeite willen doen om hun club aan het werk te zien.

Liefst vanal spelen ze alles in hun achtertuin, en als het ook enerzijds mogelijk is willen ze nog alles gratis en voor niets...

Ik kijk al uit naar de vele verplaatsingen, en het zijn dan nog allemaal dichte...  ;)

fox

  • Gast
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #26 Gepost op: mei 30, 2009, 01:14:52 am »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Het is hier toch wel heel bedroevend om zien dat sommige mensen geen beetje moeite willen doen om hun club aan het werk te zien.

Liefst vanal spelen ze alles in hun achtertuin, en als het ook enerzijds mogelijk is willen ze nog alles gratis en voor niets...

Ik kijk al uit naar de vele verplaatsingen, en het zijn dan nog allemaal dichte...  ;)

Wat heeft de vaststelling dat er slechts 1 oefenwedstrijd thuis gespeeld wordt te maken met moeite doen als ik vragen mag?

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #27 Gepost op: mei 30, 2009, 02:20:46 pm »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Het is hier toch wel heel bedroevend om zien dat sommige mensen geen beetje moeite willen doen om hun club aan het werk te zien.

Liefst vanal spelen ze alles in hun achtertuin, en als het ook enerzijds mogelijk is willen ze nog alles gratis en voor niets...

Ik kijk al uit naar de vele verplaatsingen, en het zijn dan nog allemaal dichte...  ;)

Wat heeft de vaststelling dat er slechts 1 oefenwedstrijd thuis gespeeld wordt te maken met moeite doen als ik vragen mag?

Het heeft vooral betrekking op het feit dat men blijkbaar niet wil betalen om de club aan het werk te zien, of wat moet ik daar anders uit afleiden.

fox

  • Gast
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #28 Gepost op: mei 30, 2009, 06:40:36 pm »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Het is hier toch wel heel bedroevend om zien dat sommige mensen geen beetje moeite willen doen om hun club aan het werk te zien.

Liefst vanal spelen ze alles in hun achtertuin, en als het ook enerzijds mogelijk is willen ze nog alles gratis en voor niets...

Ik kijk al uit naar de vele verplaatsingen, en het zijn dan nog allemaal dichte...  ;)

Wat heeft de vaststelling dat er slechts 1 oefenwedstrijd thuis gespeeld wordt te maken met moeite doen als ik vragen mag?

Het heeft vooral betrekking op het feit dat men blijkbaar niet wil betalen om de club aan het werk te zien, of wat moet ik daar anders uit afleiden.

Je moet er enkel en alleen uit afleiden dat Zulte Waregem tot nu toe slechts 1 oefenwedstrijd thuis speelt en dat is weinig. Dat jij daar andere dingen wenst uit af te leiden is uw zaak.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #29 Gepost op: mei 30, 2009, 07:06:35 pm »
mja ik doe ze ook allemaal (als ik kan door mijn werk) maar weer 10 euro gaan betalen voor een matchke tegen racing, wielsbeke, enz. vind ik er toch wel over dat heeft in mijn geval niets meer te maken met of je nu clubliefde hebt of niet of inspanning wil doen !! het zou max. 5 euro mogen zijn per match!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #30 Gepost op: mei 30, 2009, 07:35:42 pm »
Die 10 euro dat ik in Wielsbeke betaald heb vond ik er ook serieus over, maar ja..

Offline gunther

  • Leden
  • Berichten: 1.231
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #31 Gepost op: mei 31, 2009, 08:27:33 am »
raar dat portsmouth nie meer betrokken wordt in de voorbereiding.
hopelijk kunnen we volgend jaar terug op (een) Hyland rekenen....

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #32 Gepost op: mei 31, 2009, 10:12:25 am »
raar dat portsmouth nie meer betrokken wordt in de voorbereiding.
hopelijk kunnen we volgend jaar terug op (een) Hyland rekenen....

Vorig jaar zat Portsmouth in Afrika (Nigeria geloof ik) tijdens de voorbereiding, dit jaar zullen ze wel opnieuw een lucratieve stage gaan afleggen in Azi?, Amerika of Afrika. Komt daarbij dat Essevee het risico loopt dat ze afkomen met een veredelde B-kern in plaats van met hun sterren.

Het zou mooi zijn, maar een oefenmatch tegen PM heeft volgens mij weinig nut.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #33 Gepost op: mei 31, 2009, 12:24:18 pm »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Het is hier toch wel heel bedroevend om zien dat sommige mensen geen beetje moeite willen doen om hun club aan het werk te zien.

Liefst vanal spelen ze alles in hun achtertuin, en als het ook enerzijds mogelijk is willen ze nog alles gratis en voor niets...

Ik kijk al uit naar de vele verplaatsingen, en het zijn dan nog allemaal dichte...  ;)

Wat heeft de vaststelling dat er slechts 1 oefenwedstrijd thuis gespeeld wordt te maken met moeite doen als ik vragen mag?

Het heeft vooral betrekking op het feit dat men blijkbaar niet wil betalen om de club aan het werk te zien, of wat moet ik daar anders uit afleiden.

Je moet er enkel en alleen uit afleiden dat Zulte Waregem tot nu toe slechts 1 oefenwedstrijd thuis speelt en dat is weinig. Dat jij daar andere dingen wenst uit af te leiden is uw zaak.

Het is nochtans vrij gebruikelijk dat eersteklassers weinig thuismatchen spelen in een voorbereiding.  Kunnen we trouwens alleen maar toejuichen.

svzw sup

  • Gast
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #34 Gepost op: mei 31, 2009, 12:43:17 pm »
maar 1 thuismatch...
Hopelijk ist ie gratis dan :p
(jammer dat er geen match is op de fandag)

Het is hier toch wel heel bedroevend om zien dat sommige mensen geen beetje moeite willen doen om hun club aan het werk te zien.

Liefst vanal spelen ze alles in hun achtertuin, en als het ook enerzijds mogelijk is willen ze nog alles gratis en voor niets...

Ik kijk al uit naar de vele verplaatsingen, en het zijn dan nog allemaal dichte...  ;)

Wat heeft de vaststelling dat er slechts 1 oefenwedstrijd thuis gespeeld wordt te maken met moeite doen als ik vragen mag?

Het heeft vooral betrekking op het feit dat men blijkbaar niet wil betalen om de club aan het werk te zien, of wat moet ik daar anders uit afleiden.

Je moet er enkel en alleen uit afleiden dat Zulte Waregem tot nu toe slechts 1 oefenwedstrijd thuis speelt en dat is weinig. Dat jij daar andere dingen wenst uit af te leiden is uw zaak.

Het is nochtans vrij gebruikelijk dat eersteklassers weinig thuismatchen spelen in een voorbereiding.  Kunnen we trouwens alleen maar toejuichen.

toejuichen verklaar u nader.
Jammer dat er inderdaad geen match is op de fandag! :(

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #35 Gepost op: mei 31, 2009, 01:01:33 pm »
uitmatchen zijn toch plezanter dan thuismatchen, zeker in ons sfeervol stadion...
dus ik zie er niet tegen op om naar nac breda of valenciennes te gaan, als je de kans krijgt om te gaan moet je ze zeker grijpen

Offline Eden

  • Leden
  • Berichten: 373
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #36 Gepost op: mei 31, 2009, 02:09:43 pm »
Trouwens, iedereen weet dat uitmatchen tot voor kort een zwak punt was voor Essevee, dus in het kader van de 'oefen'campagne is dat zeker geen slechte zaak!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #37 Gepost op: mei 31, 2009, 02:35:56 pm »
Trouwens, iedereen weet dat uitmatchen tot voor kort een zwak punt was voor Essevee, dus in het kader van de 'oefen'campagne is dat zeker geen slechte zaak!

dat heeft daar niks mee te maken,
grote ploegen zoals wij  ;) worden gewoon uitgenodigd om elders te gaan shotten
zo simpel is dat

en waarom zouden we thuis kosten maken als dat op een ander ook kan
trouwens, we hebben ??n van de betere velden van eerste klasse,
waarom dat veld extra belasten door thuis te willen spelen

Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #38 Gepost op: mei 31, 2009, 05:25:09 pm »
enkel en alleen voor het geld nu moeten zij ons betalen toch gemakelijk geld verdient ofnie

grtz



Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Oefenprogramma seizoen 2009-2010
« Reactie #39 Gepost op: juni 01, 2009, 03:26:28 pm »
Bij oefenmatchen draait het uiteindelijk ook niet enkel om voetbal alleen...  Wat is er nu mooier dan op een zomerse vakantiedag een uitstaptje naar Breda maken en met een grote groep al reeds van in de namiddag het centrum verkennen...  ;)  Niet alleen de voetballers, maar ook de supporters kunnen er alleen maar nieuwe ervaringen bij opdoen.