Auteur Topic: Valenciennes - Essevee  (gelezen 13730 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #80 Gepost op: juli 23, 2009, 11:51:49 am »
Alweer een mooie uitslag.

Ik denk dat het heeeel mooi zou zijn moesten we in de eerste poule geraken van de play-offs. Indien dit zou gebeuren, wil ik nog wel eens zien waar dit Essevee strandt. Maar voor 't zelfste geld verlies je op Lokeren en ga je thuis meteen de boot in tegen Racing Genk...

Yep, kga die matchen niet kunnen volgen, want kben op reis, maar ik hoop dat als ik terugkom dat er minstens 3 op 6 op het bord staat, kwestie dat we niet direct moeten achtervolgen.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #81 Gepost op: juli 23, 2009, 01:27:08 pm »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

En wie zijn de meeste?  Het is niet omdat de meeste dat zeggen, wij dat ook moeten doen h?  ;)  Al dat negatief denken hier...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.287
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #82 Gepost op: juli 23, 2009, 01:33:10 pm »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

En wie zijn de meeste?  Het is niet omdat de meeste dat zeggen, wij dat ook moeten doen h?  ;)  Al dat negatief denken hier...
Daarom zeg ik ook de meeste = bijna iedereen.
SV TILL I DIE

Offline le mastre

  • Leden
  • Berichten: 4
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #83 Gepost op: juli 23, 2009, 07:00:11 pm »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

Nee, niet dat het daarom zo zal zijn. Het is gewoon een mogelijkheid.
Een goeie voorbereiding staat niet garant voor een goed seizoen. Kijk maar naar Genk een 2-tal seizoenen geleden. Ze speelden een uitstekende voorbereiding maar hun seizoen was heel ontgoochelend.

Maar zolang de spelers niet beginnen zweven zie ik dat bij ons niet direct gebeuren. Al moet het altijd wat meezitten..

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #84 Gepost op: juli 23, 2009, 07:11:23 pm »
Iemand een link waar je de match min of meer kunt volgen?

In Valenciennes  ;D ;D ;D

juist jij was er uiteraard weer bij , hoeveel volk was er trouwens mee ?

toch makkelijk om in cong? te zijn , veel geld te hebben, en geen vriendin/vrouw/kinderen hebben die nooit tegensputteren als jij altijd mee op verplaatsing gaat :)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #85 Gepost op: juli 23, 2009, 07:29:28 pm »
ik denk een 50 tal man zkr.
en heb gezien dat etui toch nog een beetje te licht is voor een basisplaats.
persoonlijk vind ik ook dat meertje wel de inzet heeft maar voor de moment zit hij in een mindere periode denk ik. we hebben een ploeg voor de top 6 en hopelijk halen we de top 6 want anders is het een mislukt seizoen vind ik. behalve als we de bekerfinale spelen of als we nog europees halen door alles te winnen in de play offs 2 :-).

Offline drets

  • Leden
  • Berichten: 353
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #86 Gepost op: juli 24, 2009, 12:04:17 am »
ik denk een 50 tal man zkr.
en heb gezien dat etui toch nog een beetje te licht is voor een basisplaats.
persoonlijk vind ik ook dat meertje wel de inzet heeft maar voor de moment zit hij in een mindere periode denk ik. we hebben een ploeg voor de top 6 en hopelijk halen we de top 6 want anders is het een mislukt seizoen vind ik. behalve als we de bekerfinale spelen of als we nog europees halen door alles te winnen in de play offs 2 :-).

Als we 7de worden maar we zien schoon voetbal, ben ik ook content 
Schrijffouten hierboven zijn er met de bedoeling mij een stap dichter te brengen bij werelddominantie.. Duhh!!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #87 Gepost op: juli 24, 2009, 01:27:45 am »
Op de kop 60 man geteld in het bezoekersvak
Webteam SV Zulte Waregem

Offline skalle p

  • Leden
  • Berichten: 360
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #88 Gepost op: juli 24, 2009, 10:42:52 am »
en een dertigtal in de eretribune

sv74

  • Gast
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #89 Gepost op: juli 24, 2009, 07:30:27 pm »
Iemand een link waar je de match min of meer kunt volgen?

In Valenciennes  ;D ;D ;D

juist jij was er uiteraard weer bij , hoeveel volk was er trouwens mee ?

toch makkelijk om in cong? te zijn , veel geld te hebben, en geen vriendin/vrouw/kinderen hebben die nooit tegensputteren als jij altijd mee op verplaatsing gaat :)

In conge ja, veel geld, niet echt, vrouw + kinderen wel, ik was ook aanwezig, en ik vond het de moeite! 

sv74

  • Gast
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #90 Gepost op: juli 24, 2009, 07:38:02 pm »
De conclusie volgens de meeste is: Een goede voorbereiding = slecht seizoen/ Slechte voorbereiding = goed seizoen?  :o

En wie zijn de meeste?  Het is niet omdat de meeste dat zeggen, wij dat ook moeten doen h?  ;)  Al dat negatief denken hier...

De voorbereiding doet me een beetje denken aan dat seizoen met Kruzen,Abeels,Vidmar en Urban(ik weet het, prehistorie voor de jonge gasten hier).  We speelden iedereen plat in de voorbereiding, de eerste 3 matchen van de competitie verloren we, om daarna pas echt uit de startblokken te schieten, ik wil maar zeggen dat we zeker kwaliteiten genoeg hebben + grinta om top 6 te spelen, zolang dat sleutelfiguren zoals een Roelandts of Berrier of Minne of Bossut niet wegvallen denk ik wel dat dit kan!  En eens in de nacompetitie zullen we dan wel zien.

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #91 Gepost op: juli 24, 2009, 07:58:06 pm »
ik vind met goed voetbal en in de eerste  geslaagd maar goed voetbal en de 7 eindigen niet want terug die 7 plaats heeft maar toegang tot play offs 2 voor derest zie eerdere post  :)

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #92 Gepost op: juli 25, 2009, 02:53:29 am »
en nu met begrijpelijke zinsbouw ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline trollie

  • Leden
  • Berichten: 526
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #93 Gepost op: juli 25, 2009, 09:27:09 am »
ja hallo......oink?????? ;D

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #94 Gepost op: juli 25, 2009, 10:16:15 am »
ik heb het kunnen ontcijferen

Hij bedoelde gewoon, als we goed voetbal spelen en we zitten in de eerste play-offs, dan is het seizoen geslaagd

Maar als we goed voetbal spelen  en 7de eindigen is niet goed, want die 7de plaats heeft geen recht op play-off 1


Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #95 Gepost op: juli 25, 2009, 11:21:40 am »
ik heb het kunnen ontcijferen

Hij bedoelde gewoon, als we goed voetbal spelen en we zitten in de eerste play-offs, dan is het seizoen geslaagd

Maar als we goed voetbal spelen  en 7de eindigen is niet goed, want die 7de plaats heeft geen recht op play-off 1



merci voor de vertaling eagle. Waar koopt ge eigenlijk een toestenbord zonder leestekens, en waarbij de t at random door een d vervangen wordt?

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #96 Gepost op: juli 25, 2009, 11:50:38 am »
ik heb het kunnen ontcijferen

Hij bedoelde gewoon, als we goed voetbal spelen en we zitten in de eerste play-offs, dan is het seizoen geslaagd

Maar als we goed voetbal spelen  en 7de eindigen is niet goed, want die 7de plaats heeft geen recht op play-off 1



merci voor de vertaling eagle. Waar koopt ge eigenlijk een toestenbord zonder leestekens, en waarbij de t at random door een d vervangen wordt?

Zoiets heet Waregems, in Deerlijk wordt daar soms wat om gelachen (widde wijn, een rabbe kadde, ... :) )

Offline japarov

  • Leden
  • Berichten: 2.121
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #97 Gepost op: juli 25, 2009, 02:44:29 pm »
 :D ;D ;D

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #98 Gepost op: juli 25, 2009, 05:51:39 pm »
en hoe men ook kan overdrijven  :) en nu ik een persoonlijk woordenboek heb op het forum kan ik lekker door doen met mijn manier van typen  :) het wort doch derug verdaald  :)

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: Valenciennes - Essevee
« Reactie #99 Gepost op: juli 25, 2009, 08:17:43 pm »
en hoe men ook kan overdrijven  :) en nu ik een persoonlijk woordenboek heb op het forum kan ik lekker door doen met mijn manier van typen  :) het wort doch derug verdaald  :)
er staat een foutje in de laatste zijn, als uw toetsenbord consequent is zou het "hed wortd doch derug verdaald" moeten geweest zijn ;)

nie op letten, kheb mij juist verveeld tijdens Essevee - Dender,...