Auteur Topic: [OEF] Essevee - Dender EH  (gelezen 11102 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

sv74

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #40 Gepost op: juli 26, 2009, 12:48:33 am »
Heel triestige bedoening.
De eerste 25min ni gezien mo wat erna kwam was echt flauw.
Meert was idd nergens vandaag.  Ook tegen Moeskroen vond ik dat al
maar speelde toen als verdediger wat niet zijn plaats was.

Kweeni wa er scheelde mo kstond versteld na wat ik zag tegen Moeskroen 1ste helft.
In vergelijking daarmee was dit echt 2e klasse.
Dury hyper nerveus.  De confrontaties tss hem en Asselman waren idd het beste uit
de wedstrijd.  Met Hyland had Dury ook een akkefietje toen die eraf ging.
Ik weet het ni zeker maar volgens mij nam Khaleem zelf de beslissing ni verder te
spelen zonder te luistern naar Dury.

Meert stond nergens, niks da lukte en liep zelf gefrustreerd rond.  Zocht op een bepaald
moment een kaart ook door uit te dagen.  Meert doe da nog maar nu wast er echt over.
Buyse heeeeeel persoonlijk en dus veel balverlies.
Lutte, mja als backup houden maar alst om de knikkers te doen is gatem fel tekort komen,
khoop wel dat ni erg is maar ik vrees er eigenlijk voor.
Berrier was maar half van wat ik zag tegen Moeskroen.
Etuu, Goeman en Neemelo 45min langs de lijn laten lopen en geen seconde laten spelen...
Makiese stond ni scherp.
Nfor is nog ni klaar om te spelen duidelijk.
Colpaert, Dhaene speelden een sobere match maar lieten weinig steken vallen.
Minne, Roelandts en Chevalier waren de enige op niveau in mijn ogen.
Khoop dat beter is volgende week, maar na zo een vertoning zijn de pronostieken
van 4-0 en 6-0 echt een blijk van zweven.  Zet vlug ulder voeten op de grond
tga vele moeten beteren voor plek 6.

Zucht.  Het was inderdaad slecht, maar de meesten hebben hier 1 of 2 matchen gezien en weten nu al hoe het in de competitie zal lopen, beetje vreemd.  Het was duidelijk dat ze met de handrem op speelden en terecht, we hebben al genoeg gekwetsten.  
er zitten hier veel fatalisten en negatievelingen, als ze met 5-0 winnen tegen Club dan is het niet goed want ze spelen te goed, als het maar 0-0 is tegen Dender (alias anti-voetbal) dan mogen ze hun ambities opbergen.  En inderdaad, Meert was nergens vandaag, maar de laatste 3 jaar, nergens? Get a life!
Ik weet 1 ding, het komt wel goed, ofwel direct of wel wat later in de competitie, maar het komt wel goed.

sv74

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #41 Gepost op: juli 26, 2009, 12:52:51 am »
blij dak niet geweest ben. :(

Idd, ik kom ook maar kijken als het goed gaat...
Eerlijk gezegd, had ik om 17u45 geweten wat ik nu wist, dan had ik ook geen 10 euro betaald om 90 minuten lang niks te zien... Dit heeft meer te maken met logisch verstand dan met 'trouw-supporter-zijn', maar dit zal jij natuurlijk niet willen inzien...

Dan moet je met je logisch verstand maar naar Barcelona gaat kijken of naar Standaard, dan ben je MISSCHIEN zeker dat je wel iets te zien krijgt!

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #42 Gepost op: juli 26, 2009, 01:48:12 am »
Hyland vreesde idd zelf dat de blessure erger was dan dat ze in feite is. Uit voorzorg wou hij er dus van. Soit, goeie mentaliteit. Liever nu wa kalmer dan volgende week. Iedereen zit met zn hoofd al bij volgende week hoor.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #43 Gepost op: juli 26, 2009, 01:51:10 am »
+ het moet gezegd dat Dender hier niet kwam om aan te vallen en precies bij een levensbelangrijke partij voor eigen doel wou kamperen ...
Webteam SV Zulte Waregem

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #44 Gepost op: juli 26, 2009, 07:22:29 am »
taravel??? :(

Offline smoslkeuh

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #45 Gepost op: juli 26, 2009, 07:31:54 am »
taravel??? :(
kheb gelezen da taravel ziek was

Offline smoslkeuh

  • Leden
  • Berichten: 2
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #46 Gepost op: juli 26, 2009, 07:37:22 am »
Heel triestige bedoening.
De eerste 25min ni gezien mo wat erna kwam was echt flauw.
Meert was idd nergens vandaag.  Ook tegen Moeskroen vond ik dat al
maar speelde toen als verdediger wat niet zijn plaats was.

Kweeni wa er scheelde mo kstond versteld na wat ik zag tegen Moeskroen 1ste helft.
In vergelijking daarmee was dit echt 2e klasse.
Dury hyper nerveus.  De confrontaties tss hem en Asselman waren idd het beste uit
de wedstrijd.  Met Hyland had Dury ook een akkefietje toen die eraf ging.
Ik weet het ni zeker maar volgens mij nam Khaleem zelf de beslissing ni verder te
spelen zonder te luistern naar Dury.

Meert stond nergens, niks da lukte en liep zelf gefrustreerd rond.  Zocht op een bepaald
moment een kaart ook door uit te dagen.  Meert doe da nog maar nu wast er echt over.
Buyse heeeeeel persoonlijk en dus veel balverlies.
Lutte, mja als backup houden maar alst om de knikkers te doen is gatem fel tekort komen,
khoop wel dat ni erg is maar ik vrees er eigenlijk voor.
Berrier was maar half van wat ik zag tegen Moeskroen.
Etuu, Goeman en Neemelo 45min langs de lijn laten lopen en geen seconde laten spelen...
Makiese stond ni scherp.
Nfor is nog ni klaar om te spelen duidelijk.
Colpaert, Dhaene speelden een sobere match maar lieten weinig steken vallen.
Minne, Roelandts en Chevalier waren de enige op niveau in mijn ogen.
Khoop dat beter is volgende week, maar na zo een vertoning zijn de pronostieken
van 4-0 en 6-0 echt een blijk van zweven.  Zet vlug ulder voeten op de grond
tga vele moeten beteren voor plek 6.

Zucht.  Het was inderdaad slecht, maar de meesten hebben hier 1 of 2 matchen gezien en weten nu al hoe het in de competitie zal lopen, beetje vreemd.  Het was duidelijk dat ze met de handrem op speelden en terecht, we hebben al genoeg gekwetsten.  
er zitten hier veel fatalisten en negatievelingen, als ze met 5-0 winnen tegen Club dan is het niet goed want ze spelen te goed, als het maar 0-0 is tegen Dender (alias anti-voetbal) dan mogen ze hun ambities opbergen.  En inderdaad, Meert was nergens vandaag, maar de laatste 3 jaar, nergens? Get a life!
Ik weet 1 ding, het komt wel goed, ofwel direct of wel wat later in de competitie, maar het komt wel goed.

ik heb al de oefenwedstrijden thuis gaan kijken en tegen koksijde, ik vond ook da ze nergens watren gisteren ma om ze zo af te breken na zo een oefencampagne vind ik ni just zenne.  ze spren under omdan ze ook geen gemakkelijke start gaan kennen in de competitie. en al die het beter kan e mag da ook es proberen beter te doen. ik zou da nooit kunne wa die gaste doen ik geef da toe ma vanaf het es wa minder  ga es psitief blijve komaan

Offline sv_forever

  • Leden
  • Berichten: 3.182
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #47 Gepost op: juli 26, 2009, 08:12:31 am »
Ik maak mij inderdaad ook geen zorgen na deze match. Je wist op voorhand dat ze zeker geen risico's gingen nemen. Zeker niet na al de geblesseerden. Daarbij is het ene vermoeiende oefencampagne geweest. Laat ons gewoon hopen dat iedereen die moet fit geraken, fit geraakt tegen volgende week.

Offline EAGLE

  • Leden
  • Berichten: 2.345
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #48 Gepost op: juli 26, 2009, 09:09:03 am »
Heel triestige bedoening.
De eerste 25min ni gezien mo wat erna kwam was echt flauw.
Meert was idd nergens vandaag.  Ook tegen Moeskroen vond ik dat al
maar speelde toen als verdediger wat niet zijn plaats was.

Kweeni wa er scheelde mo kstond versteld na wat ik zag tegen Moeskroen 1ste helft.
In vergelijking daarmee was dit echt 2e klasse.
Dury hyper nerveus.  De confrontaties tss hem en Asselman waren idd het beste uit
de wedstrijd.  Met Hyland had Dury ook een akkefietje toen die eraf ging.
Ik weet het ni zeker maar volgens mij nam Khaleem zelf de beslissing ni verder te
spelen zonder te luistern naar Dury.

Meert stond nergens, niks da lukte en liep zelf gefrustreerd rond.  Zocht op een bepaald
moment een kaart ook door uit te dagen.  Meert doe da nog maar nu wast er echt over.
Buyse heeeeeel persoonlijk en dus veel balverlies.
Lutte, mja als backup houden maar alst om de knikkers te doen is gatem fel tekort komen,
khoop wel dat ni erg is maar ik vrees er eigenlijk voor.
Berrier was maar half van wat ik zag tegen Moeskroen.
Etuu, Goeman en Neemelo 45min langs de lijn laten lopen en geen seconde laten spelen...
Makiese stond ni scherp.
Nfor is nog ni klaar om te spelen duidelijk.
Colpaert, Dhaene speelden een sobere match maar lieten weinig steken vallen.
Minne, Roelandts en Chevalier waren de enige op niveau in mijn ogen.
Khoop dat beter is volgende week, maar na zo een vertoning zijn de pronostieken
van 4-0 en 6-0 echt een blijk van zweven.  Zet vlug ulder voeten op de grond
tga vele moeten beteren voor plek 6.

Zucht.  Het was inderdaad slecht, maar de meesten hebben hier 1 of 2 matchen gezien en weten nu al hoe het in de competitie zal lopen, beetje vreemd.  Het was duidelijk dat ze met de handrem op speelden en terecht, we hebben al genoeg gekwetsten.  
er zitten hier veel fatalisten en negatievelingen, als ze met 5-0 winnen tegen Club dan is het niet goed want ze spelen te goed, als het maar 0-0 is tegen Dender (alias anti-voetbal) dan mogen ze hun ambities opbergen.  En inderdaad, Meert was nergens vandaag, maar de laatste 3 jaar, nergens? Get a life!
Ik weet 1 ding, het komt wel goed, ofwel direct of wel wat later in de competitie, maar het komt wel goed.

ik heb al de oefenwedstrijden thuis gaan kijken en tegen koksijde, ik vond ook da ze nergens watren gisteren ma om ze zo af te breken na zo een oefencampagne vind ik ni just zenne.  ze spren under omdan ze ook geen gemakkelijke start gaan kennen in de competitie. en al die het beter kan e mag da ook es proberen beter te doen. ik zou da nooit kunne wa die gaste doen ik geef da toe ma vanaf het es wa minder  ga es psitief blijve komaan

Amai, da waren er veel :p

@ Boerboerie, kijk naar hoe we speelden, vooral in de eerste helft, Berrier, Roelandts en nog anderen trokken altijd hun voet terug, ze waren gewoon bang om een blessure op te lopen, je zag dat als we doordrukten dan Dender moest laten begaan(resulteerde tot 4 schoten op kader in 3 minuten)

En Dury hyper nerveus??? Zei gewoon waar het op stond tegen Asselman, en tegen da ander ventje
Voor Dury nerveus te krijgen ga je vroeger mogen opstaan ze

vervaecke

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #49 Gepost op: juli 26, 2009, 10:07:19 am »
taravel??? :(
kheb gelezen da taravel ziek was

taravel was niet ziek heb hem zien toekomen samen met ernemann , heeft wat last aan de rug

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #50 Gepost op: juli 26, 2009, 10:52:45 am »
Dury moest een krasselende Meert vervangen hebben door Eetu, daar dienen vervangingen voor.

Offline lide

  • Leden
  • Berichten: 237
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #51 Gepost op: juli 26, 2009, 11:41:27 am »
Dury moest een krasselende Meert vervangen hebben door Eetu, daar dienen vervangingen voor.


Blijkbaar wou Dury Meert zien spelen. Dit was slechts een oefenmatch, ik zie niet in waarom iedereen die slecht of minder goed speelt zou vervangen moeten worden. 't Is niet zo dat er een resultaat moest gehaald worden h?.

Offline Verleysen Ferdinand

  • Leden
  • Berichten: 7
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #52 Gepost op: juli 26, 2009, 12:09:13 pm »
Gisteren naar de match geweest , flauwe bedoening en dat we daar nog voor moesten betalen.
Vorige seizoenen kregen we als abonnee nog een gratis match maar dit kan blijkbaar ook al nie
meer! Maar toch het beste voor het nieuwe seizoen en laat ons vooral met beide
voetjes op de grond blijven  ;D

vervaecke

  • Gast
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #53 Gepost op: juli 26, 2009, 12:23:24 pm »
meestal vertel ik de waarheid ,als je er niet tegen kan ga dan naar racing waregem kijken en als soetaers voorzet is het meestal altijd juist

1. Er is een verschil tussen JOUW waarheid en DE waarheid! Met een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid vond meer dan 95% van de supporters Meert niet de zwakste schakel de voorbije 3 seizoenen, dus hoezo DE waarheid ??

2. Als Soetaers voorzet is het MEESTAL ALTIJD juist. Is het nu meestal juist, of is het altijd juist? Neem een abonnement op de veekaa en dan kun je genieten van prachtige voorzetten die meestal altijd juist zijn, en dan kun je stoppen met kakken op Meert die hier al jaren bergen werk verzet en de supporters prachtige momenten heeft bezorgd en ongetwijfeld nog zal bezorgen.
Wat ben je met iemand die op de flank staat maar geen voorzetten kan geven?  :-\

Offline SVZW.BE

  • Leden
  • Berichten: 1.565
  • webteam SV Zulte Waregem - svzw.be - essevee.be
    • SV Zulte Waregem
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #54 Gepost op: juli 26, 2009, 12:40:03 pm »
Zeveraar, zag jij ?berhaupt wedstrijden vorig seizoen, of zelfs tijdens deze voorbereiding? Meert heeft wel degelijk een goede voorzet in de benen.
Webteam SV Zulte Waregem

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.270
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #55 Gepost op: juli 26, 2009, 01:33:00 pm »
Saai match, maar volgens mij waren de spelers moe en houden ze zich in. De komende week rustig trainen zodat de spelers hun batterijen volledig zijn opgeladen als het op Lokeren te doen is.
SV TILL I DIE

Offline Hartson

  • Leden
  • Berichten: 388
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #56 Gepost op: juli 26, 2009, 02:26:08 pm »
PS: Stijn Meert heeft een verleden bij de veekaa
en gij een verleden van irritant zijn ...

Offline Belgarion

  • Leden
  • Berichten: 112
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #57 Gepost op: juli 26, 2009, 02:27:00 pm »
Vervaecke, zieligaard, stop ermee !!
Wat wil je eigenlijk bewijzen?

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #58 Gepost op: juli 26, 2009, 03:37:00 pm »
vervaecke ga naar kutrijk gaan kijken als het u niet meer aanstaat. >:(

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: [OEF] Essevee - Dender EH
« Reactie #59 Gepost op: juli 26, 2009, 04:19:08 pm »
Dury moest een krasselende Meert vervangen hebben door Eetu, daar dienen vervangingen voor.


Blijkbaar wou Dury Meert zien spelen. Dit was slechts een oefenmatch, ik zie niet in waarom iedereen die slecht of minder goed speelt zou vervangen moeten worden. 't Is niet zo dat er een resultaat moest gehaald worden h?.
Nog een reden temeer om te vervangen.
Welk signaal heeft Dury aan beide spelers nu gegeven? Dat Meert zeker is van zijn plaats en Eetu denkt nu dat hij dat Waregems monument, hoe slecht hij ook speelt, nooit zal vervangen. Een voetballer zou van minder depressief worden.