Auteur Topic: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF  (gelezen 38907 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #60 Gepost op: juni 13, 2013, 05:44:57 pm »
Ook ik teken de petitie niet.   zever ..   allemaal van de klauwaert en allemaal rood witte  Waar blijft de 4de groep ..

Enorm spijtig dat bepaalde mensen er (overigens compleet onterecht) de kleurenkwestie bij komen sleuren. Het doel (doofpot) heiligt de middelen? Dit gaat over de toekomst van Essevee, die momenteel in handen is van een bedrieger en een leugenaar. Niks anders.

Toekomst?  precies of die 10 mannen het verschil gaan maken..

Wat een mentaliteit zeg. Je zou beter respect hebben voor deze mensen die graag nog h??l lang 'forzasvzw' willen roepen, in tegenstelling tot onze CEO die ons met plezier had verkocht.

mentaliteit ? we zullen altijd forza sv kunnen roepen. verkocht ?  dat kan niet zomaar hoor een club verkassen..

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #61 Gepost op: juni 13, 2013, 05:47:09 pm »
mentaliteit ? we zullen altijd forza sv kunnen roepen. verkocht ?  dat kan niet zomaar hoor een club verkassen..

Ik had het uiteraard over je opmerking "precies of die 10 mannen het verschil gaan maken". Nogal onnodig vond ik, en getuigen van een kleine mentaliteit. Of vind jij onze toekomst niet belangrijk, dan?

We zullen altijd 'forza sv' kunnen roepen? Ik dacht destijds ook dat ik voor altijd KSV Waregem ging kunnen roepen, maar dat ging plots niet meer dankzij EXACT hetzelfde soort gespuis als Decuyper. Snap je?


Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #62 Gepost op: juni 13, 2013, 05:48:48 pm »
WAREGEM - Een tiental supporters van voetbalclub SV Zulte Waregem hebben een nieuwe, onafhankelijke supportersvereniging (OES) opgericht. Ze willen dat CEO Patrick Decuyper het merendeel van zijn aandelen verkoopt.
De nieuwe supportersfederatie bestaat uit een tiental mannen die al jaren diehardsupporters zijn van SV Zulte Waregem. Met naar verluidt lede ogen zagen ze hun club de voorbije weken de speelbal worden van enkele rijke clubbazen, onder wie de CEO van hun eigen club, Patrick Decuyper. Omdat ze vonden dat het dringend tijd werd om het vertrouwen in de club te herstellen, richtten ze een eigen, onafhankelijke supportersvereniging op.

?We vonden het onze plicht om een onafhankelijke visie te geven?, zegt Tomas Vererfven (32), een van de kernleden van de nieuwe vereniging en kleinzoon van een oud-bestuurslid van de club. ?We noemen onszelf het OES, wat staat voor ?Onafhankelijke Essevee Supporters?. We willen absoluut geen nieuwe supportersfederatie worden of met de huidige federatie in concurrentie treden. Wat we wel willen, is de mening van de grote meerderheid van de supporters uitdragen.?

OES heeft drie eisen. ?Ten eerste willen we dat Patrick Decuyper afstand doet van een deel van zijn aandelen. We willen dat hij minder dan vijftig procent bezit?, zegt Vererfven. ?Daarnaast willen we dat de supporters een stem krijgen in de club en dat er een soort ?raad van wijzen? komt binnen de bestuursraad. Als derde punt willen we dat er snel werk wordt gemaakt van een nieuw stadion naar Waregemse en naar UEFA- normen.?

Geert Titeca (38), voorzitter van de al bestaande supportersfederatie, heeft zijn twijfels over het initiatief. ?Ik distantieer er mij volledig van?, zegt hij. ?Ik denk dat de mannen achter het nieuwe collectief niet beseffen hoe ver wij staan. Wij overleggen bijna dagelijks met het clubbestuur en over twee maanden zullen ze ons en het stadsbestuur duidelijkheid en garanties geven over de toekomst van onze club.?

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #63 Gepost op: juni 13, 2013, 05:50:09 pm »
mentaliteit ? we zullen altijd forza sv kunnen roepen. verkocht ?  dat kan niet zomaar hoor een club verkassen..

Ik had het uiteraard over je opmerking "precies of die 10 mannen het verschil gaan maken". Nogal onnodig vond ik, en getuigen van een kleine mentaliteit. Of vind jij onze toekomst niet belangrijk, dan?

We zullen altijd 'forza sv' kunnen roepen? Ik dacht destijds ook dat ik voor altijd KSV Waregem ging kunnen roepen, maar dat ging plots niet meer dankzij EXACT hetzelfde soort gespuis als Decuyper. Snap je?

ik vraag me soms af waarom ze geen politieke partij oprichten. de OESpartij ? Voor het stadion .. ipv alles op de club teschuiven.

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #64 Gepost op: juni 13, 2013, 05:52:43 pm »
?We vonden het onze plicht om een onafhankelijke visie te geven?, zegt Tomas Vererfven (32), een van de kernleden van de nieuwe vereniging en kleinzoon van een oud-bestuurslid van de club. ?We noemen onszelf het OES, wat staat voor ?Onafhankelijke Essevee Supporters?. We willen absoluut geen nieuwe supportersfederatie worden of met de huidige federatie in concurrentie treden. Wat we wel willen, is de mening van de grote meerderheid van de supporters uitdragen.?

Respect!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #65 Gepost op: juni 13, 2013, 05:55:01 pm »
Ik heb het volste vertrouwen in Geert Titeca en de zijnen en teken bijgevolg niet. Toch een beetje een jammerlijk initiatief, dit.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #66 Gepost op: juni 13, 2013, 06:00:39 pm »
Ik heb het volste vertrouwen in Geert Titeca en de zijnen en teken bijgevolg niet. Toch een beetje een jammerlijk initiatief, dit.

2

Offline Goesse

  • Leden
  • Berichten: 1.431
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #67 Gepost op: juni 13, 2013, 06:05:19 pm »
de Geert Titeca die zich NIET kant tegen een fusie met KV Kortrijk of het grote Zuid-West-Vlaamse project zoals anderen het willen noemen? Of heb ik dit misverstaan?

Komaan zeg ...

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #68 Gepost op: juni 13, 2013, 06:06:26 pm »
Er vormen zich ook op dit forum duidelijk kliekjes. Zij die hun hoofd in het zand steken, zij die fan zijn en blijven van Decuyper (om onduidelijke redenen), zij die inzitten met de toekomst, en nog anderen.

Maar hoe je het ook draait of keert, en zoals Willem Putman het eerder al op dit forum omschreef: Decuyper heeft ervoor gezorgd dat er, na een on-ver-ge-te-lijk seizoen (het beste ooit mogelijk), verdeeldheid is onder de supporters.

Dat alleen al getuigt van incompetentie. En dat alleen al zegt eigenlijk meer dan genoeg over Decuyper.

13 april 1951

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #69 Gepost op: juni 13, 2013, 06:07:38 pm »
de Geert Titeca die zich NIET kant tegen een fusie met KV Kortrijk of het grote Zuid-West-Vlaamse project zoals anderen het willen noemen? Of heb ik dit misverstaan?

Komaan zeg ...

Enough said.

Schandalig, indien waar.

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #70 Gepost op: juni 13, 2013, 06:08:40 pm »
Ik heb het volste vertrouwen in Geert Titeca en de zijnen en teken bijgevolg niet. Toch een beetje een jammerlijk initiatief, dit.

Sluit ik mij  volledig bij aan. Dus ik wacht voorlopig nog even af met deze petitie-actie te steunen.. Vind het bovendien wat spijtig dat er door dit nieuwe, zeker goedbedoelde initiatief, precies wat tweedracht ontstaat..zie maar de recente ontwikkelingen op dit forum. ;)

Offline Boer Carels

  • Leden
  • Berichten: 514
  • Essevee!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #71 Gepost op: juni 13, 2013, 06:09:44 pm »
Er vormen zich ook op dit forum duidelijk kliekjes. Zij die hun hoofd in het zand steken, zij die fan zijn en blijven van Decuyper (om onduidelijke redenen), zij die inzitten met de toekomst, en nog anderen.

Maar hoe je het ook draait of keert, en zoals Willem Putman het eerder al op dit forum omschreef: Decuyper heeft ervoor gezorgd dat er, na een on-ver-ge-te-lijk seizoen (het beste ooit mogelijk), verdeeldheid is onder de supporters.

Dat alleen al getuigt van incompetentie. En dat alleen al zegt eigenlijk meer dan genoeg over Decuyper.

Daar geef ik u / jullie dan weer wel voor de 100% gelijk!  >:(

Essevee W.

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #72 Gepost op: juni 13, 2013, 07:06:23 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #73 Gepost op: juni 13, 2013, 07:09:53 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten

Jongen toch ik ga al van in 2de klasse gaan kijken. dus beginter ni aan. ik heb respect voor die gasten dan al meer of 20 jaar een abbo hebbn. heb een abbo en doe uitmatchen mee  hoor ik nu frustratie vanuit u kant?

Essevee W.

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #74 Gepost op: juni 13, 2013, 07:10:19 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten

Jongen toch ik ga al van in 2de klasse gaan kijken. dus beginter ni aan. ik heb respect voor die gasten dan al meer of 20 jaar een abbo hebbn. heb een abbo en doe uitmatchen mee  hoor ik nu frustratie vanuit u kant?

van in 2de klasse al? wow !!!!!!!

Essevee W.

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #75 Gepost op: juni 13, 2013, 07:15:13 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten

Jongen toch ik ga al van in 2de klasse gaan kijken. dus beginter ni aan. ik heb respect voor die gasten dan al meer of 20 jaar een abbo hebbn. heb een abbo en doe uitmatchen mee  hoor ik nu frustratie vanuit u kant?

ben vooral gefrustreerd omdaje u nie kant tegen een fusie met K*trijk, het zomaar accepteert wat PDC allemaal geprobeerd heeft met deze club en zo nen typische ja-knikker (de SVZW supporter anno 2013) zijt die alles braafjes incasseert en accepteert, want ja dat bedoel je als je die petitie niet tekent en aje ze nie tekent omwille van 'die roodwitte' dan zouje beter zwijgen en andere oorden opzoeken.....

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #76 Gepost op: juni 13, 2013, 08:20:15 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten

Jongen toch ik ga al van in 2de klasse gaan kijken. dus beginter ni aan. ik heb respect voor die gasten dan al meer of 20 jaar een abbo hebbn. heb een abbo en doe uitmatchen mee  hoor ik nu frustratie vanuit u kant?

van in 2de klasse al? wow !!!!!!!

ja vent ik kan al geen 20 jaar fan zijn ze  want kwas nog ni geboren ..  man man man

Freve

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #77 Gepost op: juni 13, 2013, 08:31:11 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten
thx voor uw mening
zeg ik ergens da ik geen respect heb?
stond er zelf in 4e jongen, naast mogul, Joost,
ragolle (werper van fleske in KVK trouwens), lagaisse van wielsbeke
dus nee vent ge zijt den enigen ni die al 20j ga gaan kijken
en gij mij dan zeggen da ik het mag afbollen?
uber supporter zijde zeker?
alleen wa gij doet is echt supporter zijn en al die ni naar uwe norm leven zijn het ni waard te
gaan kijken naar SVZW

Essevee W.

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #78 Gepost op: juni 13, 2013, 09:48:02 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten
thx voor uw mening
zeg ik ergens da ik geen respect heb?
stond er zelf in 4e jongen, naast mogul, Joost,
ragolle (werper van fleske in KVK trouwens), lagaisse van wielsbeke
dus nee vent ge zijt den enigen ni die al 20j ga gaan kijken
en gij mij dan zeggen da ik het mag afbollen?
uber supporter zijde zeker?
alleen wa gij doet is echt supporter zijn en al die ni naar uwe norm leven zijn het ni waard te
gaan kijken naar SVZW

vanwaar die grote haat tegen roodwit dan?

Freve

  • Gast
Re: OES - onafhankelijke ESSEVEE supporters - COLLECTIEF
« Reactie #79 Gepost op: juni 13, 2013, 10:01:05 pm »
forzasvzw en freve ge zou beter voor jong zulte gaan supportern alst zo zit!! aje al geen respect meer ebt voor dedie da al meer dan 20 jaar om de 2 weken naar het regenboogstadion afzakken om de ploeg van hun hart ten volle te steunen moogdet afbollen van mijn part!!  >:( triestige gasten
thx voor uw mening
zeg ik ergens da ik geen respect heb?
stond er zelf in 4e jongen, naast mogul, Joost,
ragolle (werper van fleske in KVK trouwens), lagaisse van wielsbeke
dus nee vent ge zijt den enigen ni die al 20j ga gaan kijken
en gij mij dan zeggen da ik het mag afbollen?
uber supporter zijde zeker?
alleen wa gij doet is echt supporter zijn en al die ni naar uwe norm leven zijn het ni waard te
gaan kijken naar SVZW

vanwaar die grote haat tegen roodwit dan?
haat?