Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274029 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1080 Gepost op: augustus 16, 2010, 07:24:00 pm »
Het is niet alleen het stadion natuurlijk, want soms lukt het w?l. Het vergt alleen heel veel moeite, aangezien iedereen inderdaad verspreid zit. Niet iedereen heeft het geluk een stadion als Achter de Kazerne of 't Guldensporenstadion te hebben, met grote staantribunes en alles dicht op het veld. Ik ben er ook van overtuigd dat de sfeer veel beter zal zijn met een tribune achter doel - en het maken van een sfeervak waar alle jongeren/sfeermakers samen komen staan.

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1081 Gepost op: augustus 16, 2010, 07:31:03 pm »
waar zitten de sfeermakers dan? er zitten er toch heeel veel op de tribune kant van de vijvers? zo verspreid is dat dan toch niet? ok er zitten heel wat mensen tussen die niet zingen.. maar als er nu in o wordt gezongen.. en de sfeermakers in P doen mee.. daarnaa dedie in Q en zoverder... zo graken we er toch ook? natuurlijk is het beter als we allemaal bij elkaar staan maar zooo verspreid zitten we toch niet..

Offline fozie

  • Leden
  • Berichten: 1.843
  • Mr Gold
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1082 Gepost op: augustus 16, 2010, 07:45:48 pm »
Meestal is er ,bij momenten van "sfeer",in vak O en vak R iets anders te horen.Vb O zingt woar es waereghem,terwijl in R essevee ol? klinkt....Degene ertussen (P,Q) weten niet met wat meegedaan.
Daarvoor is den trommel (niet van t'orkest) zeer goed,deze is overal hoorbaar,en kan aanzetten tot hetzelfde ritme over de ganse tribune.Al?? dat is toch mijn gedacht.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1083 Gepost op: augustus 16, 2010, 07:48:03 pm »
waar zitten de sfeermakers dan? er zitten er toch heeel veel op de tribune kant van de vijvers? zo verspreid is dat dan toch niet? ok er zitten heel wat mensen tussen die niet zingen.. maar als er nu in o wordt gezongen.. en de sfeermakers in P doen mee.. daarnaa dedie in Q en zoverder... zo graken we er toch ook? natuurlijk is het beter als we allemaal bij elkaar staan maar zooo verspreid zitten we toch niet..

Ik zit in de P. Ben ??n van de weinige die vaak met schorre stem naar huis trekt. Ben dan ook ??n van die weinige die rechtspringt als iedereen blijft zitten en sta te krijsen. Elk seizoen zie ik de medewerking en de sfeer in ons vak verder achteruit gaan. Zelfs in 3e provinciale staat men fanatieker te supporteren tussen de kleine pilaarkes.
Ge voelt u op den duur ambetant en zelfs gegeneerd als ze weer es staan te kijken waarom je zo enthousiast uwe ploeg aanmoedigt.

Af en toe hoor je enkele supporters de boel in gang steken maar amper een enkeling wil mee beginnen zingen dan. Zie het niet meer in zijne plooi komen, vooraleer het nieuwe stadion er is.
En 't is erg om te zeggen, maar vanaf de rood-witte boycot is de sfeer inderdaad voor een groot stuk verdwenen :-(
-SVZW Forever-

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1084 Gepost op: augustus 17, 2010, 11:30:15 am »
Dat de sfeer geen hoge toppen meer scheert ligt volgens mij aan elk individu.

* Vorig jaar werden meer dan 200 vlaggen uitgedeeld.
* Iedere thuismatch is er een trommel in de kantine kant Vijvers
* Ook vanuit club werd er een inspanning gedaan om de sfeer wat op te krikken (vuurwerk, speaker, Papier-tifo, ...)

De grote oorzaak is de tijd. Al het nieuwe is er vanaf, iedereen zit tegenwoordig eens graag op zijn gemak naar het voetbal te kijken.
Na jaren eerste klasse heeft iedereen het wel gehad met zingen en dergelijke. Om tot de conclusie te komen dat zingen toch bijna geen zin heeft in dit stadion. Ik heb nog nooit over een kolkend Regenboogstadion horen praten, of na een thuisoverwinning dat de tribune in beeld wordt genomen samen met de spelers, ...

Vorig jaar waren er enkele sfeeracties. Maar dit had geen enkele invloed op de sfeer in het stadion tijdens de match.

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1085 Gepost op: augustus 17, 2010, 12:30:14 pm »

* Iedere thuismatch is er een trommel in de kantine kant Vijvers


vanuit de kantine horen wij die trommel nie ze op de tribune  :P

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1086 Gepost op: augustus 19, 2010, 08:11:44 pm »
Ale we geven er zaterdag nog eens een lap op e! hopelijk veel meer sfeer! ik doe alvast mijn best
Komaan SV!

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1087 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:38:47 pm »
pffffff , geen sfeer in regeboogstadion ! wil svzw wel dat er sfeer is in het stadion???

wat heb je minimaal nodig om sfeer te krijgen onder de supporters ?
een "groep" mensen die "samen rechtstaan" om sfeer te maken, ( zie standaard, gent , anderlecht, mechelen,.....)
waar had men een aantal jaren geleden sfeer in het regenboog stadium ? vak Q ...

waar hebben we nu af en toe sfeer als essevee ? in het bezoekersvak op verplaatsing !

dat nieuw stadion gaat nogal een verandering teweeg brengen als ik dit hier allemaal lees !
dan gaan er plots 100den sfeermakers samentroepen in het "sfeervak" ....


Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1088 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:52:07 pm »
En de discussie blijft eeuwig duren... Voor Pier ligt de schuld links en voor Pol ligt de schuld rechts, voor den een is 't mijn schuld en voor den ander is 't zijn schuld... Tuurlijk wil Essevee (of 'svzw') sfeer, maar met zo'n kritisch, moeilijk en verdeeld publiek zal het niet voor de komende dagen zijn. En de boer klaagde en zaagde vooral voort...
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1089 Gepost op: augustus 19, 2010, 11:59:03 pm »
en enkelingen die beweerden sfeer te brengen, of beweren dit nog steeds te kunnen brengen blijven gewoon thuis zitten mokken over vervlogen tijden  :)

nu ja ik ga gewoon zaterdag nog een matchke meepikken vanuit vak Q  :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1090 Gepost op: augustus 20, 2010, 05:52:41 pm »
Als het nieuwe stadion er is, dan kruipt iedereen die sfeer wil maken achter de goal denk ik. Zoals mezelf.
SV TILL I DIE

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1091 Gepost op: augustus 20, 2010, 08:30:37 pm »
Als het nieuwe stadion er is, dan kruipt iedereen die sfeer wil maken achter de goal denk ik. Zoals mezelf.

het zou hier beter zijn als dat duidelijk wordt gemaakt bij het aankopen van de abonnementen! zodat alle sfeermakers weten waar ze moeten kruipen

Offline ivantje

  • Leden
  • Berichten: 614
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1092 Gepost op: augustus 21, 2010, 09:17:23 am »
Als het nieuwe stadion er is, dan kruipt iedereen die sfeer wil maken achter de goal denk ik. Zoals mezelf.

het zou hier beter zijn als dat duidelijk wordt gemaakt bij het aankopen van de abonnementen! zodat alle sfeermakers weten waar ze moeten kruipen
Zo vroeg zat?

Offline mister f

  • Leden
  • Berichten: 627
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1093 Gepost op: augustus 21, 2010, 01:43:57 pm »
khoop echt dat de sfeer beter is da tegen mechelen. want twas triestig hoor.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1094 Gepost op: augustus 21, 2010, 01:51:13 pm »
khoop echt dat de sfeer beter is da tegen mechelen. want twas triestig hoor.

lukt niet ;)

Offline kain

  • Leden
  • Berichten: 74
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1095 Gepost op: augustus 21, 2010, 02:02:52 pm »
met zo'n ingesteldheid inderdaad niet

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1096 Gepost op: augustus 22, 2010, 01:29:46 pm »
ist tog goed gelukt gisteren ;) vooral die sfeermaker vanvoren ,  enkel jammer van die steawards die enkel naar 1persoon durven gaan :'( triestig ,  kan altijd nog iets beter maar we zijn op de goede weg ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1097 Gepost op: augustus 22, 2010, 02:27:24 pm »
De liedjes bij een doelpunt mogen wel veranderen, die van vroeger vond ik toch beter passen ...
SV TILL I DIE

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1098 Gepost op: augustus 22, 2010, 03:04:20 pm »
die ene zot (of zat ? ) en die met zijn koeibel zorgden samen met de supporters voor sfeer haha .

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1099 Gepost op: augustus 22, 2010, 10:37:23 pm »
die ene zot (of zat ? ) en die met zijn koeibel zorgden samen met de supporters voor sfeer haha .

jup jup ;D   enkel zielig hoe die oranje der naar toe gingen , met als resultaat boe geroep :p