Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274043 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1120 Gepost op: september 23, 2010, 09:19:50 am »
khou mij al vast voor de sfeer vanavond.  :(

Als ze er hunne kop voorleggen,er voor gaan,en er voor strijden ,dan komt de sfeer vanzelf......Als het afwachten is......is er niets te zien....en geen sfeer.
Dat is nog maar eens bewezen!

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1121 Gepost op: oktober 04, 2010, 09:47:46 pm »
1 vaststelling :

Kwaliteit van het voetbal is evenredig met de sfeer in ons stadion.
Maw trekt op niks  :o

Onlangs een reactie gelezen van een GBA-supp, dat hij alle verplaatsingen doet en SVZW als de triestigste bedoening aanziet. Mss wat overdreven, maar heeft hij volledig ongelijk??

Aanleiding tot deze opmerking
Bestaat de "sfeergroep" de colono-boys nog??
Zitten die in den bak, in het rusthuis, thuis of ...?

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1122 Gepost op: oktober 04, 2010, 10:14:12 pm »
.. Werk, graf, vrouw...

Geeuw..
Sfeergroepen in Essevee heeft toch geen zin ;)

Lang leve de jeugd ;)

Offline Ranter

  • Leden
  • Berichten: 1.637
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1123 Gepost op: oktober 04, 2010, 10:24:00 pm »
 ;D

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1124 Gepost op: oktober 04, 2010, 10:38:38 pm »
@ Ranter: 't is uw kans om in de schijnwerper te stappen. ;)

Ik supporter enkel nog voor de Essevee U7, die mannen hebben al hun wedstrijden tot nu toe gewonnen!
Thuis en uit altijd aanwezig bij allebei de ploegen, kan perfect inschatten waar het meeste potentieel zit.

Trouwens: ??n sfeergroep bepaalt niet of een verplaatsing naar "SVZW" (dat is Essevee toch, he?) triestig is? Kijk naar Charleroi. Wat een gekke supporters daar, maar persoonlijk toch echt wel een sfeerloos stadion.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1125 Gepost op: oktober 05, 2010, 12:33:43 pm »
@Rafa, als we zo beginnen..

Ranter, ik raad je aan om de U9 van Essevee te volgen. Heb hen zowel uit als thuis aan het werk gezien en brengen mooi voetbal. Enkele jongens met toch potentieel. Spelen iedere wedstrijd alsof het hun laatste is en zitten in evenwichtige competitie wat toch voor mooi voetbal van 2 ploegen zorgt.
Enkel verplaatsingen in West-Vlaanderen waaronder dagje Oostende tot de mogelijkheden behoort.
Indien interesse moet je maar seintje geven ;)

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1126 Gepost op: oktober 06, 2010, 09:14:05 am »
Gekunt mss beginnen met supportersbussen in te leggen :). Het is wel plezant dat de jeugd van Essevee het goed doet maar ze blijven natuurlijk wel in de schaduw van Zwevegem Sport Jeugd :p uhum.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1127 Gepost op: oktober 07, 2010, 10:30:31 am »
@ Mutske, heb ik al gemerkt ;)

Offline rutger

  • Leden
  • Berichten: 12
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1128 Gepost op: oktober 27, 2010, 05:33:17 pm »
de supporters zijn hier ZO negatief !
is dat clubliefde ?
onze supporters vloeken meer dan te steunen..

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1129 Gepost op: oktober 28, 2010, 09:20:21 am »
en hoe komt dat denk je?

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1130 Gepost op: oktober 28, 2010, 09:52:50 am »
de supporters zijn hier ZO negatief !
is dat clubliefde ?
onze supporters vloeken meer dan te steunen..

Clubliefde: overal je ploeg volgen en dag in dag uit bezig zijn met die organisatie. Check.

En toch is een zin als "godverdomme, meende nui dat da kalf van een Chevalier der were in komt" mij niet vreemd. Ga jij mij vertellen dat ik niet mag vloeken als ik dat zie aankomen?

???
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1131 Gepost op: oktober 28, 2010, 10:29:56 am »
de supporters zijn hier ZO negatief !
is dat clubliefde ?
onze supporters vloeken meer dan te steunen..

Kritisch publiek, heet dat. Maar zet daar gerust "verwend" voor. Verwend, kritisch publiek. Check.

En clubliefde, daar is... Nja, laat maar.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1132 Gepost op: oktober 28, 2010, 11:33:17 am »
de supporters zijn hier ZO negatief !
is dat clubliefde ?
onze supporters vloeken meer dan te steunen..

Kritisch publiek, heet dat. Maar zet daar gerust "verwend" voor. Verwend, kritisch publiek. Check.

En clubliefde, daar is... Nja, laat maar.
Als je maar 2 keer kunt winnen uit 13 duels ...
SV TILL I DIE

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1133 Gepost op: oktober 29, 2010, 03:02:14 am »
de supporters zijn hier ZO negatief !
is dat clubliefde ?
onze supporters vloeken meer dan te steunen..

Rutger (en anderen die zich aangesproken voelen), mijn reactie is niet on topic maar ik ga toch reageren.

Rutger, ik ken u niet en het kan zijn dat je ook in Woluwe was. Maar ik stel u voor dat jij al m'n verplaatsingen betaalt. Ik heb het nog goed op met jou en zal je enkel m'n tickets laten betalen; m'n bus bekostig ik zelf wel.

Je zou voor minder beginnen vloeken als ze zich op 't veld van een DERDE KLASSER als Goden in Brussel wanen en bijgevolg VERLIEZEN. Net na affluiten is er dan een kalf van 'n speler die uit pure frustratie (mss omdat hij weer slecht speelde??) een reclamebord omver trapt, dan een armbeweging maakt die een mengeling is van een kort wuifgebaar en de rechterarm stretchen om als kers op de taart ontevreden supporters gaat uitdagen // er wild naar te gesticuleren. Zelfs mijn gastjes in KSA (10-12 jaar) zijn verstandiger en doen geen van beiden, zeker het niet...
Bijgevolg denk ik dat je u eens negatief mag uitlaten over de ploeg/spelers. Te meer omdat zij met deels mijn duur verdiende centen betaald worden.

Voor je begint over clubliefde: voor mij betekent dit u op 1 of andere manier inzetten voor de Club. Dit kan van zoveel mogelijk matchen gaan bekijken als mogelijk voor u, sfeer maken of meehelpen aan acties, naar clubinitiatieven zoals afgelopen zondag komen tot u eventueel inzetten/werken voor de firma "SVZW" of organisaties/initiatieven die nauw bij de SVZW betrokken zijn.
En daarbij mag je volgens mij gerust kritisch ingesteld zijn ook al ben je, bijvoorbeeld, voorzitter van een supportersclub (en als je bij die personen al aan hun clubliefde zou twijfelen...). 

On topic: gezellige fanfare op Woluwe + lekker en goedkoop eten in het frietkot. Importeren die handel  8)

Offline Rafa

  • Leden
  • Berichten: 1.325
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1134 Gepost op: oktober 29, 2010, 09:09:38 am »
Eugene, leider in de KSA?  ;D
Kan je mij verduidelijken wie dat "kalf van een speler" is?
En ik zet mij niet in "voor de Club" of "voor SVZW", 't is voor Essevee.

Eugene, ge hebt nog een aantal dingen te leren hoor. Een verhuis uit dat smerig nest (met postcode 8500) zal u deugd doen, geloof ik.
Chance dat er nog mannen van het "Rafa-kaliber" rondlopen op de Esseveematchen...ge zou der anders depressief van worden. - Fredje

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1135 Gepost op: oktober 29, 2010, 09:02:52 pm »
Eugene, leider in de KSA?  ;D
Kan je mij verduidelijken wie dat "kalf van een speler" is?
En ik zet mij niet in "voor de Club" of "voor SVZW", 't is voor Essevee.

Eugene, ge hebt nog een aantal dingen te leren hoor. Een verhuis uit dat smerig nest (met postcode 8500) zal u deugd doen, geloof ik.
:)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1136 Gepost op: oktober 29, 2010, 10:25:21 pm »
@ Rafa:
Ik verwoordde het inderdaad niet perfect, o.a. door "club" met een hoofdletter C te schrijven en het over SVZW ipv Essevee te hebben, maar u verstaat me wel denk ik.

Jaja, 'k heb 4 van m'n 8 KSA-jaren bij de groep van 10-12 jarigen gestaan; toffe periode die ik in juli 2010 afsloot   :)

Die speler was Chevalier en ondanks dat m'n postcode 1 cijfer verschilt van 8500 wordt volop aan een verhuis gewerkt   8)

Offline sv.caene

  • Leden
  • Berichten: 908
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1137 Gepost op: november 07, 2010, 05:45:56 pm »
Komaan ? mannen, begin maar al te smeren voor zondag. De spelers hebben zich getoond laten wij het nu maar afwerken!
One Essevee!

Offline edouard

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1138 Gepost op: november 08, 2010, 11:50:31 am »
worden er sfeeracties gepland?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1139 Gepost op: november 08, 2010, 01:23:51 pm »
worden er sfeeracties gepland?

We gaan met z'n allen eenden gooien naar het veld!