Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274004 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #240 Gepost op: maart 02, 2007, 06:24:33 pm »
pffff, flauw, ik heb ook piraat aangestoken toen het SVZW - newcastle was, onder mijn stoeltje zelf, niemand die daarom gezaagd had en dat was dichter dan nen halve meter!!!
wat zijn wij watjes in vergelijking met onze buurlanden!!!
om dan nog maar te zwijgen van de vuurtjes / bommetjes op straat na de match.
Shame on you :P

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #241 Gepost op: maart 02, 2007, 06:36:03 pm »
pffff, flauw, ik heb ook piraat aangestoken toen het SVZW - newcastle was, onder mijn stoeltje zelf, niemand die daarom gezaagd had en dat was dichter dan nen halve meter!!!
wat zijn wij watjes in vergelijking met onze buurlanden!!!

Niet dat ik het gevaarlijk vind of zo, maar wa heb je daar eigenlijk aan?  Je weet dat je een stadionverbod aan je broek hebt als je gepakt wordt en toch doe je het.  Ik zie er echt het nut niet van in.  Sfeerbevorderend is dat niet en het kan er enkel voor zorgen dat je enkele maanden je ploeg niet meer mag aanmoedigen.

je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maarja, je bent jong, je wilt wat amusement, je hebt ze toch bij!!! wrm niet, beetje kicken...
Maar dan mag er ook geen bengaals vuur, en vind je dat dan niet leuk om te zien, aangezien we zo weinig mogen, doen we gwn expres dingen die we niet mogen!!!

Jij hebt natuurlijk gelijk, maarja, ik amuseer mij! al dan niet volgens de regels... later zal ik me ook zotverklaren...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #242 Gepost op: maart 02, 2007, 06:36:16 pm »
pffff, flauw, ik heb ook piraat aangestoken toen het SVZW - newcastle was, onder mijn stoeltje zelf, niemand die daarom gezaagd had en dat was dichter dan nen halve meter!!!
wat zijn wij watjes in vergelijking met onze buurlanden!!!
om dan nog maar te zwijgen van de vuurtjes / bommetjes op straat na de match.
Shame on you :P

niet alles vertellen graag ;)

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #243 Gepost op: maart 02, 2007, 08:01:09 pm »
pffff, flauw, ik heb ook piraat aangestoken toen het SVZW - newcastle was, onder mijn stoeltje zelf, niemand die daarom gezaagd had en dat was dichter dan nen halve meter!!!
wat zijn wij watjes in vergelijking met onze buurlanden!!!

Niet dat ik het gevaarlijk vind of zo, maar wa heb je daar eigenlijk aan?  Je weet dat je een stadionverbod aan je broek hebt als je gepakt wordt en toch doe je het.  Ik zie er echt het nut niet van in.  Sfeerbevorderend is dat niet en het kan er enkel voor zorgen dat je enkele maanden je ploeg niet meer mag aanmoedigen.

je hebt waarschijnlijk wel gelijk, maarja, je bent jong, je wilt wat amusement, je hebt ze toch bij!!! wrm niet, beetje kicken...
Maar dan mag er ook geen bengaals vuur, en vind je dat dan niet leuk om te zien, aangezien we zo weinig mogen, doen we gwn expres dingen die we niet mogen!!!

Jij hebt natuurlijk gelijk, maarja, ik amuseer mij! al dan niet volgens de regels... later zal ik me ook zotverklaren...


Denk da ie nie zo jong was hoor, want zag toen de politie zijn een pv aant schrijven waren teegn em. Schat rond de 30 ofzo hoor

Offline Powerslave

  • Leden
  • Berichten: 285
  • Beer gangster
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #244 Gepost op: maart 03, 2007, 08:35:33 am »
Bij Antwerp gisteren trouwens ook 20 tal stadionverboden voor bekogelen van Standard supporters na de match.
Mag dat dan niet???  :D

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #245 Gepost op: maart 03, 2007, 10:57:07 am »
Bij Antwerp gisteren trouwens ook 20 tal stadionverboden voor bekogelen van Standard supporters na de match.
Mag dat dan niet???  :D
Van mij zeker! :D

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #246 Gepost op: maart 03, 2007, 06:47:19 pm »
Bij Antwerp gisteren trouwens ook 20 tal stadionverboden voor bekogelen van Standard supporters na de match.
Mag dat dan niet???  :D
Van mij zeker! :D
Kzou zelve ng mee doen ;D
[ Henri Lloyd ]

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #247 Gepost op: maart 11, 2007, 09:30:03 am »
Wat een hel was het weer gisteren in ons eigen Regenboogstadion!

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #248 Gepost op: maart 11, 2007, 09:59:40 am »
Het is hier al eens gezegd geweest door CB_ultra, maar Vak R is een peutertuin geworden... heb het gistren 1 helft volgehouden en in 2de helft terug in Q gezeten... De vaste kern van CB was gewoon gedwongen om terug in Q te zitten... met zo'n mentaliteit zal het niet gaan ?. Volgend jaar onze eigen stek en dan moet het goed zijn

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #249 Gepost op: maart 11, 2007, 12:23:47 pm »
idd,cb06_boy en cb_ultra hebben gelijk,van de meesten die gisteren in vak R zaten(2e helft) hebben belachelijke gedaan,komaan mensen.Als jullie allemaal ne keer normaal deden gaat de sfeer er ook en beetje op vooruit.wij,als colono boys hebben ons gewoon verzet.Zo willen we het niet,er moet sfeer zijn in vak R!!!nie gespeeld!!!





Offline tony montana

  • Leden
  • Berichten: 185
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #250 Gepost op: maart 11, 2007, 12:38:04 pm »
sorry dat ik het moet zeggen maar zulke mannen zullen er altijd bijzitten of je het nu wil of niet.het is aan jullie om daar op te reageren
« Laatst bewerkt op: maart 11, 2007, 12:40:31 pm door tony montana »



Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #251 Gepost op: maart 11, 2007, 01:05:30 pm »
Gaan we doen! Ik moet het nog maar 1x zien... en ze zullen het wel weten
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #252 Gepost op: maart 11, 2007, 01:36:49 pm »
Wat is ter gistrn gebeurd in R di? Heb ook gemerkt dat sfeer nergens was, maar is al bijna heel het seizoen zo (zit in O).

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #253 Gepost op: maart 11, 2007, 04:07:26 pm »
Wat is ter gistrn gebeurd in R di? Heb ook gemerkt dat sfeer nergens was, maar is al bijna heel het seizoen zo (zit in O).
der ebben under wa gastn bezig gehouden m? papier te fikken en azo..

salout?

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #254 Gepost op: maart 11, 2007, 09:05:52 pm »
Wat is ter gistrn gebeurd in R di? Heb ook gemerkt dat sfeer nergens was, maar is al bijna heel het seizoen zo (zit in O).
der ebben under wa gastn bezig gehouden m? papier te fikken en azo..
da i nie den eerste keer wi..

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #255 Gepost op: maart 11, 2007, 09:39:39 pm »
ik moet het maar 1x zien...
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #256 Gepost op: maart 15, 2007, 01:40:38 pm »
Bij Antwerp gisteren trouwens ook 20 tal stadionverboden voor bekogelen van Standard supporters na de match.
Mag dat dan niet???  :D

Nee dat mag niet, het is al genoeg dat je vak T onveilig maakt :)

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #257 Gepost op: april 29, 2007, 11:41:32 am »
Bij Antwerp gisteren trouwens ook 20 tal stadionverboden voor bekogelen van Standard supporters na de match.
Mag dat dan niet???  :D

Nee dat mag niet, het is al genoeg dat je vak T onveilig maakt :)

Haha ;D jullie zijn echte Hooligans  :P ;)
Mijn gemaakte Signatures !! :








CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #258 Gepost op: april 29, 2007, 02:28:29 pm »
je ziet, als iedreen wil dat de sfeer lukt! Gistren was de beste match op gebied van sfeer (dit seizoen) en mja het voetbal was ook mooi  ;D

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #259 Gepost op: april 29, 2007, 11:34:06 pm »
mooi sfeertje inderdaad gisteren.

maar zoals gekend , zaten er in de tribune weer veel mensen die normaal niet komen kijken.

zo zat links van mij een jongedame , die meewas met (ik veronderstel) haar vriendin en hun 2 echtgenoten.


eerst vroeg ze van "waregem in welk kleur spelen die"  ;D waarop  ik zei : "de goeie spelen int wit , de slechte int blauw"

daarna vroeg ze dan van "hoe komt het dat er aan de overkant minder sfeer is en nie gezongen wordt" , waarop ik dan het verschil uitlegde tussen sfeervakken (meer enthousiaste en jonge supporters) , en hoofdtribune (meer rustige en oudere mensen, sponsors, ...) . maar ze vond de sfeer dus schitterend, alleen jammer dat die sfeer ook maar een paar keer per seizoen is, net als die mensen maar 1 keer of een paar keer per seizoen komen.