Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274042 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline d esseveeer

  • Leden
  • Berichten: 294
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1240 Gepost op: april 27, 2013, 11:19:21 am »
Bij Dortmund ook. Tis genieten bij CL-matchen van Duitse ploegen.

Mijn voorstel kun je overwegen.



Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1241 Gepost op: april 28, 2013, 10:15:02 pm »
Tzou niet mis klinken, SV Zulte Waregem(Fadi) & wij 3, KV Kortrijk(Fadi) en wederom wij 0.

Vooral met Fadi's stem, als er iemand hem persoonlijk kent, stel het hem eens voor.

Will do!

Offline StevieG.

  • Leden
  • Berichten: 171
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1242 Gepost op: mei 06, 2013, 09:40:54 pm »
gaat da nu altijd voor de match you'll never walk alone zijn? anders zou da echt machtig zijn!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1243 Gepost op: december 20, 2013, 12:45:03 pm »
Ik blijf het toch spijtig vinden hoe weinig vlaggen er in de spionkop zijn. Als je kijkt naar de andere ploegen (Standard, Genk, Lokeren, ...) dan zie je die toch constant met wat vlaggen zwaaien. Vroeger voor de wedstrijd werden die grote vlaggen boven gehaald maar dit zie je nu ook niet meer.
SV TILL I DIE

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1244 Gepost op: december 20, 2013, 03:20:00 pm »
Ik blijf het toch spijtig vinden hoe weinig vlaggen er in de spionkop zijn. Als je kijkt naar de andere ploegen (Standard, Genk, Lokeren, ...) dan zie je die toch constant met wat vlaggen zwaaien. Vroeger voor de wedstrijd werden die grote vlaggen boven gehaald maar dit zie je nu ook niet meer.
dit seizoen (en vorig ook als ik e goed kan herinneren) worden er ook geen sfeeracties meer gedaan. ik weet het, er kruipt daar veel tijd in en respect voor de mensen die dit dan ook hebben gedaan, maar waarom stopt dit? ik merk ook dat meer dan de helft die in het sfeervak staat geen sfeer maakt. idd, vlagger worden bijna niet gebruikt. ik vind dat, en zeker na deze 2 prachtige seizoenen die we meemaken, er heel wat meer vuur mag zijn bij onze 'spionkop'. en sorry, maar dat van vrolijke vrienden is gewoonweg triestig, en 'club waar ik van hou' is voor in slaap te vallen. er mag gerust wat meer swoeng in. En om mijn geklaag af te sluiten. degene die bij ons op de drum slaat, die heeft toch totaal geen ritmegevoel? soit
FORZA SV

Offline balboa

  • Leden
  • Berichten: 2.729
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1245 Gepost op: december 20, 2013, 05:52:19 pm »
Dat ivm met die vlaggen viel mij pas afgelopen woensdag op.
Uitzonderlijk stond ik eens in Vak X en het viel me op dat er m??r 2 gasten met een vlag stonden te zwaaien. Maar ach, wij zijn geen Borussia Dortmund h?.

Voor mij is het al goed als er een paar keer per jaar wat leuke tifo's en sfeeracties zijn ter gelegenheid van een leuke/belangrijke match.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1246 Gepost op: december 20, 2013, 06:56:29 pm »
We mogen wel keer afwisselen na de match met iets nieuws, forza sv kom je soms ook beetje beu.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1247 Gepost op: december 21, 2013, 03:22:37 pm »
dit seizoen (en vorig ook als ik e goed kan herinneren) worden er ook geen sfeeracties meer gedaan. ik weet het, er kruipt daar veel tijd in en respect voor de mensen die dit dan ook hebben gedaan, maar waarom stopt dit? ik merk ook dat meer dan de helft die in het sfeervak staat geen sfeer maakt. idd, vlagger worden bijna niet gebruikt. ik vind dat, en zeker na deze 2 prachtige seizoenen die we meemaken, er heel wat meer vuur mag zijn bij onze 'spionkop'. en sorry, maar dat van vrolijke vrienden is gewoonweg triestig, en 'club waar ik van hou' is voor in slaap te vallen. er mag gerust wat meer swoeng in. En om mijn geklaag af te sluiten. degene die bij ons op de drum slaat, die heeft toch totaal geen ritmegevoel? soit
FORZA SV

Dit seizoen inderdaad nog niet zoveel sfeeracties gezien, maar... de mensen die hiervoor vroeger verantwoordelijk voor waren zijn sinds vorig seizoen door uitlopende redenen gestopt met het organiseren van sfeeracties. Naast geld is vooral de tijd het grootste probleem. Jaren lang was er een vaste groep die de sfeeracties maakten en dit vooral in de vakanties en weekends. Maar intussen gaat iedereen werken en heeft bijna iedereen een eigen huishouden.
Er is nood aan een nieuwe generatie jonge gasten (4e, 5e middelbaar), jonge gasten die zin hebben voor creativiteit en die het enthousiasme hebben om tijd uit te rekken om een sfeeractie op poten te zetten.
Die groep zal het in ieder geval makkelijker hebben dan de groep die enkele jaren geleden begonnen is, daar er tegenwoordig een achterban ?n ervaring is. (praktische knutseltips, contacten met zelfstandigen voor het materiaal, contact met het bestuur, ...)

Dat er minder vlaggen te zien zijn in vak X, daar geef ik je gelijk in. Misschien inderdaad nog eens de moment om vlaggen te naaien en deze GRATIS te verdelen in de tribune. Mocht je ambitie hebben om aan te leren hoe vlaggen te naaien, laat me gerust iets weten ;-)

Ook aan de trommels zijn er de afgelopen seizoenen wat verschuivingen geweest. Ik kan U alleen maar vertellen dat de huidige generaties trommelaars het er beter van af brengt dan die die het vroeger deden. Alle respect en lof voor die mensen die zich inzetten om de sfeer te bevorderen in Vak X!

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1248 Gepost op: december 21, 2013, 03:32:37 pm »
op fb vak X staat er vanavond vlaggen meebrengen.

tlijk wel reclamestunt mee die foto bij :)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1249 Gepost op: december 21, 2013, 03:55:59 pm »

Dat er minder vlaggen te zien zijn in vak X, daar geef ik je gelijk in. Misschien inderdaad nog eens de moment om vlaggen te naaien en deze GRATIS te verdelen in de tribune. Mocht je ambitie hebben om aan te leren hoe vlaggen te naaien, laat me gerust iets weten ;-)

Het probleem indien je ze gratis gaat verdelen in het stadion is dat je ze na de wedstrijd niet meer terug ziet.
SV TILL I DIE

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1250 Gepost op: december 21, 2013, 04:21:22 pm »
Dit seizoen inderdaad nog niet zoveel sfeeracties gezien, maar... de mensen die hiervoor vroeger verantwoordelijk voor waren zijn sinds vorig seizoen door uitlopende redenen gestopt met het organiseren van sfeeracties. Naast geld is vooral de tijd het grootste probleem. Jaren lang was er een vaste groep die de sfeeracties maakten en dit vooral in de vakanties en weekends. Maar intussen gaat iedereen werken en heeft bijna iedereen een eigen huishouden.
Er is nood aan een nieuwe generatie jonge gasten (4e, 5e middelbaar), jonge gasten die zin hebben voor creativiteit en die het enthousiasme hebben om tijd uit te rekken om een sfeeractie op poten te zetten.
Die groep zal het in ieder geval makkelijker hebben dan de groep die enkele jaren geleden begonnen is, daar er tegenwoordig een achterban ?n ervaring is. (praktische knutseltips, contacten met zelfstandigen voor het materiaal, contact met het bestuur, ...)

Dat er minder vlaggen te zien zijn in vak X, daar geef ik je gelijk in. Misschien inderdaad nog eens de moment om vlaggen te naaien en deze GRATIS te verdelen in de tribune. Mocht je ambitie hebben om aan te leren hoe vlaggen te naaien, laat me gerust iets weten ;-)

Ook aan de trommels zijn er de afgelopen seizoenen wat verschuivingen geweest. Ik kan U alleen maar vertellen dat de huidige generaties trommelaars het er beter van af brengt dan die die het vroeger deden. Alle respect en lof voor die mensen die zich inzetten om de sfeer te bevorderen in Vak X!

was niet mijn bedoeling om alles neer te halen, het viel me gewoon op. uw uitleg laat me er idd wel wat anders op kijken.
ik denk dat het aantal vlaggen vermindert is, dor het vele gezaag van medesupporters. ik sta meestal naast wat jongere gasten in vak x, die vroeger telkens hun vlag meenamen. vanaf ze deze opstaken kwam er telkens gezaag van mensen achter hun.
ohja...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1251 Gepost op: december 21, 2013, 06:26:26 pm »
was niet mijn bedoeling om alles neer te halen, het viel me gewoon op. uw uitleg laat me er idd wel wat anders op kijken.
ik denk dat het aantal vlaggen vermindert is, dor het vele gezaag van medesupporters. ik sta meestal naast wat jongere gasten in vak x, die vroeger telkens hun vlag meenamen. vanaf ze deze opstaken kwam er telkens gezaag van mensen achter hun.
ohja...

Ik zou hier uren lang een betoog kunnen typen, maar ik hou het liever kort.

Wie in vak X staat, zorgt mee voor de sfeer tijdens de wedstrijd. Wanneer ik zin heb om te zwaaien met een vlag, mag er van mijn part 10 man op mijn kap zitten, ik zal mij niet aanpassen ?n blijven zwaaien! Kwestie van een zekere supporters-mentaliteit... en als die jonge gasten naast u vroeger vlaggen mee hadden en nu niet meer, dan kan jij ze misschien opnieuw motiveren en aanspreken. Opkomen voor uw mede-supporter en samen te strijde trekken tegen de passieve mede-supporter.
Mensen die graag het voetbal zien, gaan best aan de zijkant staan of kiezen voor een gezellig zit-plaatsje.

Mijn mening, misschien niet d? mening van vele anderen, maar dat maakt het lekker plezant...

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1252 Gepost op: december 22, 2013, 12:01:34 pm »
Ik zou hier uren lang een betoog kunnen typen, maar ik hou het liever kort.

Wie in vak X staat, zorgt mee voor de sfeer tijdens de wedstrijd. Wanneer ik zin heb om te zwaaien met een vlag, mag er van mijn part 10 man op mijn kap zitten, ik zal mij niet aanpassen ?n blijven zwaaien! Kwestie van een zekere supporters-mentaliteit... en als die jonge gasten naast u vroeger vlaggen mee hadden en nu niet meer, dan kan jij ze misschien opnieuw motiveren en aanspreken. Opkomen voor uw mede-supporter en samen te strijde trekken tegen de passieve mede-supporter.
Mensen die graag het voetbal zien, gaan best aan de zijkant staan of kiezen voor een gezellig zit-plaatsje.

Mijn mening, misschien niet d? mening van vele anderen, maar dat maakt het lekker plezant...
Daarom breng ik mijn vlag ook niet meer mee naar het stadion.. Telkens wanneer ik die boven haal krijg ik commentaar dat ik ze moet opbergen omdat ze betaald hebben om naar het voetbal te kijken en niet om op een vlag te zien. Soms trekken ze de vlag dan eigenhandig naar beneden... Ja dan hoeft het voor mij ook niet meer..
Je hebt redelijk wat zuurpruimen in vak X staan die gewoon de goedkoopste abonnementen/tickets willen..
SV TILL I DIE

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1253 Gepost op: december 23, 2013, 03:40:40 pm »
Ja eigenlijk zou er opdeling gemaakt moeten worden. Degene die er 90 minuten lang willen voor gaan staan in het midden. Degene die sporadisch eens mee doen of de toeristen aan de zijkant h? :-)

Offline Eugene

  • Leden
  • Berichten: 405
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1254 Gepost op: december 23, 2013, 04:13:45 pm »
Ja eigenlijk zou er opdeling gemaakt moeten worden. Degene die er 90 minuten lang willen voor gaan staan in het midden. Degene die sporadisch eens mee doen of de toeristen aan de zijkant h? :-)

Die opdeling is er (middenstuk = sfeermaken) maar ze is aan het vervagen. Helaas.
« Laatst bewerkt op: december 23, 2013, 06:07:22 pm door Eugene »

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1255 Gepost op: december 23, 2013, 05:14:03 pm »
Die opdeling is er maar ze is aan het vervagen. Helaas.

Ik vrees dat vak X een beetje slachtoffer aan het worden is van het eigen succes. Het vak is bijna altijd uitverkocht waardoor je meer en meer supporters hebt die niet echt sfeermakers zijn. Eigenlijk moet vak X uitgebreid worden   :P

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1256 Gepost op: december 24, 2013, 02:07:49 am »
Ik vrees dat vak X een beetje slachtoffer aan het worden is van het eigen succes. Het vak is bijna altijd uitverkocht waardoor je meer en meer supporters hebt die niet echt sfeermakers zijn. Eigenlijk moet vak X uitgebreid worden   :P

Jup de laatste tijd is het meer en meer uitverkocht tot zelf 20 min voor de match.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1257 Gepost op: december 24, 2013, 09:48:08 am »
De 'echte' sfeermakers hebben toch gewoon een abonnement op vak X, was da nu  ::)
SV TILL I DIE

Offline StreuvelsX

  • Leden
  • Berichten: 729
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1258 Gepost op: januari 07, 2014, 11:22:50 am »
Onze speaker in vak x zetten?

http://www.youtube.com/watch?v=YaJNZEM9mH4




Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1259 Gepost op: januari 07, 2014, 12:30:49 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=iJDTVtLeviA

Dat begin vind ik heel goed.
SV TILL I DIE