Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274036 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1420 Gepost op: juni 22, 2014, 01:38:17 pm »
We zijn inderdaad bezig met een nieuwe sfeergroep. Na Colonoboys is er eigenlijk geen sfeergroep meer geweest. Daar willen wij nu graag verandering in brengen en effectief met South Lane Crew/SLC ("South Lane", naar Zuiderlaan. De straat waar het stadion/de club zich bevind) opereren vanuit Vak X.
Succes mannen!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1421 Gepost op: juni 22, 2014, 10:17:04 pm »
We zijn inderdaad bezig met een nieuwe sfeergroep. Na Colonoboys is er eigenlijk geen sfeergroep meer geweest. Daar willen wij nu graag verandering in brengen en effectief met South Lane Crew/SLC ("South Lane", naar Zuiderlaan. De straat waar het stadion/de club zich bevind) opereren vanuit Vak X.


Mooie naam alvast.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1422 Gepost op: juli 07, 2014, 10:39:05 am »
SFEERvak voor de match tegen de Polen: Vak 311 of het vroegere S-vak. Sfeermakers, verenig u!
Zij die komen "toeristen" of de match op hun gemak willen bekijken, zoeken best een ander vak op.
We gaan der voor de eerste thuismatch ne lap op geven, gasten!
No pain, no gain.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1423 Gepost op: juli 11, 2014, 03:47:57 pm »
Het feit dat er base opstaat en al de 3e keer is dat het doek gebruikt is

So what?  Alsof de tegenstrever dit nog zou weten, en dan nog.  Het is een mooi doek.  Punt.  Het is gewoon een shirt van essevee, het is geen tekst of quote die we voor de zoveelste keer zouden herbruiken ?.

Offline essevee007

  • Leden
  • Berichten: 3.155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1424 Gepost op: juli 11, 2014, 03:49:13 pm »

Mooie naam alvast.

De colonoboys, pfff wat was me dat.  Gewoon vak X.  South lane crew.  Lijkt wel of we ??n of andere hooliganclan zijn van de zwaarste soort.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1425 Gepost op: juli 11, 2014, 04:40:55 pm »
So what?  Alsof de tegenstrever dit nog zou weten, en dan nog.  Het is een mooi doek.  Punt.  Het is gewoon een shirt van essevee, het is geen tekst of quote die we voor de zoveelste keer zouden herbruiken ?.

jawel, "BASE" maar ieder zijn eigen mening hierover ;)

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1426 Gepost op: juli 11, 2014, 09:57:59 pm »
jawel, "BASE" maar ieder zijn eigen mening hierover ;)

Wat dan met alle Belgische Jupiler vlaggen?  Alleen de NVA'ers konden het niet laten.

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1427 Gepost op: juli 11, 2014, 10:30:53 pm »
Wat dan met alle Belgische Jupiler vlaggen?  Alleen de NVA'ers konden het niet laten.

is iets volledig anders, dit kreeg je bij het aankopen van bakken jupiler, en deen ze maar al te graag mee in de hype van de rode duivels zodat de mensen meer bier zouden kopen, het truitje van base is voorzien als sfeeractie

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1428 Gepost op: augustus 04, 2014, 02:47:00 pm »
Sie SLC voor wa staat da?
Sinds wanneer zijn die actief?

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1429 Gepost op: augustus 04, 2014, 02:57:17 pm »
Sie SLC voor wa staat da?
Sinds wanneer zijn die actief?

sie slc ? wie of wat bedoel je daarmee ?

Offline rieno

  • Leden
  • Berichten: 68
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1430 Gepost op: augustus 04, 2014, 03:04:26 pm »
sie slc ? wie of wat bedoel je daarmee ?

1st Training Essevee. By VakX/SLC
https://www.youtube.com/watch?v=_QQQMSrlNEo

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1431 Gepost op: augustus 04, 2014, 03:35:19 pm »
Sie SLC voor wa staat da?
Sinds wanneer zijn die actief?

South Lane Crew, dacht ik. Nieuw sinds deze zomer, maar wie of wat ze zijn: geen idee. Fancy naam voor Vak X, denk ik.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1432 Gepost op: augustus 04, 2014, 08:28:05 pm »
South Lane Crew, dacht ik. Nieuw sinds deze zomer, maar wie of wat ze zijn: geen idee. Fancy naam voor Vak X, denk ik.

SLC staat inderdaad voor South Lane Crew.

"Fancy naam voor Vak X?" Nee, ik dacht het niet.
'T zou om een 'onderdeel' van Vak X gaan. Vak X is een tribune, een vak in een stadion. SLC is sinds kort de nieuwe (sfeer)groep, die werkt vanuit het X-vak.
No pain, no gain.

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1433 Gepost op: augustus 04, 2014, 08:59:37 pm »
'Fancy naam' was niet slecht bedoeld, hoor. :) Klonk misschien wel zo.
Ik dacht dat vak X ook de naam van de sfeergroep was vorige jaren. Vak X had toch ook een logo, enzo?
Komt er nog meer informatie omtrent wat precies SLC inhoudt, ledenwerving en dergelijke?

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1434 Gepost op: augustus 04, 2014, 09:09:25 pm »
'Fancy naam' was niet slecht bedoeld, hoor. :) Klonk misschien wel zo.
Ik dacht dat vak X ook de naam van de sfeergroep was vorige jaren. Vak X had toch ook een logo, enzo?
Komt er nog meer informatie omtrent wat precies SLC inhoudt, ledenwerving en dergelijke?

Mijn reactie was misschien iet of wat arrogant. Mijn excuses :)
Inderdaad. Maar SLC wil het graag wat volwassener aanpakken. Verdere info volgt nog wel, eens we wat meer zichtbaar en bekender zijn onder eigen supporters. Alles op zijn tijd ;)
No pain, no gain.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1435 Gepost op: augustus 06, 2014, 04:41:36 pm »
SLC staat inderdaad voor South Lane Crew.

"Fancy naam voor Vak X?" Nee, ik dacht het niet.
'T zou om een 'onderdeel' van Vak X gaan. Vak X is een tribune, een vak in een stadion. SLC is sinds kort de nieuwe (sfeer)groep, die werkt vanuit het X-vak.


Waarom beperken tot vak X? Plaats misschien een paar aanjagers in een specifieke outfit op de andere tribunes waardoor SLC zich niet enkel tot vak X beperkt.  Net zoals C'mon Essevee over X en kant vijvers waait, moet dit toch ook voor andere liekes kunnen?


Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1436 Gepost op: augustus 08, 2014, 01:15:18 pm »

Waarom beperken tot vak X? Plaats misschien een paar aanjagers in een specifieke outfit op de andere tribunes waardoor SLC zich niet enkel tot vak X beperkt.  Net zoals C'mon Essevee over X en kant vijvers waait, moet dit toch ook voor andere liekes kunnen?

Als we op voorsprong komen is het steeds feest in Vak X met 1700 supporters. Maar als we achterkomen, slecht spelen, een oninteressante wedstrijd zien, hoor of zie je maar een 10 a 20 tal supporters die nog blijven zingen en de ploeg steunen. De rest valt stil.
Met onze groep willen we die 10 a 20 personen groeperen en onze groep stap voor stap vergroten. Tot dat we bij voor en achterstand toch met een aardige groep hoorbaar en zichtbaar blijven.

Dus waarom al aanjagers in de rest van het stadion zetten als't in Vak X nog niet 100% loopt?
No pain, no gain.

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1437 Gepost op: augustus 08, 2014, 04:04:26 pm »
Als we op voorsprong komen is het steeds feest in Vak X met 1700 supporters. Maar als we achterkomen, slecht spelen, een oninteressante wedstrijd zien, hoor of zie je maar een 10 a 20 tal supporters die nog blijven zingen en de ploeg steunen. De rest valt stil.
Met onze groep willen we die 10 a 20 personen groeperen en onze groep stap voor stap vergroten. Tot dat we bij voor en achterstand toch met een aardige groep hoorbaar en zichtbaar blijven.

Dus waarom al aanjagers in de rest van het stadion zetten als't in Vak X nog niet 100% loopt?


Nu ge toch bezig zijt, tandje bijsteken? Denk dat in de vroegere Q meer fanatiekelingen zitten dan elders in het stadion. Maar terechte en eerlijke conclusie, dat X dikwijls stilvalt.

PS... De club waar ik van hou is ook wel een slaaplieken he...

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1438 Gepost op: augustus 08, 2014, 09:21:45 pm »

Nu ge toch bezig zijt, tandje bijsteken? Denk dat in de vroegere Q meer fanatiekelingen zitten dan elders in het stadion. Maar terechte en eerlijke conclusie, dat X dikwijls stilvalt.

PS... De club waar ik van hou is ook wel een slaaplieken he...

Laat ons eerst Vak X en de nieuwe tribune op punt zetten, voor we groter gaan en uitwijken naar andere tribunes.
No pain, no gain.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1439 Gepost op: augustus 08, 2014, 09:32:20 pm »

Nu ge toch bezig zijt, tandje bijsteken? Denk dat in de vroegere Q meer fanatiekelingen zitten dan elders in het stadion. Maar terechte en eerlijke conclusie, dat X dikwijls stilvalt.

PS... De club waar ik van hou is ook wel een slaaplieken he...

Tandje bijsteken?.. Man, een beetje respect mag wel naar een persoon die de hele match met zen rug naar de wedstrijd staat.
In het vroegere Q grotere fanatiekelingen dan ergens andrs in het stadion?
Dat ze dan tot bij ons in dn X komen. Kunnen ze bewijzen dat ze grotere fanatiekelingen zijn dan andrn.. Ik hoor ze tog niet zingen bij een achterstand.. Of zelf bij een voorsprong de hele match door..
Respect voor degenen achtr de goal die iedere wedstrijd alles geven om de ploeg vocaal en visueel voorruit te stuwen zou hier wel op zen plaats zijn.
South Lane Crew.