Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274018 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Online Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1440 Gepost op: augustus 08, 2014, 09:37:41 pm »
Tandje bijsteken?.. Man, een beetje respect mag wel naar een persoon die de hele match met zen rug naar de wedstrijd staat.
In het vroegere Q grotere fanatiekelingen dan ergens andrs in het stadion?
Dat ze dan tot bij ons in dn X komen. Kunnen ze bewijzen dat ze grotere fanatiekelingen zijn dan andrn.. Ik hoor ze tog niet zingen bij een achterstand.. Of zelf bij een voorsprong de hele match door..
Respect voor degenen achtr de goal die iedere wedstrijd alles geven om de ploeg vocaal en visueel voorruit te stuwen zou hier wel op zen plaats zijn.
2 !!!

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1441 Gepost op: augustus 08, 2014, 09:39:57 pm »
Tandje bijsteken?.. Man, een beetje respect mag wel naar een persoon die de hele match met zen rug naar de wedstrijd staat.
In het vroegere Q grotere fanatiekelingen dan ergens andrs in het stadion?
Dat ze dan tot bij ons in dn X komen. Kunnen ze bewijzen dat ze grotere fanatiekelingen zijn dan andrn.. Ik hoor ze tog niet zingen bij een achterstand.. Of zelf bij een voorsprong de hele match door..
Respect voor degenen achtr de goal die iedere wedstrijd alles geven om de ploeg vocaal en visueel voorruit te stuwen zou hier wel op zen plaats zijn.
Geenen euro betaal ik nog om in vak x te staan! Ik zie liever voetbal dan een rug van een keeper! Heb er ooit 1 keer gestaan, en das niks voor mij, dan betaal ik liever iets meer om toch iets te zien!
In vak 313 (oude q) zit inderdaad nog wel wa volk, maar tis ook nogal triestig gesteld zelle als we achter staan! En zolang het voetbal op nie veel trekt, krijgde der ook het vuur nie in!

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1442 Gepost op: augustus 08, 2014, 10:41:22 pm »
Geenen euro betaal ik nog om in vak x te staan! Ik zie liever voetbal dan een rug van een keeper! Heb er ooit 1 keer gestaan, en das niks voor mij, dan betaal ik liever iets meer om toch iets te zien!
In vak 313 (oude q) zit inderdaad nog wel wa volk, maar tis ook nogal triestig gesteld zelle als we achter staan! En zolang het voetbal op nie veel trekt, krijgde der ook het vuur nie in!

Just dermee, ik bedoelde enkel dat ge evengoed iets in de andere vakken kunt opzetten dan enkel in de X. Lichtgeraakte gastjes precies die elk woord  anders interpreteren.  Heb in eerdere posts het werk van tappi en SCL sterk gewaardeerd.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1443 Gepost op: augustus 08, 2014, 11:57:05 pm »
Geenen euro betaal ik nog om in vak x te staan! Ik zie liever voetbal dan een rug van een keeper! Heb er ooit 1 keer gestaan, en das niks voor mij, dan betaal ik liever iets meer om toch iets te zien!
In vak 313 (oude q) zit inderdaad nog wel wa volk, maar tis ook nogal triestig gesteld zelle als we achter staan! En zolang het voetbal op nie veel trekt, krijgde der ook het vuur nie in!

Den deze snap ik nu toch ook niet.
Als supporter op verplaatsing betaal je ook dikwijls 15? en meer + bus/naft voor den auto en steken ze u daar de helft van de keren in iets wat ook zou kunnen dienen als kiekekot, maar dat is dan geen probleem om naar de match te kijken?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1444 Gepost op: augustus 09, 2014, 01:10:29 pm »
Den deze snap ik nu toch ook niet.
Als supporter op verplaatsing betaal je ook dikwijls 15? en meer + bus/naft voor den auto en steken ze u daar de helft van de keren in iets wat ook zou kunnen dienen als kiekekot, maar dat is dan geen probleem om naar de match te kijken?
klopt, maar das dan van nie anders kunnen! als ik kan kiezen, dan kies ik voor een degelijke oplossing! en nee, ik wil niet tussen de thuisaanhang plaats nemen op verplaatsing! ik wil het zelf ook niet in ons stadion!

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1445 Gepost op: augustus 09, 2014, 04:16:17 pm »
klopt, maar das dan van nie anders kunnen! als ik kan kiezen, dan kies ik voor een degelijke oplossing! en nee, ik wil niet tussen de thuisaanhang plaats nemen op verplaatsing! ik wil het zelf ook niet in ons stadion!

Bizarre redenering, en zeker als je niet tegen een beetje ambiance bent tijdens de match, maar elk zijn goesting zeker  ;)
Ze zouden mij nog geld mogen toegeven om weer in die zittribunes te gaan 'supporteren', de sfeer in de gemiddelde bruine kroeg op een maandagmorgen is zelfs aangenamer.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1446 Gepost op: augustus 10, 2014, 08:39:58 am »
bizar? tuurlijk niet! al mijn beste voetbalvrienden zitten op de Q, ik heb daar ook nog extra goed zicht op de match, der is van tijd wel nog wa sfeer, ik heb het niet altijd voor die kinderachtige gezangen in vak x (o.m.: borstelstelen, de club waar ik van hou)
aangezien het in de X zo goed is, ik verwacht van u vanavond 95 minuten gezang! of we nu voor staan of 0-5 achter, ge kunt maar zien dat er ambiance is!!! en zoekt de interactie met tribune 3, en ge zult die krijgen!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1447 Gepost op: augustus 10, 2014, 12:36:35 pm »
bizar? tuurlijk niet! al mijn beste voetbalvrienden zitten op de Q, ik heb daar ook nog extra goed zicht op de match, der is van tijd wel nog wa sfeer, ik heb het niet altijd voor die kinderachtige gezangen in vak x (o.m.: borstelstelen, de club waar ik van hou)
aangezien het in de X zo goed is, ik verwacht van u vanavond 95 minuten gezang! of we nu voor staan of 0-5 achter, ge kunt maar zien dat er ambiance is!!! en zoekt de interactie met tribune 3, en ge zult die krijgen!

We zullen ons best doen, Jeroenie. Aan mij zal't alvast nie liggen. :)
No pain, no gain.

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1448 Gepost op: augustus 10, 2014, 12:42:52 pm »
tappi, ik heb het volste vertrouwen in u! nu maar hopen dat de rest vlotjes meewil!

Offline ComEpsilon

  • Leden
  • Berichten: 529
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1449 Gepost op: augustus 10, 2014, 12:55:11 pm »
Ik kijk de match vandaag op tv en ik wil jullie tot in de Kempen horen :D
Grootste Essevee Supporter uit de Kempen !!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1450 Gepost op: augustus 10, 2014, 02:42:16 pm »
het is inderdaad vooral jammer dat er nu in Q niet zoveel sfeer meer is zoals vroeger. al komt dat door een stuk natuurlijk dat de gemiddelde leeftijd in Q ieder jaar met een jaar stijgt :)

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1451 Gepost op: augustus 11, 2014, 12:12:21 am »
Tappi, vak x was dik in orde! In mijn vakje wast weer algemene stilte toen er een eerste bal in een mandje lag. Toen de gelijkmaker er kwam kon het plots terug... zielig! En tligt nie aan ikke!!!

Offline Boerke Sjarel

  • Leden
  • Berichten: 450
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1452 Gepost op: augustus 11, 2014, 08:16:52 am »
Idd respect! Wat ik me altijd afvraag, bekijk jij die wedstrijden achteraf opnieuw? Want jij ziet toch amper iets van de match? :P
"Zulte Waregem is als een fopkaars. Als je denkt dat ze uit is, is ze daar terug."

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1453 Gepost op: augustus 11, 2014, 08:41:26 am »
Idd respect! Wat ik me altijd afvraag, bekijk jij die wedstrijden achteraf opnieuw? Want jij ziet toch amper iets van de match? :P
die voetbal boeit em nie, die sfeer des te meer  :D :D :D :D :D

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1454 Gepost op: augustus 11, 2014, 11:48:06 am »
bizar? tuurlijk niet! al mijn beste voetbalvrienden zitten op de Q, ik heb daar ook nog extra goed zicht op de match, der is van tijd wel nog wa sfeer, ik heb het niet altijd voor die kinderachtige gezangen in vak x (o.m.: borstelstelen, de club waar ik van hou)
aangezien het in de X zo goed is, ik verwacht van u vanavond 95 minuten gezang! of we nu voor staan of 0-5 achter, ge kunt maar zien dat er ambiance is!!! en zoekt de interactie met tribune 3, en ge zult die krijgen!

Vind het een beetje spijtig dat je "kinderachtige liedjes" gebruikt. Het is gewoon een andere manier van sfeergezangen maar omdat nu kinderachtig te noemen. Het is nu ??nmaal zo dat vroeger bij SV Waregem de Engelse stijl wordt gebruikt terwijl nu er toch een mengelmoes van verschillende stijlen wordt gebruik. Al mag het af en toe wel wat meer Engels zijn. Alleen is het spijtig als er bepaalde Engelse song ingezet worden: Carefree - Red Green army er niemand meezingt want niemand die het kent.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1455 Gepost op: augustus 12, 2014, 10:36:58 pm »
Idd respect! Wat ik me altijd afvraag, bekijk jij die wedstrijden achteraf opnieuw? Want jij ziet toch amper iets van de match? :P

Ik zie meestal het doelpunt. Dat zie je, hoor je aan de reactie van 't volk. Maar de match zelf, kan ik nooit 100% volgen. Nu ja, 't is een keuze die ik indertijd gemaakt heb, om M. te vervangen. Maar ik doe het graag :)
En 't is voor mij best eens handig om de wedstrijden te herbekijken of om bij 't thuiskomen Stadion eens op te zetten. Zo zie ik de match ?n zie ik hoe de sfeer was :)
No pain, no gain.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1456 Gepost op: augustus 12, 2014, 11:07:51 pm »
Ik zie meestal het doelpunt. Dat zie je, hoor je aan de reactie van 't volk. Maar de match zelf, kan ik nooit 100% volgen. Nu ja, 't is een keuze die ik indertijd gemaakt heb, om M. te vervangen. Maar ik doe het graag :)
En 't is voor mij best eens handig om de wedstrijden te herbekijken of om bij 't thuiskomen Stadion eens op te zetten. Zo zie ik de match ?n zie ik hoe de sfeer was :)

R-E-S-P-E-C-T-A-H, Tappi!! :)

Keep up the good work!
-SVZW Forever-

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1457 Gepost op: augustus 13, 2014, 12:22:56 am »
Match volgen vanuit dat kotje = 3 dagen nekpijn.
Geloof me vrij...
En op den duur kan je aflezen op de gezichten of we in balbezit zijn, kans krijgen, noem maar op :)
En een video-wall met herhalingen van de doelpunten is ook altijd handig ;)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1458 Gepost op: augustus 18, 2014, 03:59:56 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=pYRGYUKaaCI

een kijk achter doel bij de wedstrijd Essevee - Club
South Lane Crew.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1459 Gepost op: augustus 18, 2014, 04:52:16 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=pYRGYUKaaCI

een kijk achter doel bij de wedstrijd Essevee - Club
Tof sfeerfilmpje :)! Meer van dat graag :)!