Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274006 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1460 Gepost op: september 11, 2014, 06:51:52 pm »
Door de nieuwe tribune die er nu al staat zal de sfeer alleen maar ten goede komen. Het geluid zal meer in het stadion blijven.
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1461 Gepost op: september 13, 2014, 03:33:19 pm »
Door de nieuwe tribune die er nu al staat zal de sfeer alleen maar ten goede komen. Het geluid zal meer in het stadion blijven.

Inderdaad. Laat het ons hopen!
No pain, no gain.

Offline San Iker

  • Leden
  • Berichten: 11.196
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1462 Gepost op: september 14, 2014, 11:02:24 am »
Ik heb nu de indruk dat het allemaal wat minder is dan vorig seizoen.
Ik wil jullie niet aanvallen ofzo he.

Maar bvb bij het afroepen van de namen, vroeger hoorde je dat duidelijk, nu niet of nauwelijks!

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1463 Gepost op: september 14, 2014, 11:25:23 am »
Ik heb nu de indruk dat het allemaal wat minder is dan vorig seizoen.
Ik wil jullie niet aanvallen ofzo he.

Maar bvb bij het afroepen van de namen, vroeger hoorde je dat duidelijk, nu niet of nauwelijks!

Ik kan je hier zeker in volgen...
Maar denk dat dit grotendeels te maken heeft met het succes van vorige 2 seizoenen.
3/4 die nu in dn X staat, bekijkt u scheef als ge van u kloten maakt omdat er geen sfeer is.
De helft van de liedjes kennen ze niet of zijn ze beu na 10sec.
Als je goed kijkt merk je wel dat we stappen maken qua sfeer. Er is terug een groep die er 90min lang voor gaat 'no matter what'. Zeker op verplaatsing maken we grote sprongen. Lokeren away, Westerlo away.. 2 top verplaatsingen qua sfeer!

South Lane Crew.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1464 Gepost op: september 14, 2014, 01:05:57 pm »
Ik kan je hier zeker in volgen...
Maar denk dat dit grotendeels te maken heeft met het succes van vorige 2 seizoenen.
3/4 die nu in dn X staat, bekijkt u scheef als ge van u kloten maakt omdat er geen sfeer is.
De helft van de liedjes kennen ze niet of zijn ze beu na 10sec.
Als je goed kijkt merk je wel dat we stappen maken qua sfeer. Er is terug een groep die er 90min lang voor gaat 'no matter what'. Zeker op verplaatsing maken we grote sprongen. Lokeren away, Westerlo away.. 2 top verplaatsingen qua sfeer!
Inderdaad . Maar kvind het echt jammer dat er mensen gewoon staan zonder te zingen . Als ik naar de X ga weet ik dat het een sfeervak is en dat je keel kt schor roepen voor de ploeg . Maar soms is het echt triestig van de andere mensen . De groep die er constant voor gaat is wel fantastisch .

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1465 Gepost op: september 14, 2014, 04:27:30 pm »
Ik heb nu de indruk dat het allemaal wat minder is dan vorig seizoen.
Ik wil jullie niet aanvallen ofzo he.

Maar bvb bij het afroepen van de namen, vroeger hoorde je dat duidelijk, nu niet of nauwelijks!

Kritiek die op een normale manier geformuleerd is, zien wij niet als een aanval. ;)
Inderdaad. Ik merk zelf ook dat het heel wat minder is. Zelfs bij een 1-0 voorsprong is er niks, nul beleving.

Ik kan je hier zeker in volgen...
Maar denk dat dit grotendeels te maken heeft met het succes van vorige 2 seizoenen.
3/4 die nu in dn X staat, bekijkt u scheef als ge van u kloten maakt omdat er geen sfeer is.
De helft van de liedjes kennen ze niet of zijn ze beu na 10sec.
Als je goed kijkt merk je wel dat we stappen maken qua sfeer. Er is terug een groep die er 90min lang voor gaat 'no matter what'. Zeker op verplaatsing maken we grote sprongen. Lokeren away, Westerlo away.. 2 top verplaatsingen qua sfeer!

Zoals je zegt, 3/4 staat in X om in de sfeer te staan ?n omdat het de goedkoopste kaarten zijn. Ideaal voor dagjestoeristen. (De online verkoop zal dit tevens zeker niet ten goede komen.)

Voor mezelf als "Capo" zijn zo'n matchen als gisteren en tegen Moeskroen h??l lastig. Oninteressante affiche, slechte wedstrijd..  Constant moeten aansporen, zagen, roepen om er toch maar iet of wat geluid uit te krijgen. En de helft staat je dan inderdaad nog scheef te bekijken. Of men vraagt om een ander liedje en zingt dan zelf niet mee.. Frustrerend allemaal.
Terwijl het juist extra luid zou moeten gaan, als we achter staan. Want dan heeft het team onze steun nodig. We hebben vorig jaar genoeg laten zien wat de invloed van de 12e man kan zijn op een wedstrijd.

Ik hoop gewoon dat meer en meer sfeermakers zich beginnen verenigen in het midden van Vak X. Mensen die 90 minuten lang VOOR hun ploeg willen zingen. En niet enkel t?gen de ref, tegen de tegenstander. Jullie moeten zeker en vast sechrik hebben voor ons. We zijn er namelijk voor hetzelfde als jullie: Onze ploeg steunen in goede en slechte tijden!
Hopelijk kunnen we ALLEN SAMEN, weer de sfeer van vorig seizoen terugbrengen naar 't Regenboogstadion. Ongeacht het resultaat op het veld.

Tot in Charleroi, of tot tegen Anderlecht!

FORZA ESSEVEE.
No pain, no gain.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1466 Gepost op: september 14, 2014, 04:30:24 pm »
Kritiek die op een normale manier geformuleerd is, zien wij niet als een aanval. ;)
Inderdaad. Ik merk zelf ook dat het heel wat minder is. Zelfs bij een 1-0 voorsprong is er niks, nul beleving.

Zoals je zegt, 3/4 staat in X om in de sfeer te staan ?n omdat het de goedkoopste kaarten zijn. Ideaal voor dagjestoeristen. (De online verkoop zal dit tevens zeker niet ten goede komen.)

Voor mezelf als "Capo" zijn zo'n matchen als gisteren en tegen Moeskroen h??l lastig. Oninteressante affiche, slechte wedstrijd..  Constant moeten aansporen, zagen, roepen om er toch maar iet of wat geluid uit te krijgen. En de helft staat je dan inderdaad nog scheef te bekijken. Of men vraagt om een ander liedje en zingt dan zelf niet mee.. Frustrerend allemaal.
Terwijl het juist extra luid zou moeten gaan, als we achter staan. Want dan heeft het team onze steun nodig. We hebben vorig jaar genoeg laten zien wat de invloed van de 12e man kan zijn op een wedstrijd.

Ik hoop gewoon dat meer en meer sfeermakers zich beginnen verenigen in het midden van Vak X. Mensen die 90 minuten lang VOOR hun ploeg willen zingen. En niet enkel t?gen de ref, tegen de tegenstander. Jullie moeten zeker en vast sechrik hebben voor ons. We zijn er namelijk voor hetzelfde als jullie: Onze ploeg steunen in goede en slechte tijden!
Hopelijk kunnen we ALLEN SAMEN, weer de sfeer van vorig seizoen terugbrengen naar 't Regenboogstadion. Ongeacht het resultaat op het veld.

Tot in Charleroi, of tot tegen Anderlecht!

FORZA ESSEVEE.

Jah, ik bedoelde dus: "Jullie moeten zeker en vast GENE schrik hebben voor ons"  ;)
No pain, no gain.

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1467 Gepost op: september 14, 2014, 11:52:45 pm »
mss is een corteo wel een goed gedacht^zo zit de sfeer er meteen in ? en zo komen we in groep aan en kunnen alle sfeermakers bij elkaar staan?

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1468 Gepost op: september 15, 2014, 12:17:55 am »
Kritiek die op een normale manier geformuleerd is, zien wij niet als een aanval. ;)
Inderdaad. Ik merk zelf ook dat het heel wat minder is. Zelfs bij een 1-0 voorsprong is er niks, nul beleving.

Zoals je zegt, 3/4 staat in X om in de sfeer te staan ?n omdat het de goedkoopste kaarten zijn. Ideaal voor dagjestoeristen. (De online verkoop zal dit tevens zeker niet ten goede komen.)

Tja, de gelatenheid die er is in de tribune heerst komt imo omdat er voorlopig weinig vertrouwen is in de nieuwe ploeg.
De 11 die de voorbije 2 jaar onoverwinnelijk leken, voor iedere vierkante meter knokten, mooi voetbal speelden en er prachtige resultaten mee haalden is niet meer, integendeel, weinig groepsgevoel, zeer matig voetbal en slechte resultaten zijn nu al een tijdje ons deel. Daarbij worden nieuwe spelers ons rond de oren gesmeten waarvan de helft van de supporters niet eens weten wie ze zijn. Het zal zijn tijd duren vooraleer het groepsgevoel weer zal hersteld zijn denk ik.

Ook de dagjestoeristen en vooral die gezinsabbo's in de X zijn een ramp voor de sfeer imo, er zijn ongetwijfeld een pak van die gezinsabbo's verkocht omdat het dezelfde prijs is als een gewoon abbo, terwijl die klein mannen mss 2-3 keer per jaar mee gaan naar de voetbal, maar ondertussen is de X 'uitverkocht' en is er massa's plaats over..

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1469 Gepost op: september 15, 2014, 08:00:38 am »
Sfeer in het stadion... Tjah, als je ziet wat hier op 't forum alleen al op elkaars kap gezeten wordt i.v.m. het ontstaan van onze fusieclub... De oude koeien staan in promotie, me dunkt!
We zijn anno 2014 mensen, SV Zulte Waregem.
Voor velen blijkbaar m?t liggend streepje, zodat het eerder Zulte vs. Waregem is/blijft... Jammer.

Deze (onderlinge) spanningen & rivaliteit komt de sfeer zeker niet ten goede.
Moest iedereen eens stoppen met onnodige discussies over (club)kleuren & geschiedenis, respect tonen voor de andere, zou het er al h??l wat beter aan toe gaan.
Respect voor de geschiedenis, voor de herkomst van de fusieclub.
Nostalgie mo?t blijven bestaan, maar zou samenhorigheid niet in de weg mogen staan.
SAMEN moeten we ervoor gaan!

Dank voor uw begrip,

FORZA ESSEVEE!

Offline TRS

  • Leden
  • Berichten: 226
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1470 Gepost op: september 15, 2014, 10:31:28 am »
Misschien een puntje om aan te halen, maar dan niet naar dr supporters, maare naar de spelers toe, alweer meer dan de helft van de ploeg die naar binnen wandeld zonder de supporters te groeten net als tegen brugge en moeskroen

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1471 Gepost op: september 15, 2014, 11:59:59 am »
Of ergens duidelijk aantonen dat het middenste stuk HET sfeerstuk is en de dagjestoeristen maar aan de zijkanten moeten plaatsnemen?
SV TILL I DIE

Online anotherboerke

  • Leden
  • Berichten: 359
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1472 Gepost op: september 15, 2014, 01:07:43 pm »
Vreemd seizoensbegin. Er zit geen chemie in Essevee, zowel niet op als naast het plein. Er mankeert 'iets'. Op verplaatsing dan wel stukken beter. Hoe je het draait of keert, succes op het veld weerspiegelt zich in sfeer op de tribune, hoe jammer dat dat ook is.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1473 Gepost op: september 15, 2014, 08:12:40 pm »
Het is al te merken bij de naam afroeping, veel mensen staan gewoon te kijken, bij de opwarming maar een handvol mensen die lawaai maken en eens "sammy sammy" roepen. 1ste klasse is te belangrijk , komaan mensen ga ervoor!!! De rust komt wel terug

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1474 Gepost op: september 17, 2014, 10:38:32 pm »
Het is al te merken bij de naam afroeping, veel mensen staan gewoon te kijken, bij de opwarming maar een handvol mensen die lawaai maken en eens "sammy sammy" roepen. 1ste klasse is te belangrijk , komaan mensen ga ervoor!!! De rust komt wel terug


Misschien vragen aan de club bij sommige spelers de voornaam te gebruiken? Velen hebben immers een moeilijke familienaam, gelijk die Enkagamene of zoiets (zou moeten opzoeken of het juist is trouwens).
Dus, speaker roept familienaam, publiek voornaam bij sommige spelers.


Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1475 Gepost op: september 18, 2014, 01:01:06 pm »
Ook de dagjestoeristen en vooral die gezinsabbo's in de X zijn een ramp voor de sfeer imo, er zijn ongetwijfeld een pak van die gezinsabbo's verkocht omdat het dezelfde prijs is als een gewoon abbo, terwijl die klein mannen mss 2-3 keer per jaar mee gaan naar de voetbal, maar ondertussen is de X 'uitverkocht' en is er massa's plaats over..

heb ook vernomen dat plots 150 plaatsen minder toegelaten zijn op vak X, wat dus ook resulteert in een vlotter uitverkochte X. helaas ist dringend nodig dat de nieuwe tribune bruikbaar wordt! tegen anderlecht zullen er weinig of geen vrije tickets te verkrijgen zijn, dus das financieel ook enen tegen de rekker voor de club! (ongeveer 3000 plaatsen x drankverbruik, eten en toegangsticket zal toch rond de 75000? bedragen!)

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1476 Gepost op: september 19, 2014, 12:23:12 am »
heb ook vernomen dat plots 150 plaatsen minder toegelaten zijn op vak X, wat dus ook resulteert in een vlotter uitverkochte X. helaas ist dringend nodig dat de nieuwe tribune bruikbaar wordt! tegen anderlecht zullen er weinig of geen vrije tickets te verkrijgen zijn, dus das financieel ook enen tegen de rekker voor de club! (ongeveer 3000 plaatsen x drankverbruik, eten en toegangsticket zal toch rond de 75000? bedragen!)

Zou goed kunnen, er moet in ieder geval wel een reden zijn waarom er (veel) minder volk in de X staat dan vorig jaar.
Uitverkocht tegen Club, ik stond redelijk hoog en centraal in de X, achter mij waren een 3-tal treden over enkele meters gewoon helemaal vrij.
Uitverkocht tegen Beveren, 10 minuten voor de aftrap naar binnen geweest met enkele vrienden en in het midden nog tamelijk vlot een plaatske gevonden.

Vorig seizoen konden we ruim een half uur op voorhand al naar binnen gaan om nog een plaats te vinden en dan nog stond ge er dikwijls als een hoop sardienen op elkaar geduwd.
Bizar allemaal..

Online Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1477 Gepost op: september 19, 2014, 09:36:09 am »
heb ook vernomen dat plots 150 plaatsen minder toegelaten zijn op vak X, wat dus ook resulteert in een vlotter uitverkochte X. helaas ist dringend nodig dat de nieuwe tribune bruikbaar wordt! tegen anderlecht zullen er weinig of geen vrije tickets te verkrijgen zijn, dus das financieel ook enen tegen de rekker voor de club! (ongeveer 3000 plaatsen x drankverbruik, eten en toegangsticket zal toch rond de 75000? bedragen!)
Tis financieel al heel den tijd tegen de rekker
KVk, Club, RSCA da alles maal uw bedrag is voor een club als de onze een dikke tegenslag

Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1478 Gepost op: september 19, 2014, 10:28:04 am »
Is niet de club alleen dat beslist over de aantallen in Vak X. Je houd het niet voor mogelijk hoeveel andere partijen daarin hun zeggenschap (moeten) hebben, en dat allemaal voor de veiligheid.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1479 Gepost op: september 19, 2014, 10:46:59 am »
Ik vind het wel beter zo als het nu is in X, Vorig jaar was het toch echt wel drummen...