Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274022 keer)

0 leden en 7 gasten bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1560 Gepost op: november 29, 2014, 11:52:22 am »
Tjah, 't is een klankkast h?, dat bezoekersvak. Ze zitten in een ovaal, in de hoek van't veld, tussen 2 glaswanden... 'T is normaal dat ze zo luid gaan. Komt wel goed. Eens zien hoeveel lawaai wij woensdag kunnen maken op de nieuwe tribune. 'T blijft wel een feit dat we tot het einde van't seizoen extra ons best zullen moeten doen om onze jongens vooruit te schreeuwen.
No pain, no gain.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1561 Gepost op: november 29, 2014, 12:04:32 pm »
Tjah, 't is een klankkast h?, dat bezoekersvak. Ze zitten in een ovaal, in de hoek van't veld, tussen 2 glaswanden... 'T is normaal dat ze zo luid gaan. Komt wel goed. Eens zien hoeveel lawaai wij woensdag kunnen maken op de nieuwe tribune. 'T blijft wel een feit dat we tot het einde van't seizoen extra ons best zullen moeten doen om onze jongens vooruit te schreeuwen.
Inderdaad volgend jaar gaat da wel al beter gaan ! Extra smijten eh nu !!

Btw : (nie bedoeld op u eh tappi ) Maar altijd  Skulason of Dury zijn naam scanderen tijdens de Forza Sv begint wat afgezaagd te geraken . Heb helemaal niets tegen het feit om hun naam te scanderen . Maar die forza moet de normale forza blijven . Voor mij verpest dit het een beetje . Maar bon ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1562 Gepost op: november 29, 2014, 12:08:20 pm »
Inderdaad volgend jaar gaat da wel al beter gaan ! Extra smijten eh nu !!

Btw : (nie bedoeld op u eh tappi ) Maar altijd  Skulason of Dury zijn naam scanderen tijdens de Forza Sv begint wat afgezaagd te geraken . Heb helemaal niets tegen het feit om hun naam te scanderen . Maar die forza moet de normale forza blijven . Voor mij verpest dit het een beetje . Maar bon ;)

2. Probleem is dat ik er zelf niet aan kan doen. Komt van(als je naar X kijkt) de rechterkant, iedere keer. Steekt mij zelf ook enorm tegen. Net als dat ze tussen de "Forza"(Als het eigenlijk stil moet zijn) beginnen roepen naar de spelers op't veld of de spelers bij mij in den toren...
Maar we zijn een oplossing aan het proberen zoeken. Je ziet zelf dat Oli op den duur zo iets heeft van "Serieus gasten, ik weet het ondertussen al"
No pain, no gain.

Offline Essevee boy

  • Leden
  • Berichten: 1.455
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1563 Gepost op: november 29, 2014, 12:18:10 pm »
Ik ben fan van Olli maar dat gezang tijdens de Forza steekt wel tegen. Alsof er geen andere spelers op het veld staan. Waarom gaat iedereen iedere keer daar op in?

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1564 Gepost op: november 29, 2014, 12:18:58 pm »
mja hoe lost ge da op....
kunter ni op kloppen e :)

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1565 Gepost op: november 29, 2014, 12:19:46 pm »
2. Probleem is dat ik er zelf niet aan kan doen. Komt van(als je naar X kijkt) de rechterkant, iedere keer. Steekt mij zelf ook enorm tegen. Net als dat ze tussen de "Forza"(Als het eigenlijk stil moet zijn) beginnen roepen naar de spelers op't veld of de spelers bij mij in den toren...
Maar we zijn een oplossing aan het proberen zoeken. Je ziet zelf dat Oli op den duur zo iets heeft van "Serieus gasten, ik weet het ondertussen al"
Inderdaad ik weet dat het van die kant komt , en inderdaad je ziet gewoon dat hij het niet leuk vind . Leuk dat jullie er iets aan gaan proberen doen :)

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1566 Gepost op: november 29, 2014, 12:28:07 pm »
heel dom om zoveel plaatsen te voorzien aan de bezoekers ! max 500 war beter geweest. De vocale steun die je nu als bezoeker krijgt is een veel te groot voordeel ! dus diene wand wa verzetten h?

wand ervoor zoals in genk psv :p

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1567 Gepost op: november 29, 2014, 12:34:17 pm »
Idd, bezoekersvak kan ?cht zeer luid gaan! Bijzonder indrukwekkend op bepaalde momenten. Komt inderdaad door de vorm en die glazen wanden. Nu is het aan ons om hen te overtreffen door met z'n allen de ploeg volop te steunen :)!

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1568 Gepost op: november 29, 2014, 01:07:28 pm »
Ook een mooie tifo! En veel vlaggen in het vak, visueel heel sterk in vak X
SV TILL I DIE

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1569 Gepost op: november 29, 2014, 01:17:53 pm »
ken er iemand de titel en uitvoerder van dit nummer als de spelers het plein betreden ????????, ??? ??? ??? ??? ??? ???

http://sporza.be/permalink/1.2163549
« Laatst bewerkt op: november 29, 2014, 01:20:12 pm door joost den tuiter »
groetjes joost den tuiter

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1570 Gepost op: november 29, 2014, 01:26:14 pm »
ken er iemand de titel en uitvoerder van dit nummer als de spelers het plein betreden ????????, ??? ??? ??? ??? ??? ???

http://sporza.be/permalink/1.2163549

Madness - Original Mix

https://www.youtube.com/watch?v=xuXrI2S9MD8
SV TILL I DIE

Offline joost den tuiter

  • Leden
  • Berichten: 101
  • lalalala
    • htt://www.fc4451.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1571 Gepost op: november 29, 2014, 01:46:24 pm »
mercie berre nummer ;) ;) ;) ;)
groetjes joost den tuiter

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1572 Gepost op: november 29, 2014, 03:11:42 pm »
Madness - Original Mix

https://www.youtube.com/watch?v=xuXrI2S9MD8
Thx! Was ook al lang op zoek naar dit nummer!!

Offline frenne

  • Leden
  • Berichten: 44
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1573 Gepost op: november 29, 2014, 06:57:22 pm »
Het dak van het uitvak bekleden met lege eierdozen (lees: gelijkaardige materie/vorm). Haha, ze zouden nogal mogen roepen ;)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1574 Gepost op: december 08, 2014, 04:56:31 pm »
Onze Sinterklaas cadeau aan jullie:

Nu zondag, voor de wedstrijd tegen Lokeren, houden we onze 3e Corteo (sfeervolle tocht, met gezang, vlaggen,.. Door het centrum van Waregem) met als vertrekpunt Fools Garden en eindpunt aan het stadion. Vanaf 16u30 is iedereen welkom in het zaaltje aan Fools Garden, (naast de Colruyt, schuin tegenover het station) voor enkele drankjes. Rond 18u30 vertrekken we in groep naar het stadion.
Breng je vrienden mee!

Iedereen welkom, zorg dat jullie er ZEKER bij zijn. Dit mag je niet missen!
No pain, no gain.

Online Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1575 Gepost op: december 10, 2014, 07:14:31 pm »

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1576 Gepost op: december 10, 2014, 08:28:18 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=Z6OshJnW9QI&app=desktop

iets voor SLC?  :)

Als jij de stadionverboden en de boetes op u neemt... Graag ;)
Zondag zal er genoeg vuurwerk zijn op de Corteo!!
South Lane Crew.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1577 Gepost op: december 10, 2014, 08:31:19 pm »
https://www.youtube.com/watch?v=Z6OshJnW9QI&app=desktop

iets voor SLC?  :)

Pyrotechnisch materiaal is jammergenoeg verboden in de stadions. Zware boetes en stadionverboden kan je krijgen als ze je betrappen/herkennen.
Maar zoals mijn collega zegt, vuurwerk zal er genoeg zijn op onze Corteo. Allen daarheen dus. ;)
No pain, no gain.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1578 Gepost op: december 10, 2014, 10:07:20 pm »
Pyrotechnisch materiaal is jammergenoeg verboden in de stadions. Zware boetes en stadionverboden kan je krijgen als ze je betrappen/herkennen.
Maar zoals mijn collega zegt, vuurwerk zal er genoeg zijn op onze Corteo. Allen daarheen dus. ;)

I'll be there..
-SVZW Forever-

Offline l__rens

  • Leden
  • Berichten: 95
  • c'mon essevee!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1579 Gepost op: december 11, 2014, 10:19:53 am »
Pyrotechnisch materiaal is jammergenoeg verboden in de stadions. Zware boetes en stadionverboden kan je krijgen als ze je betrappen/herkennen.
Maar zoals mijn collega zegt, vuurwerk zal er genoeg zijn op onze Corteo. Allen daarheen dus. ;)
Pakken ze je zo gemakkelijk? Die van Charleroi zullen daar toch ook niet allemaal een stadionverbod aan overgehouden hebben, of wel?