Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274014 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1620 Gepost op: januari 25, 2015, 12:05:28 pm »
Weinig sfeer in het stadion, gisteren.
De wedstrijd reflecteerde zich in de tribunes. Zelfs bij het aangekondigde "Malanda moment", ging het totaal niet luid.

Jammer.
No pain, no gain.

Online goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1621 Gepost op: januari 25, 2015, 01:32:04 pm »
Sedert dat de nieuwe tribune er staat gaat de sfeer in dalende lijn, kant vijvers doet hun mond zelf niet meer open of tis voor 'dief' of 'amateur' te roepen

Offline fan4ever

  • Leden
  • Berichten: 1.278
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1622 Gepost op: januari 25, 2015, 02:06:43 pm »
Sedert dat de nieuwe tribune er staat gaat de sfeer in dalende lijn, kant vijvers doet hun mond zelf niet meer open of tis voor 'dief' of 'amateur' te roepen

Je zou soms de scheids dankbaar zijn dat hij op die manier wat leven in de brouwerij krijgt.  Maar die nieuwe tribune heeft er niets mee te maken.  Vroeger stonden er panelen, er zit enkel meer nieuw volk.  Niemand hoeft die mensen iets te verwijten die van het voetbal komen proeven, dankzij onze trouwe sponsors.

Iedereen moet maar eens bij zichzelf kijken om te beginnen.  Gisteren verwoede pogingen om iets op de kant vijvers los te maken, niets helpt.  Iedereen zit erbij en kijkt ernaar, maar o wee indien een speler een slechte balaanname heeft - dan fluiten ze direct.  Zum kotsen.

Een paar maand terug had ik geopperd om de acties van SLC niet te beperken tot vak X, maar om acties op te zetten in alle tribunes.  Ik stel alleen vast dat X (los van diegene die er alles aan doen) stilaan uitdooft, en die gelatenheid overslaat naar de rest van het stadion. En dat terwijl het toeschouwersaantal nooit zo hoog is geweest als nu.



Online Frederik

  • Administrator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 8.680
  • Essevee! Olé Olé!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1623 Gepost op: januari 25, 2015, 04:55:09 pm »
't is ook logisch dat als het goed gaat er meer sfeer is h? ...
Als je week na week wint dan blijf je gewoonin de rush/sfeer, dit jaar is dat wel anders.
Gezien ook er ook altijd een pak successupporters zijn is dat een situatie waar we door moeten.


Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1624 Gepost op: januari 25, 2015, 05:07:03 pm »
Er zitten gewoon teveel successupporters in vak X omdat het de goedkoopste plaatsen zijn. Daar moet dringend iets aan gebeuren!
SV TILL I DIE

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1625 Gepost op: januari 25, 2015, 05:46:23 pm »
Sedert dat de nieuwe tribune er staat gaat de sfeer in dalende lijn, kant vijvers doet hun mond zelf niet meer open of tis voor 'dief' of 'amateur' te roepen
Ik heb u toch ook nauwelijks iets zien roepen  ;)
SV TILL I DIE

Offline EsseveeFANS - Supportersraad

  • Leden
  • Berichten: 111
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1626 Gepost op: januari 25, 2015, 06:25:26 pm »
Er zitten gewoon teveel successupporters in vak X omdat het de goedkoopste plaatsen zijn. Daar moet dringend iets aan gebeuren!

Daar zal komend seizoen deels iets aan gebeuren.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1627 Gepost op: januari 25, 2015, 08:56:34 pm »
Er zitten gewoon teveel successupporters in vak X omdat het de goedkoopste plaatsen zijn. Daar moet dringend iets aan gebeuren!

Wat ik ook ENORM frustrerend vond: Ge deeld a3 papieren uit, voor een actie (op een SFEERtribune notabene) en dan durven er mensen die papieren gewoon te weigeren. Ok, je kan niemand verplichten om deel te nemen aan een sfeeractie. Maar dan stel ik mij wel de vraag wat dergelijke personen op een sfeertribune staan de doen.
No pain, no gain.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1628 Gepost op: januari 25, 2015, 11:11:44 pm »
Wat ik ook ENORM frustrerend vond: Ge deeld a3 papieren uit, voor een actie (op een SFEERtribune notabene) en dan durven er mensen die papieren gewoon te weigeren. Ok, je kan niemand verplichten om deel te nemen aan een sfeeractie. Maar dan stel ik mij wel de vraag wat dergelijke personen op een sfeertribune staan de doen.
niks van aantrekken
verder doen met zij die willen meedoen en hopen da zij die willen meedoen
andere kunnen overhalen dit ook te doen.
Dit jaar lijkt de vocale steun idd te minderen maar komt door de
klankbuis van het bezoekersvak.
Waar ik zit hoor je jullie wel zingen maar als het tegen Gent was werd er vaak
overklast, als vak X en de bocht er staat zal da terug beter zijn.

Afzetten met linten
wie binnen de linten staat zingt mee en krijgt ne cola, de rest ni ;)

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1629 Gepost op: januari 29, 2015, 10:11:16 pm »
niks van aantrekken
verder doen met zij die willen meedoen en hopen da zij die willen meedoen
andere kunnen overhalen dit ook te doen.
Dit jaar lijkt de vocale steun idd te minderen maar komt door de
klankbuis van het bezoekersvak.
Waar ik zit hoor je jullie wel zingen maar als het tegen Gent was werd er vaak
overklast, als vak X en de bocht er staat zal da terug beter zijn.

Afzetten met linten
wie binnen de linten staat zingt mee en krijgt ne cola, de rest ni ;)
mag het ook een pintje zijn.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1630 Gepost op: februari 07, 2015, 10:57:36 pm »
Heb heel veel respect voor SLC. Maar X vak in nen verziekte boel. Als supporters al onder mekaar zonder reden boel komen zoeken, en als reden geven: dat is gewoon ik. Amai. De volgende keer zal ik niet zo kalm blijven denk ik.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1631 Gepost op: februari 08, 2015, 11:05:51 am »
Heb heel veel respect voor SLC. Maar X vak in nen verziekte boel. Als supporters al onder mekaar zonder reden boel komen zoeken, en als reden geven: dat is gewoon ik. Amai. De volgende keer zal ik niet zo kalm blijven denk ik.
Ik weet niet of dit nu een sneer is naar SLC? Bij mijn weten is er gisteren geen voorval geweest met mijn mensen.
Maar, 'T is idd erger en erger aan't komen in X. Voorbije seizoenen was X een vak waar de sfeer primeerde. Op bepaalde momenten zelfs ??n van d? beste sfeervzkken in Belgi?. Nu zijn we daar nog maar een schim van. Veel toeristen, mensen die we totaal niet kennen,...
No pain, no gain.

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1632 Gepost op: februari 08, 2015, 11:15:15 am »
Ik weet niet of dit nu een sneer is naar SLC? Bij mijn weten is er gisteren geen voorval geweest met mijn mensen.
Maar, 'T is idd erger en erger aan't komen in X. Voorbije seizoenen was X een vak waar de sfeer primeerde. Op bepaalde momenten zelfs ??n van d? beste sfeervzkken in Belgi?. Nu zijn we daar nog maar een schim van. Veel toeristen, mensen die we totaal niet kennen,...
Ikzelf ben dit seizoen verhuist naar de kant vijvers omdat vak X teveel toeristen had. Met de nieuwe tribune zie ik mij wel weer terug verhuizen :)
SV TILL I DIE

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1633 Gepost op: februari 08, 2015, 12:20:46 pm »
Ik weet niet of dit nu een sneer is naar SLC? Bij mijn weten is er gisteren geen voorval geweest met mijn mensen.
Maar, 'T is idd erger en erger aan't komen in X. Voorbije seizoenen was X een vak waar de sfeer primeerde. Op bepaalde momenten zelfs ??n van d? beste sfeervzkken in Belgi?. Nu zijn we daar nog maar een schim van. Veel toeristen, mensen die we totaal niet kennen,...

Ik heb gehoord dat het er niet altijd vriendelijk en sociaal aan toe gaat bij de mensen van de "sfeergroep" soms gaat het er zelfs arrogant aan toe...mensen die dan toch de goede bedoeling hebben om bij de "sfeergroep" te horen er dan bij te betrekken.....Maw Tappi...mss zitten er tussen die mensen "toeristen" die jullie niet kennen wel gasten die "het" goed bedoelen.....
« Laatst bewerkt op: februari 08, 2015, 01:09:49 pm door toolman »

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1634 Gepost op: februari 08, 2015, 01:26:24 pm »
Ik heb gehoord dat het er niet altijd vriendelijk en sociaal aan toe gaat bij de mensen van de "sfeergroep" soms gaat het er zelfs arrogant aan toe...mensen die dan toch de goede bedoeling hebben om bij de "sfeergroep" te horen er dan bij te betrekken.....Maw Tappi...mss zitten er tussen die mensen "toeristen" die jullie niet kennen wel gasten die "het" goed bedoelen.....

Blij dit te horen. Veel kan ik hier niet op zeggen. Enkel het feit dat we daarover eens intern moeten spreken. Maar ik begrijp h??l goed wat je bedoelt. Zeker ivm die arrogantie. Ik zie veel van op mijn torentje. Ik maak mij er van op mijn toren ook soms schuldig aan. Bij mij is dat dan grotendeels frustratie om dat het niet luid genoeg gaat naar mijn goesting ;)
Ivm die toeristen: Ik bedoel met toeristen mensen die ??n keer komen kijken. Mensen zonder abonnement,... Laat mij zeker en vast geen verkeerd beeld scheppen over de supporters die op hun gemak willen naar de match komen kijken. Sfeermaken is een keuze, geen verplichting.
No pain, no gain.

Offline toolman

  • Leden
  • Berichten: 251
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1635 Gepost op: februari 08, 2015, 01:36:16 pm »
Blij dit te horen. Veel kan ik hier niet op zeggen. Enkel het feit dat we daarover eens intern moeten spreken. Maar ik begrijp h??l goed wat je bedoelt. Zeker ivm die arrogantie. Ik zie veel van op mijn torentje. Ik maak mij er van op mijn toren ook soms schuldig aan. Bij mij is dat dan grotendeels frustratie om dat het niet luid genoeg gaat naar mijn goesting ;)
Ivm die toeristen: Ik bedoel met toeristen mensen die ??n keer komen kijken. Mensen zonder abonnement,... Laat mij zeker en vast geen verkeerd beeld scheppen over de supporters die op hun gemak willen naar de match komen kijken. Sfeermaken is een keuze, geen verplichting.

Wel Tappi, probeer van de "sfeergroep" ??n gehele "sfeer"groep te maken, want het zijn de "jonge" gasten die onze toekomst zijn voor ??n supportersgeheel.  Probeer desnoods "vak x" alleen maar toegankelijk te maken voor "sfeer"makers door met een lidkaart te werken, zo krijg je bv alleen in het middenvak de juiste mensen op de juiste plaats!  Jonge gasten aanspreken om de "sfeer"groep groter te maken met het oog op de nieuwe tribune, want met "jullie" mensen alleen zal het in de toekomst niet gaan.....

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1636 Gepost op: februari 08, 2015, 09:49:19 pm »
Nee Tappi, wil zeker niet negatiefs zeggen over SLC, jullie moeten gewoon zo verder doen. Maar als er nog ene keer zulk ne lul zoals gisteren boel komt zoeken, dat klap ik er niet meer van, maar klop ik hem dat ie een paar matchen nie veel meer ga zien. Was trouwens niemand van SLC voor alle duidelijkheid. Mag toch gemeld worden denk ik. Ben al blij dat mijne kleinen niet mee was.

Offline Skygre

  • Leden
  • Berichten: 201
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1637 Gepost op: februari 08, 2015, 09:54:57 pm »
Misschien een tip. Bij aanvang van nieuw seizoen of einde dit seizoen een briefje ronddelen om nieuwe mensen te leren kennen die interesse hebben om mee te werken met SLC, met een daarbij horende info avond, middag of wanneer dan ook.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1638 Gepost op: februari 13, 2015, 06:36:32 pm »
das nu keer goeie PR
;)
Sfeermakers! We merken dat de negatieve uitslagen van de laatste weken zich doortrekken tot in de tribunes. Samen moeten wij het team erdoor trekken dit seizoen. Wij (SLC) proberen er steeds 90' vol voor te gaan. Maar voor velen van jullie zijn wij nog onbekend.. Kom daarom gerust morgen, zaterdag, vanaf 14u naar Fools Garden. Daar zitten wij iedere week voor de wedstrijd. Van daaruit gaan we te voet naar het stadion. Kom gerust zien wie we zijn, wat wij doen. Vragen? Stel ze! Wij staan open voor iedereen. Kom samen met ons een pint drinken. Tot dan!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1639 Gepost op: februari 13, 2015, 09:49:38 pm »
das nu keer goeie PR
;)
Sfeermakers! We merken dat de negatieve uitslagen van de laatste weken zich doortrekken tot in de tribunes. Samen moeten wij het team erdoor trekken dit seizoen. Wij (SLC) proberen er steeds 90' vol voor te gaan. Maar voor velen van jullie zijn wij nog onbekend.. Kom daarom gerust morgen, zaterdag, vanaf 14u naar Fools Garden. Daar zitten wij iedere week voor de wedstrijd. Van daaruit gaan we te voet naar het stadion. Kom gerust zien wie we zijn, wat wij doen. Vragen? Stel ze! Wij staan open voor iedereen. Kom samen met ons een pint drinken. Tot dan!

Ging ik zelf ook posten. Allen welkom. Zo leren wij elkaar kennen. Kan alleen maar de sfeer bevorderen!
No pain, no gain.