Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274037 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1640 Gepost op: februari 15, 2015, 09:21:30 am »
Wij staan open voor kritiek. Mensen met klachten, ongenoegen, voorstellen, idee?n over SLC of ons Sfeervak X kunnen steeds hun zegje doen via PRIVEBERICHT.
No pain, no gain.

Offline Svarrogh

  • Leden
  • Berichten: 1.806
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1641 Gepost op: februari 15, 2015, 10:15:41 am »
Grapjas, kheb het gezien na de wedstrijd hoe open jullie staat voor kritiek.
Voorzitter van de supportersraad, maar heeft om de 2 matchen boel met zijn eigen supporters.

Ge zou u beginnen afvragen wie het probleem dan in feite is..

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1642 Gepost op: februari 15, 2015, 10:20:11 am »
Ik versta niet waarom men (dat is nu echt al iedere match) onder eigen supporters boel staat te maken. Da's echt iedere week dat er spel is? Het is zelf zo erg geworden dat een hele hoop stewards de bende uit elkaar houdt en de politie moet tussenkomen. Iemand die hier een verklaring kan voor geven? Vooral echt triest dat dit onder eigen supporters is. Maar de rotte appels moeten er uit

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1643 Gepost op: februari 15, 2015, 11:04:24 am »
Grapjas, kheb het gezien na de wedstrijd hoe open jullie staat voor kritiek.
Voorzitter van de supportersraad, maar heeft om de 2 matchen boel met zijn eigen supporters.

Ge zou u beginnen afvragen wie het probleem dan in feite is..

Mag ik er u op wijzen dat er in de eerste instantie geen probleem was? Er was een meningsverschil tussen 2 personen. Die 2 personen praten hun meningsverschil uit, onder toezien van een steward en de voorzitter van de federatie tot op het moment dat er iemand op agressieve wijze zich wil bemoeien en alles weer in het 100 wil sturen. Die persoon werd weggestuurd en tot bedaren gebracht en daarbij werd er wat geduwd en getrokken. Alle partijen kennen elkaar. Na 5 minuten waren beide partijen gekalmeerd en werd er weer gelachen bij een pint.

PS: omdat 1 individu zich een keer misdraagt of misschien verkeerd ingrijpt, zijn we niet allemaal zo. Dus laat uw zure reacties misschien eens achterwege in het vervolg.
« Laatst bewerkt op: februari 15, 2015, 11:30:15 am door tappi »
No pain, no gain.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1644 Gepost op: februari 15, 2015, 11:08:21 am »
Ik versta niet waarom men (dat is nu echt al iedere match) onder eigen supporters boel staat te maken. Da's echt iedere week dat er spel is? Het is zelf zo erg geworden dat een hele hoop stewards de bende uit elkaar houdt en de politie moet tussenkomen. Iemand die hier een verklaring kan voor geven? Vooral echt triest dat dit onder eigen supporters is. Maar de rotte appels moeten er uit

Jij hebt het waarschijnlijk over het voorval aan de smalle doorgang aan het bonnetjeskot? Naar hetgeen ik horen zeggen heb: iemand die onder invloed was van... Die een beetje beginnen doorslaan is en meegenomen is door de politie. Dat meenemen duurde iets langer omdat er gewacht moest worden op versterking. Daar 2 politie agenten de man niet onder controle kregen.

Al weet ik niet of dit correct is.
No pain, no gain.

Offline Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1645 Gepost op: februari 15, 2015, 11:13:09 am »
Jij hebt het waarschijnlijk over het voorval aan de smalle doorgang aan het bonnetjeskot? Naar hetgeen ik horen zeggen heb: iemand die onder invloed was van... Die een beetje beginnen doorslaan is en meegenomen is door de politie. Dat meenemen duurde iets langer omdat er gewacht moest worden op versterking. Daar 2 politie agenten de man niet onder controle kregen.

Al weet ik niet of dit correct is.

Ja het was dat voorval. En als de werd meegenomen nog een spuwen naar mensen die er rond stonden echt zielig... Btw die voorvallen zijn geen verwijt naar u (tappi) of anderen hoor :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1646 Gepost op: februari 15, 2015, 11:42:59 am »
Ja het was dat voorval. En als de werd meegenomen nog een spuwen naar mensen die er rond stonden echt zielig... Btw die voorvallen zijn geen verwijt naar u (tappi) of anderen hoor :)

Dat zie ik niet als een verwijt ook ;)
Da's een ge?soleerd geval. Zo'n dingen kunnen in elk vak, van elke tribune gebeuren. Ik ben op zoek naar kritiek, aangaande SLC, sfeer in het stadion, werking achter Vak X. Zo kunnen we dat voorleggen op vergaderingen binnen SLC of de supportersfederatie en kan daar aan gewerkt worden.
Want ik hoor het een en ander waaien. Maar ik hoor niks concreets. En zolang ik geen concrete werkpunten ontvzng, kunnen wij er ook niets aan doen. Vandaar dat we jullie de kans geven. Niet alleen nu. Maar ALTIJD. Als er een probleem is met sfeer, SLC, Vak X, federatie: altijd welkom om jullie zegje te doen. Niet alleen hier, maar ook op facebook (priv? bericht naar Vak X), of gewoon tijdens de rust of na de wedstrijd. (Bij mij, de man op 't torentje). Maar wel op een beleefde en onderbouwde manier. Met gefrustreerde reacties schieten we niks op en cre?ren we alleen maar meer spanningen.
No pain, no gain.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1647 Gepost op: februari 15, 2015, 11:47:44 am »
Ik vind het ten allen tijde triestig dat er gevochten zou worden of spugen naar medesupporters. Sommige mensen kunnen dus blijkbaar niet om met drank + frustraties.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1648 Gepost op: februari 15, 2015, 12:21:00 pm »
Zoals ik in het andere topic zei.

Waarom wordt er geen meer gebruik gemaakt van vlaggen bij de opkomst van de spelers? Tegen Standard enkel het vlaggetje van SLC te zien.
SV TILL I DIE

Offline Oizo87

  • Leden
  • Berichten: 1.343
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1649 Gepost op: februari 15, 2015, 12:42:18 pm »
Mag ik er u op wijzen dat er in de eerste instantie geen probleem was? Er was een meningsverschil tussen 2 personen. Die 2 personen praten hun meningsverschil uit, onder toezien van een steward en de voorzitter van de federatie tot op het moment dat er iemand op agressieve wijze zich wil bemoeien en alles weer in het 100 wil sturen. Die persoon werd weggestuurd en tot bedaren gebracht en daarbij werd er wat geduwd en getrokken. Alle partijen kennen elkaar. Na 5 minuten waren beide partijen gekalmeerd en werd er weer gelachen bij een pint.

PS: omdat 1 individu zich een keer misdraagt of misschien verkeerd ingrijpt, zijn we niet allemaal zo. Dus laat uw zure reacties misschien eens achterwege in het vervolg.
Dikke 2. Typisch dat diegene die er 't minste van weten, altijd de grootste mond moeten openzetten (op 't forum) ::)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1650 Gepost op: februari 15, 2015, 12:49:16 pm »
Zoals ik in het andere topic zei.

Waarom wordt er geen meer gebruik gemaakt van vlaggen bij de opkomst van de spelers? Tegen Standard enkel het vlaggetje van SLC te zien.

Goed punt. In de eerste plaats hebben we er deze week niet aan gedacht. Vorige week waren ze dan wel weer te zien. Het stoort ons echter dat, als we 50 vlaggen uitdelen, we er maar 45 terug zien achteraf. We zoeken nog een manier om dat goed te organiseren.
No pain, no gain.

Offline Thomas

  • Leden
  • Berichten: 1.907
  • Essevee forever!!!!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1651 Gepost op: februari 15, 2015, 12:55:18 pm »
Het zou ook toffer zijn , moesten er meer kleuren van de club te zien zijn in vak x (truitjes). Nu toont het zo "zwart " . Al is dit natuurlijk niet iets waar de sfeergroep iets kan aan veranderen .

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1652 Gepost op: februari 15, 2015, 01:01:32 pm »
Het zou ook toffer zijn , moesten er meer kleuren van de club te zien zijn in vak x (truitjes). Nu toont het zo "zwart " . Al is dit natuurlijk niet iets waar de sfeergroep iets kan aan veranderen .

Is waarschijnlijk ook omdat het winter is. Mensen hebben een jas/trui/muts aan en die zijn meestal in neutrale kleuren. Als het warmer is, zal daar wel weer verandering in komen ;)
No pain, no gain.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1653 Gepost op: februari 15, 2015, 01:18:41 pm »
Goed punt. In de eerste plaats hebben we er deze week niet aan gedacht. Vorige week waren ze dan wel weer te zien. Het stoort ons echter dat, als we 50 vlaggen uitdelen, we er maar 45 terug zien achteraf. We zoeken nog een manier om dat goed te organiseren.
Inderdaad, het is wel jammer dat de vlaggen op die manier verloren gaan. Hopelijk vinden jullie hier iets op!
SV TILL I DIE

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1654 Gepost op: februari 15, 2015, 02:22:06 pm »
enige manier om in waregem terug sfeer te krijgen is 1 grote groep georganiseerd krijgen die sfeer kan maken! zoals nu, waarbij 20 man de moeite doet, en de rest er voor de show bijstaat, is een hopeloze zaak!
vroeger hadden we in de tribune vak q waar voor de nodige sfeer werd gezorgd, maar na x aantal jaren vonden ze er bij de club niks beter op dan allerlei trucjes toe te passen om die groep, welke voor 20x meer sfeer zorgde dan nu het geval is uit mekaar te trekken, zodat ze in waregem hun goesting weer konden doen! sindsdien is de sfeer ver zoek, en na 2 goede succesvolle jaren waarbij sfeer maken makkelijker is met een grote hoop succestoeschouwers, is het andermaal huilen met de pet op wat sfeer betreft!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1655 Gepost op: februari 15, 2015, 03:18:01 pm »
altijd toch maar die complot theorie?n over het uit elkaar halen van die sfeergroep uit vak Q , ik vraag me toch af vanwaar dat altijd komt . ik zit er al meer dan 10 jaar, als je er wil blijven (of opnieuw wil komen) koop je toch gewoon een kaart of een abonnement zeker ? of ben ik dan weer dom of naief als ik dat zeg ?

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1656 Gepost op: februari 16, 2015, 08:24:18 am »
er is een periode geweest waarbij ze om de meest idiote redenen een stadionverbod oplegden en er 30-40 man een tijd niet konden komen.
er is een periode geweest dat een student daar plots niet meer mocht zitten (in P en Q), waardoor 50% plots elders een plaats moest zoeken.
er is een verbod geweest op vlaggen in tribune 3 (of misschien nog steeds is)
en dan zijn ze plots verwondert dat er geen sfeer meer was in de tribune...

Het is dus niet dat ik het over complot theorie?n heb, maar het zijn wel de feiten...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1657 Gepost op: februari 16, 2015, 12:25:20 pm »
Ik kreeg al vaak de opmerking van de 'gewone' supporters dat ze de laatste weken wat teleurgesteld zijn omdat er weinig vlaggen te zien zijn in Vak X. Voor de gewone supporter staan vlaggen ook symbool voor sfeer in het stadion. (zonder dat er gezongen wordt)

Misschien inderdaad op een volgende bijeenkomst uitkijken om een systeem te vinden om de vlaggen systematisch te verdelen ?n terug te krijgen. Indien er nog eens een lading vlaggen moet gemaakt worden, je weet me te vinden.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1658 Gepost op: februari 16, 2015, 12:54:30 pm »
van de zaken in vak X weet ik weinig of niets af,

de tijd van die "te vlug" gegeven stadionverboden in Q lijkt me nu toch ook al lang voorbij , en eenmaal die verbittering weg is , kom je toch gewoon als supporter weer naar het stadion . lijkt me toch, en zo zou ik het toch doen.

ik weet ook niet of daar ooit 30-40 verboden uitgedeeld zijn hoor dat lijkt we wat veel.

op grote vlaggen (in Q ) heb ik het nu ook niet , omdat die nu eenmaal het zicht belemmeren. geen idee of er een verbod daar is op alle vlaggen op ne stok . van mij  mogen er vlaggen zijn  ( in de clubkleuren  :)  ) als die maar niet constant in mijn zicht hangen ...

en wat betreft die studenten, tja dat is nu al geleden van de eerste jaren in eerste klasse dat die weg zijn (er was geen verbod trouwens, gewoon duurdere prijzen en geen studentenabbo's, wat logisch is : beste plaatsen = interessantste plaatsen =  duurste plaatsen ) voor het sfeerpubliek en de jeugd is er nu gelukkig vak X .  in de tribune kant vijvers kan en mag er inderdaad altijd meer sfeer zijn, maar al bij al valt het daar nog mee , maar de taferelen van 8 jaar en meer  geleden zullen we er inderdaad waarschijnlijk niet meer terugzien .
« Laatst bewerkt op: februari 16, 2015, 12:56:18 pm door svzw81 »

Offline jeroenie

  • Leden
  • Berichten: 892
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1659 Gepost op: februari 17, 2015, 01:00:23 pm »
ik weet niet dat die tijd voorbij is van die goedkope stadionverboden, als ik zie dat ze er weer mee willen smijten, na de match tegen anderlecht van vorig jaar.