Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274057 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1660 Gepost op: februari 20, 2015, 10:27:07 am »
daar was er inderdaad weer sprake van goedkope verboden dat klopt .

ik heb het over die (enkele) verboden uit de tribune kant vijvers, die dan vooral waren voor het provoceren van uitsupporters of het belagen van uitsupporters in thuisvakken. maar het gaat hem zeker niet over tientallen uit vak Q , dus dat is zeker niet de oorzaak van het "verdwijnen of uit elkaar trekken van de sfeermakers in vak Q" .   als je daar wil komen zitten, kom dan . als je daar sfeer wil maken, maak dan sfeer, en blijf niet verwijzen naar die paar verboden van een paar jaar geleden om het gebrek aan sfeer te verklaren.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1661 Gepost op: februari 22, 2015, 12:17:42 am »
Ik weet niet wat het de laatste tijd met de sfeer is. Maar vandaag op Cercle vond ik het ook weer minder. De trommel is precies niet goed mee in het ritme en veel liedjes worden veel te rap gezongen. Waarom niet eens een "Come on SV, Come on SV" zingen, daar doen er veel meer met dan met "De ferryboot genomen."

Het liedje met Wodka en Bacardi, sorry maar dit is toch ook helemaal gekopieerd van Lokeren.
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1662 Gepost op: februari 22, 2015, 12:44:39 am »
Ik weet niet wat het de laatste tijd met de sfeer is. Maar vandaag op Cercle vond ik het ook weer minder. De trommel is precies niet goed mee in het ritme en veel liedjes worden veel te rap gezongen. Waarom niet eens een "Come on SV, Come on SV" zingen, daar doen er veel meer met dan met "De ferryboot genomen."

Het liedje met Wodka en Bacardi, sorry maar dit is toch ook helemaal gekopieerd van Lokeren.

Met alle respect, "Come on SV" is vanavond 3 of 4 maal in verschillende variaties gezongen en jij begint hier nu over een liedje, dat gezongen is tijdens de eerste 20 minuten van de wedstrijd.
Over wodka en bacardi: wordt over heel Belgi? gezongen, we stonden op die moment 2-0 voor, dan mag er al wat ludieker tussen zitten toch ?
No pain, no gain.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1663 Gepost op: februari 22, 2015, 01:08:04 am »
Met alle respect, "Come on SV" is vanavond 3 of 4 maal in verschillende variaties gezongen en jij begint hier nu over een liedje, dat gezongen is tijdens de eerste 20 minuten van de wedstrijd.
Over wodka en bacardi: wordt over heel Belgi? gezongen, we stonden op die moment 2-0 voor, dan mag er al wat ludieker tussen zitten toch ?
Omdat heel Belgi? het zingt moeten wij het toch ook niet zingen? De sfeer is gewoon al beter geweest, zal deels met de resultaten te maken hebben maar ook deels met de liedjes.
SV TILL I DIE

Offline Vidmar

  • Leden
  • Berichten: 1.748
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1664 Gepost op: februari 22, 2015, 01:23:17 am »
Enige probleem vind ik dat de liedjes vaak te rap gezongen worden.

Zo wordt al snel door elkaar gezongen (mensen die sneller/trager zingen dan anderen). Het werd hier al eens besproken en de trommelaar zou hier aan werken. Heb het wel nog niet echt gemerkt...

(Voorbeeldje: een 'Essevee, essevee, essevee ol? ol?' gaat echt te snel en zo wordt het onduidelijk wat er gezongen wordt. Natuurlijk weten wij wel wat er gezongen wordt maar het komt er gewoon niet mooi uit. En dit is een liedje waarbij de trommel nauwelijks gebruikt wordt dus zal het moeilijk worden om het eruit te krijgen. Al kunnen alle leden van SLC wel aan hetzelfde, tragere tempo dit liedje zingen en wordt de rest meegetrokken in dit tempo)

Het zou goed zijn als alle leden van SLC hieraan denken en aan hetzelfde, tragere tempo de liedjes zingen op hetzelfde tragere tempo van de trommelaar. Zo wordt de rest automatisch meegetrokken in dat tempo.

Dit zou de sfeer enkel maar ten goede komen.
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2015, 01:25:05 am door Vidmar »

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1665 Gepost op: februari 22, 2015, 04:18:40 am »
@pringless:
Bij sommige liedjes kan er al eens geprobeerd worden met een ander ritme.. Soms lukt dit, soms niet. ik volg de groep die rond mij staat.. Als ze op een andere plaats in het vak een sec achter komen met zingen, kan ik idd begrijpen dat het overkomt alsof ik uit het ritme ben. Dat de sfeer nu slecht is door de keuze van liedjes? Zeg mij dan eens welke liedjes er niet meer gezongen worden sinds onze top jaren? Sterker zelf... Dit seizoen zijn er enkele nieuwe liedjes bij gekomen die goede sfeermakers zijn 'wat zullen we drinken' is daar een mooi voorbeeld van.
& wanneer je zelf maar met 10 man meer 'sing Essevee' aan het zingen zijt, jah.. Wat maakt het dan nog uit welke liedjes je zingt... dan doen wij ons ding maar en zorgen we dat we een plezante avond hebben!

@vidmar:
Eindelijk eens kritiek dat we kunnen gebruiken! Dank hiervoor!
Dat de liedjes te snel gaan is inderdaad een probleem, ook wij zien dit.
Alleen is het moeilijk om een ritme die nu toch al paar jaar aangehouden werd nu te gaan veranderen. Betrap er mij iedere wedstrijd op dat het te snel gaat. Reden? Te luid & te hevig willen... Is een probleem waarvoor we eens gaan moeten samen zitten en zien hoe we dit kunnen aanpakken. PO2 zal goed van pas komen om die zaken bij te schaven. Zo kunnen we volgend seizoen aan een nieuwe start beginnen in een nieuwe tribune!
« Laatst bewerkt op: februari 22, 2015, 10:24:01 am door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1666 Gepost op: februari 22, 2015, 10:27:56 am »
Ik zat misschien wel fout ivm de keuze van de liedjes. Het is jammer om te zien dat er ook op verplaatsing minder en minder mensen meezingen. Zal wel met de resultaten te maken hebben.
SV TILL I DIE

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1667 Gepost op: februari 23, 2015, 11:03:10 pm »






Vandaag onze beloften tegen de veeka weest aanmoedigen!
« Laatst bewerkt op: februari 23, 2015, 11:33:54 pm door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline Boer uit Waregem

  • Leden
  • Berichten: 5.772
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1668 Gepost op: februari 23, 2015, 11:21:50 pm »


Vandaag onze beloften tegen de veeka weest aanmoedigen!
ede er iets van gezien? :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1669 Gepost op: februari 23, 2015, 11:35:02 pm »
South Lane Crew.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1670 Gepost op: februari 24, 2015, 09:39:51 am »
Super ;)!

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1671 Gepost op: februari 28, 2015, 11:18:12 pm »
Sfeer vandaag was top jongens! Meer van dat!
South Lane Crew.

Offline Zigic14

  • Leden
  • Berichten: 552
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1672 Gepost op: maart 01, 2015, 11:07:25 am »
Sfeer vandaag was top jongens! Meer van dat!

Inderdaad. SLC en de spionkop waren goe op dreef gisteren!
Alst goed is mag het ook gezegd worden. Chapeau gasten

Spijtig dat de wind niet goed zat, denk dat er, de goeie bedoelingen ten spijt, veel van de vocale inspanningen verloren zijn gegaan.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1673 Gepost op: april 12, 2015, 01:00:10 am »
Morgen zal er doormiddel van enkele spandoeken in het X-Vak duidelijk gemaakt worden dat wij meer inzet en vechtlust eisen van onze spelersgroep. Het is ondertussen al lang duidelijk dat we kwaliteit missen dit seizoen. Maar voor een gebrek aan inzet en vechtlust is er geen enkel excuus.
Wij steunen echter ook "Respect voor Fans". Al zal er dit weekend nog geen banner of spandoek te zien zijn omdat wij vinden dat ons probleem rond inzet en vechtlust voorrang heeft.
Laat ons dan ook allen het goede voorbeeld geven op de tribunes en ervoor zorgen dat er bij ons geen gebrek aan inzet en stemvolume is. FORZA ESSEVEE!


Te lezen op Facebookpagina van Vak X
No pain, no gain.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1674 Gepost op: april 12, 2015, 11:04:52 pm »
Was een goede sfeer 2de helft! Lang geleden dat dn X nog eens zo luid ging... Nieuwe song, nieuwe drive. Zag je terug op het veld ook met de vechtlust waar we om vroegen! Zo zie je maar dat de sfeer zeker bij draagt aan de prestaties op het veld.

Oja, eventjes dr nen 'Ol?' gaan tegen gooien wanner mechelen de bal raakt doe je niet.. Cynisch of niet, not done.
« Laatst bewerkt op: april 12, 2015, 11:57:03 pm door essevee5381 »
South Lane Crew.

Offline velociraptor

  • Leden
  • Berichten: 309
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1675 Gepost op: april 13, 2015, 12:57:15 am »
2 !

Offline Frank D

  • Leden
  • Berichten: 573
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1676 Gepost op: april 13, 2015, 11:02:06 am »
Was een goede sfeer 2de helft! Lang geleden dat dn X nog eens zo luid ging... Nieuwe song, nieuwe drive. Zag je terug op het veld ook met de vechtlust waar we om vroegen! Zo zie je maar dat de sfeer zeker bij draagt aan de prestaties op het veld.

Oja, eventjes dr nen 'Ol?' gaan tegen gooien wanner mechelen de bal raakt doe je niet.. Cynisch of niet, not done.

't waren wel de supporters van KVM die "Ol?'den"

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1677 Gepost op: april 13, 2015, 12:35:19 pm »
Idd, zeer goede sfeer in de 2de helft in Vak x! Leuk om te zien :)

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1678 Gepost op: april 13, 2015, 12:36:58 pm »
Was een goede sfeer 2de helft! Lang geleden dat dn X nog eens zo luid ging... Nieuwe song, nieuwe drive. Zag je terug op het veld ook met de vechtlust waar we om vroegen! Zo zie je maar dat de sfeer zeker bij draagt aan de prestaties op het veld.

Oja, eventjes dr nen 'Ol?' gaan tegen gooien wanner mechelen de bal raakt doe je niet.. Cynisch of niet, not done.

't waren wel de supporters van KVM die "Ol?'den"
Dan stond je niet in X ...
South Lane Crew.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1679 Gepost op: april 13, 2015, 02:13:31 pm »
Dan stond je niet in X ...

Idd in X welgeteld 2 ol?'s geweest. Waarom mag dat niet? Als je ploeg maar zo'n niveau vertoond, geen enkele interesse, en maar 1 enkele doelkans kan versieren, zie ik niet in waarom dat niet eens zou mogen. Bij zo'n wanvertoning kan je toch niet blijven zielig staan toekijken