Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274057 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1680 Gepost op: april 13, 2015, 03:32:57 pm »
Idd in X welgeteld 2 ol?'s geweest. Waarom mag dat niet? Als je ploeg maar zo'n niveau vertoond, geen enkele interesse, en maar 1 enkele doelkans kan versieren, zie ik niet in waarom dat niet eens zou mogen. Bij zo'n wanvertoning kan je toch niet blijven zielig staan toekijken
Dus gade maar eventjes den tegenstander aanmoedigen? *zucht*
South Lane Crew.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1681 Gepost op: april 13, 2015, 03:37:14 pm »
Idd in X welgeteld 2 ol?'s geweest. Waarom mag dat niet? Als je ploeg maar zo'n niveau vertoond, geen enkele interesse, en maar 1 enkele doelkans kan versieren, zie ik niet in waarom dat niet eens zou mogen. Bij zo'n wanvertoning kan je toch niet blijven zielig staan toekijken
De tegenstander gaan aanmoedigen is not done. Wij gaan naar't stadion voor Zulte Waregem. Niet voor KV Mechelen of een andere tegenstander. Dan moet men maar in't bezoekersvak gaan zitten. Roep dan liever een hele match "Bloed, zweet en tranen".
No pain, no gain.

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1682 Gepost op: april 13, 2015, 04:15:02 pm »
Tuurlijk ga ik naar het stadion om Zulte Waregem aan te moedigen, ik deed trouwens niet mee met die ol?'s, maar ik kan sommigen wel begrijpen. Als ja alles gedaan hebt om ze aan te moedigen (5 thuismatchen na nieuwjaar of zelf meer) en de spelers er nog geen zin in hebben, moet je ze misschien eens motiveren door ze te prikkelen. Aangezien ze van het gezang bloed zweet en tranen amper iets gemaakt hebben...

Offline boerkens4ever

  • Leden
  • Berichten: 2.646
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1683 Gepost op: april 13, 2015, 04:58:05 pm »
Tuurlijk ga ik naar het stadion om Zulte Waregem aan te moedigen, ik deed trouwens niet mee met die ol?'s, maar ik kan sommigen wel begrijpen. Als ja alles gedaan hebt om ze aan te moedigen (5 thuismatchen na nieuwjaar of zelf meer) en de spelers er nog geen zin in hebben, moet je ze misschien eens motiveren door ze te prikkelen. Aangezien ze van het gezang bloed zweet en tranen amper iets gemaakt hebben...
2

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1684 Gepost op: april 13, 2015, 09:28:32 pm »
Dus gade maar eventjes den tegenstander aanmoedigen? *zucht*
Helemaal mee akkoord, anti supporteren tijdens de match is echt NOT done!

Maar applaus voor de spelers na de zoveelste wanprestatie is toch ook vreemd, nog erger mensen die ongenoegen tonen worden scheef bekeken..

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1685 Gepost op: april 13, 2015, 11:12:06 pm »
Volgens mij is het gewoon van niet beter kunnen en niet van niet willen.
SV TILL I DIE

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1686 Gepost op: april 13, 2015, 11:13:29 pm »
Helemaal mee akkoord, anti supporteren tijdens de match is echt NOT done!

Maar applaus voor de spelers na de zoveelste wanprestatie is toch ook vreemd, nog erger mensen die ongenoegen tonen worden scheef bekeken..

Over dat Anti supporteren zijn we het dan allemaal eens hier.
Als de spelers komen groeten, heeft imo iedereen het recht om te doen wat hij/zij wil. Ongenoegen uiten of applaudisseren. Dat een mens om een van beide redenen scheef bekeken wordt, vind ik dan ook weer not done. Iedere mens reageert anders en denkt anders. Beetje verdraagzaamheid is op momenten van frustratie wel op zijn plaats.
No pain, no gain.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1687 Gepost op: april 13, 2015, 11:14:58 pm »
Volgens mij is het gewoon van niet beter kunnen en niet van niet willen.

2. Nederlagen kruipen in het hoofd, op dezelfde manier waarop we de vorige seizoenen vol vertrouwen zaten. Der is niets moeilijker dan presteren zonder vertrouwen.
No pain, no gain.

Offline bullseye

  • Leden
  • Berichten: 1.841
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1688 Gepost op: april 14, 2015, 12:03:26 am »
2. Nederlagen kruipen in het hoofd, op dezelfde manier waarop we de vorige seizoenen vol vertrouwen zaten. Der is niets moeilijker dan presteren zonder vertrouwen.

Langs de andere kant is dit PO2. Niets te winnen of verliezen. Dan kan je toch zonder druk spelen en je amuseren? En tonen dat je goesting hebt om te voetballen?

Over uw opmerking dat iedereen het recht heeft om te doen wat hij wil (applaus geven of weggaan), daar kan ik u volledig in volgen. Supporters hebben imo het recht om heel ontevreden te zijn nu. Als ze dat willen uit op hun manier mag dit imo zolang het niet uit de hand loopt!

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1689 Gepost op: april 14, 2015, 08:26:26 am »
Langs de andere kant is dit PO2. Niets te winnen of verliezen. Dan kan je toch zonder druk spelen en je amuseren? En tonen dat je goesting hebt om te voetballen?

Over uw opmerking dat iedereen het recht heeft om te doen wat hij wil (applaus geven of weggaan), daar kan ik u volledig in volgen. Supporters hebben imo het recht om heel ontevreden te zijn nu. Als ze dat willen uit op hun manier mag dit imo zolang het niet uit de hand loopt!

Dat laatste vind ik dan ook heel belangrijk.
No pain, no gain.

Offline pamfluit

  • Leden
  • Berichten: 1.601
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1690 Gepost op: april 14, 2015, 08:53:55 pm »
Sammy in de spits vond ik wel een ludieke actie

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1691 Gepost op: april 18, 2015, 01:26:53 pm »
De ol?'s waren helemaal geen aanmoediging voor Mechelen. Eerder een actie van supporters om aan te tonen aan onze spelers dat ze totaal geen druk zetten en Mechelen heel makkelijk kan rondtikken.

Wel grappig hoe sommigen in X dachten dat de 2e helft goed was gewoon omdat het een verbetering was na de 1e helft, ooit was het waregemse publiek kritisch :)

Sfeer 2e helft was goed!

Online Zigzag

  • Global Moderator
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 4.657
  • Essevee!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1692 Gepost op: april 18, 2015, 02:17:53 pm »
De ol?'s waren helemaal geen aanmoediging voor Mechelen. Eerder een actie van supporters om aan te tonen aan onze spelers dat ze totaal geen druk zetten en Mechelen heel makkelijk kan rondtikken.

Wel grappig hoe sommigen in X dachten dat de 2e helft goed was gewoon omdat het een verbetering was na de 1e helft, ooit was het waregemse publiek kritisch :)

Sfeer 2e helft was goed!

Denk dat er misschien 1% was van het publiek in X die de 2e helft goed vonden... We 'probeerden' (als je dat al zo kunt noemen) meer, maar er kwam helemaal niets uit. De prestaties zijn dramatisch de laatste matchen. Zo simpel is het

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1693 Gepost op: april 21, 2015, 12:02:03 pm »


Gezamenlijk met Authentics (Lokeren) voor Respect Voor Fans.
South Lane Crew.

Offline essevee5381

  • Leden
  • Berichten: 513
  • SLC
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1694 Gepost op: april 28, 2015, 09:20:36 pm »
U21
South Lane Crew.

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1695 Gepost op: mei 08, 2015, 10:01:11 am »
"Vrienden, supporters,

Morgen de allerlaatste match van een ongelofelijk kutseizoen.
Maar morgen is het ook de laatste wedstrijd op ons metalen Vak X. Volgend seizoen zitten we in't nieuw! We nodigen jullie dus allemaal uit om, ongeacht het geleverde spel, ongeacht de uitslag (We weten allemaal dat we een klein mirakel nodig hebben om te winnen van dit Genk.) er toch nog eens EEN DIK FEESTJE van te maken op de tribune en in stijl een mooi hoofdstuk af te sluiten!
Breng dus allemaal uw beste stem en uw goed humeur mee ;)

FORZA ESSEVEE!"

Facebook pagina Vak X.
No pain, no gain.

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1696 Gepost op: mei 08, 2015, 04:03:31 pm »
Das gesproken zie! :)

Offline tappi

  • Leden
  • Berichten: 746
  • South Lane Crew
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1697 Gepost op: mei 10, 2015, 11:32:31 am »
"Bedankt iedereen voor het mooie seizoen, ondanks de mindere resultaten op het veld. Volgend seizoen zijn we er opnieuw. Te beginnen op de eerste training! Tot dan!!"

Nogmaals van op de pagina Vak X, op facebook.
No pain, no gain.

Offline Bert4

  • Leden
  • Berichten: 1.358
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1698 Gepost op: mei 10, 2015, 12:52:40 pm »
Proficiat met je titel 'fan of the year', tappi! Dik verdiend :)!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #1699 Gepost op: mei 11, 2015, 12:14:37 pm »
"Bedankt iedereen voor het mooie seizoen, ondanks de mindere resultaten op het veld. Volgend seizoen zijn we er opnieuw. Te beginnen op de eerste training! Tot dan!!"

Nogmaals van op de pagina Vak X, op facebook.
Is er al een datum voor de eerste training?