Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274012 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline tomtom

  • Leden
  • Berichten: 107
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #340 Gepost op: september 04, 2007, 08:48:47 pm »
En die van Beerschot mochten dan wel bandieri's in de lucht houden met Boer zoekt...Uiteraard moet zoiets kunnen, maar dan ook van onze kant.  beetje consequent zijn zou geen kwaad kunnen.

je mag zeggen wat je wil, maar die van beerschot zijn toch steeds zaaaaalig in hun acties?

Boer zoekt ...   ;D ;D ;D

wij moeten het eerder hebben van "(keeper van de tegenstander) JANET!" :( :(

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #341 Gepost op: september 05, 2007, 10:11:37 am »
heb het ook gemerkt en van die jonge gastjes da staan duwen en trekken en dan denken ze da ze derbij horen cb gaat er iets moeten aan doen kan zo niet verder iedereen da wil zingen oke da ze der bij staan maar da duwen en trekken sorry ze maar da is erover
Tussen waar ik stond en waar jullie stonden (10m ?) stonden zeker 30 man die gewoon stoer willen doen dat ze tussen de CB staan en dat ze ?chte supporters zijn. Kben niet binnen geweest tijdens de rust en 10 / 30 waren OF fan van Kluup Bruhhe ( wss dat ze zich geen abo daar kunnen permiteren ) OF ... achterlijk.
twas vorig seizoen ook zo al in STVV .. is idd ambetant!
[ Henri Lloyd ]

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #342 Gepost op: september 05, 2007, 01:33:09 pm »

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #343 Gepost op: september 05, 2007, 07:35:06 pm »
heb het ook gemerkt en van die jonge gastjes da staan duwen en trekken en dan denken ze da ze derbij horen cb gaat er iets moeten aan doen kan zo niet verder iedereen da wil zingen oke da ze der bij staan maar da duwen en trekken sorry ze maar da is erover
Tussen waar ik stond en waar jullie stonden (10m ?) stonden zeker 30 man die gewoon stoer willen doen dat ze tussen de CB staan en dat ze ?chte supporters zijn. Kben niet binnen geweest tijdens de rust en 10 / 30 waren OF fan van Kluup Bruhhe ( wss dat ze zich geen abo daar kunnen permiteren ) OF ... achterlijk.
ja inderdaad...
Tis nu nie mijn persoonlijke mening eh , tis maar van mensen dak gehoord heb,
maar das nie echt goe voor jullie imago. Ze denken dan dat al die kleine kinderen ook bij de CB horen , waardoor et meer op een peutertuin lijkt en je minder serieus wordt genomen...

forza essevee

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #344 Gepost op: september 05, 2007, 08:06:49 pm »
Mja, alle jeugdspelers van svzw krijgen een abbonement in vak T! Dus kun je het die kleine niet kwalijk nemen dat ze ook bij de Colono Boys willen horen :-\ Alhoewel der inderdaad een oplossing voor dit probleem moet gevonden worden!

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #345 Gepost op: september 05, 2007, 08:13:42 pm »
Da middenste vak ook openen, er moeten mar wa stewards vor die ruit staan, of gewoon die ruit zwart spuiten. en een kinderzone maken, waar ze niet mogen uitkomen, of stadionverbod.  ;D

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #346 Gepost op: september 05, 2007, 08:56:30 pm »
das es nui nen keer het beste dak al op heel da forum gelezen e
Da middenste vak ook openen, er moeten mar wa stewards vor die ruit staan, of gewoon die ruit zwart spuiten. en een kinderzone maken, waar ze niet mogen uitkomen, of stadionverbod.  ;D

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #347 Gepost op: september 07, 2007, 05:06:36 pm »
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Es.Se.V?

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Colono Boys !
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #348 Gepost op: september 07, 2007, 05:40:18 pm »
misschien ook wat meer vlaggen gebruiken gewoon tijdens de match, niet alleen in het begin of na een doelpunt, tis maar een ideetje e

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #349 Gepost op: september 07, 2007, 05:48:13 pm »
Dan mogen er ook geen toeristen zijn die zitten te zagen dat ze niets zien. Want dit was ook het geval in vak T. Er zwaaide iemand tijdens de  match met een vlag en ik hoorde achter mij iemand die vroeg om de vlag naar de benenden te halen.
AUB zeg, je staat tussen CB om sfeer te maken en sfeer te scheppen, en als je u niet tevreden kunt stellen met daardoor enkele minuten van de match niet te zien dan verhuisde maar beter!
Tis ofwel sfeer maken als de beesten of aandachtig naar voetbal gaan kijken, maar beiden combineren gaat moeilijk!
« Laatst bewerkt op: september 07, 2007, 05:49:46 pm door jenske »

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #350 Gepost op: september 07, 2007, 06:05:17 pm »
ik ben er ook voor om meer te vlaggen (doe ik de laatste tijd ook veel meer), geeft idd meer steun en ik hoop dat er mij nog volgen

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #351 Gepost op: september 07, 2007, 06:44:43 pm »
Dan mogen er ook geen toeristen zijn die zitten te zagen dat ze niets zien. Want dit was ook het geval in vak T. Er zwaaide iemand tijdens de  match met een vlag en ik hoorde achter mij iemand die vroeg om de vlag naar de benenden te halen.
AUB zeg, je staat tussen CB om sfeer te maken en sfeer te scheppen, en als je u niet tevreden kunt stellen met daardoor enkele minuten van de match niet te zien dan verhuisde maar beter!
Tis ofwel sfeer maken als de beesten of aandachtig naar voetbal gaan kijken, maar beiden combineren gaat moeilijk!
ge moet niet alles zo zwart-wit zien ...
Als het juist een interessante fase is, en plots steekt die voor u ee nvlag in de lucht waardoor ge niets meer ziet, is da alles behalve leuk. Kzeg nu niet dat ik zou zagen int stadion, maar kversta het anderszijds wel een beetje.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #352 Gepost op: september 08, 2007, 12:39:18 am »
misschien ook wat meer vlaggen gebruiken gewoon tijdens de match, niet alleen in het begin of na een doelpunt, tis maar een ideetje e

helemaal achteraan de T moet je niet veel vlaggen hoor
is daar nl een beetje te laag
zorg dat de vlaggeniers (??) vooraan staan
is meteen de oplossing voor zij die zagen dat ze niet genoeg zien

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #353 Gepost op: september 08, 2007, 01:57:53 am »
Dan mogen er ook geen toeristen zijn die zitten te zagen dat ze niets zien. Want dit was ook het geval in vak T. Er zwaaide iemand tijdens de  match met een vlag en ik hoorde achter mij iemand die vroeg om de vlag naar de benenden te halen.
AUB zeg, je staat tussen CB om sfeer te maken en sfeer te scheppen, en als je u niet tevreden kunt stellen met daardoor enkele minuten van de match niet te zien dan verhuisde maar beter!
Tis ofwel sfeer maken als de beesten of aandachtig naar voetbal gaan kijken, maar beiden combineren gaat moeilijk!
ge moet niet alles zo zwart-wit zien ...
Als het juist een interessante fase is, en plots steekt die voor u ee nvlag in de lucht waardoor ge niets meer ziet, is da alles behalve leuk. Kzeg nu niet dat ik zou zagen int stadion, maar kversta het anderszijds wel een beetje.

is inderdaad een eeuwige discussie.

feit is dat niet iedereen die dicht bij cb staat of zit (zowel uit of thuis) het leuk vind een vlag voor of schuin voor zich te hebben die het zicht belemmert.

je kan je dan afvragen wat het beste is: of die 1 of 2 personen niet beter wat minder zwaaien of dat er dan maar 25 mensen 10 meter en 5 rijen moeten opschuiven om de wedstrijd goed te kunnen zien .  langs de andere kant kan vlaggen zwaain de sfeer beter (alhoewel ... )

heb het in gent ook nog gemerkt. als er bijvoorbeeld bij acties of bij een corner plots met een vlag gezwaaid werd , dan belemmerde dit het zicht serieus, ook al zat ik een stuk van cb.

gelukkig werd er niet te veel gezwaaid .

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #354 Gepost op: september 08, 2007, 09:42:30 am »
jah alsde bij CB staat weet je dat dit zal gebeuren ?... dan kunde u nog altijd verzetten alsde het echt te erg vind.

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #355 Gepost op: september 08, 2007, 12:29:45 pm »
dus omdat de sfeergroepen verhuizen naar de T, moet de rest maar ergens anders gaan staan ?

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #356 Gepost op: september 08, 2007, 12:42:30 pm »
Ik dacht dat CB stond voor de Ultra Mentalita. Wel, als je ertussen staat, moet je dan ook niet zagen dat het te luid gaat of dat er teveel vlaggen voor je neus wapperen.

Hoe zotter, hoe liever!
« Laatst bewerkt op: september 08, 2007, 12:45:14 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #357 Gepost op: september 08, 2007, 12:59:30 pm »
Ik dacht dat CB stond voor de Ultra Mentalita. Wel, als je ertussen staat, moet je dan ook niet zagen dat het te luid gaat of dat er teveel vlaggen voor je neus wapperen.

Hoe zotter, hoe liever!

Idd, vak T is groot genoeg h? en iedereen mag doen wat hij wil ma idd wij staan voor ultra mentalita.
essevee till i die!!!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #358 Gepost op: september 08, 2007, 01:15:05 pm »
jah alsde bij CB staat weet je dat dit zal gebeuren ?... dan kunde u nog altijd verzetten alsde het echt te erg vind.

in gent heb ik mij verplaatst. vanuit mijn zicht zat/stond CB links onder voor mij (minstens 10 rijen van mij ) maar als er dan met een vlag gezwaaid werd, was er een stuk van het veld niet zichtbaar. vanuit mijn zicht een stuk de linkerkant van het doel en links van het doel.

je kan je dan nog niet verder zetten h?, anders zit je helemaal apart en had je geen goed zicht meer op het doel.

ma bon ja, het viel al bij al nog mee, en ik sta niet in T dus daar merk ik niets van die vlaggen.
« Laatst bewerkt op: september 08, 2007, 01:17:27 pm door svzw81 »

Offline s.v.z.w

  • Leden
  • Berichten: 72
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #359 Gepost op: september 08, 2007, 01:18:58 pm »
man doe ke normaal wa janeten zijn da ier nu