Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274042 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #360 Gepost op: september 08, 2007, 01:29:29 pm »
 ;D

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #361 Gepost op: september 08, 2007, 01:30:44 pm »
man doe ke normaal wa janeten zijn da ier nu

Haha :P
[ Henri Lloyd ]

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #362 Gepost op: september 08, 2007, 01:54:47 pm »
dus omdat de sfeergroepen verhuizen naar de T, moet de rest maar ergens anders gaan staan ?

ik had het dan ook over ergens anders IN vak T, en je weet dat CB ultra mentaliteit heeft dus dan moede u daar ook nie gaan tussensmijten he en voor de rest geefk Kartouch serieus gelijk ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #363 Gepost op: september 08, 2007, 04:49:28 pm »
Er is plaats genoeg in T he, dus als je je niet op je gemak voelt of je hebt er last mee verhuis 10m naar rechts of links en je hebt weer zicht. Soms krijg ik daar de kriebels van. CB staat voor de sfeer in, niet voor de plaatsen waar je het best naar voetbal kan kijken. Probeer dit dan ook niet te combineren!

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #364 Gepost op: september 08, 2007, 09:16:08 pm »
Ik zeg toch niet dat ik daar problemen mee heb, tis maar wat ik heb gehoord h? ... :)

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #365 Gepost op: september 09, 2007, 12:15:33 pm »
man, man, man... Wat ligt het niveau trg hoog hier :-\. Altijd maar op cb hun kap zitten, dit en dat... Ik ben dat beu! Als er mensen hier zo'n grote mond hebben, mogen ze het keer komen tonen in de tribune. Want op forum is alles zo goed en lekker. Maar in het vak zelf zit je wel dan heel den tijd te zeveren en te hichelen ipv te zingen en je ploeg te steunen!

Als er nog 1 match is zoals tegen GBA Qwa sfeer, Zullen velen onthoogeld zijn want dan gaan wij onze maatregelen moeten treffen! Wij moeten GVD onze ploeg steunen! IPV dom te doen op de tribune! En over die kleine kindjes, hebben jullie weg gelijk! Die moeten dringend keer ergens anders in vak T gaan staan! Want die werken ook op men systeem! En die vrouwen ook! Die verlijden meer de mannen dan dat ze naar de match kijken!

Onthou mijn woorden! ALS ER NOG ZO EEN MATCH IS ZOALS TEGEN GBA, WORDEN ER MAARTREGELEN GETROFFEN!

CB*06
crew
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #366 Gepost op: september 09, 2007, 09:00:41 pm »
Ik volg je en geef je gelijk! als het zo blijft moet er kuising gehouden worden.

Maar let op met alle schuld op de vrouwen te steken, dit ligt ook gedeeltelijk aan de venten, als zij eens die vrouwen niet opzoeken gaat dit ook al veel minder zijn, dus opletten met de vrouwen te viseren. Maar je hebt voor een stuk zeker gelijk!   

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #367 Gepost op: september 09, 2007, 10:24:46 pm »
Toch raar dat het altijd dezelfde zijn die dom doen, en altijd dezelfde zijn die blijven zingen!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #368 Gepost op: september 10, 2007, 12:37:44 am »
vrouwen verlijden (of moet het zijn verleiden) de mannen, en dan is het weer niet goed  ;)

Offline Boer_sammy

  • Leden
  • Berichten: 612
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #369 Gepost op: september 10, 2007, 09:29:19 am »
vrouwen verlijden (of moet het zijn verleiden) de mannen, en dan is het weer niet goed  ;)

doe dat dan ergens anders?;)
[ Henri Lloyd ]

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #370 Gepost op: september 10, 2007, 11:28:18 am »
Ook al dit gezever op het forum moet stoppen, ik denk dat ik eens grote kuis ga houden en eens enkelen ga wakker schudden...

On-topic:

Die kinderachtigheden moeten inderdaad stoppen, voor personen die de CB serieus nemen en die telkens terug verlangen naar de aankomende match om weer voor sfeer te zorgen is dit ?rg irritant dat men steeds wordt afgeleid door het feit dat er enkelen aan het 'spelen' zijn met gelijk wat of gelijk wie... Tegen GBA was het duidelijk dat er teveel meelopers stonden, zelf geen initiatief durfden te nemen om te zingen maar wachten tot hun vriend eens meezong om dan ook maar eens mee te doen. Soms denk ik dat er enkelen schrik hebben om zich uit te leven (en dus voor sfeer te zorgen) en dat ze denken dat ze zich belachelijk maken omdat hun ?vrienden? niet meedoen, zo'n idee had ik twee weken geleden. Teveel gasten die zaten rond te kijken en dus zelf niets deden uit schrik. Het mag duidelijk zijn, als we nog eens zo'n wedstrijd hebben zal het inderdaad moeten stuiven.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #371 Gepost op: september 10, 2007, 03:10:17 pm »
??n van de belangrijkste taken waarvoor CB zorgt, is voor het brengen van (meer) sfeer in het stadion thuis en op verplaatsing , het organiseren van tifo's enz. dat kan natuurlijk enkel maar toegejuicht worden.

maar langs de andere kant vind ik dat CB of anderen niemand kunnen verplichten om "mee te doen", mee te zingen, mee te springen, liedjes in te zetten, te doen zoals CB doet. soms wordt hier nogal hard te keer gegaan tegen anderen, maar je kan toch niet iedereen verplichten zich volledig identiek te gaan gedragen vind ik.

als iemand in vak T niet of minder mee wil zingen, of niet wil meedoen zoals CB doet, dan is dat zijn of haar recht, als dat nu een jongen van 10 of van 15 jaar is, of een meiske van 14 jaar of een man van 30 of van 50 jaar.

CB kan natuurlijk altijd mensen aanspreken of opmerkingen geven hier op het forum of in het stadion, maar iemand verplichten of verbieden zich zus of zo te gaan gedragen kunnen ze natuurlijk niet. als door het aanspreken van mensen de sfeer zou kunnen verbeteren en het gedrag van sommigen zou verbeteren, dan is dit natuurlijk ook meegenomen, maar iedereen is vrij in het stadion te doen wat hij/zij wil.

ter info: het gaat hier vaak over de match tegen gba, toen was ik zelfs niet in het stadion (ik was op reis) maar ik wilde dit hierboven toch even kwijt.   ;)

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #372 Gepost op: september 10, 2007, 03:11:43 pm »
Dus jij vind, als je lid bent van cb mag je nog altijd doen wat je wil? Dat niet 100% juist!
Cb is meer dan een gewoon supporterslokaal! Als men wil lid worden gewoon voor busverplaatsingen enzo, dan heb je nog vele andere lokalen waar je kan lid van worden voor dat!
LID zijn van CB houd in, sfeer maken, actief zijn in de groep,...

Wij verlangen van onze leden dat ze toch weten dat ze lid zijn van een sfeergroep! En niet van een supporterslokaal!
Natuurlijk, Niet leden doen wat ze willen. Maar die moeten dan ook niet beginnen zeveren en doen tussen "de kop"... Dat ze dat dan ergens anders gaan doen!

Binnenkort is er ook een ledenvergadering. Al de leden die kunnen, gelieve dan aanwezig te zijn. Iedereen mag dan keer zijn gedacht zeggen. Wij gaan dan ook eens ons gedacht zeggen... (Wel op beschaafde wijze).
Maar mensen die het ultra leven volgen, weten dat het zo niet verder kan!
Op naar RSCA! En er daar een hell van essevee van maken! 0-2 voor of 4-0 achter... Blijven je ploeg steunen!

Grtz
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #373 Gepost op: september 10, 2007, 05:15:08 pm »
tijd om met elkaar te praten of te spelen heb je voor de match, tijdens de rust en na de match. Dus tijd genoeg toch, je hebt maar 90 minuten om je eens te laten gaan met gezangen en gespring. Dus besteed die 90 minuten eens nuttig

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #374 Gepost op: september 10, 2007, 05:20:45 pm »
Das nu tenminste ke gesproken
Dus jij vind, als je lid bent van cb mag je nog altijd doen wat je wil? Dat niet 100% juist!
Cb is meer dan een gewoon supporterslokaal! Als men wil lid worden gewoon voor busverplaatsingen enzo, dan heb je nog vele andere lokalen waar je kan lid van worden voor dat!
LID zijn van CB houd in, sfeer maken, actief zijn in de groep,...

Wij verlangen van onze leden dat ze toch weten dat ze lid zijn van een sfeergroep! En niet van een supporterslokaal!
Natuurlijk, Niet leden doen wat ze willen. Maar die moeten dan ook niet beginnen zeveren en doen tussen "de kop"... Dat ze dat dan ergens anders gaan doen!

Binnenkort is er ook een ledenvergadering. Al de leden die kunnen, gelieve dan aanwezig te zijn. Iedereen mag dan keer zijn gedacht zeggen. Wij gaan dan ook eens ons gedacht zeggen... (Wel op beschaafde wijze).
Maar mensen die het ultra leven volgen, weten dat het zo niet verder kan!
Op naar RSCA! En er daar een hell van essevee van maken! 0-2 voor of 4-0 achter... Blijven je ploeg steunen!

Grtz

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #375 Gepost op: september 10, 2007, 05:24:49 pm »
http://www.rafc.tv/?page=1&video=171

The Antwerp is unbelievable (vriendenwedstrijd van RAFC op Hull City, Engelse tweedeklasser)

Of naar SVZW-normen: Come on SV, score a goal! (alleen mag het bij ons nog wat massaler en langer aangehouden worden)
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline sv-boerke

  • Leden
  • Berichten: 244
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #376 Gepost op: september 15, 2007, 12:31:44 pm »
Op SVZW.be staat er een verslag van de vergadering van de supportersraad. 1 van de punten was of dat het mogelijk is om een sfeeractie, met gecontroleerd Bengaals vuur (evt. op het plein), mogelijk is in de toekomst. :)

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #377 Gepost op: september 16, 2007, 10:59:02 am »
Aanvraag van CB... In samenwerking met de suportersraad. Nu afwachten e
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #378 Gepost op: september 16, 2007, 12:46:36 pm »
Rood en groen Bengaals zou de max zijn!

Btw, zijn er foto's / filmpjes vanop Anderlecht?

Enne... (al) iets in gedachten tegen voor tegen KV Mechelen?

=> ZULTE QUOI, ZULTE QUOI? WHO THE F*CK IS MALINWA??? (lijkt me ideaal om massaal te scanderen wanneer we scoren / winnen)
« Laatst bewerkt op: september 16, 2007, 12:50:54 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #379 Gepost op: september 16, 2007, 12:57:48 pm »
foto's en filmpjes komen van Rivo, dusja wachten ep rivo e  ;)