Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274008 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Crudo

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #520 Gepost op: mei 03, 2008, 01:32:26 am »
Er moet toch eens iets gebeuren aan de sfeer in ons eigenste regenboogstadion ze  :-\ op verplaatsing maken we vaak meer lawaai dan thuis. Dat zou toch eigenlijk niet mogen

En nee, dit is geen verwijt naar CB, dit is gewoon een oproep om eens na te denken of we hier niets aan kunnen doen (de sfeermakers weer weghalen uit T ??)
Want vandaag was t wel heel erg. Genk speelde thuis...

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #521 Gepost op: mei 03, 2008, 12:58:37 pm »
Ik wou trommelen zo'n 10 minuten voor rust omdat het enorm stil was. en ik vroeg de stok aan de "capo" en ik mocht hem niet gebruiken. Hij zei gewoon laat het stil. CB06 sfeergroep? Ultra Mentalita? Oja bijna vergeten; er was sfeer maar wel achter de match in de klauwaert...
CB misschien volgend jaar beter? want slechter kan het niet e...





Offline jeugdige fan 1010

  • Leden
  • Berichten: 31
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #522 Gepost op: mei 03, 2008, 01:25:08 pm »
Ik wou trommelen zo'n 10 minuten voor rust omdat het enorm stil was. en ik vroeg de stok aan de "capo" en ik mocht hem niet gebruiken. Hij zei gewoon laat het stil. CB06 sfeergroep? Ultra Mentalita? Oja bijna vergeten; er was sfeer maar wel achter de match in de klauwaert...
CB misschien volgend jaar beter? want slechter kan het niet e...

haha met al je commentaar het was ook lang geleden dat ik je nog eens sfeer heb zien maken...jij een ultra???   ;)

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #523 Gepost op: mei 03, 2008, 01:30:46 pm »
mak keer wa zeggen IK heb veel gedaan voor cb en ik mag da zeggen, jij misschien niet want ken u niet. vroeger was cb een groep een vaste bende die er bijna iedere keer in slaagde voor sfeer te maken. die bende is uitgedraaid in 10 man die constant pinten staan te drinken en aks je dan water vraagt op de bus voor iemand die ziek was en ze bekijken u echt scheef. kmeen dat! maar ja wie ben ik. kben misschien geen ultra e maar als we 0-2 achter staan zing ik tenminste ultra of niet. de "ultras" van cb kunnen misschien ook eens zingen...





Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #524 Gepost op: mei 03, 2008, 01:39:10 pm »
mak keer wa zeggen IK heb veel gedaan voor cb en ik mag da zeggen, jij misschien niet want ken u niet. vroeger was cb een groep een vaste bende die er bijna iedere keer in slaagde voor sfeer te maken. die bende is uitgedraaid in 10 man die constant pinten staan te drinken en aks je dan water vraagt op de bus voor iemand die ziek was en ze bekijken u echt scheef. kmeen dat! maar ja wie ben ik. kben misschien geen ultra e maar als we 0-2 achter staan zing ik tenminste ultra of niet. de "ultras" van cb kunnen misschien ook eens zingen...

Rivo, gelieve al u valse beschuldigingen voor u te houden! We hebben het er al eens over gehad en je weet dat dit niet waar is. Waarom mocht jij niet trommelen gisteren omdat je gewoon geen ritme hebt. Als je trommelde keek den helft achter zich met een gezicht van waar is den dienen mee bezig.

En sry maar jeugdige fan ga ter elke match meer voor dan u, en helpt altijd bij de actie's dus gemoet em nie aanvallen.

Spijtig da je op zo een manier u frustratie uit!
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #525 Gepost op: mei 03, 2008, 01:41:19 pm »
Er moet toch eens iets gebeuren aan de sfeer in ons eigenste regenboogstadion ze  :-\ op verplaatsing maken we vaak meer lawaai dan thuis. Dat zou toch eigenlijk niet mogen

En nee, dit is geen verwijt naar CB, dit is gewoon een oproep om eens na te denken of we hier niets aan kunnen doen (de sfeermakers weer weghalen uit T ??)
Want vandaag was t wel heel erg. Genk speelde thuis...

Idd, genk had meer sfeer. Maar die gasten hebben dan ook een grote groep die overal meegaat. Ze behoren ook tot de top in belgie. En door het begin van de match hadden zelf de grootste sfeer makers van bij ons geen zin meer! Den tweeden helft is da wel wa verbeterd.
essevee till i die!!!

Offline Rivolino

  • Leden
  • Berichten: 108
  • C'MON ESSEVEE
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #526 Gepost op: mei 03, 2008, 01:42:28 pm »
Wie zoekt er locaties????????? als er een actie is bellen jullie nog vlug naar mij voor een plaats. en wie doet er dit allemaal? ik ee en wa krijg ik stank voor dank
sorry wei maar kga er ook voor dat is belachelijke reden sorry DMQ

aja btw Bedankt jenske voor sfeer te maken  ;)





Offline jeugdige fan 1010

  • Leden
  • Berichten: 31
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #527 Gepost op: mei 03, 2008, 01:58:03 pm »
mak keer wa zeggen IK heb veel gedaan voor cb en ik mag da zeggen, jij misschien niet want ken u niet. vroeger was cb een groep een vaste bende die er bijna iedere keer in slaagde voor sfeer te maken. die bende is uitgedraaid in 10 man die constant pinten staan te drinken en aks je dan water vraagt op de bus voor iemand die ziek was en ze bekijken u echt scheef. kmeen dat! maar ja wie ben ik. kben misschien geen ultra e maar als we 0-2 achter staan zing ik tenminste ultra of niet. de "ultras" van cb kunnen misschien ook eens zingen...

Rivo, gelieve al u valse beschuldigingen voor u te houden! We hebben het er al eens over gehad en je weet dat dit niet waar is. Waarom mocht jij niet trommelen gisteren omdat je gewoon geen ritme hebt. Als je trommelde keek den helft achter zich met een gezicht van waar is den dienen mee bezig.

En sry maar jeugdige fan ga ter elke match meer voor dan u, en helpt altijd bij de actie's dus gemoet em nie aanvallen.

Spijtig da je op zo een manier u frustratie uit!

kijk rivo kben sander nu wete wie dak ben!!ksmijt er mij elke match 90min voor soms zelf 120 min !!!!(actie tegn kvk alle dagn was ik er,actie tegen brugge ik was er 2jaar op rij, bouwdag ik was er, kvk 120min staan zingen en alles gegeven,actie tegn genk ik was er weer alle dagen e actie van tegn club en tegn genk heb ik je niet gezien hoor!!! of is dit nog niet gng?

dus voor dat je zegt dat je veel doet weet eerst met wie je praat want er zijn er veel in cb die sfeer maken maar als je 0-2achtr staat en al het hele seizoen zit sfeer te makn(daar reken ik jouniet bij) en ja we komn dan weeral achtr dan is die teleurstelling heeel groot!!!
van de 34matchen heb ik er 3gemist maar al die andere matchen was ik er of was cb er en stonden we er als je 0-2 achtr staat en je wil proberen om ovr genk te geraken , en wij staan maar met 10man te zingen en zei met 500 awl dan ben je een groote dommekloot!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #528 Gepost op: mei 03, 2008, 01:59:30 pm »
Wie zoekt er locaties????????? als er een actie is bellen jullie nog vlug naar mij voor een plaats. en wie doet er dit allemaal? ik ee en wa krijg ik stank voor dank
sorry wei maar kga er ook voor dat is belachelijke reden sorry DMQ

aja btw Bedankt jenske voor sfeer te maken  ;)

:) gezit echt vol fustratie e, kversta niet waarom maar kom. En u nie groter voordoen dan da je zijt e!

en te gedaan nu moet ma via pm doen!
essevee till i die!!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #529 Gepost op: mei 03, 2008, 02:05:31 pm »
via pm rivo pm!
essevee till i die!!!

Offline matie

  • Leden
  • Berichten: 80
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #530 Gepost op: mei 03, 2008, 03:42:36 pm »
rivo aub doe da prive e alst u niet aanstaat
en ge zijt toch beetje aant overdrijven e
en wat gisteren betreft kan niet alle matchen dikke feeste zijn en zeker niet als ge na 15min 0-2 achter staat e ultra of niet

Wie zoekt er locaties????????? als er een actie is bellen jullie nog vlug naar mij voor een plaats. en wie doet er dit allemaal? ik ee en wa krijg ik stank voor dank
sorry wei maar kga er ook voor dat is belachelijke reden sorry DMQ

aja btw Bedankt jenske voor sfeer te maken  ;)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #531 Gepost op: mei 03, 2008, 06:01:36 pm »
Ja kheb u de stok niet gegeven.. En omdat daar ne goeien reden voor had.. Als ge em wilt PM gerust wat dat gaat er rest niets aan.. En stop met uit te halen op iedereen want natrappen is niet moeilijk :)

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #532 Gepost op: mei 04, 2008, 11:04:43 am »
Volgend jaar terug al naar boven? IK ga wss terug naar R, ben het beetje beu daar beneden  en kdenk moesten alle sfeermakers daar boven staan dat we veel meer sfeer zouden kunnen maken. Natuurlijk jammer voor cb caf?, maarja kvond het toch toffer daar boven.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #533 Gepost op: mei 04, 2008, 06:00:01 pm »
ja we zullen terug naar boven komen en allemaal doorelkaar gaan zitten ver van elkaar, zeeeer leuk!  Er is geen plaats boven om allemaal samen te kunnen staan!
essevee till i die!!!

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #534 Gepost op: mei 04, 2008, 08:21:48 pm »
Om sfeer te maken moet je volgens mij ten eerste staan. Het klinkt dom, maar als je zit kan je niet voluit gaan. Als je staat in de zittribune... Everybody knows what happens. Als je een vlag bovenhaalt boven, ...

Dus alstublieft, stop met klagen en zagen en kom naar / blijf in vak T.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #535 Gepost op: mei 04, 2008, 08:59:22 pm »
Om sfeer te maken moet je volgens mij ten eerste staan. Het klinkt dom, maar als je zit kan je niet voluit gaan. Als je staat in de zittribune... Everybody knows what happens. Als je een vlag bovenhaalt boven, ...

Dus alstublieft, stop met klagen en zagen en kom naar / blijf in vak T.

Denk er net hetzelfde over.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #536 Gepost op: mei 04, 2008, 09:28:15 pm »
VAK T moet voor meer dan helft vol met sfeermakers zitten, allen naar VAK T.

@ thiers louis, terugkeren naar boven heeft geen zin, we alleen maar de sfeer nog versnipperen door verspreid te zitten.

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #537 Gepost op: mei 04, 2008, 09:33:37 pm »
boven valt er toch nie veel meer te beleven, als je eens goe kijkt op de foto's zieje al veel lege plekken in het vak Q, dat vroeger eigenlijk het sfeervak was van svzw...

beneden valt er veel meer te beleven dan, al was dat de laatste matchen niet echt het geval meer...

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #538 Gepost op: mei 04, 2008, 10:15:24 pm »
De sfeer is al enkele weken volledig zoek in ons eigen regenboogstadion. We moeten ons zelf geen blaasjes wijsmaken! Dit is deels te wijten aan CB en een samenloop van omstandigheden.
- Aangezien er weinig volk is in vak T komt CB er niet goed uit ( te beperkt )
- We krijgen geen hele tribune mee omdat die ons gewoonweg niet horen
- De accommodatie in ons stadion is echt BARSLECHT
- Vele cb'ers laten de moed iets te snel zakken.

Over dat laatste puntje: Ik heb net zoals velen onder ons de vrijdag uren geholpen met blaadjes kleven en schilderen, en dan krijg je zo'n matchbegin waarin je 11 spelers ziet staan die geen zin hebben en zo na amper 15min 0-2 achter staan.
En ik geef toe, ik had ook zin om een van 'mijnen tak' te maken. Maar heeft dit zin?
Ik denk juist dat onze spelers juist net voor de rust moeten horen dat we er nog staan en dat we ze nog steeds aanmoedigen.
Wanneer de 2e helft begon heb ik proberen wat sfeer te maken zodat de spelers zien dat WIJ er nog in geloven!!!

Het komt er gewoon op neer dat onze sfeer nog TE veel afhangt van het resultaat. slecht spel = slechte sfeer.

En dit zouden we met der loop der tijd moeten kunnen uithalen. Kijk naar Mechelen, Standard, ...  die blijven steeds zingen, ook al hebben ze een achterstand.

Maar ik geloof er duidelijk in dat dit ooit zal lukken, alleen, vergt dit alles heel wat tijd. Er zal moeten worden aan gewerkt, maar daar zijn we met z'n allen mee bezig! ( zie verplaatsingen )

Keep On !!!

Volgend seizoen staan we er weer van in het begin en doen we het NOG beter dan dit seizoen!!!

COMMON CB & SVZW!!!
« Laatst bewerkt op: mei 04, 2008, 10:18:11 pm door jenske »

Offline clercqie

  • Leden
  • Berichten: 479
    • Colono Boys
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #539 Gepost op: mei 04, 2008, 10:22:13 pm »
. Kijk naar Mechelen, Standard, ...  die blijven steeds zingen, ook al hebben ze een achterstand.



You wish!
Standard stopt nogal vlug met zingen en draait vlug hun bache om hoor!

Met     de rest kan ik je volledig volgen