Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274035 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #540 Gepost op: mei 04, 2008, 11:09:14 pm »
. Kijk naar Mechelen, Standard, ...  die blijven steeds zingen, ook al hebben ze een achterstand.



You wish!
Standard stopt nogal vlug met zingen en draait vlug hun bache om hoor!

Met     de rest kan ik je volledig volgen

inderdaad
dat is zo
enkel die van UB05 en Dender blijven gaan
wat er ook gebeurt
respect

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #541 Gepost op: mei 04, 2008, 11:59:23 pm »
dender ? toch nie veel gehoord hoor toen ze tegen ons nog 0-0 of 0-1 stonden ?

en zij zijn toch (met alle respect) toch ook met niet zo veel sfeersupporters h?. zitten zo ongeveer qua aantallen samen met foefelare, dender, westerlo denk ik zo.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #542 Gepost op: mei 05, 2008, 12:14:12 am »
Sfeer is idd wat minder, maar dat is tijdens eindejaarsmatchen niet meer dan normaal. Niets van aan trekken, een paar maand terug was er nog niets dan lof voor CB, en ik vind dat ze die eigenlijk nog steeds verdienen. Rustig verder bouwen aan jullie groep, voortdoen zoals jullie bezig zijn en dat komt wel goed. Volgend jaar opnieuw alles geven, ik vind eerlijk gezegd dat jullie mogen fier zijn op dit seizoen - ook al was het de laatste weken wat minder.

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #543 Gepost op: mei 05, 2008, 12:24:19 am »
Het is gewoon wachten op de tribune achter de goal.
Dan kan iedereen die sfeer wil maken zich daar samentroepen. :D

En de klank zal ook beter zijn dan.



Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #544 Gepost op: mei 05, 2008, 12:37:04 am »
Het is gewoon wachten op de tribune achter de goal.
Dan kan iedereen die sfeer wil maken zich daar samentroepen. :D

En de klank zal ook beter zijn dan.



Mja tis toch nog ne helen tijd wachten h?, ik pleit voor meer samentroepen in vak T!!

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #545 Gepost op: mei 05, 2008, 02:03:13 pm »
Het is gewoon wachten op de tribune achter de goal.
Dan kan iedereen die sfeer wil maken zich daar samentroepen. :D

En de klank zal ook beter zijn dan.



Mja tis toch nog ne helen tijd wachten h?, ik pleit voor meer samentroepen in vak T!!



Idd, we staan daar tot er een nieuwe tribune staat achter de goal!

@jenske, hoppelijk mogen we ons binnen een paar jaar vergelijken met kv mechelen of beerschot kwa sfeer maar nu staan we er nog ver van ze! die sfeergroepen bestaan al jaren, wij bestaan nog geen 2 jaar en onze meeste leden zijn tussen de 15 tot 25. Dus als de meeste wat ouder zijn van onze vaste groep zal da wel al wa anders zijn! En als onze groep nog verder vergroot...... .

« Laatst bewerkt op: mei 05, 2008, 02:06:13 pm door DMQ »
essevee till i die!!!

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #546 Gepost op: mei 05, 2008, 06:01:09 pm »
Niet akkoord met groep vergroten..
Liever ne groep van 50man die gaat dan enen van 250 waar er 3/4de pannekoeken bijzitten!

Offline dhaene

  • Leden
  • Berichten: 390
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #547 Gepost op: mei 05, 2008, 06:34:48 pm »
Blijf in T, en zeker weer lid van de CB. En laat het de volgende seizoenen qua sfeer beter en beter worden!

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #548 Gepost op: mei 05, 2008, 07:38:51 pm »
Blijf in T, en zeker weer lid van de CB. En laat het de volgende seizoenen qua sfeer beter en beter worden!

Daar is iedere CB'er verantwoordelijk voor...

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #549 Gepost op: mei 06, 2008, 01:49:45 pm »
Niet akkoord met groep vergroten..
Liever ne groep van 50man die gaat dan enen van 250 waar er 3/4de pannekoeken bijzitten!

idd, maar ik ben bezig over de gasten die willen sfeermaken e. Der zullen er wel nog bijkomen, gene paniek :)
essevee till i die!!!

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #550 Gepost op: mei 06, 2008, 04:19:03 pm »
Niet akkoord met groep vergroten..
Liever ne groep van 50man die gaat dan enen van 250 waar er 3/4de pannekoeken bijzitten!
Toch liever 200 man die er voor gaat ze, gewoon de mensen die op verplaatsing zingen en sfeer maken maar niet in T zitten, proberen er bij te krijgen in vak T volgend seizoen.

Ten tijde van KSVW hadden we voor de helft spionkop in vak T, dus meer kwantiteit! :)


Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #551 Gepost op: mei 06, 2008, 08:57:45 pm »
Blijf in T, en zeker weer lid van de CB. En laat het de volgende seizoenen qua sfeer beter en beter worden!
alle mannen gebt mij kunnen overtuigen kzal blijven! En nog meer mijn longen uitzingen volgend jaar, en den dag erna weer genen klop kunnen zeggen :D !!! Kben blij zolang onze sfeer beter is dan in kvk!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #552 Gepost op: mei 06, 2008, 09:10:41 pm »
Het is gewoon wachten op de tribune achter de goal.
Dan kan iedereen die sfeer wil maken zich daar samentroepen. :D

En de klank zal ook beter zijn dan.



Mja tis toch nog ne helen tijd wachten h?, ik pleit voor meer samentroepen in vak T!!



Idd, we staan daar tot er een nieuwe tribune staat achter de goal!

@jenske, hoppelijk mogen we ons binnen een paar jaar vergelijken met kv mechelen of beerschot kwa sfeer maar nu staan we er nog ver van ze! die sfeergroepen bestaan al jaren, wij bestaan nog geen 2 jaar en onze meeste leden zijn tussen de 15 tot 25. Dus als de meeste wat ouder zijn van onze vaste groep zal da wel al wa anders zijn! En als onze groep nog verder vergroot...... .



deze doet pijn hoor  ;D ;D

ik vrees ervoor (hopelijk ongegrond) dat ons T-tje een beetje klein word als iedereen bij ons komt staan.
Vergeet niet dat er veel mensen een T abo hebben en daar komen er misschien nog een paar extra bij.
Dit zijn geen zangers maar gewone kijkers die een goedkoop abo willen.
Hun goed recht natuurlijk,
ik hoop dat we met elkaar kunnen leven, ik twijfel er zelfs niet aan, maar toch,
het moet voor sommigen toch raar aandoen, zo'n bende nozems (in hun ogen) die staan te roepen naar vanalles en nog wat.



Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #553 Gepost op: mei 07, 2008, 04:46:58 pm »
Het is gewoon wachten op de tribune achter de goal.
Dan kan iedereen die sfeer wil maken zich daar samentroepen. :D

En de klank zal ook beter zijn dan.



Mja tis toch nog ne helen tijd wachten h?, ik pleit voor meer samentroepen in vak T!!



Idd, we staan daar tot er een nieuwe tribune staat achter de goal!

@jenske, hoppelijk mogen we ons binnen een paar jaar vergelijken met kv mechelen of beerschot kwa sfeer maar nu staan we er nog ver van ze! die sfeergroepen bestaan al jaren, wij bestaan nog geen 2 jaar en onze meeste leden zijn tussen de 15 tot 25. Dus als de meeste wat ouder zijn van onze vaste groep zal da wel al wa anders zijn! En als onze groep nog verder vergroot...... .



deze doet pijn hoor  ;D ;D

ik vrees ervoor (hopelijk ongegrond) dat ons T-tje een beetje klein word als iedereen bij ons komt staan.
Vergeet niet dat er veel mensen een T abo hebben en daar komen er misschien nog een paar extra bij.
Dit zijn geen zangers maar gewone kijkers die een goedkoop abo willen.
Hun goed recht natuurlijk,
ik hoop dat we met elkaar kunnen leven, ik twijfel er zelfs niet aan, maar toch,
het moet voor sommigen toch raar aandoen, zo'n bende nozems (in hun ogen) die staan te roepen naar vanalles en nog wat.

So what?

Het gaat er potverdikke nog veel te rustig aan toe!

Het hoeven niet eens altijd liedjes te zijn! Het team gewoon vooruitschreeuwen wanneer ze er voor gaan en in de aanval zijn, kan ook best zot zijn!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #554 Gepost op: mei 07, 2008, 05:37:55 pm »
Dus de colonoboys blijven in T staan volgend seizoen?!?

Da wordt dus nog een seizoen begrafenissfeer  :(

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #555 Gepost op: mei 07, 2008, 05:47:38 pm »
Dus de colonoboys blijven in T staan volgend seizoen?!?

Da wordt dus nog een seizoen begrafenissfeer  :(

Mensen vergeten toch snel. Tot en met de match op Kortrijk (schat ik) was de sfeer doorgaans zeer goed, zowel thuis als uit, perfect hoorbaar voor, en geapprecieerd door de spelersgroep. Vak T was the place to be, alleen is het daarna (ook dankzij het feit dat het de place to be was) wat bergaf gegaan. Niets van aantrekken, en jullie optrekken aan de eerste seizoenshelft (en de sfeer op verplaatsing). Maken dat er een vaste groep is die samen staat en er vol voor gaan, de rest zal wel volgen. Verder is er niemand die een supporter in vak D of F of Q tegenhoudt om de ploeg vooruit te schreeuwen, kritiek geven is makkelijk.

salout?

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #556 Gepost op: mei 07, 2008, 11:16:56 pm »
Dus de colonoboys blijven in T staan volgend seizoen?!?

Da wordt dus nog een seizoen begrafenissfeer  :(

Mensen vergeten toch snel. Tot en met de match op Kortrijk (schat ik) was de sfeer doorgaans zeer goed, zowel thuis als uit, perfect hoorbaar voor, en geapprecieerd door de spelersgroep. Vak T was the place to be, alleen is het daarna (ook dankzij het feit dat het de place to be was) wat bergaf gegaan. Niets van aantrekken, en jullie optrekken aan de eerste seizoenshelft (en de sfeer op verplaatsing). Maken dat er een vaste groep is die samen staat en er vol voor gaan, de rest zal wel volgen. Verder is er niemand die een supporter in vak D of F of Q tegenhoudt om de ploeg vooruit te schreeuwen, kritiek geven is makkelijk.
Tot en met de match op Kortrijk ... daar zeg je idd iets :-) daar is bij mij iets gebroken dat maar langzaam aan terug herstelt...

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #557 Gepost op: mei 08, 2008, 09:34:32 am »
Dus de colonoboys blijven in T staan volgend seizoen?!?

Da wordt dus nog een seizoen begrafenissfeer  :(

Mensen vergeten toch snel. Tot en met de match op Kortrijk (schat ik) was de sfeer doorgaans zeer goed, zowel thuis als uit, perfect hoorbaar voor, en geapprecieerd door de spelersgroep. Vak T was the place to be, alleen is het daarna (ook dankzij het feit dat het de place to be was) wat bergaf gegaan. Niets van aantrekken, en jullie optrekken aan de eerste seizoenshelft (en de sfeer op verplaatsing). Maken dat er een vaste groep is die samen staat en er vol voor gaan, de rest zal wel volgen. Verder is er niemand die een supporter in vak D of F of Q tegenhoudt om de ploeg vooruit te schreeuwen, kritiek geven is makkelijk.
Tot en met de match op Kortrijk ... daar zeg je idd iets :-) daar is bij mij iets gebroken dat maar langzaam aan terug herstelt...
over een paar maanden 2 herkansingen, en dan gaan we er terug 200% voor, essevee is en blijft beter dan kvk!

Offline forzasvzw

  • Leden
  • Berichten: 630
  • Forzaaa SV !!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #558 Gepost op: mei 08, 2008, 11:54:09 am »


wat er al niet mag

- wc papier
-begaals :(
-fietlichtjes
- luidspreker  ( wat de bezoekers wel mogen kijk  naar genk  )


wat er wel mag

-vlaggen
-badieries


da is het zo al een beetjezeker ;l

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #559 Gepost op: mei 08, 2008, 05:11:07 pm »
Volgend jaar gaan we zowiezo ten onder tegen kvk qua sfeer. (thuis dan)
Hopelijk zien we dan goed voetbal ipv die pottestamp op 12 januari