Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274008 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #560 Gepost op: mei 08, 2008, 05:58:51 pm »
Laatste 2 reacties..

1 woord ervoor ===> Zielig!!

Als je met die mentaliteit naar het stadion komt, er is nog zoiets als Belgacom tv..

Offline mistytrick

  • Leden
  • Berichten: 174
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #561 Gepost op: mei 08, 2008, 06:46:13 pm »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het  beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #562 Gepost op: mei 08, 2008, 08:02:33 pm »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het  beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Right !

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #563 Gepost op: mei 08, 2008, 09:27:39 pm »
Wat ik heb zitten denken : kunnen er geen microfoons in T komen, zodat onze liedjes doorkomen via de boxen ? In Moeskroen en Mechelen is dit volgens mij zo...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #564 Gepost op: mei 08, 2008, 11:12:58 pm »
Wat ik heb zitten denken : kunnen er geen microfoons in T komen, zodat onze liedjes doorkomen via de boxen ? In Moeskroen en Mechelen is dit volgens mij zo...

ja en een intern videosysteem
zo kunnen ze boven onze lelijke smoelen ook zien  ;)

denk niet dat het lukt,
wachten op het nieuwe stadion, en dan samentroepen
iets anders zit er voorlopig niet in

Offline boer boer

  • Leden
  • Berichten: 444
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #565 Gepost op: mei 09, 2008, 09:53:08 am »
Wat ik heb zitten denken : kunnen er geen microfoons in T komen, zodat onze liedjes doorkomen via de boxen ? In Moeskroen en Mechelen is dit volgens mij zo...

ja en een intern videosysteem

Dat is er al! vraag het maar aan de veiligheid  :-\

Offline kofke

  • Leden
  • Berichten: 138
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #566 Gepost op: mei 09, 2008, 10:22:31 am »
Wat ik heb zitten denken : kunnen er geen microfoons in T komen, zodat onze liedjes doorkomen via de boxen ? In Moeskroen en Mechelen is dit volgens mij zo...

ja en een intern videosysteem

Dat is er al! vraag het maar aan de veiligheid  :-\

Maar de bekabeling ontbreekt nog zodat ze nog niet aangesloten zijn op de boxen  ;)  ;D

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #567 Gepost op: mei 09, 2008, 11:44:56 am »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Naar boven, ja, en binnen de maand is er weer ruzie onder bepaalde supporterskliekjes. Sfeer verpest, en daar zit je dan een seizoen lang. Vak T is goed, alleen moeten de toeristen weg.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #568 Gepost op: mei 09, 2008, 01:53:30 pm »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Naar boven, ja, en binnen de maand is er weer ruzie onder bepaalde supporterskliekjes. Sfeer verpest, en daar zit je dan een seizoen lang. Vak T is goed, alleen moeten de toeristen weg.

idd :) :)
essevee till i die!!!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #569 Gepost op: mei 09, 2008, 04:31:10 pm »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Naar boven, ja, en binnen de maand is er weer ruzie onder bepaalde supporterskliekjes. Sfeer verpest, en daar zit je dan een seizoen lang. Vak T is goed, alleen moeten de toeristen weg.

idd :) :)

Idd.
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

svzw sup

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #570 Gepost op: mei 09, 2008, 10:11:41 pm »
Ik ben nog niet zozeer van plan om naar vak T te verhuizen..

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #571 Gepost op: mei 09, 2008, 10:18:41 pm »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Naar boven, ja, en binnen de maand is er weer ruzie onder bepaalde supporterskliekjes. Sfeer verpest, en daar zit je dan een seizoen lang. Vak T is goed, alleen moeten de toeristen weg.

Wat bedoel je met toeristen? Ik heb volgend seizoen ook abo in T, maar ben nu ook niet echt nen sfeermaker ze. Moest ik een luidere stem hebben misschien wel, maar met mijn stemvolume zou het nie veel uithalen  ::)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #572 Gepost op: mei 09, 2008, 10:36:58 pm »
deze discussie is al eens gevoerd geweest .

je kan gewoon niemand verbieden in T te gaan staan, omdat die "niet geluid genoeg zou zingen" en ook de mensen in T niet "verplichten" om 90 minuten sfeer te maken.
dat gebeurt wel niet dat weet ik ook wel, maar soms komt het toch bijna zo over.

niet iedereen kan/wil nu eenmaal volledig uit de bol gaan als je 0-2 achterstaat einde van het seizoen.  :)

feit is wel dat het mijns inziens vroeger (2-3 seizoenen geleden, laatste seizoen in tweede en eerste seizoen in eerste) in bv. vak Q vaak een heel goeie sfeer was ma bon ja .

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #573 Gepost op: mei 12, 2008, 09:13:27 am »
Kunnen we niet een aantal mensen verspreiden over het stadion en vb bij het begin en na de rust met vlaggen staan zwaaien op de trappen? Moeten er daarom niet veel zijn, kunt dit gemakkelijk met 15-20 man doen en kostelijk lijkt het me ook niet. Maar voor sfeer zou het wel zorgen.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #574 Gepost op: mei 12, 2008, 09:58:27 am »
Ok, ik wil geen verwijten maken tegen een supportersgroep die nog maar paar jaar bezig is  ;) Zonder de colonoboys wast al helemaal triestig...

Ik verwijt enkel hun locatie...

Ik ben er zeker van mochten ze volgend seizoen boven zitten, we een zeer deftige sfeer zouden hebbn int stadion...Iedereen die boven zit weet dat soms gans de tribune zingt zelfs zonder hen...

Dus met hen erbij zou het beter zijn  ;)

Dit is geen kritiek op iemand, enkel raad en een juiste conclusie!

Naar boven, ja, en binnen de maand is er weer ruzie onder bepaalde supporterskliekjes. Sfeer verpest, en daar zit je dan een seizoen lang. Vak T is goed, alleen moeten de toeristen weg.

Wat bedoel je met toeristen? Ik heb volgend seizoen ook abo in T, maar ben nu ook niet echt nen sfeermaker ze. Moest ik een luidere stem hebben misschien wel, maar met mijn stemvolume zou het nie veel uithalen  ::)

Toeristen zijn mensen die naar vak T komen omdat het er de 'place to be is'. Ze staan er niks te doen, te lachen en vrouwen te versieren. Om ter stoerst, om ter grappigst. Open je je mond om je club vooruit te schreeuwen vinden ze dat hilarisch, daar staan zij stoere jongens wel boven. Maw, gasten die de sfeer verpesten zonder het eigenlijk goed te beseffen. 

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #575 Gepost op: mei 12, 2008, 11:21:54 am »
A, ok, dan zal ik wel welkom zijn in T  :) ;)

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #576 Gepost op: mei 12, 2008, 11:46:02 am »
Waarom staan we daar eigenlijk in de hoek?
We zouden beter in de midden staan van vak T, en ons misschien wat meer verspreiden.
Kdenk wel dat da zou helpen.


Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #577 Gepost op: mei 12, 2008, 05:37:15 pm »
Waarom staan we daar eigenlijk in de hoek?
We zouden beter in de midden staan van vak T, en ons misschien wat meer verspreiden.
Kdenk wel dat da zou helpen.
Dat was eigenlijk ook de bedoeling denk ik, maar waarom ze dan toch de 'trommelhouder' in de hoek hebben geplaatst weet ik niet

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #578 Gepost op: mei 14, 2008, 09:20:54 pm »
ik lees nu en dan eens reacties van mensen op plaatsen stellen in het stadion,
of boxen zodat wij het boven ook zouden horen??
hallow word wakker jullie zijn de cb niet de koning  ;)
niet iedereen houd van jullie groot gedoe van als wij zingen moeten jullie zingen en van
als er iemand anders zingt jullie niet mee doen en kijken van amai kijk die zot hier ;)
blijven jullie maar lekker in vak T en amuzeer jullie daar maar laat het boven maar zoals het is!!
wij maken wel onze eigen sfeer!!
heb soms het gevoel dat jullie denken dat iedereen jullie aanbid maar denk dat maar niet te hard!!
jullie maken sfeer en zo akkoord maar vergeet niet dat helf van jullie tussen de 14 en 18 jaar ligt en nog naar school gaan voor velen zijn de cb kindjes die willen zingen moesten jullie paar meer hardere en oudere supporters hebben zouden sommige (buiten het bestuur omdat die toch doen met jullie wat ze willen) mss zich wel willen lid maken en meschien samen bij jullie willen staan!!

verklaar me zot nen onozelaar of wat jullie ook denken van me het is gewoon de realiteit  ;)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #579 Gepost op: mei 14, 2008, 11:27:56 pm »
ik lees nu en dan eens reacties van mensen op plaatsen stellen in het stadion,
of boxen zodat wij het boven ook zouden horen??
hallow word wakker jullie zijn de cb niet de koning  ;)
niet iedereen houd van jullie groot gedoe van als wij zingen moeten jullie zingen en van
als er iemand anders zingt jullie niet mee doen en kijken van amai kijk die zot hier ;)
blijven jullie maar lekker in vak T en amuzeer jullie daar maar laat het boven maar zoals het is!!
wij maken wel onze eigen sfeer!!
heb soms het gevoel dat jullie denken dat iedereen jullie aanbid maar denk dat maar niet te hard!!
jullie maken sfeer en zo akkoord maar vergeet niet dat helf van jullie tussen de 14 en 18 jaar ligt en nog naar school gaan voor velen zijn de cb kindjes die willen zingen moesten jullie paar meer hardere en oudere supporters hebben zouden sommige (buiten het bestuur omdat die toch doen met jullie wat ze willen) mss zich wel willen lid maken en meschien samen bij jullie willen staan!!

verklaar me zot nen onozelaar of wat jullie ook denken van me het is gewoon de realiteit  ;)

zalige post! :) :) :)

Waar haal jij dat allemaal, dat we denken de beste te zijn, dat we aanbeden worden.

Wel juist dat je zegt dat we met veel jeugd zitten. Maar zoals jij en ik worden die gasten volwassen. Dus binnen een paar jaar komt dat wel goed. We moeten het doen met de jeugd want vele van vroeger komen niet meer en die die overgebleven zijn maken liever sfeer op zijn engels en willen dus niet bij ons staan. En als ze zich te goed voelen om bij "kindjes" te staan tja dan hebben zij een probleem niet wij!

En het bestuur doet met ons wat ze willen? Ik vraag me af wat ze met ons doen.... . Dat moet wel iets heel erg zijn kan jij het mij mischien eens zeggen?  :)

En dat jullie zelf sfeer maken is zeer goed van jullie, doe zo verder! :)
essevee till i die!!!