Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274043 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #580 Gepost op: mei 15, 2008, 01:38:37 am »
blijven jullie maar lekker in vak T en amuzeer jullie daar maar laat het boven maar zoals het is!!

Doen ze toch ook? Over wat heb je het eigenlijk?


Offline jeugdige fan 1010

  • Leden
  • Berichten: 31
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #581 Gepost op: mei 15, 2008, 08:08:29 pm »
ik lees nu en dan eens reacties van mensen op plaatsen stellen in het stadion,
of boxen zodat wij het boven ook zouden horen??
hallow word wakker jullie zijn de cb niet de koning  ;)
niet iedereen houd van jullie groot gedoe van als wij zingen moeten jullie zingen en van
als er iemand anders zingt jullie niet mee doen en kijken van amai kijk die zot hier ;)
blijven jullie maar lekker in vak T en amuzeer jullie daar maar laat het boven maar zoals het is!!
wij maken wel onze eigen sfeer!!
heb soms het gevoel dat jullie denken dat iedereen jullie aanbid maar denk dat maar niet te hard!!
jullie maken sfeer en zo akkoord maar vergeet niet dat helf van jullie tussen de 14 en 18 jaar ligt en nog naar school gaan voor velen zijn de cb kindjes die willen zingen moesten jullie paar meer hardere en oudere supporters hebben zouden sommige (buiten het bestuur omdat die toch doen met jullie wat ze willen) mss zich wel willen lid maken en meschien samen bij jullie willen staan!!

verklaar me zot nen onozelaar of wat jullie ook denken van me het is gewoon de realiteit  ;)

shame on you
de helft is tussen 14 en 18 maar we maken wel die actie's he!!!heb je die al eens bekeken??
echt zielig!!!

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #582 Gepost op: mei 15, 2008, 10:41:34 pm »
ja met toestemming van het bestuur ;D
amai als er iets tegen den trainer ofzo zou gebeuren of iets is wat niet goed is voor het bestuur denken
jullie serieus dat het dan zou mogen??

nu ik heb respect vo sommige acties zitten ook hele mooie tussen zoals in kortrijk geweest!!
maar jullie hangen te vast aan het bestuur buiten jullie zelf neemt niemand jullie serieus en zonder diegene die soms wel meezingen (ik ook onderandere) met jullie op verplaatsing klinkt het niet echt  :o maar zoals er iemand al zij nog paar jaarkes en mss worden jullie nog een serieuze groep ;)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #583 Gepost op: mei 15, 2008, 11:02:03 pm »
ja met toestemming van het bestuur ;D
amai als er iets tegen den trainer ofzo zou gebeuren of iets is wat niet goed is voor het bestuur denken
jullie serieus dat het dan zou mogen??

nu ik heb respect vo sommige acties zitten ook hele mooie tussen zoals in kortrijk geweest!!
maar jullie hangen te vast aan het bestuur buiten jullie zelf neemt niemand jullie serieus en zonder diegene die soms wel meezingen (ik ook onderandere) met jullie op verplaatsing klinkt het niet echt  :o maar zoals er iemand al zij nog paar jaarkes en mss worden jullie nog een serieuze groep ;)

We zouden eens NIET moeten samenwerken met het bestuur. Tzou dan proper zijn. Dagen lang werken aan een actie en dan de dag zelf te horen krijgen dat het niet mag doorgaan door veiligheidsredenen.
Dan liever een goed contact met het bestuur en alles in samenspraak doen met hun, dat is de weg die het langst zal duren en ons het meest zal opleveren.

Op verplaatsing klinkt het niet te best??? Wees zelfstandig en start zelf een groepje op met oudere mensen die je nog kunt motiveren en ga met z'n allen zingen, en zien hoe ver je komt.

En met je vorige opmerking waarbij je zegt dat we geen enkele steun hebben van de oudere supporters, ik denk van wel.
Een prachtig voorbeeld: Iedere thuis- EN uitmatch zijn er mensen van De Vlaschuur die ons vervoegen... Dus volgens mij sla je de bal volledig mis.

Ik ontken niet dat onze groep nog wat moet groeien, maar een goeie sfeergroep maak je niet in 1 jaar. Maar we kunnen pas groeien als andere mensen achter ons staan en ons steunen.
Kritiek moet eens kunnen, maar kritiek en kritiek zijn 2!!

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #584 Gepost op: mei 15, 2008, 11:31:50 pm »
ja met toestemming van het bestuur ;D
amai als er iets tegen den trainer ofzo zou gebeuren of iets is wat niet goed is voor het bestuur denken
jullie serieus dat het dan zou mogen??

nu ik heb respect vo sommige acties zitten ook hele mooie tussen zoals in kortrijk geweest!!
maar jullie hangen te vast aan het bestuur buiten jullie zelf neemt niemand jullie serieus en zonder diegene die soms wel meezingen (ik ook onderandere) met jullie op verplaatsing klinkt het niet echt  :o maar zoals er iemand al zij nog paar jaarkes en mss worden jullie nog een serieuze groep ;)

Ik vraag mij eigenlijk af waarom je alles wil veralgemenen. Beetje triestig van jezelf, vind je niet? Geef je eigen mening en niet die van een ander. En verder is CB inderdaad nog erg jong, maar ze zijn gemotiveerd en gedreven ?n hebben geen schrik om hun stem te gebruiken ook al hebben er nog enkelen geen baard in de keel. Dat CB niet met niet-leden meezingt is ook al helemaal uit de lucht gegrepen. Voor de rest kan ik alleen maar concluderen dat je graag kritiek geeft. Nog maar weinig positiefs gelezen, zelfs over je eigen ploeg. Nu ja dit terzijde. Kritiek mag, maar bij jouw lijkt het van moeten te zijn. CB komt er wel, we zijn als sfeergroep nog jong en zullen alleen maar groeien. Verder zingen we voor de ploeg en niet voor de eer... En wat maakt het jouw nu uit hoe het intern in elkaar zit, als CB de ploeg steunt is dit toch voldoende? Trouwens vergeten dat we vorig seizoen met een spandoek richting Lierse trokken 'We willen bloed, zweet en tranen'? Toen was het ook een mindere periode en CB liet zich horen, niet geheel positief en waarschijnlijk ook niet echt aangenaam voor het bestuur. Of wil je zelf nog altijd liever een spandoekje met Dury buiten op?

Ah ja waarom moeite doen, waarom moeten wij CB'ers ons verantwoorden aan iemand zoals u.  ???

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #585 Gepost op: mei 16, 2008, 11:32:55 am »
ja met toestemming van het bestuur ;D
amai als er iets tegen den trainer ofzo zou gebeuren of iets is wat niet goed is voor het bestuur denken
jullie serieus dat het dan zou mogen??

nu ik heb respect vo sommige acties zitten ook hele mooie tussen zoals in kortrijk geweest!!
maar jullie hangen te vast aan het bestuur buiten jullie zelf neemt niemand jullie serieus en zonder diegene die soms wel meezingen (ik ook onderandere) met jullie op verplaatsing klinkt het niet echt  :o maar zoals er iemand al zij nog paar jaarkes en mss worden jullie nog een serieuze groep ;)

We zouden eens NIET moeten samenwerken met het bestuur. Tzou dan proper zijn. Dagen lang werken aan een actie en dan de dag zelf te horen krijgen dat het niet mag doorgaan door veiligheidsredenen.
Dan liever een goed contact met het bestuur en alles in samenspraak doen met hun, dat is de weg die het langst zal duren en ons het meest zal opleveren.

Op verplaatsing klinkt het niet te best??? Wees zelfstandig en start zelf een groepje op met oudere mensen die je nog kunt motiveren en ga met z'n allen zingen, en zien hoe ver je komt.

En met je vorige opmerking waarbij je zegt dat we geen enkele steun hebben van de oudere supporters, ik denk van wel.
Een prachtig voorbeeld: Iedere thuis- EN uitmatch zijn er mensen van De Vlaschuur die ons vervoegen... Dus volgens mij sla je de bal volledig mis.

Ik ontken niet dat onze groep nog wat moet groeien, maar een goeie sfeergroep maak je niet in 1 jaar. Maar we kunnen pas groeien als andere mensen achter ons staan en ons steunen.
Kritiek moet eens kunnen, maar kritiek en kritiek zijn 2!!

ewel
we zijn met meerdere ouderen, veel meer dan je denkt
ik span daar de kroon met m'n 47 jaar
en ik voel me ontzettend goed tussen die jongeren en noem mezelf met trots een (ietwat grijzende) COLONO boy
ik was erbij tijdens de voorbereidingen van de tifo acties,
hard werken een ganse zaterdag, dan vlug over huis, douchke nemen en weer naar het stadion.
Een absolute aanrader voor ieder die begaan in met de club, voor de sfeer alleen zou je een ganse zaterdag gaan "Tsjollen".
En wat het bestuur betrefd, wist je dat er mensen uit het bestuur een handje komen toesteken als ze wat tijd over hebben, en dat tijdens de namiddag van een thuiswedstrijd.  >:( >:(

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #586 Gepost op: mei 16, 2008, 12:21:09 pm »
ja met toestemming van het bestuur ;D
amai als er iets tegen den trainer ofzo zou gebeuren of iets is wat niet goed is voor het bestuur denken
jullie serieus dat het dan zou mogen??

nu ik heb respect vo sommige acties zitten ook hele mooie tussen zoals in kortrijk geweest!!
maar jullie hangen te vast aan het bestuur buiten jullie zelf neemt niemand jullie serieus en zonder diegene die soms wel meezingen (ik ook onderandere) met jullie op verplaatsing klinkt het niet echt  :o maar zoals er iemand al zij nog paar jaarkes en mss worden jullie nog een serieuze groep ;)

Liever een groep gemotiveerde jongeren die goed overeenkomt met het bestuur, dan een groep anti-sfeermakers die af en toe eens een 'Dury buiten' schreeuwen maar voor de rest niks. Ik weet alvast wie ik serieus neem. :)

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #587 Gepost op: mei 16, 2008, 01:00:44 pm »
allemaal reacties van cb leden of van vrienden ervan!!
veel mensen hebben respect voor jullie acties maar ook veel mensen kunnen jullie gedrag niet verdragen!!

maar swoit zoals gezegt werd iedereen word ouder dus worden jullie mss nog ooit eens een supportersclub die de moeite waard zijn!!

ale nog veel succes

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #588 Gepost op: mei 16, 2008, 01:18:16 pm »
allemaal reacties van cb leden of van vrienden ervan!!
veel mensen hebben respect voor jullie acties maar ook veel mensen kunnen jullie gedrag niet verdragen!!

maar swoit zoals gezegt werd iedereen word ouder dus worden jullie mss nog ooit eens een supportersclub die de moeite waard zijn!!

ale nog veel succes

Helemaal niet, en 'veel mensen kunnen CB's gedrag niet verdragen'? Ik denk dat dat z??r goed meevalt, zeker in vergelijking met andere supporterskliekjes die sinds een paar jaar (uiteraard) nog nul, noppes, de ballen respect krijgen. Geen idee vanwaar jouw frustratie komt overigens, het komt eerlijk gezegd vrij belachelijk over.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #589 Gepost op: mei 16, 2008, 04:36:03 pm »
allemaal reacties van cb leden of van vrienden ervan!!
veel mensen hebben respect voor jullie acties maar ook veel mensen kunnen jullie gedrag niet verdragen!!

maar swoit zoals gezegt werd iedereen word ouder dus worden jullie mss nog ooit eens een supportersclub die de moeite waard zijn!!

ale nog veel succes

Man stop eens met leuteren en stop eens met in het verleden te leven...

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #590 Gepost op: mei 16, 2008, 06:06:57 pm »
zeker iemand die nooit het verleden zelf gekend heeft, geen verdere woorden meer aan vuil maken, gwn een meeloper

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #591 Gepost op: mei 16, 2008, 06:15:15 pm »
Gasten..
Reageer er niet op..
Als onze vriend echt zo'n problemen heeft, hij weet ons staan.. En kan altijd eens discussieren face to face..

Van dat bestuur.. Wij geven kritiek wanneer we willen, meer zelf nog.. Wij geven ze rechtstreeks aan het bestuur.. Niet via spandoeken of via gezangen.. Maar gewoon knal in hun gezicht..

En dat we jong zijn.. Who Cares ?? We krijgen respect van de mensen waar we van respect willen..

Kan mij het wat schelen dat we bij jouw groep niet geliefd zijn, omdat we de jeugd van roodwit naar roodgroen halen..
Dat is dan jouw probleem, niet het mijne..

You don't likes us.. We don't care

Offline STRuben

  • Leden
  • Berichten: 73
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #592 Gepost op: mei 18, 2008, 12:12:02 pm »
Kvind die grote (maar die echt grote) vlag maar niks.
Daar valt niet mee te zwaaien :o


Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #593 Gepost op: mei 18, 2008, 12:29:57 pm »
daarvoor moet je de feeling hebben ;)
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #594 Gepost op: mei 18, 2008, 01:51:44 pm »
Feeling?

De laatste thuismatch heb ik ook eens geprobeerd om met die vlag te zwaaien...

Na 5 seconden was ik zowaar gecoconneerd / gerolmopst  ::)


Btw, ik ben er 28 en heb het uitstekend naar mijn zin in T, al moet ik toegeven dat het na de bekerwedstrijd tegen scumcity niet meer was zoals ervoor. Naar volgend seizoen hoop ik dat ons aantal nog groeit, dat er nog meer, massaler en luider wordt gezongen en dat T nog meer rood-groen en Zulte Waregem uitademt, al was dat dit seizoen ook al dik OK! Misschien kunnen we ook ietwat meer opschuiven naar het midden in T?
« Laatst bewerkt op: mei 18, 2008, 01:58:38 pm door Kartouch »
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

Offline Soulscream

  • Leden
  • Berichten: 3.065
  • Voice of the voiceless!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #595 Gepost op: mei 18, 2008, 03:26:46 pm »
Ik vind opschuiven naar het midden goed! zo gaan we automatische meer innemen van T.

Offline wrd

  • Leden
  • Berichten: 404
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #596 Gepost op: mei 18, 2008, 08:41:19 pm »
ik vind het ook niet zo'n slecht idee.. dan zullen mn maten mss meer geneigd zijn meer in de kop te staan dan tegen dat muurke aan den drank ;) Kdenk dat dit voor meer mensen wel positiever zou kunnen zijn, en zo krijg je ook sneller een groter deel van het vak mee.. jullie zien wel!

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #597 Gepost op: mei 20, 2008, 11:19:25 pm »
Ik ben ook voor dit idee. Zo kunnen de omstaanders langs beide zijden tgezang verspreiden, terwijl dat nu slechts langs 1 kant kan  :) Maar 't is jullie keuze natuurlijk e  ;)

fox

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #598 Gepost op: mei 22, 2008, 03:47:51 pm »
allemaal reacties van cb leden of van vrienden ervan!!
veel mensen hebben respect voor jullie acties maar ook veel mensen kunnen jullie gedrag niet verdragen!!

maar swoit zoals gezegt werd iedereen word ouder dus worden jullie mss nog ooit eens een supportersclub die de moeite waard zijn!!

ale nog veel succes

Leer misschien eerst een deftig schrijven vooraleer je hier God de almachtige vader komt spelen.  Ik weet dat sommige idioten bovenaan er een nationale sport van maken om alles wat bestuur is zwart te maken, maar er zijn ook mensen die zich constructief opstellen en trachten samen te werken met de club om zo een warme en gezellige sfeer te cre?ren.

Het zielige van heel de situatie is dat de "ouderen" geen greintje verstand in hoofd hebben zitten om dit enigszins in te zien en dat de constructieve aanpak moet komen van jongens die nog in hun pubertijd zitten. Dat zij veel meer volwassenheid aan de dag leggen dan types zoals jijzelf zegt niet zoveel over die jongens maar het zegt alles over u.  Dus vooraleer je nog eens uit de hoogte komt doen zou je misschien zelf beter wat maturiteit kweken want op deze manier komt het uiterst belachelijk over.


fox

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #599 Gepost op: mei 22, 2008, 03:51:31 pm »
Feeling?

De laatste thuismatch heb ik ook eens geprobeerd om met die vlag te zwaaien...

Na 5 seconden was ik zowaar gecoconneerd / gerolmopst  ::)


Btw, ik ben er 28 en heb het uitstekend naar mijn zin in T, al moet ik toegeven dat het na de bekerwedstrijd tegen scumcity niet meer was zoals ervoor. Naar volgend seizoen hoop ik dat ons aantal nog groeit, dat er nog meer, massaler en luider wordt gezongen en dat T nog meer rood-groen en Zulte Waregem uitademt, al was dat dit seizoen ook al dik OK! Misschien kunnen we ook ietwat meer opschuiven naar het midden in T?

Ik zit op mijn gemakken in de A tussen de tjeven en ik hub dus een goed uitzicht over vak T. Mijns inziens is het probleem dat de groep nog veel te klein is en dat jullie nooit boven de tegenpartij kunnen uitkomen als die eens hun keel opentrekken. Volgens mij hebben jullie minsten 2 keer zoveel leden nodig die er voor gaan. Dat heeft uiteraard tijd nodig en ik twijfel er niet aan dat CB binnen een 2 tal jaar genoeg leden heeft om elke wedstrijd voor voldoende sfeer te zorgen.