Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274028 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline athos

  • Leden
  • Berichten: 476
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #640 Gepost op: augustus 19, 2008, 11:29:36 am »
Zegt genoeg :). Ik denk dat Pringless aan de overkant zit. Indien hij in T staat, shame on you!

Pring zit inderdaad aan de overkant
en dat orkest (met alle respect) mag van mij morgen opkrassen
was tegen Bari (denk ik) de storende factor
telkens we goed op dreef waren speelden zij een deuntje  >:(
Jup ik zit in vak E, en als jullie beginnen te zingen ofzo dan begint da orkest te spelen en hoor je het natuurlijk niet.
Zelfde hier, voor mij mogen die gasten keer op ulder trommelke slaan alst corner is ofzo, maar soms is het bijna de hele match dat ze bezig zijn en stoort mij soms ook ... Dan hoor je natuurlijk niet veel van de Colono Boys ...  :o

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #641 Gepost op: augustus 19, 2008, 06:31:23 pm »
Zegt genoeg :). Ik denk dat Pringless aan de overkant zit. Indien hij in T staat, shame on you!

Pring zit inderdaad aan de overkant
en dat orkest (met alle respect) mag van mij morgen opkrassen
was tegen Bari (denk ik) de storende factor
telkens we goed op dreef waren speelden zij een deuntje  >:(

volkomen mee eens :) was zeer storend :(
tword idd tijd da ze da orkest weg doen want veel supporters van andere clubs lachen daar mee

ik citeer

Zulte woaregem me ulder zotte fanfare doare

is ni plezant om altijd te hore maarja .. :)
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #642 Gepost op: augustus 19, 2008, 09:30:31 pm »
als de sfeer genoeg is ( dus luid genoeg) hoor je ze niet spelen denk maar aan ons eerste jaar eerste klasse heb toen niemand horen klagen op de nieuwe tribune van dat orkest  ;)

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #643 Gepost op: augustus 19, 2008, 09:44:00 pm »
als de sfeer genoeg is ( dus luid genoeg) hoor je ze niet spelen denk maar aan ons eerste jaar eerste klasse heb toen niemand horen klagen op de nieuwe tribune van dat orkest  ;)

:) het gaat hier dan ook niet over de nieuwe tribune maar over de oude tribune. Gelieve eerst eens alles goed te lezen. En wat je daar zegt over het eerste jaar is juist veel sfeer toen, maar nu zie je dat de meeste van onze supporters maar van zich laten horen als het goed gaat! Zeer spijtig!
essevee till i die!!!

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #644 Gepost op: augustus 19, 2008, 09:48:07 pm »
als de sfeer genoeg is ( dus luid genoeg) hoor je ze niet spelen denk maar aan ons eerste jaar eerste klasse heb toen niemand horen klagen op de nieuwe tribune van dat orkest  ;)

:) het gaat hier dan ook niet over de nieuwe tribune maar over de oude tribune. Gelieve eerst eens alles goed te lezen. En wat je daar zegt over het eerste jaar is juist veel sfeer toen, maar nu zie je dat de meeste van onze supporters maar van zich laten horen als het goed gaat! Zeer spijtig!

weet ik wel  ;) maar het is niet alleen maar als het goed gaat  ;)
je mag niet vergeten dat de mensen die het eerste jaar samen zaten bij q dat die nu goed verspreid zitten!!
hoe komt het dat er op de uitmachen altijd veel meer sfeer is dan op de thuis wedstrijden? omdat de meeste (niet allemaal meer) weer samen zijn die sfeer willen maken !! en sommige die graag sfeer maken krijgen ook sneller stadion verbod en der zitten er daar ook een paar bij dit jaar  ;)
we hebben zeer dringend die tribune achter het plein nodig  ;D

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #645 Gepost op: augustus 19, 2008, 09:50:51 pm »
als de sfeer genoeg is ( dus luid genoeg) hoor je ze niet spelen denk maar aan ons eerste jaar eerste klasse heb toen niemand horen klagen op de nieuwe tribune van dat orkest  ;)

:) het gaat hier dan ook niet over de nieuwe tribune maar over de oude tribune. Gelieve eerst eens alles goed te lezen. En wat je daar zegt over het eerste jaar is juist veel sfeer toen, maar nu zie je dat de meeste van onze supporters maar van zich laten horen als het goed gaat! Zeer spijtig!

weet ik wel  ;) maar het is niet alleen maar als het goed gaat  ;)
je mag niet vergeten dat de mensen die het eerste jaar samen zaten bij q dat die nu goed verspreid zitten!!
hoe komt het dat er op de uitmachen altijd veel meer sfeer is dan op de thuis wedstrijden? omdat de meeste (niet allemaal meer) weer samen zijn die sfeer willen maken !! en sommige die graag sfeer maken krijgen ook sneller stadion verbod en der zitten er daar ook een paar bij dit jaar  ;)
we hebben zeer dringend die tribune achter het plein nodig  ;D

das idd just!
essevee till i die!!!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #646 Gepost op: september 15, 2008, 07:17:43 pm »
De sfeer zat gisteren redelijk goed vooral bij de 1-1 maar als je 1-2 en 1-3 achterkomt is dat maar normaal dat Genk door heel het stadion gaat, maar toch ben ik tevreden over de sfeermakers  :)
SV TILL I DIE

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #647 Gepost op: september 15, 2008, 11:49:58 pm »
Het ging verrassend luid bij ons. Van de eerste noot al... Echt, dikke proficiat.
Tevens had ik het gevoel dat er heel wat meer mensen bij ons staan en meezingen dan andere seizoenen!

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #648 Gepost op: september 15, 2008, 11:56:00 pm »
Trouwens ons spandoekje voor de wedstrijd :




Crudo

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #649 Gepost op: september 16, 2008, 12:16:12 am »
De sfeer was idd dik in orde zondag, maja kan ook moeilijk anders met zo'n wervelend voetbal in die 1e helft  8)

fox

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #650 Gepost op: september 18, 2008, 10:51:48 am »
Ik wil niet ambetant doen, maar ik zit aan de overkant en de enigen die ik goed heb gehoord zijn die van Genk.  Meer dan een (stille) sporadische essevee ol? ol? heb ik niet gehoord...

Naar mijn mening is Colono Boys nog steeds te klein om het verschil te maken.  Die van Genk waren luidkeels aan het brullen met een man of 200,300.  Bij de Colono Boys was dit misschien 25 man. Het is gewoon niet te vergelijken.  Ik denk dat het nog wel een paar jaar kan duren vooraleer jullie groot genoeg zijn om daar tegen op te tornen.

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #651 Gepost op: september 18, 2008, 12:46:56 pm »
1ste helft was het nog goed. 2de helft daarin tegen...
Nuja...
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #652 Gepost op: september 18, 2008, 01:16:25 pm »
ik zit in blok E en in tegenstelling tot fox heb ik de CB wel gehoord :)
SV TILL I DIE

Offline Mattieke

  • Leden
  • Berichten: 901
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #653 Gepost op: september 18, 2008, 05:32:12 pm »
ik zit in blok E en in tegenstelling tot fox heb ik de CB wel gehoord :)
Ik zit ook in E, en daar heb ik de CB ook een paar keer goed gehoord...

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #654 Gepost op: september 18, 2008, 05:58:45 pm »
Ik wil niet ambetant doen, maar ik zit aan de overkant en de enigen die ik goed heb gehoord zijn die van Genk.  Meer dan een (stille) sporadische essevee ol? ol? heb ik niet gehoord...

Naar mijn mening is Colono Boys nog steeds te klein om het verschil te maken.  Die van Genk waren luidkeels aan het brullen met een man of 200,300.  Bij de Colono Boys was dit misschien 25 man. Het is gewoon niet te vergelijken.  Ik denk dat het nog wel een paar jaar kan duren vooraleer jullie groot genoeg zijn om daar tegen op te tornen.

moeilijke vergelijking
Genk was zeker met meer dan 200 ? 300 man aan 't zingen
wij staan dan nog onder een betonnen afdak en laag bij de grond
in Mechelen daarentegen gingen we sommige momenten boven hun spionkop
als we allemaal samen staan lukt het wel

het blijft wachten op het nieuwe stadion
we zullen dan eens zien (of horen zekers  ;D)

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #655 Gepost op: september 18, 2008, 06:25:01 pm »
mensen die op verplaatsing mee gaan zijn ook meestal degene die roepen... as wij op verplaatsing gaan kun je ons ook altijd goed horen. al is het wel waar dat cb nog wat klein is, maarja, ze bestaan nog maar van 2006 en ik vind dat ze al heel ver staan in die 2 jaar tijd

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #656 Gepost op: september 18, 2008, 07:36:10 pm »
Op verplaatsing zing ik (meestal) mee uit volle borst! maar in vak E alleen gaan zingen zie ik nie zitten  :P
SV TILL I DIE

Offline bloempot

  • Leden
  • Berichten: 1.013
  • SFEER is geen misdaad!
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #657 Gepost op: september 18, 2008, 07:41:29 pm »
Op verplaatsing zing ik (meestal) mee uit volle borst! maar in vak E alleen gaan zingen zie ik nie zitten  :P
Zak dan eens af naar T en kijk wat ge het liefst doet: op u gat zitten en de match bekijken of 90 min staan zingen...
Met u abo van E kunde nrml toch binnen in T. En dan kunt ge eens bekijken wat ge verkiest h? :P

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #658 Gepost op: september 18, 2008, 07:51:34 pm »
Op verplaatsing zing ik (meestal) mee uit volle borst! maar in vak E alleen gaan zingen zie ik nie zitten  :P
Zak dan eens af naar T en kijk wat ge het liefst doet: op u gat zitten en de match bekijken of 90 min staan zingen...
Met u abo van E kunde nrml toch binnen in T. En dan kunt ge eens bekijken wat ge verkiest h? :P
hmm :p kwn keer vragen of minne maat mee wilt ^^
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #659 Gepost op: september 18, 2008, 10:09:02 pm »
Zeker eens doen. Ik heb al enkele collega's die normaal boven zaten meegepakt naar T en sindsdien komen ze veel liever en zelfs bijna iedere thuismatch.