Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274029 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline snopke

  • Leden
  • Berichten: 269
  • C'MON ESSEVEE
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #660 Gepost op: september 18, 2008, 10:30:00 pm »
Op verplaatsing zing ik (meestal) mee uit volle borst! maar in vak E alleen gaan zingen zie ik nie zitten  :P

tegen tubeke kunde om een gratis ticket gaan en ga eens na T. En zie of het u bevalt



Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #661 Gepost op: september 18, 2008, 10:43:59 pm »
Ja kdenk wel dat ik eens afkom ^^ mja staan daar eigelijk veel jonge gasten?  :-[ want ben zelf nog maar 15 xD
SV TILL I DIE

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #662 Gepost op: september 18, 2008, 11:59:57 pm »
Wat een vraag :). Meer dan de helft is jonger dan 20.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #663 Gepost op: september 19, 2008, 12:04:49 am »
Wat een vraag :). Meer dan de helft is jonger dan 20.

Wanneer we het gehele vak T nemen dan denk ik niet dat meer dan de helft onder de 20 is... Uiterst rechts staat immers heel wat minder jong volk.
Of is het niet dat wat je bedoelt... ;)

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #664 Gepost op: september 19, 2008, 07:26:55 am »
Ahja xD ik zal wsl eens afkomen met "Athosz" van het forum ^^
SV TILL I DIE

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #665 Gepost op: september 19, 2008, 12:42:57 pm »
Ja kdenk wel dat ik eens afkom ^^ mja staan daar eigelijk veel jonge gasten?  :-[ want ben zelf nog maar 15 xD
Als je komt om mee te doen met de rest (om te zingen en sfeer te maken) Heeft niemand daarop tegen...
Alleen die kindertjes mogen wegblijven... Daarmee bedoel ik gasten die heel de match dom staan te doen.
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #666 Gepost op: september 21, 2008, 08:39:30 pm »
Wat een vraag :). Meer dan de helft is jonger dan 20.

de andere helft is dan wel + 40   ;)

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #667 Gepost op: september 21, 2008, 08:40:32 pm »
Ja kdenk wel dat ik eens afkom ^^ mja staan daar eigelijk veel jonge gasten?  :-[ want ben zelf nog maar 15 xD
Als je komt om mee te doen met de rest (om te zingen en sfeer te maken) Heeft niemand daarop tegen...
Alleen die kindertjes mogen wegblijven... Daarmee bedoel ik gasten die heel de match dom staan te doen.

hebben evenveel recht als een ander om daar te staan

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #668 Gepost op: september 24, 2008, 12:55:02 pm »
Ja idd... Maar als het is om dom te doen.. T is lang genoeg!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #669 Gepost op: september 27, 2008, 10:32:28 pm »
Ik denk dat de Tifo op de hoofdtribune op de kl*ten trok?
SV TILL I DIE

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #670 Gepost op: september 28, 2008, 09:25:00 am »
Wrm een tifo tegen Tubeke??? Je moet de tegenstander imponeren, maar ze waren maar met 20. :D

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #671 Gepost op: september 28, 2008, 10:00:17 am »
Wrm een tifo tegen Tubeke??? Je moet de tegenstander imponeren, maar ze waren maar met 20. :D

ideetje van de club
met al die gratis tickets moet je die nieuwe mensen laten zien dat het stadion leeft

heel veel respect voor die gasten die de ganse dag die papieren op de zitplaatsen gekleefd hebben
uiteraard jammer van de respons,
maar dit was te verwachten
zoiets moet groeien , maar ik vrees het ergste
« Laatst bewerkt op: september 28, 2008, 10:52:19 am door Rafa »

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #672 Gepost op: september 28, 2008, 10:28:55 am »
Heb gisteren eens in de B plaatsgenomen..De ambiance is daar zo mogelijk nog zwakker dan op m'n vaste plaats, in de P.
Toch hoedje af voor Colono Boys, van aan de overzijde hoor je die kerels goed. Dik in orde.
-SVZW Forever-

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #673 Gepost op: september 28, 2008, 10:51:31 am »
Bedankt voor de positieve kritiek (in zekere zin toch :)).
De actie kwam er i.s.m. de club : ideaal moment om nieuwe bezoekers aan te trekken.

Wij waren heel de dag (8.00 tot 15.30) in de weer, maar ik (persoonlijk) heb geen bal gezien van onze tifo... :P Aan onze kant zijn foto's getrokken door onze huisfotograaf DMQ, maar van de andere kant hebben we momenteel niets. Alle plaatjes zijn welkom.

Bedankt ook aan iedereen die de hele dag kwam helpen en de mensen die hun blad w?l in de lucht staken !

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #674 Gepost op: september 28, 2008, 11:00:49 am »
Bedankt voor de positieve kritiek (in zekere zin toch :)).
De actie kwam er i.s.m. de club : ideaal moment om nieuwe bezoekers aan te trekken.

Wij waren heel de dag (8.00 tot 15.30) in de weer, maar ik (persoonlijk) heb geen bal gezien van onze tifo... :P Aan onze kant zijn foto's getrokken door onze huisfotograaf DMQ, maar van de andere kant hebben we momenteel niets. Alle plaatjes zijn welkom.

Bedankt ook aan iedereen die de hele dag kwam helpen en de mensen die hun blad w?l in de lucht staken !
dat waren er aan de overkant BEDROEVEND weinig, is dat nu echt zo moeilijk om 2min blaadje boven u hoofd te houden?! echt jammer

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #675 Gepost op: september 28, 2008, 11:14:23 am »
Ik zit in vak E, maar da was plots en die spelers waren daar al, niemand was klaar, dan heb ik toch maar dat blaadje boven mijn hoofd gestoken, maar ik zag er heel weinig die meededen, ik stond daar precies alleen met in de lucht
SV TILL I DIE

Offline Wouter

  • Leden
  • Berichten: 1.771
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #676 Gepost op: september 28, 2008, 11:20:51 am »
Respect voor het werk dat jullie er hebben ingestoken! Maar een tifo op de hoofdtribune heeft sowieso weinig kans van slagen. Op de hoofdtribune zitten de iets oudere supporters die van een tifo nog nooit gehoord hebben en die zich afvragen wat 'da blad' ligt te doen op hun stoeltje. Naast de iets ouderen zitten ook VIP's (de voorbije jaren meer en meer, en ik krijg de lopende kaka van die naam) die 1) amper weten dat een bal rond is, dus zeker niet komen om vocaal noch op een andere manier de sfeer iets bij te brengen en 2) om 20u05 al halfdronken van de Cava (die ze zelf trots 'bubbels' of 'champagne' noemen) naar hun plaats komen gewaggeld. Tegen dan is de match al bezig en heeft de tifo geen zin meer gehad. De irritante rotkinderen van die VIP's kunnen zich dan vlotjes bezig houden met het vouwen van vliegertjes van die groene en rode blaadjes.
Daarom misschien best tifo houden op de nieuwe tribune; heeft iets meer kans op slagen (was ook zo gisteren, maar daar waren het enkel rood-groene vakken, zo leek het en niet SVZW, of heb ik dit verkeerd op?)

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #677 Gepost op: september 28, 2008, 11:24:59 am »
op de hoofdtribune gaat dat niet meer lukken, vorig jaar was het net hetzelfde... tribune kant vijvers doet tenminste mee, vorig jaar tegen brugge en genk was het daar goe gelukt

Offline Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #678 Gepost op: september 28, 2008, 11:35:13 am »
Mja, vliegers maken is nu niet zo erg, als de tifo gedaan is vind ik
SV TILL I DIE

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #679 Gepost op: september 28, 2008, 11:44:34 am »
De VIPs kregen dit keer geen blaadje meer. We hebben die twee vakken (met gele zitjes) gewoon overgeslaan : zij geen respect voor ons, wij negeren ze. Zo simpel is het.

Over die vliegertjes : gisteren werden een paar kinderen aangemaand om de vliegertjes niet te gooien. De stewards waren volgens mij bang voor aanslagen op de grensrechter. Een gastje van 10 jaar moest zijn vliegertje op te grond leggen van een steward. Goe bezig gasten.