Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274017 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline Kartouch

  • Leden
  • Berichten: 1.020
  • SEMPRE FORZA SV ZULTE WAREGEM
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #680 Gepost op: september 28, 2008, 11:48:42 am »
Heb gisteren eens in de B plaatsgenomen..De ambiance is daar zo mogelijk nog zwakker dan op m'n vaste plaats, in de P.
Toch hoedje af voor Colono Boys, van aan de overzijde hoor je die kerels goed. Dik in orde.


Meer volk in T dan anders, maar dat liet zich dan toch niet opmerken in het aantal decibels...

Enkel in de eerste tien minuten van de tweede helft was het OK.

Geef mij maar een sfeertje ? la de bekerwedstrijd op Kortrijk van vorig jaar. Dat is pas kicken!
"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that." Bill Shankly

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #681 Gepost op: september 28, 2008, 11:51:53 am »
die stewards, man das gewoon uitdagen, heb gistren op televisie gekeken en toen vak T in beeld was, stond er daar 1 steward gans de tijd vooraan het vak (bijna tussen de mensen) de boel in de gaten te houden, je mag niets in het regenboogstadion... als je dan kijkt naar standard - anderlecht  :-\
de goeste voor nog thuismatchen mee te pikken slinkt elke week

Offline Vossie

  • Leden
  • Berichten: 436
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #682 Gepost op: september 28, 2008, 12:12:53 pm »
Kan er niet op die papieren 1 zin staan: Gelieve dit papier in de lucht te steken na het aftellen 10.9.8....2.1 (afgeropen door de speaker), en dat ze dan een goe skijve draaien. Dat de spelers op dat ogenblik op het veld komen zoals in standard. Tegen dat den helft doorheeft dat de spelers er staan om op het veld te komen, is de match al begonnen.

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #683 Gepost op: september 28, 2008, 12:50:25 pm »
Respect voor het werk dat jullie er hebben ingestoken! Maar een tifo op de hoofdtribune heeft sowieso weinig kans van slagen. Op de hoofdtribune zitten de iets oudere supporters die van een tifo nog nooit gehoord hebben en die zich afvragen wat 'da blad' ligt te doen op hun stoeltje. Naast de iets ouderen zitten ook VIP's (de voorbije jaren meer en meer, en ik krijg de lopende kaka van die naam) die 1) amper weten dat een bal rond is, dus zeker niet komen om vocaal noch op een andere manier de sfeer iets bij te brengen en 2) om 20u05 al halfdronken van de Cava (die ze zelf trots 'bubbels' of 'champagne' noemen) naar hun plaats komen gewaggeld. Tegen dan is de match al bezig en heeft de tifo geen zin meer gehad. De irritante rotkinderen van die VIP's kunnen zich dan vlotjes bezig houden met het vouwen van vliegertjes van die groene en rode blaadjes.
Daarom misschien best tifo houden op de nieuwe tribune; heeft iets meer kans op slagen (was ook zo gisteren, maar daar waren het enkel rood-groene vakken, zo leek het en niet SVZW, of heb ik dit verkeerd op?)

Yep...Ik mocht gisteren eens zo'n "VIP"-je meemaken. Echt kak. Over voetbal werd er daar amper gebabbeld, iedereen hangt daar de grote jan uit en ik stond daar zielig als ENIGE met een supporterssjaal aan. Voelde me echt nen pummel, tussen die rijke tisten (tijdens de rust mochten we zelfs gratis cognac zuipen).
Na de match snel naar de kantine aan de kant vijvers gevlucht, alwaar ik me sebiet weer op m'n gemak voelde.
1e maal VIP en definitely de allerlaatste maal!!
-SVZW Forever-

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #684 Gepost op: september 28, 2008, 08:58:37 pm »
Ik begrijp je volkomen, beste vriend! Maar zonder die VIPS betaal jij 70 euro per thuismatch om ons budget rond te kunnen krijgen! VIPS zijn er overal, geloof me! Paardenrennen in Outrijve (godvergeten dorp in Avelgem), en jawel amper 12 paarden te zien, wel een...VIPdorp. ;)

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #685 Gepost op: september 28, 2008, 09:11:44 pm »
Ik begrijp je volkomen, beste vriend! Maar zonder die VIPS betaal jij 70 euro per thuismatch om ons budget rond te kunnen krijgen! VIPS zijn er overal, geloof me! Paardenrennen in Outrijve (godvergeten dorp in Avelgem), en jawel amper 12 paarden te zien, wel een...VIPdorp. ;)

Is zeker zo..Maar laat ze daar maar gerust verderdoen, voor mij hoeven die toestandjes niet. Ik zit goed in "mijn" kantineke ;)
-SVZW Forever-

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #686 Gepost op: september 28, 2008, 09:37:30 pm »
De VIPs kregen dit keer geen blaadje meer. We hebben die twee vakken (met gele zitjes) gewoon overgeslaan : zij geen respect voor ons, wij negeren ze. Zo simpel is het.

Over die vliegertjes : gisteren werden een paar kinderen aangemaand om de vliegertjes niet te gooien. De stewards waren volgens mij bang voor aanslagen op de grensrechter. Een gastje van 10 jaar moest zijn vliegertje op te grond leggen van een steward. Goe bezig gasten.
met of zonder stewards, haalt nie veel uit. de stewards doen in hun broek als ze er eens echt moeten zijn maar om kinderen of mensen die sfeer willen maken neer te halen zijn ze daar...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #687 Gepost op: september 28, 2008, 10:41:13 pm »
de meeste vliegertjes die op het veld landden kwamen trouwens van bovenaan op de tribune kant vijvers  :)

ik zou ook geen moeite meer doen om papiertjes te leggen op de hoofdtribune, beter dan 2 keer op de tribune kant vijvers dan 1 keer in gans het stadion.

sfeer was gisteren ok begin van de tweede helft, jawel toen we heel goed speelden.

ik denk zelf dat ik opnieuw enkele "zwartkijkers" gespot heb in hun favoriete hoekje. wat een triestige zielige mensen toch die zelfs nog geen vrienden met een abonnement hebben. ofwel zijn het natuurlijk gepensioneerde hooligans met stadionverboden  ;D

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #688 Gepost op: september 29, 2008, 12:50:04 pm »
die stewards, man das gewoon uitdagen, heb gistren op televisie gekeken en toen vak T in beeld was, stond er daar 1 steward gans de tijd vooraan het vak (bijna tussen de mensen) de boel in de gaten te houden, je mag niets in het regenboogstadion... als je dan kijkt naar standard - anderlecht  :-\
de goeste voor nog thuismatchen mee te pikken slinkt elke week
Daarmee... Zodra ik trg binnen mag neem ik trg plaats boven. Je hebt daar geen last van zo'n iritante mannekes... Voetbal een feest? Jawadde. Dien da die uitspraakt uitgevonden heeft is nog nooit in essevee geweest zeker!
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

salout?

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #689 Gepost op: september 29, 2008, 11:00:53 pm »
die stewards, man das gewoon uitdagen, heb gistren op televisie gekeken en toen vak T in beeld was, stond er daar 1 steward gans de tijd vooraan het vak (bijna tussen de mensen) de boel in de gaten te houden, je mag niets in het regenboogstadion... als je dan kijkt naar standard - anderlecht  :-\
de goeste voor nog thuismatchen mee te pikken slinkt elke week
Daarmee... Zodra ik trg binnen mag neem ik trg plaats boven. Je hebt daar geen last van zo'n iritante mannekes... Voetbal een feest? Jawadde. Dien da die uitspraakt uitgevonden heeft is nog nooit in essevee geweest zeker!

Niemand verplicht u om te komen...

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #690 Gepost op: september 30, 2008, 12:27:29 pm »
die stewards, man das gewoon uitdagen, heb gistren op televisie gekeken en toen vak T in beeld was, stond er daar 1 steward gans de tijd vooraan het vak (bijna tussen de mensen) de boel in de gaten te houden, je mag niets in het regenboogstadion... als je dan kijkt naar standard - anderlecht  :-\
de goeste voor nog thuismatchen mee te pikken slinkt elke week
Daarmee... Zodra ik trg binnen mag neem ik trg plaats boven. Je hebt daar geen last van zo'n iritante mannekes... Voetbal een feest? Jawadde. Dien da die uitspraakt uitgevonden heeft is nog nooit in essevee geweest zeker!

Niemand verplicht u om te komen...
Wat voor een antwoord is da nu were???
Kdenk daket allemaal wel beter wet hoe het zit dan jij ze jongeman...
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #691 Gepost op: september 30, 2008, 01:28:17 pm »
winterke heeft groot gelijk!!

ik heb eenmaal beneden gestaan en doe het nooit meer!!
heb me ook enorm gestoord aan die jonge gasten ze zouden die beter in een
zotte kot steken!! jammer dat leden van de cb daar dan moeten onder lijden!!

nu als ik terug binnen mag ga ik me gewoon terug boven zetten zoals altijd!!

en de sfeer gasten jullie zeggen wel dat het goed was maar in godsnaam doe die bril af !!!
op belgacom tv hoor je enkel en alleen maar de bezoekers tenzij ze boven in de tribune eens een essevee laten rollen!! op verplaatsing is het veel beter maar thuis is er gewoon geen ambiance hoe je het ook draait of keert!!!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #692 Gepost op: september 30, 2008, 02:20:13 pm »
op belgacom tv hoor je enkel en alleen maar de bezoekers tenzij ze boven in de tribune eens een essevee laten rollen!! op verplaatsing is het veel beter maar thuis is er gewoon geen ambiance hoe je het ook draait of keert!!!

Geef ons een stadion als dat van Kv Mechelen en we maken evenveel sfeer als het befaamde rood-gele legioen. Vak T is niet geschikt om een stadion op sleeptouw te nemen, akkoord, maar zolang de spelers de liederen horen (en dat doen ze), dan is dat voor mij het belangrijkste. Het is soms erg saai in ons stadion, tuurlijk, maar daar kunnen de jongens van CB niks aan doen, zij proberen tenminste. De verhuis naar vak T was, en daar blijf ik bij, een goede zet - als je boven sfeer wil maken, niemand die je tegenhoudt. Makkelijk om kritiek te geven en zeggen dat jonge gasten storend zijn (ik ga deels akkoord want die stoerdoenerij in vak T is niet bevorderlijk voor de sfeer), maar waarom zingen ze boven niet (meer)?

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #693 Gepost op: september 30, 2008, 06:03:27 pm »
De sfeer boven (kant vijvers) was mager.  Enkel bij begin 2de helft was goed...  Echt goed zelfs.  SV speelde toen zijn beste kwartier.  Je voelde gewoon de goal komen...  Jammer genoeg bloedde de sfeer weer dood...  T was jammer genoeg nauwelijks hoorbaar boven... Niets aan te doen.

Offline lg

  • Leden
  • Berichten: 123
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #694 Gepost op: september 30, 2008, 06:25:07 pm »
op belgacom tv hoor je enkel en alleen maar de bezoekers tenzij ze boven in de tribune eens een essevee laten rollen!! op verplaatsing is het veel beter maar thuis is er gewoon geen ambiance hoe je het ook draait of keert!!!

Geef ons een stadion als dat van Kv Mechelen en we maken evenveel sfeer als het befaamde rood-gele legioen. Vak T is niet geschikt om een stadion op sleeptouw te nemen, akkoord, maar zolang de spelers de liederen horen (en dat doen ze), dan is dat voor mij het belangrijkste. Het is soms erg saai in ons stadion, tuurlijk, maar daar kunnen de jongens van CB niks aan doen, zij proberen tenminste. De verhuis naar vak T was, en daar blijf ik bij, een goede zet - als je boven sfeer wil maken, niemand die je tegenhoudt. Makkelijk om kritiek te geven en zeggen dat jonge gasten storend zijn (ik ga deels akkoord want die stoerdoenerij in vak T is niet bevorderlijk voor de sfeer), maar waarom zingen ze boven niet (meer)?

dus die jonge gasten zijn storend;) en sfeer moet ik niet maken heb stadionverbod;)
voila da zijn al 2 punten die duidelijk zijn;)

en nee wij halen geen sfeer zoals in kvm of standard dat we meer sfeer zullen hebben met ons nieuw stadion?
volledig met akkoord en ik zal er dan zeker bij zijn achter het doel want ik doe niets liever maar aan kvm en standard kunnen wij niet tippen daar hebben wij geen volk genoeg voor en niet een band die allemaal aan elkaar hangt!!! en waarom is de verhuis naar T goed geweest? veel gasten zitten goed op R en willen niet gaan rechtstaan daar mis jewel enkele keeltjes dan ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #695 Gepost op: september 30, 2008, 06:34:53 pm »
Tuurlijk, ik begrijp ook de mensen die boven zijn blijven zitten, maar ook CB dat zij hun eigen stek (met eigen lokaal) wilden - zo groei je als groep, als kliek. Dat vak T volstaat met jonge gasten die de stoere uithangen is vooral spijtig voor de sfeer. Vroeger was de spionkop ook in vak T, niemand die toen klaagde, waarom zou dat nu niet kunnen? CB is een paar jaar jong en heeft nog vele jaren te gaan, ze kunnen alleen maar groeien wat mij betreft. En dat van Kvm was bij wijze van spreken ;) - zet CB in die staantribune Achter de Kazerne en er is zonder ook maar enige twijfel tien keer meer sfeer als in het Regenboogstadion.

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #696 Gepost op: oktober 05, 2008, 11:10:02 am »
Goeie sfeer gisteren in Westerlo. Oldskool zonder trommel, maar heel veel geluid en verschillende berichtjes gekregen dat we duidelijk hoorbaar waren op Belgacom TV !

Online Pringless

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 6.276
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #697 Gepost op: oktober 05, 2008, 11:44:58 am »
Toen het studio 1 was toen ze westerlo - waregem toonde waren we alle 3 goed tezien met onze vlaggen  :D (athosz, leatherfaceje en ik ^^)
SV TILL I DIE

Offline Glitch.

  • Leden
  • Berichten: 2.057
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #698 Gepost op: oktober 05, 2008, 01:23:22 pm »
Goeie sfeer gisteren in Westerlo. Oldskool zonder trommel, maar heel veel geluid en verschillende berichtjes gekregen dat we duidelijk hoorbaar waren op Belgacom TV !

Yep, SVZW-aanhang bij momenten echt goed te horen op TV. Westerlo bleef toch beduidend stil..
-SVZW Forever-

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #699 Gepost op: oktober 05, 2008, 02:31:21 pm »
Foto's van Westerlo op website CB (www.colonoboys.be).