Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274004 keer)

0 leden en 3 gasten bekijken dit topic.

Offline Tjompe

  • Leden
  • Berichten: 290
  • Motherfucker from hell
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #720 Gepost op: maart 16, 2009, 03:06:25 pm »
Och Rafa..."had TIELT niet gescheten...Aarsele had geen eten!"

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #721 Gepost op: maart 16, 2009, 10:42:08 pm »
Och Rafa..."had TIELT niet gescheten...Aarsele had geen eten!"

Tielt kan mij gestolen worden, maar misschien verder doen in PM.  ;D

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #722 Gepost op: maart 16, 2009, 10:44:23 pm »
Trouwens aantal mensen van CB een brief in de bus gekregen, met een uitnodiging om een verklaring te gaan afleggen. De spotters en hun trouwe fotografen doen hun werk goed zo te zien. Ga vooral verder met het voetbal te verpesten...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #723 Gepost op: maart 16, 2009, 11:24:46 pm »
hier ook nog eens posten :

bij een volgend optreden / verschijning van deze mannekes zou er toch ietske massaler worden gereageerd met evergreen-songs zoals :
" wa doen die flikken hier "

indien andere (vocale / ludieke) ideetjes : vooral niet inhouden

er zou DRINGEND eens aan het bestuur moeten gemeld worden waarmee die spotters allemaal bezig zijn en dat de supporters hun gespioneer en hun ijver overdreven vinden (voor zover het bestuur daar niet van op de hoogte is natuurlijk en vragende partij is hiervoor ... )  we zijn tenslotten in een VOETBALSTADION met emotionele en uitbundige reacties op de eigen ploeg, de ploeg en de supporters van de tegenpartij , we moeten niet stil gaan zitten zoals in een nieuwjaarsconcert op het koninklijk paleis dacht ik toch ?

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #724 Gepost op: maart 17, 2009, 08:25:27 am »
hier ook nog eens posten :

bij een volgend optreden / verschijning van deze mannekes zou er toch ietske massaler worden gereageerd met evergreen-songs zoals :
" wa doen die flikken hier "

indien andere (vocale / ludieke) ideetjes : vooral niet inhouden

er zou DRINGEND eens aan het bestuur moeten gemeld worden waarmee die spotters allemaal bezig zijn en dat de supporters hun gespioneer en hun ijver overdreven vinden (voor zover het bestuur daar niet van op de hoogte is natuurlijk en vragende partij is hiervoor ... )  we zijn tenslotten in een VOETBALSTADION met emotionele en uitbundige reacties op de eigen ploeg, de ploeg en de supporters van de tegenpartij , we moeten niet stil gaan zitten zoals in een nieuwjaarsconcert op het koninklijk paleis dacht ik toch ?


We hebben dit vorige dinsdag gedaan op de supportersraad. Daar zei de veiligheids verantwoordelijke dat ze (het bestuur) een tijdje geleden een brief hebben gestuurd naar de burgemeester (den baas van de politie). Dit heeft twee maanden geholpen, daarna zijn ze terug vervallen in hun oude gewoonten. Dus echt veel meer kunnen zij niet doen. We kunnen wel nog eens aandringen om opnieuw een brief te sturen... .

essevee till i die!!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #725 Gepost op: maart 17, 2009, 10:12:40 am »
hier ook nog eens posten :

bij een volgend optreden / verschijning van deze mannekes zou er toch ietske massaler worden gereageerd met evergreen-songs zoals :
" wa doen die flikken hier "

indien andere (vocale / ludieke) ideetjes : vooral niet inhouden

er zou DRINGEND eens aan het bestuur moeten gemeld worden waarmee die spotters allemaal bezig zijn en dat de supporters hun gespioneer en hun ijver overdreven vinden (voor zover het bestuur daar niet van op de hoogte is natuurlijk en vragende partij is hiervoor ... )  we zijn tenslotten in een VOETBALSTADION met emotionele en uitbundige reacties op de eigen ploeg, de ploeg en de supporters van de tegenpartij , we moeten niet stil gaan zitten zoals in een nieuwjaarsconcert op het koninklijk paleis dacht ik toch ?


We hebben dit vorige dinsdag gedaan op de supportersraad. Daar zei de veiligheids verantwoordelijke dat ze (het bestuur) een tijdje geleden een brief hebben gestuurd naar de burgemeester (den baas van de politie). Dit heeft twee maanden geholpen, daarna zijn ze terug vervallen in hun oude gewoonten. Dus echt veel meer kunnen zij niet doen. We kunnen wel nog eens aandringen om opnieuw een brief te sturen... .



Of onze vriend DMQ kan het onderwerp bespreken op de volgende lokale adviesraad... Daar ebde iedereen daj moet ebben  ;)
Ge vergeet toch ni van te gaan h???


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #726 Gepost op: maart 17, 2009, 11:08:20 am »
:) kan nie gaan kzit nog op mijn werk... .
essevee till i die!!!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #727 Gepost op: maart 17, 2009, 01:48:25 pm »
:) kan nie gaan kzit nog op mijn werk... .

 ::)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #728 Gepost op: maart 17, 2009, 07:23:45 pm »
da helpt allemaal niet gaan klagen over de spotters.
het bestuur zal zeggen wij hebben daar niets over te zeggen komt van politie uit!
de politie zal zeggen wij volgen de orders van het bestuur van svzw.
ze schuiven het altijd in elkaars schoenen zodanig dat dat probleem niet verandert

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #729 Gepost op: maart 18, 2009, 11:12:56 am »
da helpt allemaal niet gaan klagen over de spotters.
het bestuur zal zeggen wij hebben daar niets over te zeggen komt van politie uit!
de politie zal zeggen wij volgen de orders van het bestuur van svzw.
ze schuiven het altijd in elkaars schoenen zodanig dat dat probleem niet verandert

? de politie die luistert naar het bestuur, dat is nen goeien!! De politie luistert normaal maar naar 1 iemand en dat is de burgemeester, en zoals je kon lezen in mijn vorige post heeft de brief van ons bestuur naar de burgemeester niet veel geholpen... .
essevee till i die!!!

Offline winterke

  • Leden
  • Berichten: 176
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #730 Gepost op: maart 18, 2009, 12:39:28 pm »
Veel kan je er niet aan veranderen, ze doen het veel te graag die spotters...
- One essevee!
- Tegen het moderne voetbal!
- vrijheid voor ultras!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #731 Gepost op: maart 19, 2009, 10:40:32 am »
Veel kan je er niet aan veranderen, ze doen het veel te graag die spotters...

ervaringen winterke??  ;)


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #732 Gepost op: maart 24, 2009, 01:01:07 pm »
SVZW-KVK: nog 3 weken...wordt er iets gedaan? Of gaat het mega-orkest, de afstand tussen T en het bovendeel van de vijvers er (weeral) voor zorgen dat de sfeer 0,0 is!? Sorry dat ik me zo "direct" uitdruk, maar tegen Dender, Westel en Roeselare vond ik het om te huilen qua sfeer! Het orkest weglaten zou ten dele oplossen dat CB en P, Q, R mekaar niet horen. Cb tegen KVK naar boven halen zou vonken geven, maar lijkt me niet haalbaar...

Offline Mephistow.be

  • Leden
  • Berichten: 713
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #733 Gepost op: maart 24, 2009, 05:26:05 pm »
Wat eigenlijk te gek is voor woorden is dat zij geen bus-combi aan hun been hebben... De kans vergroot dus dat er zich KVK-ers tussen onze supporters zullen mengen. Sfeer verzekerd! ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #734 Gepost op: maart 24, 2009, 06:23:25 pm »
Wat eigenlijk te gek is voor woorden is dat zij geen bus-combi aan hun been hebben... De kans vergroot dus dat er zich KVK-ers tussen onze supporters zullen mengen. Sfeer verzekerd! ;)

hoezo kvk geen combi naar ons ? dat wordt lachen geblazen dan als ze scoren en er volk van hen in onze vakken zit :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #735 Gepost op: maart 24, 2009, 06:25:07 pm »
Normaal buscombi voor de randdebielen..

@Fredje, niet ongerust maken.. We zijn al bezig ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #736 Gepost op: maart 24, 2009, 06:31:21 pm »
't Scum heeft weldegelijk combi.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #737 Gepost op: maart 24, 2009, 09:30:38 pm »
't Scum heeft weldegelijk combi.
Maar logisch ook gvd! Die gastn gaan nu uldr manieren al nie kunnen houden, stel je voor dat ze dan geen combi krijgen, kunnen we Waregem schoonvegen na de match

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #738 Gepost op: maart 25, 2009, 07:28:02 pm »
Combi voor hen, ja. Staat op hun site. Ze krijgen 1300 kaarten, eens zien of ze 26 bussen gaan kunnen vullen (wil ik nog wel eens zien!). Er gaan er zeker tussen ons zitten. Misschien hebben die spotters dan ?cht eens iets te doen! En Rafa, ik kijk er al naar uit! Ben es benieuwd!

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #739 Gepost op: maart 27, 2009, 04:16:10 pm »
Combi voor hen, ja. Staat op hun site. Ze krijgen 1300 kaarten, eens zien of ze 26 bussen gaan kunnen vullen (wil ik nog wel eens zien!). Er gaan er zeker tussen ons zitten. Misschien hebben die spotters dan ?cht eens iets te doen! En Rafa, ik kijk er al naar uit! Ben es benieuwd!

Eens zien of ze dan nog zo'n arrogante manieren zullen hebben...