Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274036 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #740 Gepost op: maart 27, 2009, 04:54:42 pm »
Ze zullen dat uitvak wel vullen. Ten eerste zijn ze gewend om als scum behandeld te worden (combi), en ten tweede is dit de enige wedstrijd die hun belachelijk zwak en doelpuntenloos seizoen nog wat kan opfleuren.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #741 Gepost op: maart 27, 2009, 06:31:25 pm »
de kans bestaat natuurlijk dat ze uitgerekend de wedstrijd tegen ons zouden winnen, terwijl ze nu al maanden niet meer kunnen winnen, en misschien voor de rest nog weinig gaan winnen dit seizoen. die ene winst tegen ons zouden ze dan weer als een enorme overwinning beschouwen en uitvergroten, terwijl wij de afgelopen maanden tegen andere ploegen natuurlijk veel meer punten behaald hebben ...

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #742 Gepost op: maart 28, 2009, 12:16:14 pm »
Als kvk naar ons komt verwacht ik toch dat die gasten uldr nie gaan inhouden. Ze zullen ons willen terugpakken voor de heenmatch en zullen dat doen ook. Denk dat we sinds lang nog es wat opstootjes zullen hebben op 18 april...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #743 Gepost op: maart 28, 2009, 02:06:23 pm »
Als kvk naar ons komt verwacht ik toch dat die gasten uldr nie gaan inhouden. Ze zullen ons willen terugpakken voor de heenmatch en zullen dat doen ook. Denk dat we sinds lang nog es wat opstootjes zullen hebben op 18 april...

tja maar de zuiderlaan zal wel strategisch afgesloten worden door de flikken om confrontaties te vermijden. voor zover ze nu al niet afgesloten is door die werken daar ...

Offline thierslouis

  • Leden
  • Berichten: 402
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #744 Gepost op: april 05, 2009, 07:21:44 pm »
sfeer suckt

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #745 Gepost op: april 05, 2009, 07:46:34 pm »
sfeer suckt
Hoezo "sfeer suckt" ?
Wij in vak R doen ons best...   
En gij ???

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #746 Gepost op: april 05, 2009, 08:29:21 pm »
Gisteren was wel een ramp hoor in T.
Spelers komen op, en er wordt niet eens gezongen..

We klagen dan over de motivatie tegen de "kleinere ploegen"; maar dat kan voor hetzelfde gezegd worden tegen de supporters.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #747 Gepost op: april 06, 2009, 12:19:38 am »
Jammer om dit te lezen.
Ik kon er door persoonlijke verplichtingen ook niet bijzijn.
De volgende moet en zal beter zijn!!!

CB06_boy

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #748 Gepost op: april 06, 2009, 05:14:35 pm »
Jammer om dit te lezen.
Ik kon er door persoonlijke verplichtingen ook niet bijzijn.
De volgende moet en zal beter zijn!!!

tzal wel, tis ton tgn kutrijk ;)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #749 Gepost op: april 08, 2009, 01:25:14 pm »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Offline Nico the master

  • Leden
  • Berichten: 1.914
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #750 Gepost op: april 08, 2009, 01:31:47 pm »
Zat in Barcelona en net in Camp Nou, over  10 dagen zal het wel beter moeten en zijn!!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #751 Gepost op: april 11, 2009, 10:05:01 pm »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Organiseer liever iets om dat orkest plat te leggen ?n om zoveel mogelijk samen te zitten! Ik zit helemaal onderaan in Q, kwestie van iets "over" te brengen! Hopelijk veel sfeer!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #752 Gepost op: april 14, 2009, 10:30:57 am »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Organiseer liever iets om dat orkest plat te leggen ?n om zoveel mogelijk samen te zitten! Ik zit helemaal onderaan in Q, kwestie van iets "over" te brengen! Hopelijk veel sfeer!

da orkest zullen we niet veel kunnen aan doen vrees ik.
en om samen te zitten jah daar moet je bij het bestuur zijn zij hebben vak q uit elkaar gehaald door daar de prijzen op te slaan en geen studenteabbonementen meer te geven!! zij treffen de grootste schuld van het weg vallen van de sfeer in het regenboog stadion!! maar tegen kortrijk zal er wel sfeer zijn daar ben ik van overtuigd!

fox

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #753 Gepost op: april 14, 2009, 01:06:04 pm »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Organiseer liever iets om dat orkest plat te leggen ?n om zoveel mogelijk samen te zitten! Ik zit helemaal onderaan in Q, kwestie van iets "over" te brengen! Hopelijk veel sfeer!

Zonder dat orkest is het anders muisstil, want ik vind het jammer om het te moeten zeggen, maar vanuit vak T is er gewoon geen geluid meer te horen.  Van de "ultramentaliteit" valt in ieder geval bitter weinig te merken.

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #754 Gepost op: april 14, 2009, 03:06:08 pm »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Organiseer liever iets om dat orkest plat te leggen ?n om zoveel mogelijk samen te zitten! Ik zit helemaal onderaan in Q, kwestie van iets "over" te brengen! Hopelijk veel sfeer!

Zonder dat orkest is het anders muisstil, want ik vind het jammer om het te moeten zeggen, maar vanuit vak T is er gewoon geen geluid meer te horen.  Van de "ultramentaliteit" valt in ieder geval bitter weinig te merken.
Als je vanuit vak T geluid begint te maken dan moet het al echt luid gaan vooraleer ze het in Q, R, S... horen. Geluid gaat altijd rechtdoor en niet omhoog ;)

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #755 Gepost op: april 14, 2009, 03:09:55 pm »
Ben er vol van overtuigd dat er zaterdag genoeg sfeer zal zijn. Dit is een wedstrijd die bij elke Waregemnaar/Esseveefan sinds jaar en dag enorm leeft. Ikzelf ben mezelf niet deze week, en ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Dit is d? wedstrijd van de streek, en dit is zonder enige twijfel een van de meest intense derby's van het land. Iedereen keel open, Scum City komt naar onze stad.

COME ON ESSEVEE!

Offline acke

  • Leden
  • Berichten: 155
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #756 Gepost op: april 17, 2009, 10:53:24 am »
Ben er vol van overtuigd dat er zaterdag genoeg sfeer zal zijn. Dit is een wedstrijd die bij elke Waregemnaar/Esseveefan sinds jaar en dag enorm leeft. Ikzelf ben mezelf niet deze week, en ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Dit is d? wedstrijd van de streek, en dit is zonder enige twijfel een van de meest intense derby's van het land. Iedereen keel open, Scum City komt naar onze stad.

COME ON ESSEVEE!

ik denk dat niemand zichzelf is deze week :P iedereen loopt met stress !
Mijn gemaakte Signatures !! :








Offline Justinho

  • Leden
  • Berichten: 1.030
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #757 Gepost op: april 17, 2009, 11:59:55 am »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Organiseer liever iets om dat orkest plat te leggen ?n om zoveel mogelijk samen te zitten! Ik zit helemaal onderaan in Q, kwestie van iets "over" te brengen! Hopelijk veel sfeer!

da orkest zullen we niet veel kunnen aan doen vrees ik.
en om samen te zitten jah daar moet je bij het bestuur zijn zij hebben vak q uit elkaar gehaald door daar de prijzen op te slaan en geen studenteabbonementen meer te geven!! zij treffen de grootste schuld van het weg vallen van de sfeer in het regenboog stadion!! maar tegen kortrijk zal er wel sfeer zijn daar ben ik van overtuigd!
In vak O bvb. zijn er wel nog studentenabbonementen... Dus de schuld naar ons bestuur schuiven is niet volledig terecht...

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #758 Gepost op: april 17, 2009, 12:03:21 pm »
Ben er vol van overtuigd dat er zaterdag genoeg sfeer zal zijn. Dit is een wedstrijd die bij elke Waregemnaar/Esseveefan sinds jaar en dag enorm leeft. Ikzelf ben mezelf niet deze week, en ik denk dat dit voor heel veel mensen geldt. Dit is d? wedstrijd van de streek, en dit is zonder enige twijfel een van de meest intense derby's van het land. Iedereen keel open, Scum City komt naar onze stad.

COME ON ESSEVEE!

ik denk dat niemand zichzelf is deze week :P iedereen loopt met stress !
Idd stress is volop aanwezig en het verbetert er nie op!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #759 Gepost op: april 17, 2009, 12:57:37 pm »
kunnen we niet organiseren om met zoveel mogelijk supporters samen vanop de markt naar het stadion te trekken? samenkomst aan de klauwaert en dan om als 1 groep ons essevee te gaan aanmoedigen?

Organiseer liever iets om dat orkest plat te leggen ?n om zoveel mogelijk samen te zitten! Ik zit helemaal onderaan in Q, kwestie van iets "over" te brengen! Hopelijk veel sfeer!

da orkest zullen we niet veel kunnen aan doen vrees ik.
en om samen te zitten jah daar moet je bij het bestuur zijn zij hebben vak q uit elkaar gehaald door daar de prijzen op te slaan en geen studenteabbonementen meer te geven!! zij treffen de grootste schuld van het weg vallen van de sfeer in het regenboog stadion!! maar tegen kortrijk zal er wel sfeer zijn daar ben ik van overtuigd!
In vak O bvb. zijn er wel nog studentenabbonementen... Dus de schuld naar ons bestuur schuiven is niet volledig terecht...

ja ma op vak q zat iedereen samen of ze elkaar nu kenden of niet daarna gingen ze verspreid zitten r o p t dus is toch redelijk terecht ;)