Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274027 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Rafa

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #200 Gepost op: februari 13, 2007, 02:16:46 pm »
Gewoon aan het begin van een rij starten, en gewoon vlag per vlag uitdelen. Anders worden alle groene vlaggen door stoere apen weer onder zitjes gedropt. ( Geef maar, kzal t wel doorgeven ! ) Allen achter SV :)

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #201 Gepost op: februari 13, 2007, 03:48:59 pm »
en wie ister van plan da allemaal te maken, deze actie hebben we ook al gedaan tegen Praag en Ajax, we gaan toch niet nog eens datzelfde doen e ... ( t'is bijna donderdag e )

( actie tegen Ajax was half mislukt door ...  :(  , nochtans hadden we de vlagjes dan net voor het beginsignaal uitgedeeld, maar ja, er zijn zo'n 200 groene vooraan blijven liggen )


Offline svthesharks

  • Leden
  • Berichten: 100
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #202 Gepost op: februari 13, 2007, 04:27:21 pm »
Khoor het al ,kga mijn stem weeral vooraf goe mogen smeren

komaan sv (3x) en derachter dan sing essevee vind ek oek geslaagd

op naar new kasteel daar

Offline Es.Se.V?

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Colono Boys !
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #203 Gepost op: februari 13, 2007, 06:13:33 pm »
ACAB door Jan Mulder ( in Humo ):

Na de honderd gewonden en de ene dode tijdens Catania - Palermo en het daaropvolgende besluit van de Italiaanse regering om de eerstvolgende competitiewedstrijden in lege stadions af te werken, zei minister Amato van Binnenlandse Zaken: 'Ik weet dat het vreemd is om voetbalwedstrijden zonder publiek te spelen, maar het is nog vreemder dat iemand sterft voor dit spel.'
Minister Amato leeft in een zelfverzonnen wereld, die daarbuiten lijkt hij niet te kennen. Spelen zonder publiek en doodgaan bij het stadion is niet vreemd. Tientallen jaren al moeten er clubs wedstrijden zonder publiek spelen, en nog langer sterven toeschouwers op de tribunes.
De heer Amato?s maatregel om de Italiaanse competitie voortaan zonder publiek te laten spelen, komt te laat. Hij had eerder moeten ingrijpen; eerder de noodklok moeten luiden. Zijn mentaliteit ? ?t zal wel loslopen ? heeft die dode op het geweten.
Vorige zomer werd er vastgesteld dat het stadion van vier clubs in de Serie A voldeed aan de veiligheidseisen van de regering. Vier. De rest van de velden was levensgevaarlijk.
?Alles kits. Spelen maar!?
Tot er vorige week weer honderd gewonden en een dode vielen. (Van de tweede ring werd een 500 cc ? motor op de toeschouwers in de eerste ring gegooid, ik geloofde mijn ogen niet.)
Stoppen maar.
Heel kort natuurlijk, een weekje misschien. Er is te veel geld mee gemoeid en daarom werd er na zeven dagen van rouw weer afgetrapt in de aftandse Italiaanse stadionnetjes.
Clarence Seedorf lichtte op een persconferentie in Nederland een tipje van de sluier op hoe die voetbaltempels van de wereldkampioen er uitzien.
Seedorf: ?Er zijn genoeg kleedkamers in Itali? waar geen normale wc te vinden is. Je denkt wel eens: dit zijn jaren dertig. Er is gewoon te weinig ge?nvesteerd.?
Het stadion van Udinese heeft geen videosurveillance en geen draaipoortjes, lees ik in de krant. Bij het begin van de competitie was er dispentatie aangevraagd. En gekregen. (Het stadion in Udine kan tienduizend man bevatten, de club heeft veertienduizend seizoenkaarthouders ? en die gingen er dan ook elke veertien dagen in, veilig of niet).
Ik heb op internet even de prijzen gecheckt.
Een wc-pot inclusief bril kost gemiddeld 250 euro en soms krijg je er een toiletpapierhouder bij. E?n jaar garantie.
Een gemiddelde voetballer kost de Italiaanse clubs per jaar zo?n drie miljoen euro. Ik zal niet uitrekenen hoe luxueus men daarvoor de accommodaties in en rond de kleedkamer kan vormgeven, wel kunnen wij vaststellen: de Italiaanse voetbalbestuurder is niet anaal gefixeerd.
De Italiaanse voetbalindustrie loopt op haar laatste benen. Tijdens het onderzoek naar het stadion van Catania werd de politie aangevallen door een groep stewards die wilden verhinderen dat het huis van een collega, vlak bij het stadion, werd doorzocht.
Men vond er stokken, ijzeren staven en vuurwerkbommen.
Op zijn arm had de betreffende steward de afkorting ACAB getatoe?erd (Engels voor: alle politiemensen zijn klootzakken).
De leiding van Catania (de maffia) had de man natuurlijk nooit opgemerkt, hoe hard ze ook zocht naar rotte appels in het stewardbestand.
Bij de begrafenis van de overleden agent Raciti werd door de vijanden de volgende leuzen op de muren van de stad gekalkt: ?Tien, honderd, duizend Raciti?s.?
De Italiaanse politie weigert voortaan voetbalwedstrijden te begeleiden. Dat wordt spelen zonder publiek: voetbal exclusief voor de televisie. We gaan in het Italiaanse topvoetba de sfeer in van een driebandenkampioenschap met schone toiletten achter in het caf?.
Gelooft u het?



Kwist nie waar dak da anders moest zetten :)

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #204 Gepost op: februari 13, 2007, 06:14:48 pm »
Er is een actie, de rest zien jullie daar wel !

Offline SV-boer

  • Leden
  • Berichten: 1.214
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #205 Gepost op: februari 13, 2007, 06:20:55 pm »
Er is een actie, de rest zien jullie daar wel !
zalig :D kverlang al

ivm het artikel : volgens mij zullen relletjes er altijd blijven hoor ...
Bedankt trouwens om die hele tekst over te typen :o

Offline Triwosim

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #206 Gepost op: februari 13, 2007, 06:52:41 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=x7wqD-T3B1g
oefen nog maar eens voor donderdag!

Mooi filmke, maar ik was toch wat ontgoocheld toen ik de 'tags' zag. Ik dacht dat de Colonoboys achter een rood-groen SV Zulte Waregem stonden? De persoon die dit op youtube plaatst staat daar dus in elk geval niet achter. Zulke zaken moeten dan toch vermeden worden vind ik.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #207 Gepost op: februari 13, 2007, 07:02:41 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=x7wqD-T3B1g
oefen nog maar eens voor donderdag!

Mooi filmke, maar ik was toch wat ontgoocheld toen ik de 'tags' zag. Ik dacht dat de Colonoboys achter een rood-groen SV Zulte Waregem stonden? De persoon die dit op youtube plaatst staat daar dus in elk geval niet achter. Zulke zaken moeten dan toch vermeden worden vind ik.


idd, je hebt gelijk. dat zou er niet mogen instaan, of er zou ook rood groen moeten bijstaan! zal niet meer gebeuren!
essevee till i die!!!

f

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #208 Gepost op: februari 13, 2007, 08:05:15 pm »
zeg weet er iemand hoe da lieke noemt da we altyd na spelen als we zo klappen in de maat? iets van hohohoho....

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #209 Gepost op: februari 13, 2007, 08:19:53 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=x7wqD-T3B1g
oefen nog maar eens voor donderdag!

Mooi filmke, maar ik was toch wat ontgoocheld toen ik de 'tags' zag. Ik dacht dat de Colonoboys achter een rood-groen SV Zulte Waregem stonden? De persoon die dit op youtube plaatst staat daar dus in elk geval niet achter. Zulke zaken moeten dan toch vermeden worden vind ik.
Ja zeg gekunt ook over de kleine details vallen ze , er staat zulte waregem in tags en meer moet er niet staan. Juist of niet? Kwil het wel veranderen ze maar ik vind de kritiek belachlijk. Ik heb er willekeurig wat opgezet zo dat het filmpje gemakkelijk wordt teruggevonden.

En nog iets, het is een sfeergroep met verschillende leden, die samen zingen, hebben wij daarom allemaal zelfde mening en standpunt? We hebben 1 standpunt gemeen, en dat is MEER SFEER.

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #210 Gepost op: februari 13, 2007, 08:26:43 pm »
zeg weet er iemand hoe da lieke noemt da we altyd na spelen als we zo klappen in de maat? iets van hohohoho....

op mijn pc noemt dat liedje(dat ik denk dat je bedoeld)en ik heb 2 versies:d:d

dance songs - Italian Soccer Anthem
Soccerteam - Ready For Take Off (Club Edit Mix)

laat eens weten of het juist is

f

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #211 Gepost op: februari 13, 2007, 09:01:41 pm »
jip idd, ik had het blijkbaar nog op cd staan ook... bij mij noemt het fluxland- fluxland

mercikes e!!

Offline Triwosim

  • Leden
  • Berichten: 6
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #212 Gepost op: februari 13, 2007, 09:15:10 pm »
Ja zeg gekunt ook over de kleine details vallen ze , er staat zulte waregem in tags en meer moet er niet staan. Juist of niet? Kwil het wel veranderen ze maar ik vind de kritiek belachlijk. Ik heb er willekeurig wat opgezet zo dat het filmpje gemakkelijk wordt teruggevonden.

En nog iets, het is een sfeergroep met verschillende leden, die samen zingen, hebben wij daarom allemaal zelfde mening en standpunt? We hebben 1 standpunt gemeen, en dat is MEER SFEER.

Voor je mij aanvalt, toch eens duidelijk lezen wat er staat bij de tags: waregem - rood - wit - colonoboys
Het is misschien een detail, maar het zijn die details die we eruit moeten krijgen willen we ??n hechte supportersgroep vormen. De sfeer in het stadion kan er dan maar op vooruit gaan!

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #213 Gepost op: februari 13, 2007, 10:09:55 pm »
Ja zeg gekunt ook over de kleine details vallen ze , er staat zulte waregem in tags en meer moet er niet staan. Juist of niet? Kwil het wel veranderen ze maar ik vind de kritiek belachlijk. Ik heb er willekeurig wat opgezet zo dat het filmpje gemakkelijk wordt teruggevonden.

En nog iets, het is een sfeergroep met verschillende leden, die samen zingen, hebben wij daarom allemaal zelfde mening en standpunt? We hebben 1 standpunt gemeen, en dat is MEER SFEER.

Voor je mij aanvalt, toch eens duidelijk lezen wat er staat bij de tags: waregem - rood - wit - colonoboys
Het is misschien een detail, maar het zijn die details die we eruit moeten krijgen willen we ??n hechte supportersgroep vormen. De sfeer in het stadion kan er dan maar op vooruit gaan!

voor ge mij aanvalt e, zouje beter keer kijken ernaast bij "more", kan kik nie aandoen dat youtube die vier nu eerst zet e. Stopt aub met dat belachelijk gedoe. man man
En nu maak ik daar geen woorden meer aan vuil.

salout?

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #214 Gepost op: februari 13, 2007, 10:15:02 pm »
Ja ok?, daar gaan we weer...doe nu x normaal, gasten!!
ook gemerkt dat bovenaan R heel de match gezongen werd, bij 1-0 deed opeens half die tribune m?? ::)

En kzou't zo zalig vinden moest da liedje ( Qu'est que vous chantez) van Lens der door komen maar in andere tekst.. da ii Bjeestug zot:O of Qui ne saute pas n'est pas Marseillais maar andere tekst.. Tis maar 'n id??tje ?? ;-)

Offline MrVosken

  • Leden
  • Berichten: 22
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #215 Gepost op: februari 13, 2007, 10:17:21 pm »
Ja ok?, daar gaan we weer...doe nu x normaal, gasten!!
ook gemerkt dat bovenaan R heel de match gezongen werd, bij 1-0 deed opeens half die tribune m?? ::)

En kzou't zo zalig vinden moest da liedje ( Qu'est que vous chantez) van Lens der door komen maar in andere tekst.. da ii Bjeestug zot:O of Qui ne saute pas n'est pas Marseillais maar andere tekst.. Tis maar 'n id??tje ?? ;-)

Ja de sfeer was uitstekend e :d het was allang geleden. Je hoort het mooi dat tribune weer meezingt op sommige momenten. Op naar gent e:d. Hopelijk laten we nog eens iets zien op europees gebied:d

salout?

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #216 Gepost op: februari 13, 2007, 10:32:31 pm »
Ja ok?, daar gaan we weer...doe nu x normaal, gasten!!
ook gemerkt dat bovenaan R heel de match gezongen werd, bij 1-0 deed opeens half die tribune m?? ::)

En kzou't zo zalig vinden moest da liedje ( Qu'est que vous chantez) van Lens der door komen maar in andere tekst.. da ii Bjeestug zot:O of Qui ne saute pas n'est pas Marseillais maar andere tekst.. Tis maar 'n id??tje ?? ;-)

Ja de sfeer was uitstekend e :d het was allang geleden. Je hoort het mooi dat tribune weer meezingt op sommige momenten. Op naar gent e:d. Hopelijk laten we nog eens iets zien op europees gebied:d

kwil eigluk wel zeggen;; ze zouden beter heel de match meezingen.

fox

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #217 Gepost op: februari 13, 2007, 11:27:40 pm »
Ja ok?, daar gaan we weer...doe nu x normaal, gasten!!
ook gemerkt dat bovenaan R heel de match gezongen werd, bij 1-0 deed opeens half die tribune m?? ::)

En kzou't zo zalig vinden moest da liedje ( Qu'est que vous chantez) van Lens der door komen maar in andere tekst.. da ii Bjeestug zot:O of Qui ne saute pas n'est pas Marseillais maar andere tekst.. Tis maar 'n id??tje ?? ;-)

Ja de sfeer was uitstekend e :d het was allang geleden. Je hoort het mooi dat tribune weer meezingt op sommige momenten. Op naar gent e:d. Hopelijk laten we nog eens iets zien op europees gebied:d

kwil eigluk wel zeggen;; ze zouden beter heel de match meezingen.

ja kijk, da is overal zo h?.  Niet iedereen heeft zin om heel de wedstrijd te zingen en te springen.  Ze leven mee met de wedstrijd en als er iets gebeurdt gaan ze er ook volledig in mee, maar als het slecht gaat dan gaan ze niet staan zingen.  Vrij normaal imho

Offline Es.Se.V?

  • Leden
  • Berichten: 33
  • Colono Boys !
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #218 Gepost op: februari 14, 2007, 09:56:17 pm »
Gasten, ook al staan we 0-4 achter, we moeten blijven gaan!! niet stilvallen lijk tegen ajax!!! ALLES VOOR DEN ESSEVEE!!

Offline mille

  • Leden
  • Berichten: 108
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #219 Gepost op: februari 14, 2007, 09:59:34 pm »
ja tword morgen Onze avond wat de stand ook is