Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274027 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #780 Gepost op: april 23, 2009, 09:54:17 am »
Schitterende foto's! Thx

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #781 Gepost op: mei 04, 2009, 11:07:30 am »
Proficiat voor de sfeer(actie) van dit weekend tegen maffia-city ! De vlagjes-actie had misschien niet de impact van het spandoek tegen scum-city, maar het initiatief was zeker geapprecieerd. Het kan niet iedere week overdonderend zijn h?.
DOE ZO VOORT !

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #782 Gepost op: mei 04, 2009, 11:29:29 am »
Proficiat voor de sfeer(actie) van dit weekend tegen maffia-city ! De vlagjes-actie had misschien niet de impact van het spandoek tegen scum-city, maar het initiatief was zeker geapprecieerd. Het kan niet iedere week overdonderend zijn h?.
DOE ZO VOORT !

Feit is dat die vlagjes besteld waren voor de match tegen kortrijk, maar blijkbaar werken ze in Itali? ietske trager!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #783 Gepost op: mei 04, 2009, 11:57:54 am »
Proficiat voor de sfeer(actie) van dit weekend tegen maffia-city ! De vlagjes-actie had misschien niet de impact van het spandoek tegen scum-city, maar het initiatief was zeker geapprecieerd. Het kan niet iedere week overdonderend zijn h?.
DOE ZO VOORT !

Feit is dat die vlagjes besteld waren voor de match tegen kortrijk, maar blijkbaar werken ze in Itali? ietske trager!
;D
Ach zo, dat wist ik niet... Toch mooi initiatief. Volgend seizoen meer van dat (als er geld genoeg is, want dat zal allemaal wel niet goedkoop zijn).

Offline bvdv

  • Leden
  • Berichten: 94
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #784 Gepost op: mei 04, 2009, 06:49:54 pm »
sfeer zit wel goed e de laatste 2 matchen, wow wa was da jong vant weekend :D

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #785 Gepost op: mei 04, 2009, 07:03:38 pm »
Ikzelf zit in Q en merk ook in de vakken links en rechts van mij groepjes supporters die er enthousiast de sfeer inbrengen! Dat slaat over naar de rest van de tribune en zo is de sfeer vertrokken! Hopelijk blijven die enthousiastelingen dit doen want je merkt duidelijk het resultaat! Chappeau!


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #786 Gepost op: mei 04, 2009, 07:13:16 pm »
Ikzelf zit in Q en merk ook in de vakken links en rechts van mij groepjes supporters die er enthousiast de sfeer inbrengen! Dat slaat over naar de rest van de tribune en zo is de sfeer vertrokken! Hopelijk blijven die enthousiastelingen dit doen want je merkt duidelijk het resultaat! Chappeau!

?

Heb hetzelfde opgemerkt. Het is niet alleen Vak T, of vak Q/P waar mensen zitten die sfeer (willen) maken, maar overal zitten groepjes fans die er vol voor gaan - mooi om zien! Spijtig genoeg is het voorlopig alleen in de grote wedstrijden tegen bvb Scum City of Standard, maar als de verbouwing er ooit komt dan krijgen we zeker mooie taferelen te zien.

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #787 Gepost op: mei 04, 2009, 09:56:57 pm »
Ikzelf zit in R, ook daar een paar groepjes die er de sfeer proberen in te krijgen of in te houden.
weerom spijtig om te melden dat heel de match door de stewards aandringen om te gaan zitten !!
ik snap echt niet vanwaar ze die kiekens halen ! hoe kan er nu ambiance zijn als ge mooi stil op uw bankske moet blijven zitten??
voorlopig vegen we mooi ons botten aan diene steward zijn armbewegingen, al riskeren we natuurlijk een stadionverbod wegens aanzet tot haat en woede ! al is hierin wel een verschil te merken tussen vak O en vak R !!

RK

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #788 Gepost op: mei 04, 2009, 10:06:49 pm »
volgend jaar ambieer ik een zitje in de CP,
misschien raakt alles dan opgelost

een beetje stoorzender spelen bv
of af en toe eens zeggen : "maar laat ze toch eens doen"

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #789 Gepost op: mei 04, 2009, 10:26:22 pm »
volgend jaar ambieer ik een zitje in de CP,

Twee kleine opmerkingen...

1. Er staat daar geen toog, dus jij hebt daar niets te zoeken ! ;)

2. "CP Pappa 2 ! CP Pappa 2 !" (Insider, maar hij zal wel overkomen denk ik... ::) )

 ;D

Offline M.

  • Leden
  • Berichten: 1.019
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #790 Gepost op: mei 04, 2009, 10:57:58 pm »
Nice One Rafa :D

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #791 Gepost op: mei 05, 2009, 06:47:11 pm »
Ikzelf zit in R, ook daar een paar groepjes die er de sfeer proberen in te krijgen of in te houden.
weerom spijtig om te melden dat heel de match door de stewards aandringen om te gaan zitten !!
ik snap echt niet vanwaar ze die kiekens halen ! hoe kan er nu ambiance zijn als ge mooi stil op uw bankske moet blijven zitten??
voorlopig vegen we mooi ons botten aan diene steward zijn armbewegingen, al riskeren we natuurlijk een stadionverbod wegens aanzet tot haat en woede ! al is hierin wel een verschil te merken tussen vak O en vak R !!

RK
yep, is wel leuk dat in vak R mensen meedoen als je liedje begint. (meer en meer trouwens)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #792 Gepost op: mei 08, 2009, 05:29:44 pm »
Ikzelf zit in Q en merk ook in de vakken links en rechts van mij groepjes supporters die er enthousiast de sfeer inbrengen! Dat slaat over naar de rest van de tribune en zo is de sfeer vertrokken! Hopelijk blijven die enthousiastelingen dit doen want je merkt duidelijk het resultaat! Chappeau!

Bedankt.
Groeten uit VAK R350/351

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #793 Gepost op: mei 14, 2009, 12:22:32 pm »
Ik hoop dat "we" volgend jaar weer allemaal samen zitten. Die CB uit T, allez sorry, maar da's daar toch zielig! Die mannen doen alle moeite van de wereld om er sfeer in te brengen, zijn destijds "verhuisd" omdat bepaalden boven hen uitdaagden/uitlachten/...maar op verplaatsing staat we toch telkens weer samen (met sfeer tot gevolg!). Waarom kan dat thuis niet meer!?? We hebben al niet het sfeervolste stadion, en als we ons dan nog eens gaan verspreiden, waar je elkaar nauwelijks hoort, tja...Maak volgend jaar van "S" het sfeervak, en je zal die groepjes in R meteen zien meedoen, met een slingerbeweging in Q, P en O tot gevolg. In Q vond ik de sfeer tegen KVK en Standard ?cht goed, zet daar die mannen van beneden nog bij en de boel staat om de 14 dagen in de fik!

Sv Zulte Waregem

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #794 Gepost op: mei 14, 2009, 01:56:59 pm »
Ik hoop dat "we" volgend jaar weer allemaal samen zitten. Die CB uit T, allez sorry, maar da's daar toch zielig! Die mannen doen alle moeite van de wereld om er sfeer in te brengen, zijn destijds "verhuisd" omdat bepaalden boven hen uitdaagden/uitlachten/...maar op verplaatsing staat we toch telkens weer samen (met sfeer tot gevolg!). Waarom kan dat thuis niet meer!?? We hebben al niet het sfeervolste stadion, en als we ons dan nog eens gaan verspreiden, waar je elkaar nauwelijks hoort, tja...Maak volgend jaar van "S" het sfeervak, en je zal die groepjes in R meteen zien meedoen, met een slingerbeweging in Q, P en O tot gevolg. In Q vond ik de sfeer tegen KVK en Standard ?cht goed, zet daar die mannen van beneden nog bij en de boel staat om de 14 dagen in de fik!

Ga akkoord maar dan moet het bestuur wel zorgen voor een 'sfeervak' zoals je zegt, waar bvb alle sfeermakers voorrang krijgen om een abo te kopen.

Crudo

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #795 Gepost op: mei 14, 2009, 02:09:16 pm »
Ik hoop dat "we" volgend jaar weer allemaal samen zitten. Die CB uit T, allez sorry, maar da's daar toch zielig! Die mannen doen alle moeite van de wereld om er sfeer in te brengen, zijn destijds "verhuisd" omdat bepaalden boven hen uitdaagden/uitlachten/...maar op verplaatsing staat we toch telkens weer samen (met sfeer tot gevolg!). Waarom kan dat thuis niet meer!?? We hebben al niet het sfeervolste stadion, en als we ons dan nog eens gaan verspreiden, waar je elkaar nauwelijks hoort, tja...Maak volgend jaar van "S" het sfeervak, en je zal die groepjes in R meteen zien meedoen, met een slingerbeweging in Q, P en O tot gevolg. In Q vond ik de sfeer tegen KVK en Standard ?cht goed, zet daar die mannen van beneden nog bij en de boel staat om de 14 dagen in de fik!

Ga akkoord maar dan moet het bestuur wel zorgen voor een 'sfeervak' zoals je zegt, waar bvb alle sfeermakers voorrang krijgen om een abo te kopen.
Je hebt gelijk, maar zoiets gaat het bestuur nooit doen. Ze gaan de sfeermakers in T willen houden, en de rustige "zittende" supporter op de zitplaatsen.
Enfin ja ergens is dat wel logisch ook, ze gaan mensen die de hele match rechtstaan geen voorrang geven om een zitplaats te krijgen.
En sfeer is trouwens zowat de laatste zorg van het bestuur heb ik den indruk

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #796 Gepost op: mei 14, 2009, 02:19:43 pm »
Ik hoop dat "we" volgend jaar weer allemaal samen zitten. Die CB uit T, allez sorry, maar da's daar toch zielig! Die mannen doen alle moeite van de wereld om er sfeer in te brengen, zijn destijds "verhuisd" omdat bepaalden boven hen uitdaagden/uitlachten/...maar op verplaatsing staat we toch telkens weer samen (met sfeer tot gevolg!). Waarom kan dat thuis niet meer!?? We hebben al niet het sfeervolste stadion, en als we ons dan nog eens gaan verspreiden, waar je elkaar nauwelijks hoort, tja...Maak volgend jaar van "S" het sfeervak, en je zal die groepjes in R meteen zien meedoen, met een slingerbeweging in Q, P en O tot gevolg. In Q vond ik de sfeer tegen KVK en Standard ?cht goed, zet daar die mannen van beneden nog bij en de boel staat om de 14 dagen in de fik!
Probleem is, denk ik, dat je de sfeer in T nauwelijks of niet hoort in de vakken erboven. Men zou kunnen microfoons plaatsen in plafond van vak T en het geluid door de boxen van de bovenste verdieping laten gaan. 't Is maar een gedacht h?. Zou wel helpen, denk ik. En niet zo ontzettend duur (denk ik).

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #797 Gepost op: mei 14, 2009, 05:04:27 pm »
Ik hoop dat "we" volgend jaar weer allemaal samen zitten. Die CB uit T, allez sorry, maar da's daar toch zielig! Die mannen doen alle moeite van de wereld om er sfeer in te brengen, zijn destijds "verhuisd" omdat bepaalden boven hen uitdaagden/uitlachten/...maar op verplaatsing staat we toch telkens weer samen (met sfeer tot gevolg!). Waarom kan dat thuis niet meer!?? We hebben al niet het sfeervolste stadion, en als we ons dan nog eens gaan verspreiden, waar je elkaar nauwelijks hoort, tja...Maak volgend jaar van "S" het sfeervak, en je zal die groepjes in R meteen zien meedoen, met een slingerbeweging in Q, P en O tot gevolg. In Q vond ik de sfeer tegen KVK en Standard ?cht goed, zet daar die mannen van beneden nog bij en de boel staat om de 14 dagen in de fik!
Probleem is, denk ik, dat je de sfeer in T nauwelijks of niet hoort in de vakken erboven. Men zou kunnen microfoons plaatsen in plafond van vak T en het geluid door de boxen van de bovenste verdieping laten gaan. 't Is maar een gedacht h?. Zou wel helpen, denk ik. En niet zo ontzettend duur (denk ik).

bwa geen onnodig geld verspillen, zal toch niet nodig zijn ;)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #798 Gepost op: mei 15, 2009, 01:16:58 pm »
wel grappig hoe jullie denken dat de cb boven terug de sfeer zullen erin brengen? en dan nog zeker die voorstellen echt lachwekkend ;D zeker met die microfoons haha kom zeg doe eens normaal !!
en de cb op q zetten zou nog dommer zijn goed voor iedere week spel te hebben ! voor de mensen die het nog niet weten of gewoon niet willen beseffen, de cb krijgen wel respect van mensen voor hun moeite van de acties maar tergelijk lachen ze hun uit omdat ze een enorm kinderlijk gedrag hebben!! laat vak r en s lekker eens hun eigen gang gaan en dat zal vanzelfs wel uitgroeien tot sfeer! cb beneden en derest boven en zo is iedereen gelukkig!

Offline Harry

  • Leden
  • Berichten: 1.450
    • EsseveeFans
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #799 Gepost op: mei 15, 2009, 04:04:15 pm »
wel grappig hoe jullie denken dat de cb boven terug de sfeer zullen erin brengen? en dan nog zeker die voorstellen echt lachwekkend ;D zeker met die microfoons haha kom zeg doe eens normaal !!
en de cb op q zetten zou nog dommer zijn goed voor iedere week spel te hebben ! voor de mensen die het nog niet weten of gewoon niet willen beseffen, de cb krijgen wel respect van mensen voor hun moeite van de acties maar tergelijk lachen ze hun uit omdat ze een enorm kinderlijk gedrag hebben!! laat vak r en s lekker eens hun eigen gang gaan en dat zal vanzelfs wel uitgroeien tot sfeer! cb beneden en derest boven en zo is iedereen gelukkig!

jij alleszins...  ???


"Concordia parvae res crescunt, discordia maximae dilabuntur"