Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274038 keer)

0 leden en 4 gasten bekijken dit topic.

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #800 Gepost op: mei 15, 2009, 06:24:54 pm »
wel grappig hoe jullie denken dat de cb boven terug de sfeer zullen erin brengen? en dan nog zeker die voorstellen echt lachwekkend ;D zeker met die microfoons haha kom zeg doe eens normaal !!
en de cb op q zetten zou nog dommer zijn goed voor iedere week spel te hebben ! voor de mensen die het nog niet weten of gewoon niet willen beseffen, de cb krijgen wel respect van mensen voor hun moeite van de acties maar tergelijk lachen ze hun uit omdat ze een enorm kinderlijk gedrag hebben!! laat vak r en s lekker eens hun eigen gang gaan en dat zal vanzelfs wel uitgroeien tot sfeer! cb beneden en derest boven en zo is iedereen gelukkig!

Kinderlijk gedrag ?
Tja, de meeste van die gasten zijn idd jong... da's juist.
Maar ze verdienen v??l respect, en niet alleen om hun sfeeracties.
Ook op verplaatsing proberen ze keer op keer de boel op gang te brengen en houden, wat niet altijd evident is !
Ik deed 13 verplaatsingen dit jaar, dus ik weet waarover ik praat.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #801 Gepost op: mei 15, 2009, 07:41:21 pm »
Ik hoop dat "we" volgend jaar weer allemaal samen zitten. Die CB uit T, allez sorry, maar da's daar toch zielig! Die mannen doen alle moeite van de wereld om er sfeer in te brengen, zijn destijds "verhuisd" omdat bepaalden boven hen uitdaagden/uitlachten/...maar op verplaatsing staat we toch telkens weer samen (met sfeer tot gevolg!). Waarom kan dat thuis niet meer!?? We hebben al niet het sfeervolste stadion, en als we ons dan nog eens gaan verspreiden, waar je elkaar nauwelijks hoort, tja...Maak volgend jaar van "S" het sfeervak, en je zal die groepjes in R meteen zien meedoen, met een slingerbeweging in Q, P en O tot gevolg. In Q vond ik de sfeer tegen KVK en Standard ?cht goed, zet daar die mannen van beneden nog bij en de boel staat om de 14 dagen in de fik!

bepaalden lachen / lachten hen inderdaad uit , maar het was ook en vooral door de prijzen in vak Q  (door de stoeltjes) dat daar nu weinig of geen jongeren meer zitten .

is er trouwens al uitgemaakt waar CB gaat zitten / staan volgend seizoen ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #802 Gepost op: mei 15, 2009, 11:55:02 pm »
Volgend jaar CB boven. 100% zeker en met ander bestuur/andere organisatie.
Laat de kritiek maar komen, iedereen vindt wel een of andere stok.

Inderdaad. Nu, niet iedereen is verplicht om naar boven te gaan, ieder is vrij om te kiezen waar hij wil gaan zitten of staan. Probeer vooral onder vrienden wat samen te zitten...

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #803 Gepost op: mei 16, 2009, 12:06:34 am »
Volgend jaar CB boven. 100% zeker en met ander bestuur/andere organisatie.
Laat de kritiek maar komen, iedereen vindt wel een of andere stok.

Inderdaad. Nu, niet iedereen is verplicht om naar boven te gaan, ieder is vrij om te kiezen waar hij wil gaan zitten of staan. Probeer vooral onder vrienden wat samen te zitten...

is er dan oneinigheid in cb over waar te zitten/staan volgend seizoen ?

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #804 Gepost op: mei 16, 2009, 12:27:55 am »
Volgend jaar CB boven. 100% zeker en met ander bestuur/andere organisatie.
Laat de kritiek maar komen, iedereen vindt wel een of andere stok.

Inderdaad. Nu, niet iedereen is verplicht om naar boven te gaan, ieder is vrij om te kiezen waar hij wil gaan zitten of staan. Probeer vooral onder vrienden wat samen te zitten...

is er dan oneinigheid in cb over waar te zitten/staan volgend seizoen ?

Zeker niet... maar we hebben besloten als groep onze basis niet meer te vestigen in het staanvak en gewoon werken zonder echte plaats waar we alle, zitten. De mensen die willen blijven staan mogen dit, en de mensen die liever naar boven gaan mogen dit ook. Er is zeker geen onenigheid, gewoon een nieuwe visie, een vrije keuze voor iedereen.

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #805 Gepost op: mei 16, 2009, 10:17:58 am »
op verplaatsing altijd samen en thuis zal het nu waarschijnlijk wat verspreid zijn. We zijn gewoon aan het wachten achter het nieuwe stadion en we willen weer boven zitten om mee sfeer te maken met deltas en zijn vrienden :)
essevee till i die!!!

Offline mutske

  • Leden
  • Berichten: 1.377
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #806 Gepost op: mei 16, 2009, 11:13:27 am »
Dus als jullie volgend verspreid zullen zitten, zal er al helemaal niets meer te horen zijn?
Geziet maar wat het geeft ?.

Offline jenske

  • Leden
  • Berichten: 2.177
    • SV Anzegem
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #807 Gepost op: mei 16, 2009, 11:46:48 am »
Dus als jullie volgend verspreid zullen zitten, zal er al helemaal niets meer te horen zijn?
Geziet maar wat het geeft ?.

Helemaal niets meer te horen?
IK dacht dat de laatste wedstrijden behoorlijk wat kabaal werd gemaakt op de bovenste vakken.
Laat ons hopen dat de verspreiding zal zorgen voor het gemakkelijker durven zingen. Wanneer uw gebuur zingt, is het uiteraard makkelijker om zelf ook eens aan het werk te gaan.

We zien wat het geeft, want ook wij kunnen, jammergenoeg, niet in een glazenbol kijken.

en laat ons vooral hopen dat die nieuwe tribune (zie stadion) er zo snel mogelijk komt. (Bekijk 'zo snel mogelijk' in zijn context)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #808 Gepost op: mei 16, 2009, 04:22:11 pm »
en waar zou cb dan boven gaan zitten ? vakken R en S dan ?

Offline Famous Essevee

  • Leden
  • Berichten: 317
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #809 Gepost op: mei 16, 2009, 04:24:37 pm »
Dus als jullie volgend verspreid zullen zitten, zal er al helemaal niets meer te horen zijn?
Geziet maar wat het geeft ?.

Helemaal niets meer te horen?
IK dacht dat de laatste wedstrijden behoorlijk wat kabaal werd gemaakt op de bovenste vakken.
Laat ons hopen dat de verspreiding zal zorgen voor het gemakkelijker durven zingen. Wanneer uw gebuur zingt, is het uiteraard makkelijker om zelf ook eens aan het werk te gaan.

We zien wat het geeft, want ook wij kunnen, jammergenoeg, niet in een glazenbol kijken.

en laat ons vooral hopen dat die nieuwe tribune (zie stadion) er zo snel mogelijk komt. (Bekijk 'zo snel mogelijk' in zijn context)
Ik vrees eerlijk voor een totale uitdoving nu. Als iedereen verspreid gaat zitten zal er wss nog minder gezongen worden. Nuja afwachten zkr...

Crudo

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #810 Gepost op: mei 16, 2009, 04:28:07 pm »
Overal verspreid gaan zitten lijkt me echt geen goed idee. Dan gaat het weer om de haverklap zijn "neerzitten, we willen de voetbal zien, zitten zitten zitten...."

het beste lijkt me nog altijd een vak boven speciaal voor de sfeermakers, maar ik vrees dat het bestuur dat niet gaat zien zitten

Offline dot

  • Leden
  • Berichten: 333
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #811 Gepost op: mei 16, 2009, 07:07:34 pm »
Overal verspreid gaan zitten lijkt me echt geen goed idee. Dan gaat het weer om de haverklap zijn "neerzitten, we willen de voetbal zien, zitten zitten zitten...."

het beste lijkt me nog altijd een vak boven speciaal voor de sfeermakers, maar ik vrees dat het bestuur dat niet gaat zien zitten
ziiiiittribunee haha, nx van aantrekken gwn..

Offline DMQ

  • Leden
  • Berichten: 576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #812 Gepost op: mei 16, 2009, 07:26:51 pm »
en waar zou cb dan boven gaan zitten ? vakken R en S dan ?

idd de meeste in r en s maar kan even goed q, p of o zijn. Volgens deltas is er al genoeg sfeer boven zonder ons, dus gaan we gewoon ons steentje bijdragen.  ;) 8)
essevee till i die!!!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #813 Gepost op: mei 17, 2009, 12:53:39 pm »
ja in vak r zitten een heel hoop gasten die de sfeer in brengen en zeker gister deden zij zeker hun best en ja zij stonden recht !! en dat gaat automatisch mee naar q en s en zij zingen liedjes dat iedereen wil zingen!! en iedereen kent !! komen jullie naar boven geen probleem maar begin niet kinderachtig te doen en geen stomme liedjes te zingen en dan zal er geen probleem zijn en dan is iedereen welkom!!

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #814 Gepost op: mei 17, 2009, 01:44:49 pm »
Volledig mee eens! Waar men boven ook zit, speelt weinig rol. t Probleem is/was dat men mekaar boven <--> beneden nauwelijks hoort. Als alle sfeermakers boven zitten, vormt dat geen probleem! Waar een wil is, is een weg! Grtz

Offline Daredevil

  • Leden
  • Berichten: 593
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #815 Gepost op: mei 17, 2009, 02:30:50 pm »
ja in vak r zitten een heel hoop gasten die de sfeer in brengen en zeker gister deden zij zeker hun best en ja zij stonden recht !! en dat gaat automatisch mee naar q en s en zij zingen liedjes dat iedereen wil zingen!! en iedereen kent !! komen jullie naar boven geen probleem maar begin niet kinderachtig te doen en geen stomme liedjes te zingen en dan zal er geen probleem zijn en dan is iedereen welkom!!

ik word hier ZOOOOO moe van
we zijn er nog niet,
en worden al op onze plaats gezet

ik blijf beneden,
vind mezelf te oud om me hier nog druk over te maken

veel plezier boven

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #816 Gepost op: mei 17, 2009, 02:36:03 pm »
Zit zelf ook in R , toch al een aantal wedstrijden waarbij we meer dan de helft van de match rechtstaan en proberen sfeer te maken, de grootste kiekens die zagen om te gaan zitten zijn die met hunne oranje vest aan !!
we merken ook wel als ge gewoon blijft staan dat ze op den duur stoppen met zagen, maar nog belangrijker is dat ge langzaam maar zeker de rest van het vak ook meekrijgt in de ambiance.
moest er het volgende seizoen een initiatief zijn om nog meer sfeer te maken in vak R zullen wij het zeker niet laten om mee te doen, krijg al heimwee naar vervlogen tijden.... 8)

RK

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #817 Gepost op: mei 17, 2009, 02:40:44 pm »
Is er in O een beetje sfeer? Ik twijfel nog tussen R en O voor m'n volgend abonnement.

svzw sup

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #818 Gepost op: mei 17, 2009, 08:52:38 pm »
Is er in O een beetje sfeer? Ik twijfel nog tussen R en O voor m'n volgend abonnement.

Ik zat er dit seizoen en inderdaad geen enkel probleem. Naast de ruit.. staat meestal zowiezo garant voor wat "tussentijdse" ambiance 
In vak O zijde zeker allemaal van harte welkom! ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #819 Gepost op: mei 17, 2009, 11:26:35 pm »
Overal verspreid gaan zitten lijkt me echt geen goed idee. Dan gaat het weer om de haverklap zijn "neerzitten, we willen de voetbal zien, zitten zitten zitten...."

het beste lijkt me nog altijd een vak boven speciaal voor de sfeermakers, maar ik vrees dat het bestuur dat niet gaat zien zitten
ziiiiittribunee haha, nx van aantrekken gwn..

je moet maar eens proberen veel of constant recht te staan vlak voor iemand die al 5 of meer jaar een abonnement heeft, je zal nog vlug een reactie krijgen  ;) ik geef je maximaal 2 minuten ...