Auteur Topic: Sfeer in het stadion  (gelezen 274051 keer)

0 leden en 5 gasten bekijken dit topic.

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #920 Gepost op: september 23, 2009, 03:55:17 pm »
dat hij dan maar eens  1 naam geeft van een trainer waarmee we de afgelopen resultaten met dat budget gelijk (of betere ! ) resultaten zouden gehaald hebben.

ik ben er nu wel zeker van nooit een antwoord hierop te krijgen  :)

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #921 Gepost op: september 23, 2009, 06:25:10 pm »
Neen, superjood is gewoon anti-Dury, ie kan niks goed doen. Wel vriend, als ex-SVW'er vind ik Dury klassen beter dan Millecamps, Theunis en andere vedetten van vroeger! Het IS gewoon zo! Vetrouwen tanken de spelers op het veld, punt uit! Het is niet omdat een coach "goed gedaan" roept, dat een speler ineens beter gaat spelen. Dat doet ie zelf. Maar sorry, jij denkt dat vertrouwen komt daar spelers uit te fluiten...goed bezig, jongen! FD is idd el sympathico, niet, da's waar, maar je kan hem moeilijk een gebrek aan voetbalkennis verwijten. Gooi het eens op een nationaal voetbalforum, met objectieve voetballiefhebbers en deel je stelilng: "Dury is geen goede coach"...ze lachen je vierkant uit, mjin beste! Gegroet!  ::)

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #922 Gepost op: september 24, 2009, 01:41:05 pm »
verleden mijn gat ja this nu dat telt!! iederjaar moet er opnieuw gepresteert worden! als je het ene jaar kampioen speelt en het andere jaar degradeer je kan je toch niet zeggen dat je nen goed trainer vast hebt?? en een andere trainer noemen die hetzelfde zou gedaan hebben als dury? dat is een vraag waar gelijk met welke trainer er nooit een antwoord op kan komen dat weet jezelf alles is anders dan!! dury heeft ons mooie tijden bezorgt! maar word het niet eens tijd om te vernieuwen? en een ik ga geen namen noemen dat is aan het bestuur om een nieuwen trainer te kiezen! want altijd met under zelfste zever van 'noem ke nen anderen trainer bla bla bla' dien trainer kan me gestolen worden als is het rafa benitez! IK WIL MIJN PLOEG GOED ZIEN SPELEN !!! maar dit is natuurlijk geen onderwerp voor in sfeer in het stadion  :)

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #923 Gepost op: september 24, 2009, 07:28:08 pm »
Goh, trapt die Moeskroen ben een lulballetje in Sammy's armen, is er minder geroep...zelfde fase, andere uitkomst! Scoort Berrier na 2 minuten met die pegel in de winkelhaak tegen KVK, ziet het er ook anders uit...ik verwijt ze geen gebrek aan inzet. Als je met minder vertrouwen speelt, durf je soms gewoon die pass niet meer geven, vrees je uit positie te gaan lopen, etc etc...voor die zege tegen Moeskroen was dan ook wat geluk nodig...da's voetbal. We staan 8 ste, so what? Vorig seizoen was dit niet veel beter, h?! Niet wanhopen, FCB en Gent zijn ploegen die zelf ook willen voetballen, laat die maar komen. Een voetballertje ? la Matton kan ons goede diensten bewijzen...al mag je er geen wonderen van verwachten, natuurlijk na die lange blessure. Laat ons gewoon keihard achter die ploeg staan, of waarvoor komen we eigenlijk achter het voetbal...wetende dat velen de logoplaatsen en business-seat "dikke nekken" vinden, die hun mond nooit opendoen...toon je een waardige supporter! In de tribune 2 is het de bedoeling dat je sfeer maakt, punt uit! Ik heb idd ook moeite met madammen met een bontjas in de Q...Op naar Brugge, richting 3-punter!

Anderlecht is ook een ploeg die zelf wil voetballen, maar als je als trainer in je broek doet om zelf aan te vallen dan stopt het verhaal...

En waarom is er dan geen vertrouwen denk je?  Moet de trainer daar niet voor zorgen?

Denk jij nu nog altijd dat het zoveel beter zou worden met een andere trainer ?

Na de match op klup ben ik er nog zekerder van geworden...  Ik heb werkelijk niks gezien van ons, en dat tegen een middenmoter.  Maar met een broekschijter aan het roer komt er dit seizoen jammergenoeg geen verbetering meer.

Offline Breeza

  • Gold Member
  • Leden
  • *****
  • Berichten: 1.589
    • SV5381.be
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #924 Gepost op: september 24, 2009, 07:33:21 pm »
Vorig seizoen, in de heenronde, zei je dit ook... Moet ik meer zeggen!

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #925 Gepost op: september 24, 2009, 07:37:31 pm »
Neen, superjood is gewoon anti-Dury, ie kan niks goed doen. Wel vriend, als ex-SVW'er vind ik Dury klassen beter dan Millecamps, Theunis en andere vedetten van vroeger! Het IS gewoon zo! Vetrouwen tanken de spelers op het veld, punt uit! Het is niet omdat een coach "goed gedaan" roept, dat een speler ineens beter gaat spelen. Dat doet ie zelf. Maar sorry, jij denkt dat vertrouwen komt daar spelers uit te fluiten...goed bezig, jongen! FD is idd el sympathico, niet, da's waar, maar je kan hem moeilijk een gebrek aan voetbalkennis verwijten. Gooi het eens op een nationaal voetbalforum, met objectieve voetballiefhebbers en deel je stelilng: "Dury is geen goede coach"...ze lachen je vierkant uit, mjin beste! Gegroet!  ::)

Wa kant mij schelen wie er vroeger beter wa, min ore ja.  Tis wel nu dawe ant kijken zin naar de voetbal ?.  Man wat een miserie hier op dit forum.  Vertrouwen tanken op het veld, op welk veld zal dit dan gebeuren mijn beste?  Op Het Kiel midden februari???  F.D. is niet meer in staat om met de spelersgroep hetzelfde te presteren als vorig seizoen, meer woorden ga ik hier niet meer aan vuil maken.  Ofwel is iedereen blind, als je na de wedstrijd van gisteren niet inziet dat er iets scheelt dan ga je het nooit snappen.

Offline superjood

  • Leden
  • Berichten: 482
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #926 Gepost op: september 24, 2009, 07:39:31 pm »
Vorig seizoen, in de heenronde, zei je dit ook... Moet ik meer zeggen!

Idd je hebt gelijk, maar toen had ik ook nog geen rekening gehouden met het feit dat alle concurrenten het gingen laten afweten.

Offline Fredje SVZW

  • Leden
  • Berichten: 1.266
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #927 Gepost op: september 24, 2009, 09:06:58 pm »
Sorry, t is waar, die 3-1 tegen Brugge, die 5-1 tegen KVK, de zege op Genk, het gelijkspel tegen Standard en die 1-6 op Tubize, dat lag aan de zwakke concurrentie, ja! Dus je was niet blij met de zeges? AMEN!

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #928 Gepost op: september 24, 2009, 09:08:57 pm »
0-6 op tubize  ;)

Offline JSPR_G

  • Leden
  • Berichten: 1.576
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #929 Gepost op: september 24, 2009, 10:27:43 pm »
verleden mijn gat ja this nu dat telt!! iederjaar moet er opnieuw gepresteert worden! als je het ene jaar kampioen speelt en het andere jaar degradeer je kan je toch niet zeggen dat je nen goed trainer vast hebt?? en een andere trainer noemen die hetzelfde zou gedaan hebben als dury? dat is een vraag waar gelijk met welke trainer er nooit een antwoord op kan komen dat weet jezelf alles is anders dan!! dury heeft ons mooie tijden bezorgt! maar word het niet eens tijd om te vernieuwen? en een ik ga geen namen noemen dat is aan het bestuur om een nieuwen trainer te kiezen! want altijd met under zelfste zever van 'noem ke nen anderen trainer bla bla bla' dien trainer kan me gestolen worden als is het rafa benitez! IK WIL MIJN PLOEG GOED ZIEN SPELEN !!! maar dit is natuurlijk geen onderwerp voor in sfeer in het stadion  :)

. !!! Is dat nu zo moeilijk!?

svzw sup

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #930 Gepost op: september 25, 2009, 11:12:32 am »
Sfeerverziekers forum > sfeer in het stadion.

Aan beiden mag/moet wat gedaan worden, laten we onze spelers tegen gent nog eens proberen volop te steunen!

Offline deltas

  • Leden
  • Berichten: 698
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #931 Gepost op: september 25, 2009, 02:56:59 pm »
mijn steun krijgen ze altijd iedere match maar als het terug zo zwak word jaman  :-\

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #932 Gepost op: september 27, 2009, 09:16:19 am »
Bij momenten ?cht goeie sfeer boven...  stem total loss vandaag !

Offline goessaert

  • Leden
  • Berichten: 767
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #933 Gepost op: september 27, 2009, 01:17:37 pm »
ja twas wel goe gisteren, heb mij geamuseerd in de R gisteren  ;)

Offline svzw81

  • Leden
  • Berichten: 3.953
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #934 Gepost op: september 27, 2009, 02:04:26 pm »
ja was flink in orde gisteren  :)

Offline Massaker

  • Leden
  • Berichten: 1.222
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #935 Gepost op: september 28, 2009, 08:13:11 am »
"kwek, kwek, kwek"  :) De amerikaanse koeien kunnen daar niet mee lachen  ;D  Zoveel te beter...

Offline Ruben den Boer

  • Leden
  • Berichten: 182
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #936 Gepost op: oktober 04, 2009, 08:56:30 pm »
http://www.youtube.com/watch?v=oRVZHE2A3OA&feature=related

Het gaat mij om da liedje. Waarom nie da afspelen bij een goal?
Geestig plaatje :p

Offline roodkapje

  • Leden
  • Berichten: 41
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #937 Gepost op: oktober 05, 2009, 05:07:55 pm »
Er zijn hier al vele post opgemaakt over welke muziek er best kan gespeeld worden bij het opkomen van de spelers, na het maken van een goal,? ik vraag mij af of daar wel iets mee gebeurd ? in het stadion merk ik er alvast niet veel van, blijkbaar heeft het bestuur of wie dan ook die hiervoor verantwoordelijk is, er weinig kaas van gegeten !
Vooral het feit dat na het scoren van een goal van Essevee ze altijd een verschillend liedje spelen, daar krijg ik t?schijt van ( op zijn Dupre?s gezegd )
Waarom kiest men niet voor 1 vast en herkenbaar liedje zoals men doet bij cercle, genk, standaard,?..
Zelf ben ik voorstander van het liedje van de boerkes ! dit is heel herkenbaar en een directe link naar Essevee .
Is dit niks voor de supportersraad of zo ? of bestaat deze raad niet meer ?


rk

WAEREGHEM

  • Gast
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #938 Gepost op: oktober 05, 2009, 05:12:16 pm »
Er zijn hier al vele post opgemaakt over welke muziek er best kan gespeeld worden bij het opkomen van de spelers, na het maken van een goal,? ik vraag mij af of daar wel iets mee gebeurd ? in het stadion merk ik er alvast niet veel van, blijkbaar heeft het bestuur of wie dan ook die hiervoor verantwoordelijk is, er weinig kaas van gegeten !
Vooral het feit dat na het scoren van een goal van Essevee ze altijd een verschillend liedje spelen, daar krijg ik t?schijt van ( op zijn Dupre?s gezegd )
Waarom kiest men niet voor 1 vast en herkenbaar liedje zoals men doet bij cercle, genk, standaard,?..
Zelf ben ik voorstander van het liedje van de boerkes ! dit is heel herkenbaar en een directe link naar Essevee .
Is dit niks voor de supportersraad of zo ? of bestaat deze raad niet meer ?

rk

Je hebt zeker een punt, al stoor ik me niet zozeer aan de muziek bij een doelpunt... Want dan ben ik doorgaans zelf aan het roepen en aan het feesten. Ergens vind ik zo'n Seven Nation Army-gedoe als bij Club Brugge nogal goedkoop, want what's next - 'alsjeblieft, dankuwel' zoals bij dat Limburgs clubje?

Zolang we maar blijven scoren. ;)

Offline geert

  • Leden
  • Berichten: 449
  • Live the moment
Re: Sfeer in het stadion
« Reactie #939 Gepost op: oktober 05, 2009, 05:30:11 pm »
Feit is dat ze nu toch al een tijdje werken met vaste nummers !
Wel ?nder nummer bij elke goal, maar volgorde verandert niet...

Muziek bij doelpunten


?1. Pennywise - Bro Hymn Tribute
?2. Mannenkoor Karrespoor - Mooi Man
?3. Ricky martin -un dos tres maria
?4. Sam The Sham And The Pharaohs - Woolly Bully
?5. Lou Bega - Mambo Nr. 5